Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowymi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-07
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00368061
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd25844-3f13-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.przetargi.mecinka.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym 4 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W POMOCNEM”,
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 100 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 100 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie chodnika z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawników na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- zewnętrzne instalacje wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym 5 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KONDRATOWIE”,
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KONDRATOWIE:
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie parkingu z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2,
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe.
Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym 6 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MUCHOWIE”,
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MUCHOWIE:
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na całej długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z nawierzchni kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie trawnika na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów – około 60 m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowe, elektroenergetyczne, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe. Wykonawca wykonując przyłącze wodociągowe pod drogą wojewódzką zobligowany jest do uzgodnienia przejścia i sposobu wykonania tego przejścia przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu.
Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad obiektami kubaturowym - 7 etap – dla zadania pn.: „BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ w STANISŁAWOWIE”.
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ w STANISŁAWOWIE:
- budowa świetlicy wiejskiej, składającej się w szczególności z sali spotkań wraz z wyposażeniem w stoły i krzesła dla 60 osób, szatni z flagowymi wieszakami dla 60 osób, wiatrołapu, toalet: damskiej, męskiej oraz dla osób niepełnosprawnych (wraz z montażem sanitariatów, w tym lustra klejone do ściany na długości umywalek, przewijak dla niemowląt, dozowniki na mydło, pojemniki na papierowe ręczniki, wieszaki na ubrania, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, itp.), pomieszczenia socjalnego (szafki kuchenne stojące i wiszące, zlew jednokomorowy, bateria kuchenna, pojemnik na papierowe ręczniki, szafka pracownicza), kuchni, zmywalni. Przedmiot zamówienia nie przewiduje zakupu oraz montażu urządzeń kuchennych.
- wykonanie drogi wewnętrznej z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie parkingów z mieszanki kamiennej, zgodnie z przedmiarem ZT;
- wykonanie zieleni na terenie przylegającym do budynku, dróg, chodników i parkingów- około 60m2;
- wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowej, elektroenergetycznej, zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe. Szczegółowy opis robót objętych nadzorem będący przedmiotem zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
http://www.przetargi.mecinka.pl/?action=podglad&method=ogloszenie&id=116
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesu budowy budynku, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a ponadto obejmuje:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, teletechnicznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Uwaga:
- Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji.
b) o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto, polegające na remoncie i/ lub przebudowie i/lub budowie obiektu budowlanego;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy- załącznik Nr 5(1), 5(2), 5(3) i 5(4) do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal uzp: https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli szalunkowych, murarzy i zbrojarzy - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje pracowników: cieśli szalunkowych, murarzy, zbrojarzy lub brygady. Inwestycja na terenie Wrocławia, budynek mieszkalny. Rozpoczęcie prac planowane pod koniec maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI