Opracowanie projektu budowlanego w zakresie budowy drogi oraz drogi rowerowej w m....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu budowlanego w zakresie budowy drogi oraz drogi rowerowej w m. Ostrowo na odcinku od ul. Plażowej do granicy z miejscowością Karwia oraz w miejscowości Karwia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWładysławowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyGmina Władysławowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00234129
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu budowlanego w zakresie budowy drogi oraz drogi rowerowej w m. Ostrowo na odcinku od ul. Plażowej do granicy z miejscowością Karwia oraz w miejscowości Karwia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 586745436

1.5.8.) Numer faksu: +48 586745436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wladyslawowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu budowlanego w zakresie budowy drogi oraz drogi rowerowej w m. Ostrowo na odcinku od ul. Plażowej do granicy z miejscowością Karwia oraz w miejscowości Karwia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6955973-2fe9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003442/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie projektu budowlanego ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Plażowej w Ostrowie do ul. Kopernika w Karwi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r., poz. 344 ze zm.).
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub na adres e-mail: zamowienia@wladyslawowo.pl
3. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres zamowienia@wladyslawowo.pl przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na ten adres. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji na Platformę, przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego Rozdziału: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl; 2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) Uwaga!: rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WŁADYSŁAWOWO;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: iod@wladyslawowo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• upoważnieni pracownicy Gminy Władysławowo oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.
siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:
017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Władysławowo
prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
ustawy P.Z.P.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAM

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.26.RIiGK.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz. U z 2020 r., poz. 1609) dla uzyskania stosownych decyzji administracyjnych
zezwalających na realizację zadania – po 4 egz. oraz wersja elektroniczna na płycie CD po
uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych.
2. Opracowanie specyfikacji technicznej i wykonania odbioru robót, zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) w ilości 2
egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej.
3. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót, zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych
oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -
użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) w ilości 1 egzemplarza w formie pisemnej oraz
1 egzemplarza w formie elektronicznej.
4. OPRACOWANIE OPERATU WODNOPRAWNEGO (w przypadku konieczności) - zgodnie z
ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 624 ze zm.) dla uzyskania
ostatecznej decyzji pozwolenia wodno-prawnego na odprowadzanie wód deszczowych i budowę
urządzeń wodnych wraz z dokonaniem niezbędnych uzgodnień operatu - 3 egz. oraz wersja
elektroniczna na płycie CD.
5. Dokonanie niezbędnych uzgodnień projektu wynikających z:
- wytycznych instytucji biorących udział w procesie uzgadniania przedmiotowej dokumentacji,
- wytycznych gestorów sieci oraz wszystkich instytucji, które na etapie uzgadniania projektu
budowlanego mogą narzucić warunki i konieczność uzyskania dodatkowych zgód wynikających
z przepisów szczegółowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Skrócenie terminu realizacji zamówienia, licząc od dnia udzielenia zamówienia (daty zawarcia umowy) – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert,
wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę projektową polegającą na opracowaniu
jednego projektu budowlanego budowy i/lub przebudowy drogi, o wartości usługi projektowej nie
mniejszej niż 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), na które organ administracji
architektoniczno-budowlanej wydał ostateczne Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej na
podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.). Uwaga:
warunek jest niepodzielny w przypadku składania oferty poprzez podmioty wspólnie ubiegające
się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu.
b) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osobę/y:
- na stanowisko Projektanta Branży Drogowej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane
do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz musi posiadać
doświadczenie polegające na opracowaniu co najmniej 1 projektu budowlanego budowy i/lub
przebudowy drogi, o wartości usługi projektowej nie mniejszej niż 30 000,00 (słownie: trzydzieści
tysięcy złotych), na które organ administracji architektoniczno-budowlanej wydał ostateczne
Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10
kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg
publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.);
- na stanowisko Projektanta Branży Sanitarnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane
do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- na stanowisko Projektanta Branży Elektrycznej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych.
Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r.
Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września
2014r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a także uprawnienia
budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały
wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciagłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Uwaga! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie
w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w zdaniu 1,
dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
• Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do
SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej
okoliczności z wymienionych poniżej:
1) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy:
a) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj.
wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
b) zmiany będącej następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie
określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp,
c) zmiany będącej następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano
Zamawiającego;
2) w zakresie zmian osobowych:
a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne,
legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem określonym w
SWZ,
b) zmiana osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za nadzór nad prawidłowym
wykonywaniem zamówienia oraz koordynatora opracowań;
W przypadku, gdy Wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy
Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany
będzie wykazać Zamawiającemu, że:
- proponowany inny Podwykonawca spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane
w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub
- Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) w zakresie zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadku zwiększenia lub ograniczenia lub odstąpienia od realizacji zakresu usług, w
związku z:
- koniecznością zmiany trasy projektowanej drogi i ścieżki rowerowej,
- zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości prac geodezyjnych (podziałów) w związku ze zmianą
trasy projektowanej drogi i ścieżki rowerowej,
- brakiem konieczności opracowania operatu wodnoprawnego;
b) w przypadku zmiany obwiązującej wysokości podatku od towarów i usług w sytuacji, gdy
zmiana ta powoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie
Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia
należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a
dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu
w życie zmiany jego wysokości,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument,
wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
1) FORMULARZA OFERTY - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ
2) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli
dotyczy) - OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
4) w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - OŚWIADCZENIE, o którym
mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa podmiot udostępniający zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z
katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.
5) OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA z art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
6) ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU (udostępniającego zasoby), o którym mowa w
Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
7) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania - ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO,
CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ lub INNEGO
WŁAŚCIWEGO REJESTRU.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00174276/01 z dnia 2021-09-08
2021-
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi - Kowale
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI