Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - etap II"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Kamienna Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-30
  • Numer ogłoszenia554340-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554340-N-2019 z dnia 2019-05-30 r.

Gmina Miejska Kamienna Góra: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - etap II"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000000, ul. Plac Grunwaldzki  1 , 58-400  Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Urząd Miasta Kamienna Góra, Sekretariat (pok. 209)
Adres:
Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - etap II"
Numer referencyjny: ZIF.271.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – etap II”. Zakres robót budowlanych nad którymi prowadzony będzie nadzór: I. Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 Roboty budowlane obejmują swym zakresem wykonanie następujących prac, szczegółowo opisanych w dokumentacji technicznej : a. remont elewacji frontowej budynku z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-3a, b. wykonanie (dokończenie) rozbiórek istniejących ścian w zakresie przedstawionym w załączniku „uzupełnienie rozbiórek – elementy przeznaczone do rozbiórki” c. przebudowę poszczególnych pomieszczeń z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów higieniczno sanitarnych, warunków ochrony przeciwpożarowej oraz dla dostępu osób niepełnosprawnych, d. montaż jednostronnej obudowy nowych szkieletowych ścian działowych z izolacją z wełny mineralnej, e. przebudowę wewnętrznej instalacji: elektrycznej z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2c i pkt A-2k w zakresie osprzętu elektrycznego, f. przebudowę wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie montażu i przyłączenia wszystkich przyborów sanitarnych (umywalki, zlewozmywaki, muszle-zestawy sanitarne, kabiny prysznicowe z brodzikiem, podgrzewacze zasobnikowe wody, baterie z zaworami) g. budowę wewnętrznej instalacji hydrantowej, h. wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w tym kompletnych systemów alarmowych, antywłamaniowych i monitoringu, i. wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych ewakuacyjnych z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2i, j. wykonanie instalacji sygnalizacji zagrożenia pożarowego k. wymianę lub renowację wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-1g, l. montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej m. wykonanie posadzki na gruncie w pomieszczeniach przybudówki do skrzydła północnego (pom. nr PP0.1, PP0.2, PP0.3, PP0.4, PP0.5, PP0.6, PP0.7, PP0.8, PP0.9, PP0.17, PP0.18, PP0.19) wraz z warstwami izolacji przeciwwodnej i cieplnej, n. budowę szybu windowego i montaż dźwigów osobowych z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w punkcie „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2h, o. montaż platform dla osób niepełnosprawnych p. demontaż i ponowny montaż urządzeń instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (grzejniki, przewody wentylacyjne itp.) w niezbędnym zakresie, koniecznym do wykonania robót wykończeniowych ścian, sufitów i podłóg q. prace budowlane wykończeniowe oraz towarzyszące wszystkich pomieszczeń m.in. tynków ścian i sufitów, montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych, malowanie ścian w kolorach, montaż armatury sanitarnej, montaż osprzętu, montaż rolet okiennych z pominięciem zakresu prac opisanych w punkcie „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2k,i. r. konserwacja zachowanych elementów wystroju wnętrz, s. przebudowę nawierzchni placu wewnętrznego i innych powierzchni komunikacyjnych wraz z odwodnieniem, t. wykonanie miejsca gromadzenia odpadów, u. montaż elementów małej architektury, v. wykonanie nasadzeń zieleni, w. inne określone dokumentacją budowlaną, x. inne określoną w aneksie do projektu budowlanego, tym: o roboty budowlane opisane w aneksie do projektu budowlanego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze w zakresie zmiany rzędnych posadzki w skrzydle północnym oraz rzędnych poziomu terenu na zewnątrz budynku z wyłączeniem wymiany okien w pomieszczeniu kuchni i stołówki (pomieszczenia PP.0.6. i PP.0.9), o roboty instalacyjne opisane w aneksie do projektu przebudowy i termomodernizacji obiektu Centrum Kultury w zakresie budowy wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej wraz z urządzeniami do przygotowania c.w.u. w przebudowywanej kuchni przedszkola. Wymagane wyposażenie a. urządzenia i armatura sanitarna w pomieszczeniach sanitarnych i pomocniczych, b. kompletne systemy elektrycznie, alarmowe, antywłamaniowe, monitoringu, SAP (ostrzegania o pożarze) oraz teletechniczne wraz ze wszystkimi urządzeniami i osprzętem pozwalającymi na użytkowanie tych systemów zgodnie z przeznaczeniem, c. osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda itp.) we wszystkich pomieszczeniach, d. urządzenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego, (oprawy oświetleniowe, skrzynki, tablice rozdzielcze, sterowniki, regulatory ) e. elementy zaciemniające na oknach – w sali teatralnej i widowiskowej, f. windy – dźwigi osobowe kompletne, g. platformy dla niepełnosprawnych II. Remont dachu i termomodernizacja budynku przy ul. Kościuszki 4 – część mieszkalna Zakres prac obejmuje wykonanie: a. roboty rozbiórkowe, dotyczące obróbek blacharskich, pokrycia dachu, kominów ponad dachem, instalacji odgromowej, tynków zewnętrznych; b. odsłonięcie murów fundamentowych w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej; c. wykonanie docieplenia ścian fundamentowych i izolacji przeciwwilgociowej; d. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych z wyprawą elewacyjną; e. odtworzenie i naprawa detali architektonicznych; f. wymiana pokrycia dachowego z płytek włókno-cementowych i papy termozgrzewalnej z uzupełnieniem i wymianą zniszczonego deskowania; g. wymiana wszystkich obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych i akcesoriów dachowych; h. odbudowa kominów z cegły klinkierowej; i. wymiana instalacji odgromowej; j. renowacja stolarki okiennej i drzwiowej Przedmiot zamówienia nie obejmuje : A. Robót budowlanych wykonanych na podstawie wcześniejszych zamówień: 4. W zakresie termomodernizacji obiektu: Wszystkie roboty remontowo-budowlane, opisane w dokumentacji projektowej a dotyczące termomodernizacji obiektów zostały wykonane. Zakres tych prac obejmował: a. docieplenie elewacji tylnej, elewacji skrzydeł bocznych I ścian w gruncie, b. remont i docieplenie dachu i stropodachu budynku, c. wymianę orynnowania, obróbek blacharskich, opierzeń dachu oraz instalacji odgromowej, d. przebudowę wewnętrznych instalacji grzewczych: ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania z grzejnikami, e. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, f. wymianę „starej” stolarki okiennej, g. montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznych ganków wejściowych, h. wykonanie izolacji cieplnej podłóg na gruncie, i. wykonanie drenażu opaskowego I przykanalików kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód z drenażu, j. wykonanie izolacji cieplnej stropów pod poddaszem nieogrzewanym, k. wykonanie docieplenia ścian w gruncie, 5. W zakresie przebudowy obiektu: a. nadbudowę skrzydła północnego budynku z wykonaniem nowej więźby dachowej, b. przebudowę wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej z wyłączeniem osprzętu sanitarnego, c. przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej dla zasilania urządzeń wentylacyjnych i sanitarnych, d. wykonanie drenażu opaskowego, e. budowę ganków wejściowych skrzydła północnego, f. budowę zewnętrznych schodów wejściowych skrzydła północnego, g. wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód z drenażu, h. budowę żelbetowego szybu windowego w budynku przedszkola, i. montaż klap system oddymiania klatek schodowych j. wzmocnienie konstrukcji istniejących stropów k. prace budowlane wykończeniowe oraz towarzyszące tj. wykonanie tynków ścian i sufitów, montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów w kolorach, montaż osprzętu elektrycznego i opraw w pomieszczeniach BP.1.2, BP.1.2, BP.1.3, BP.1.4, BP.1.5, BP.1.6, BP.1.7, BP.1.8, BP.1.9, BP.1.10 i BP.1.6 (pomieszczenia biblioteki). 6. W zakresie elementów zewnętrznych : a. wykonania robót opisanych Obmiarem Robót Wykonanych - elewacja frontowa (załącznik w zbiorze Dokumentacja projektowa), b. przebudowy zewnętrznej instalacji gazowej, c. przebudowy przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, d. likwidacji zbiorników podziemnych na nieczystości bytowe, B. Wyposażenie, dostawy i roboty nie będące przedmiotem zamówienia: a. wyposażenie sali tanecznej, b. przebudowa sceny w sali widowiskowej, c. wyposażenie sali teatralnej d. wyposażenie biblioteki w meble oraz sprzęt komputerowy, e. dostawa urządzeń i wyposażenie pomieszczeń kuchni, szatni i magazynów w przedszkolu. f. budowa punktu informacyjnego w bibliotece Poza pracami określonymi powyżej, opisanymi dokumentacja techniczną do obowiązków Wykonawcy robót należeć będzie:  odzyskanie, odspojenie i oczyszczenie kostki kamiennej granitowej znajdującej się pod istniejącą nawierzchnią dziedzińca Centrum Kultury i na terenie obiektu oraz przetransportowanie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km);  zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja techniczna: 1.1. Projekt budowlany – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury wraz z informacją BIOZ: a. TOM I – Projekt zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze b. TOM II – Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. TOM III – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze 1.2. Projekty wykonawcze - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze a. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze b. Projekt wykonawczy – Branża architektoniczna i konstrukcyjna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. Projekt wykonawczy - Branża architektoniczna i konstrukcyjna – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze d. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania e. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania f. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacje elektryczne i niskoprądowe g. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja elektryczne i niskoprądowe 1.3. Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji frontowej budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze 1.4. Opis zakresu robót rozbiórkowych pozostałych, istniejących ścian 1.5. Aneks do projektu budowlanego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze – w zakresie zmiany rzędnych posadzki w skrzydle północnym oraz rzędnych poziomu terenu na zewnątrz budynku 1.6. Aneks do projektu budowlanego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze – w zakresie budowy wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej wraz z urządzeniami do przygotowania c.w.u. w przebudowywanej kuchni przedszkola 1.7. Obmiar robót wykonanych - elewacja frontowa 1.8. Projekt budowlano-wykonawczy remontu dachu oraz termomodernizacji budynku przy ul. Kościuszki 4 – część mieszkalna 1.9. Zestawienie grzejników w budynku przedszkola. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom I –Roboty budowlane 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom II – Instalacje 2.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom III – Zagospodarowanie terenu stanowiące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zakres zobowiązań Wykonawcy robót obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej za wyjątkiem tych, które nie są objęte przedmiotem zamówienia 2. Uzgodnienie wzoru i kolorystyki ścian, podłóg, drzwi i innych elementów wykończeniowych (tj. włączniki, gniazda elektryczne, oprawy oświetleniowe, okucia drzwi, elementy drewniane, armatura sanitarna). 3. Wykonawca w wyznaczonym terminie winien wykonać roboty budowlane oraz przekazać kompletny operat kolaudacyjny, o którym mowa w SIWZ Część III. Istotne postanowienia umowy §9 pkt 2.2 umowy. Obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Informacje dodatkowe: 1. Roboty realizowane będą na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę oraz zgłoszeń wykonywania robót budowlanych. 2. W trakcie realizacji prac budowlanych należy wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów na dziedziniec kompleksu Centrum Kultury oraz zapewnić bezpieczne i bezkolizyjne dojście dla użytkowników kompleksu: mieszkańców, klientów Klubu Sportowego RELAX 3. Struktura własności i dostęp do nieruchomości:  dz. nr 865, 238/7, 234/9, 238/9 obr. 6 m. Kamienna Góra stanowią własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra Zamawiający zapewni nieodpłatny dostęp do obiektu Centrum Kultury poprzez te nieruchomości;  dz. nr 278 obr. 6 m. Kamienna Góra ul. Kościuszki to - droga powiatowa (Powiat Kamiennogórski) – warunki wejścia w teren działki oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego należy uzgodnić z właścicielem - do uzyskania kosztem i staraniem Wykonawcy;  dz. nr 235, 238/2, obr. 6 m. Kamienna Góra – nieruchomości prywatne – nieodpłatny dostęp uzyskany staraniem Zamawiającego. 4. Istniejący „plac wewnętrzny” na działce nr 865 zostanie oddany do dyspozycji wykonawcy w części z uwagi na konieczność zapewnienia bezkolizyjnego dojścia użytkowników skrzydeł bocznych kompleksu, w których mieszczą się lokale mieszkalne oraz Klub Sportowy RELAX. Wykonawca uwzględniając te wymogi winien przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym propozycję zajęcia „placu wewnętrznego”. 5. Realizacja zadania przewidziana jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający informuje, że rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie dwóch faktur: faktury częściowej i faktury końcowej wystawionych przez Wykonawcę. Pierwsza faktura częściowa zostanie wystawiona w dniu 31 stycznia 2020 roku, natomiast faktura końcowa zostanie wystawiona po odbiorze końcowym robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca robót budowlanych udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i 24 miesiące na zamontowane urządzenia. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1. reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów budowlanych i urządzeń (wydawanie zatwierdzeń materiałowych); 3. ewidencjonowanie wydanych zatwierdzeń materiałowych wraz z ich kopiami i przekazanie ich na 10 dni przed zakończeniem czasu trwania umowy zamawiającemu; 4. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego; 5. sprawdzanie ilości pracowników na budowie w tym podwykonawców; 6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7. ustalanie przed wystawieniem przez wykonawcę robót budowalnych faktur, wykonanych i odebranych zakresów rzeczowych podlegających fakturowaniu z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego; 8. wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót; 9. informowanie na piśmie Zamawiającego na koniec każdego tygodnia o : e. postępie robót; f. ilości zaangażowanych do pracy przez Wykonawcę robót budowlanych robotników z rozróżnieniem na pracowników Wykonawcy i poszczególnych podwykonawców o ile wystąpią; g. ewentualnych zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartej umowy; h. składania serwisu fotograficznego z postępu robót na płycie CD; 10. żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 11. zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Wykonawcą oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych; 12. kontrola oznakowania miejsca robót; 13. uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych wg zasad określonych w Załączniku nr 4 do umowy; 14. uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych w odstępach 12-miesięcznych licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych; 15. zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w dokumentacji projektowej; 16. inicjowanie, na każdorazowe żądanie Zamawiającego, narad koordynacyjnych. Narady koordynacyjne odbywać się będą co najmniej 1 raz w tygodniu z udziałem całego zespołu i Wykonawcy. Z każdej narady będzie sporządzony protokół. W czasie każdej narady koordynacyjnej mają prawo uczestniczyć w charakterze obserwatorów wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele. Poza usługami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dołączoną dokumentacją i warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający informuje, że jest na etapie wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych (ogłoszono postępowanie przetargowe), nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski. Ponieważ Zamawiający na obecnym etapie nie ma wiedzy na temat tego jak to postępowanie będzie przebiegać, informuje że w przypadku, gdy dojdzie do unieważnienia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, odstąpi od umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru.   Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1;  z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-08-15   lub zakończenia: 2020-05-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-15 2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, stosownie do przepisów ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która nadzorowała lub kierowała robotą budowlaną nad budynkiem wpisanym do rejestru zabytków lub posiadającym elementy podlegające ochronie konserwatorskiej i będącej członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Wymaga się, aby przedstawiona osoba posiadała doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości min. 3 000 000,00 zł (słownie zł: trzy miliony), polegającej na przebudowie/remoncie budynku użyteczności publicznej; 2. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, stosownie do przepisów ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i będącej członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; 3. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, stosownie do przepisów ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i będącej członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; 4. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, stosownie do przepisów ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych i będącej członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób należy podać w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane są w pkt 24 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-07, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kamienna Góra: Przebudowa konstrukcji dachu wraz z kaminami budynku mieszkalnego Ogorzelec 80
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa budynku Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 3 przy ul. Kochanowskiego 2”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi leśnej nr 14, etap I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI