OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO na budowę deszczowni na szkółce leśnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO na budowę deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych w celu przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIłowo-Osada
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-20
  • ZamawiającyNadleśnictwo Dwukoły
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-10
  • Numer ogłoszenia501969-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501969-N-2020 z dnia 2020-01-10 r.

Nadleśnictwo Dwukoły: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO na budowę deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych w celu przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dwukoły, krajowy numer identyfikacyjny 13001440600000, ul.   , 13-240  Iłowo-Osada, woj. , państwo Polska, tel. 236 541 461, e-mail dwukoly@olsztyn.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_dwukoly/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO na budowę deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych w celu przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych
Numer referencyjny: SA.270.2.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU), dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na Budowie deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Lokalizacja: Mława, ul. Krajewo, nr działki ewidencyjnej 98, obręb Krajewo, gmina Mława, powiat mławski. Na szkółce planuje się budowę nowej deszczowni - systemu nawadniania, który składał się będzie z dwóch studni głębinowych, zbiorników retencyjnych, budynku pompowni (pompy, zestawy filtrów) wraz zapleczem socjalnym, rurociągu tłocznego rozprowadzonego po szkółce oraz instalacji nawadniającej z automatycznym systemem sterowania. Dodatkowo planuje się budowę wiaty na sprzęt szkółkarski, która umiejscowiona będzie na terenie szkółki leśnej, budowę ogrodzenia, ciągów komunikacyjnych oraz płyty kompostowej zlokalizowanej poza terenem szkółki leśnej. Zadanie obejmuje między innymi branżę konstrukcyjno - budowlaną, instalacyjną w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, branżę elektryczną. 1.2. Wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów – określenie wartości szacunkowej zamówienia, którego przedmiotem będzie wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i geologicznych, uwzględniając etapowanie prac. Dokumentacja kosztowa powinna zawierać szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów, w tym między innymi: - koszt dokumentacji projektowej (projekty budowlane, wykonawcze), - koszt robót budowlanych i geologicznych określonych w PFU, o którym mowa w punkcie 1.1.. 1.3. Wykonanie koncepcji docelowego zagospodarowania terenu, uwzględniającej usytuowanie wszystkich projektowanych obiektów. 1.4. Przygotowanie i złożenie do właściwego organu administracji projektu robót geologicznych na wykonanie odwiertów studziennych. 1.5 Niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy badania geotechniczne i geologiczne. 2. PFU będący przedmiotem niniejszego zamówienia, będzie stanowić opis zadania budowlanego, którego wykonawcę Inwestor wybierze po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w systemie „Projektuj i wybuduj”. Zadaniem wybranego w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania Wykonawcy będzie sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i innych pozwoleń wymaganych prawem, a następnie realizacja prac budowalnych, tj. wykonanie zgodnej z programem funkcjonalno – użytkowym, projektem budowlanym i wszystkimi pozwoleniami i decyzjami budowy deszczowni na szkółce leśnej w leśnictwie Krajewo wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 3. PFU będzie stanowić podstawę do opisania przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 31 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dlatego też Zamawiający wymaga, aby w opracowaniu nie przywoływać nazw własnych, producenta i innych utrudniających uczciwą konkurencję i powinna zostać opracowana zgodnie z zapisem art. 29, 30 oraz 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843); 4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym. Program powinien w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazywane w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. 5. Program funkcjonalno-użytkowy musi zawierać wszystkie niezbędne dokumenty oraz spełniać wymagania określone między innymi w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 roku (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 1129), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065). 6. Przedmiot zamówienia powinien zostać przekazany Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płycie CD/DVD lub pendrive) - pliki dla odpowiednich części opracowania w rozszerzeniu ̽.doc,̽ xls,̽ pdf* oraz w wersji papierowej w 4 egzemplarzach. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że forma pisemna opracowania przedmiotu niniejszej umowy jest tożsama z formą cyfrową. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych związanych z opracowanym programem funkcjonalno-użytkowym oraz innymi dokumentami, których sporządzenie obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia w ramach wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym,

II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno – użytkowego dla budowy systemu nawadniania o wartości minimum 700 000,00 zł, lub - posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych - wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno – użytkowego dla inwestycji z branży budowlanej o wartości minimum 1 000 000,00 zł i jednocześnie posiada doświadczenie w projektowaniu systemów nawadniania o wartości minimum 700 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Wykonawca dołączy do oferty wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla systemów nawadniania wraz z dokumentem potwierdzającym jego wykonanie – referencje lub wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla branży budowlanej i wykaz co najmniej jednego projektu systemu nawadniania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie – referencje. - dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca do należytego wykonania przedmiotu umowy powinien dysponować odpowiednią kadrą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie poświadczonych odpowiednimi dokumentami w branżach: • konstrukcyjno-budowlanej, • instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polegać na zasobach innych podmiotów. Podmiot ma obowiązek udostępnić swoje zasoby na czas realizacji zadania poprzez udział jego zasobów na etapie przygotowania, organizacji i realizacji wykonywanego zadania. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby przygotowania, organizacji i realizacji wykonywanego zadania. Niewiążący wzór takiego zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wykonawca, który wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków tj. wymaganych prawem uprawnień, wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla budowy systemu nawadniania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) lub wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla inwestycji branży budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) i wykaz co najmniej jednego projektu systemu nawadniania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (referencje).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1, b) zaparafowany wzór umowy – Załącznik nr 2, c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wymagane prawem uprawnienia (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) niezbędne do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, e) wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla budowy systemu nawadniania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) lub wykaz co najmniej jednego opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla inwestycji branży budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) i wykaz co najmniej jednego projektu systemu nawadniania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie – referencje. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba(-y) podpisująca(-e) ofertę działa(-ją) na podstawie pełnomocnictwa, to musi być ono dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Każda zmiana i uzupełnienie Umowy, wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, jak również w stosunku do terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli jego niedotrzymanie wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z procedurą dokonywania wydatków nie objętych przepisami Prawa zamówień publicznych w biurze i jednostkach organizacyjnych RDLP Olsztyn, wprowadzoną Zarządzeniem nr 10/2014 Dyrektora RDLP w Olsztynie z dnia 16 kwietnia 2014 r. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Nadleśnictwa Dwukoły do zawarcia umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie rurociągów technologicznych - Ciężkowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie rurociągów technologicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI