Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego o budynek laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło) ...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyINSTYTUT GOSPODARKI SUROWCAMI MINERALNYMI I ENERGIĄ PAN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00086020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego o budynek laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło) ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GOSPODARKI SUROWCAMI MINERALNYMI I ENERGIĄ PAN

1.3.) Oddział zamawiającego: IGSMiE PAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001238650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-261

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@min-pan.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://min-pan.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Naukowy PAN

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego o budynek laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło) ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4159b44b-cf3b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028633/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego o budynek laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło)..."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://min-pan.krakow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: fras@min-pan.krakow.pl www.miniportal.uzp.gov.pl/ www.epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej pod adresem: fras@min-pan.krakow.pl, z tym, że ofertę wraz z załącznikami (a także oświadczenie o zmianie bądź wycofaniu oferty) można złożyć tylko za pośrednictwem formularza
do złożenia, zmiany i wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na
miniPortalu.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:1)
Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Instytut Gospodarki Surowcami
Mineralnymi i Energią PAN, ul. J. Wybickiego 7A, 31-261 Kraków, tel./fax: (+48) 12 632-33-00/(+48) 12
632-35-24 adres email: centrum@min-pan.krakow.pl, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu – prof.
dr. hab. inż. Krzysztofa Galosa, prof. IGSMiE PAN. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani
Maria Grala, kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
inspektorODO@min-pan.krakow.pl tel.: (+48 12) 617-16-25;2) Państwa dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;3) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,
bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,
doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym
podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas
(art. 78);4) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,
zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub
obrony przez ewentualnymi roszczeniami;5) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie przez osobę,
której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą;b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia dane
osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),
zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,6) W przypadku stwierdzenia,
że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,7) Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,8)
Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,9) Państwa dane osobowe nie będą
przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AF-272-2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy
realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego o budynek
laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło) z garażem podziemnym, naziemnymi miejscami
postojowymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym i infrastrukturą techniczną oraz
przebudową wjazdu, na działkach nr 359/5 i 359/4 (część) obr. 44 Krowodrza, ul. Wybickiego 7A,
Kraków” (zwanej dalej także Inwestycją). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:1) pełnienia kompleksowego nadzoru
inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w
zakresie umożliwiającym użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem oraz
specyfikacją istotnych warunków zamówienia na realizację Inwestycji, umową pomiędzy
Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą Inwestycji;2) reprezentowania Zamawiającego przy
rozliczeniu rzeczowym realizowanej Inwestycji;3) współdziałania z Generalnym Wykonawcą
Inwestycji w celu realizacji zamierzenia polegającego na rozbudowie i przebudowie istniejącego
budynku biurowego o budynek laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło) z garażem podziemnym,
naziemnymi miejscami postojowymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym i infrastrukturą
techniczną oraz przebudową wjazdu, na działkach nr 359/5 i 359/4 (część) obr. 44 Krowodrza,
ul. Wybickiego 7A, Kraków, zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia na realizację
Inwestycji, umową pomiędzy Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą Inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert zamawiający będzie kierował się kryteriami, tj. kryterium
ceny (znaczenie kryterium - 60 pkt), doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu
zamówienia (znaczenie kryterium -40 pkt). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta
przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów uzyskanych przez tę ofertę w dwóch kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej sanitarnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonawca spełni warunek, jeżeli: Zamawiający uzna
powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał:a) co najmniej jedną
usługę polegającą na kierowaniu budową lub pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad realizacją
budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej
niż 2 000 m2 w okresie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.,b) co najmniej dwie usługi
polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy lub przebudowy
obejmujących prace polegające na wykonaniu węzła ciepła i chłodu zasilanego pompami ciepła
z gruntowym dolnym źródłem zasilania o mocy minimum 100 kW każda, w okresie w okresie
ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie;2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonawca spełni
warunek, jeżeli skieruje do wykonania zamówienia co najmniej następujące osoby:a) Inspektora
nadzoru w specjalności w specjalności robót budowlanych:- posiadającego co najmniej 36
miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierownika budowy lub inspektora
nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych,- uprawnienia bez ograniczeń do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.b) Inspektora nadzoru w specjalności robót sanitarnych: - posiadającego co najmniej
36 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierownika budowy lub
kierownika robót lub inspektora nadzoru Robót Sanitarnych, w tym co najmniej jednej budowie
obejmującej wykonanie instalacji pompy ciepła/ zespołu pomp ciepła z gruntowym dolnym
źródłem zasilania o mocy minimum 100 kW,- uprawnienia bez ograniczeń do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów, c) Inspektora nadzoru w specjalności robót elektrycznych:- posiadającego co
najmniej 36 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierownika budowy
lub kierownika robót lub inspektora nadzoru Robót Elektrycznych,- uprawnienia bez ograniczeń
do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich (dla warunku określonego w pkt VII 1.4) 1)a)
SWZ 3 lat, dla warunku określonego w pkt VII 1.4) 1)b) SWZ 6 lat), a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór stanowi załącznik nr 4a do SWZ ;2) wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 4b
do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty
musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących
wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kopii poświadczonej
notarialnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym2. Wykonawcy, którzy ubiegają się
wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt VII ust. 1 SWZ mogą spełniać
łącznie, zaś warunek, o którym mowa w pkt VII ust. 2 SWZ musi być spełniony przez każdego
wykonawcę samodzielnie.3. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ), z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do
wykluczenia oraz podmiotowe środki dowodowe składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w załączniku nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP i na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji
inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego o budynek
laboratoryjno-biurowy (nowe skrzydło) z garażem podziemnym, naziemnymi miejscami
postojowymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym i infrastrukturą techniczną oraz
przebudową wjazdu, na działkach nr 359/5 i 359/4 (część) obr. 44 Krowodrza, ul. Wybickiego 7A,
Kraków. Zamawiający wymaga świadczenia usługi w okresie od dnia podpisania umowy przez
cały okres realizacji inwestycji do dnia zakończenia i odbioru robót budowlanych. Przewidywany
termin zakończenia robót budowlanych: 26 miesięcy od dnia zawarcia umowy pomiędzy
Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą Inwestycji (ww. umowa została zawarta dnia
25.08.2020 r.).Zgodnie z zapisami art. 95 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby
wykonujące czynności konieczne do realizacji umowy (w tym czynności administracyjnych,
kontrolnych, nadzorczych) będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawców na
podstawie przepisów prawa pracy. Obowiązek ten nie obejmuje osób wykonujących
samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Oferta powinna
zawierać:1) Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Wykonawca wskazuje w formularzu oferty: łączną cenę brutto, VAT, długość okresu gwarancji
oraz pozostałe wymagane informacje;2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny
dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwa należy
przedłożyć w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym lub kopii poświadczonej notarialnie kwalifikowanym
podpisem elektronicznym;3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców
występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kopii poświadczonej
notarialnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym;4) Zestaw oświadczeń i dokumentów, o
których mowa w rozdziale VIII SWZ
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI