Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLotnicza Akademia Wojskowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-19
  • Numer ogłoszenia563313-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563313-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.

Lotnicza Akademia Wojskowa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oś Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lotnicza Akademia Wojskowa, krajowy numer identyfikacyjny 60059216000000, ul. Dywizjonu 303  35 , 08-521  Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 453, , e-mail zp@law.mil.pl, , faks 261 517 452.
Adres strony internetowej (URL): www.law.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.law.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.law.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie”.
Numer referencyjny: Zp/pn/50/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Osi priorytetowej 5 Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. Zamówienie obejmuje 3 zadania: Zadanie I: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru Branża budowlana, w tym: docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie podłóg na gruncie, docieplenie stropodachu, wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, roboty konstrukcyjne, demontaż wyposażenia, podłogi i posadzki, tynki wewn, oblicowania ścian, roboty malarskie, zabudowy (reżyserka, studio nagrań), stolarka drzwiowa wewnętrzna, ślusarka, pokrycie dachowe, scena amfiteatru, nawierzchnie ulepszone, zagospodarowanie terenu oraz zapadnia, kurtyna główna, kurtyna horyzontowa, kulisy obrotowe. Zadanie II: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru Branża sanitarna, w tym: węzeł cieplny, instalacja centralnego ogrzewania, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, przyłącza sanitarne: centralnego ogrzewania, kanalizacji deszczowej. Zadanie III: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru Branża elektryczna, w tym: rozdzielnie bezpiecznikowe, oświetlenie wewnętrzne energooszczędne, montaż osprzętu, WLZ, złącze kablowo – pomiarowe, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, instalacja odgromowa, instalacja ppoż., linie zasilania urządzeń ppoż., sterowanie - sala widowiskowa system DALI, sterowanie - hall i foyer system DALI, oświetlenie zewnętrzne, oświetlenie sceny, technologia sceny i AV, mechanika sceniczna w tym: mosty oświetleniowe, sztankiety dekoracyjne, sztankiety gron głośnikowych.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru inwestycji bez wad i usterek. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do czasu zakończenia prac przez wykonawcę robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia inwestycji do 31.07.2020 r. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót budowlanych zawiera się w przedziale pomiędzy 36 a 84 miesięcy. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie związany do odbioru ostatecznego (po upływie gwarancji). Odbiór ostateczny będzie dokonywany przez Zamawiającego przy udziale inspektorów nadzoru, użytkownika i Wykonawcy w formie protokołu ostatecznego odbioru po usunięciu ewentualnych wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Zwalnia on Wykonawcę z wszystkich zobowiązań wynikających z umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Dysponuje personelem posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016r. poz. 65). Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Zadanie I: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności, oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w realizacji, co najmniej 2 budowy* / roboty budowlane** o wartości co najmniej 2 500 000 zł brutto każda (dot. robót branżowych objętych nadzorem), realizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, Zadanie II: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w realizacji, co najmniej 2 budowy* / roboty budowlane** o wartości co najmniej 800 000 zł brutto każda (dot. robót branżowych objętych nadzorem), realizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Zadanie III: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w realizacji, co najmniej budowy* / roboty budowlane** o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto każda (dot. robót branżowych objętych nadzorem), realizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności. Potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji przez jedną osobę. U W A G A: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w 5.1.2.lit. c) SIWZ aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z § 10. Zmiana umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informację w sprawie przetargu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można uzyskać w: Lotnicza Akademia Wojskowa ul. 2 Pułku „Kraków” 22, pok. nr 6, fax. 261 517 452 od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 7.30 do godz. 15.30 oraz na stronie internetowej http://www.law.mil.pl. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych przy ul. 2 Pułku „Kraków” budynek nr 22, I piętro pok. nr 6 w dniu 28 czerwca 2019 r. o godz. 10.30.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru Branża budowlana, w tym: docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie podłóg na gruncie, docieplenie stropodachu, wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, roboty konstrukcyjne, demontaż wyposażenia, podłogi i posadzki, tynki wewn, oblicowania ścian, roboty malarskie, zabudowy (reżyserka, studio nagrań), stolarka drzwiowa wewnętrzna, ślusarka, pokrycie dachowe, scena amfiteatru, nawierzchnie ulepszone, zagospodarowanie terenu oraz zapadnia, kurtyna główna, kurtyna horyzontowa, kulisy obrotowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71630000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru inwestycji bez wad i usterek. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do czasu zakończenia prac przez wykonawcę robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia inwestycji do 31.07.2020 r. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót budowlanych zawiera się w przedziale pomiędzy 36 a 84 miesięcy. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie związany do odbioru ostatecznego (po upływie gwarancji). Odbiór ostateczny będzie dokonywany przez Zamawiającego przy udziale inspektorów nadzoru, użytkownika i Wykonawcy w formie protokołu ostatecznego odbioru po usunięciu ewentualnych wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Zwalnia on Wykonawcę z wszystkich zobowiązań wynikających z umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie II: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru Branża sanitarna, w tym: węzeł cieplny, instalacja centralnego ogrzewania, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, przyłącza sanitarne: centralnego ogrzewania, kanalizacji deszczowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru inwestycji bez wad i usterek. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do czasu zakończenia prac przez wykonawcę robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia inwestycji do 31.07.2020 r. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót budowlanych zawiera się w przedziale pomiędzy 36 a 84 miesięcy. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie związany do odbioru ostatecznego (po upływie gwarancji). Odbiór ostateczny będzie dokonywany przez Zamawiającego przy udziale inspektorów nadzoru, użytkownika i Wykonawcy w formie protokołu ostatecznego odbioru po usunięciu ewentualnych wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Zwalnia on Wykonawcę z wszystkich zobowiązań wynikających z umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja kompleksu budynków nr 42 i 207 – Klub Uczelniany w Dęblinie”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie III: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru Branża elektryczna, w tym: rozdzielnie bezpiecznikowe, oświetlenie wewnętrzne energooszczędne, montaż osprzętu, WLZ, złacze kablowo – pomiarowe, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, instalacja odgromowa, instalacja ppoż., linie zasilania urządzeń ppoż., sterowanie - sala widowiskowa system DALI, sterowanie - hall i foyer system DALI, oświetlenie zewnętrzne, oświetlenie sceny, technologia sceny i AV, mechanika sceniczna w tym: mosty oświetleniowe, sztankiety dekoracyjne, sztankiety gron głośnikowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71630000-3, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru inwestycji bez wad i usterek. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do czasu zakończenia prac przez wykonawcę robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia inwestycji do 31.07.2020 r. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót budowlanych zawiera się w przedziale pomiędzy 36 a 84 miesięcy. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie związany do odbioru ostatecznego (po upływie gwarancji). Odbiór ostateczny będzie dokonywany przez Zamawiającego przy udziale inspektorów nadzoru, użytkownika i Wykonawcy w formie protokołu ostatecznego odbioru po usunięciu ewentualnych wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Zwalnia on Wykonawcę z wszystkich zobowiązań wynikających z umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI