Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie, Część nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach, Część nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, Część nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, Część nr 5 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-03-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-11
  • Numer ogłoszenia522991-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 522991-N-2019 z dnia 2019-03-11 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie: Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie, Część nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach, Część nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, Część nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, Część nr 5 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 58889000000000, ul. ul. B. Głowackiego  56 , 30-085  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, e-mail i.gesiarz@zdw.krakow.pl, faks 12 44 65 702.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdw.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków pok. 220

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie, Część nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach, Część nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, Część nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, Część nr 5 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie
Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-11/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu oznakowania poziomego dla odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – zgodnie z załączonym wykazem, w ramach następujących części: • Część nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie, • Część nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach, • Część nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, • Część nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, • Część nr 5 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. Podana w kosztorysie ofertowym (zał. nr 2.1.1. – 2.5.1. SIWZ) ilość metrów kwadratowych jest szacunkową ilością dla poszczególnych robót określającą łącznie maksymalną wartość zamówienia w ramach każdej z części. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części w zakresie min. 70 % wartości umownej brutto robót zasadniczych oraz w zakresie min. 30 % wartości umownej brutto robót cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości m2 wykonania poszczególnych robót w ramach zadania (przedmiotu umowy) bez konieczności aneksowania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał łącznie co najmniej 150 000 m2 oznakowania poziomego. UWAGA!  Wykonanie wymaganych robót mogło nastąpić w ramach jednego lub odrębnych zadań.  Przedmiotowy warunek jest jednolity dla wszystkich części zamówienia wskazanych w cz. I pkt 1 – spełnienie wymogu legitymowania się wiedzą i doświadczeniem wskazanym w ramach warunku określonego w pkt 3.1.3. umożliwia Wykonawcy złożenie ofert na dowolną ilość części zamówienia objętych niniejszym postępowaniem (jedną lub więcej części wskazanych w cz. I pkt 1).  Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu doświadczenia w realizacji zadania / zadań wykonanego / wykonanych przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tych warunków. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania / zadań wykonanego / wykonanych przez grupę wykonawców (np. konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania / tych zadań prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego / danych zadania / zadań wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania / zadań (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego / ich przedmiotu (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do: • podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, • Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 4.3.1.2. ich dotyczące.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4.3.1.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże roboty budowlane określone w warunku wskazanym w pkt 3.1.3. oraz złoży dowody, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedmiotowy wykaz robót budowlanych należy złożyć na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 5 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: • Część 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) • Część 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) • Część 3 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) • Część 4 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) • Część 5 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji robot zasadniczych 20,00
jakość wykonanego oznakowania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z zapisami wzoru umowy (§ 10) - zał. 6.1/6.2/6.3/6.4/6.5 SIWZ. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W kryterium skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 90 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych może wynosić 20 dni, w związku z czym najkrótszy dopuszczalny termin realizacji robót zasadniczych może wynosić 70 dni od dnia zawarcia umowy. 2. W kryterium jakość wykonanego oznakowania ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę określonego minimalnego poziomu procentowego pozytywnych wyników pomiarów kontrolnych odblaskowości, które będą spełniać wymagania wyższej jakości oznakowania według zał. nr 1 SIWZ (OPZ).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu oznakowania poziomego dla odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – zgodnie z załączonym wykazem, w ramach Części nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ Podana w kosztorysie ofertowym ilość metrów kwadratowych jest szacunkową ilością dla poszczególnych robót określającą łącznie maksymalną wartość zamówienia w ramach części. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie min. 70 % wartości umownej brutto robót zasadniczych oraz w zakresie min. 30 % wartości umownej brutto robót cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości m2 wykonania poszczególnych robót w ramach zadania (przedmiotu umowy) bez konieczności aneksowania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych 20,00
jakość wykonanego oznakowania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W kryterium skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 90 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych może wynosić 20 dni, w związku z czym najkrótszy dopuszczalny termin realizacji robót zasadniczych może wynosić 70 dni od dnia zawarcia umowy. 2. W kryterium jakość wykonanego oznakowania ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę określonego minimalnego poziomu procentowego pozytywnych wyników pomiarów kontrolnych odblaskowości, które będą spełniać wymagania wyższej jakości oznakowania według zał. nr 1 SIWZ (OPZ).


Część nr: 2 Nazwa: Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu oznakowania poziomego dla odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – zgodnie z załączonym wykazem, w ramach Części nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Jakubowicach.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ Podana w kosztorysie ofertowym ilość metrów kwadratowych jest szacunkową ilością dla poszczególnych robót określającą łącznie maksymalną wartość zamówienia w ramach części. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie min. 70 % wartości umownej brutto robót zasadniczych oraz w zakresie min. 30 % wartości umownej brutto robót cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości m2 wykonania poszczególnych robót w ramach zadania (przedmiotu umowy) bez konieczności aneksowania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych 20,00
jakość wykonanego oznakowania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W kryterium skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 90 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych może wynosić 20 dni, w związku z czym najkrótszy dopuszczalny termin realizacji robót zasadniczych może wynosić 70 dni od dnia zawarcia umowy. 2. W kryterium jakość wykonanego oznakowania ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę określonego minimalnego poziomu procentowego pozytywnych wyników pomiarów kontrolnych odblaskowości, które będą spełniać wymagania wyższej jakości oznakowania według zał. nr 1 SIWZ (OPZ).


Część nr: 3 Nazwa: Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu oznakowania poziomego dla odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – zgodnie z załączonym wykazem, w ramach Części nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ Podana w kosztorysie ofertowym ilość metrów kwadratowych jest szacunkową ilością dla poszczególnych robót określającą łącznie maksymalną wartość zamówienia w ramach części. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie min. 70 % wartości umownej brutto robót zasadniczych oraz w zakresie min. 30 % wartości umownej brutto robót cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości m2 wykonania poszczególnych robót w ramach zadania (przedmiotu umowy) bez konieczności aneksowania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych 20,00
jakość wykonanego oznakowania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W kryterium skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 90 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych może wynosić 20 dni, w związku z czym najkrótszy dopuszczalny termin realizacji robót zasadniczych może wynosić 70 dni od dnia zawarcia umowy. 2. W kryterium jakość wykonanego oznakowania ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę określonego minimalnego poziomu procentowego pozytywnych wyników pomiarów kontrolnych odblaskowości, które będą spełniać wymagania wyższej jakości oznakowania według zał. nr 1 SIWZ (OPZ).


Część nr: 4 Nazwa: Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu oznakowania poziomego dla odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – zgodnie z załączonym wykazem, w ramach Części nr 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ Podana w kosztorysie ofertowym ilość metrów kwadratowych jest szacunkową ilością dla poszczególnych robót określającą łącznie maksymalną wartość zamówienia w ramach części. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie min. 70 % wartości umownej brutto robót zasadniczych oraz w zakresie min. 30 % wartości umownej brutto robót cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości m2 wykonania poszczególnych robót w ramach zadania (przedmiotu umowy) bez konieczności aneksowania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych 20,00
jakość wykonanego oznakowania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W kryterium skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 90 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych może wynosić 20 dni, w związku z czym najkrótszy dopuszczalny termin realizacji robót zasadniczych może wynosić 70 dni od dnia zawarcia umowy. 2. W kryterium jakość wykonanego oznakowania ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę określonego minimalnego poziomu procentowego pozytywnych wyników pomiarów kontrolnych odblaskowości, które będą spełniać wymagania wyższej jakości oznakowania według zał. nr 1 SIWZ (OPZ).


Część nr: 5 Nazwa: Oznakowanie poziome odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego z podziałem na części: Część nr 5 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na wykonaniu oznakowania poziomego dla odcinków dróg wojewódzkich na terenie Województwa Małopolskiego – zgodnie z załączonym wykazem, w ramach Części nr 5 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ Podana w kosztorysie ofertowym ilość metrów kwadratowych jest szacunkową ilością dla poszczególnych robót określającą łącznie maksymalną wartość zamówienia w ramach części. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie min. 70 % wartości umownej brutto robót zasadniczych oraz w zakresie min. 30 % wartości umownej brutto robót cząstkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości m2 wykonania poszczególnych robót w ramach zadania (przedmiotu umowy) bez konieczności aneksowania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych 20,00
jakość wykonanego oznakowania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. W kryterium skrócenie terminu realizacji robót zasadniczych ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 90 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia terminu realizacji robót zasadniczych może wynosić 20 dni, w związku z czym najkrótszy dopuszczalny termin realizacji robót zasadniczych może wynosić 70 dni od dnia zawarcia umowy. 2. W kryterium jakość wykonanego oznakowania ocenie podlegać będzie zadeklarowanie przez Wykonawcę określonego minimalnego poziomu procentowego pozytywnych wyników pomiarów kontrolnych odblaskowości, które będą spełniać wymagania wyższej jakości oznakowania według zał. nr 1 SIWZ (OPZ).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady cieśli, murarzy - Wieliczka, Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje brygady cieśli,murarzy. Inwestycje na terenie m.Wieliczka, Kraków. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI