Opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów wykonawczych budowy ulic...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów wykonawczych budowy ulic w mieście Łuków.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁuków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającyMIASTO ŁUKÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00036601
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów wykonawczych budowy ulic w mieście Łuków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁUKÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030289885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257982735

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka budżetowa Miasta Łuków

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów wykonawczych budowy ulic w mieście Łuków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7938da0-7ebc-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa opracowania dokumentacji technicznej w ramach budowy ul. Bartniej, ul. Kondrackiego, ul. Źródlanej, ul. Północnej w m. Łuków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/um.lukow/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu https://portal.smartpzp.pl/um.lukow/ oraz poczty elektronicznej.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej, zostały opisane w INSTRUKCJI obsługi PORTALU e-Usługi SMARTPZP na Platformie,
zwaną dalej Instrukcją. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70
Ustawy.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki
korzystania z Platformy SmartPZP, określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z
Platformy, przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty oraz wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania za Platformę
Portalu SmartPZP.
6. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej
opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub
osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest
widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, - ul. Łąkowa 8, 21-400 Łuków tel. 25 798 21 00- inspektorem
ochrony danych osobowych jest Pani Marta Różalska-Bartnicka, tel. 25 798 21 00, e-mail: iodo@ezdm.
lukow.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;- odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.); - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z
środków UE;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Informuję, że: -prawo dostępu do danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne posiada Pani/Pan
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy
czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MUD.372.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 348702,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów
wykonawczych budowy ulicy Bartniej w Łukowie, o długości ok. 650,00 m. Szczegółowy opis
zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 Część nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany
jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy zawartym
w Załączniku Nr 10 Umowa Część 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 202327,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo opisano w rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów
wykonawczych budowy ulicy Kondrackiego w Łukowie, o długości ok. 420,00 m. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 Część nr 2 do SWZ. Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
umowy zawartym w Załączniku Nr 10 Część 2 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 79850,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo opisano w rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów
wykonawczych budowy ulicy Źródlanej o długości ok. 520,00 m. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 Część nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany
jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy zawartym
w Załączniku Nr 10 Część 3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 56900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo opisano w rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych z elementami projektów
wykonawczych budowy ulicy Północnej o długości ok. 100,00 m. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 Część nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowiązany
jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy zawartym
w Załączniku Nr 10 Część 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 9625,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo opisano w rozdziale XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej.
a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie
polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego projektu
budowlanego budowy/przebudowy/remontu drogi/ulicy z wnioskiem o wydanie decyzji o
zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID). Powyższy warunek dotyczy części nr 1, nr
2 i nr 3 Zamówienia.
b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie
polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego projektu
budowlanego budowy/przebudowy/remontu drogi/ulicy o długości minimalnej 100,00m.
Powyższy warunek dotyczy części nr 4 Zamówienia.
c) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący następującymi osobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia - jedną osobą do pełnienia funkcji projektanta branży
drogowej posiadającą: - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej
nadane na podstawie, przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z
2021r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
Doświadczenie: -wykonanie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert
jako projektant lub sprawdzający minimum 1 dokumentacji projektowej składającej się co
najmniej z projektu budowlanego, dotyczącego budowy/przebudowy/remontu drogi/ulicy.
Powyższy warunek dotyczy wszystkich części Zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (np.: konsorcja,
spółki cywilne) spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczące potencjału kadrowego
wykazują łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonego nie wcześniej niż 3 m-ce przed
jego złożeniem. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w
postępowaniu w zakresie art 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 127 ust 1. skorzysta z
dokumentów bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujący zadania
publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków.
2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. 2020 poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę (wzór –
Załącznik Nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykazu wykonanych usług, potwierdzających spełnienie warunku w
zakresie doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór – Załącznik nr 7 do SWZ) oraz
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 m-cy.
4. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - Załącznik nr 8
do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) każdy z Wykonawców: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i
niepodleganiu wykluczeniu (wzór Załączniki nr 3 i 4 do SWZ)
2) wspólnie:
a) Formularz ofertowy (wzór Załącznik nr 1 do SWZ)
b) pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiami określonymi w Rozdz. XV SWZ jeżeli
ustanowiono Pełnomocnika;
c) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu, każdy z Podwykonawców składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
(wzór – Załącznik nr 4 do SWZ);
d) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów na
zasadach określonych w art 118 Ustawy inne podmioty składają (jeżeli dotyczy):
d.1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu
(wzór Załącznik Nr 3 i 4 do SWZ);
d.2) zobowiązanie podmiotu do oddaniu Wykonawcy swoich zasobów (wzór – Załącznik Nr 6 do
SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa gazów medycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łuków: Centrum Etnograficzno-Wypoczynkowe wsi Kownatki
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łuków: Objęcie nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa i modernizacja ulic w Słomnikach z podziałem na zadania
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BUDOWA BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI