Opracowanie PFU, koncepcji architektoniczno-urbanistycznej oraz funkcjonalno-użytkowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie PFU, koncepcji architektoniczno-urbanistycznej oraz funkcjonalno-użytkowej wraz z doradztwem technicznym na wybór inwestycji pn. Utworzenie Centrum Badawczo –Analitycznego NIZP-PZH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-21
  • ZamawiającyNARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00082481
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie PFU, koncepcji architektoniczno-urbanistycznej oraz funkcjonalno-użytkowej wraz z doradztwem technicznym na wybór inwestycji pn. Utworzenie Centrum Badawczo –Analitycznego NIZP-PZH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie PFU, koncepcji architektoniczno-urbanistycznej oraz funkcjonalno-użytkowej wraz z doradztwem technicznym na wybór inwestycji pn. Utworzenie Centrum Badawczo –Analitycznego NIZP-PZH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8cceec-a100-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w Rozdziale 10 i 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.OZP.260.64.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), koncepcji architektoniczno-urbanistycznej; koncepcji funkcjonalno-użytkowej wraz z doradztwem technicznym na etapie postępowania na wybór wykonawcy Inwestycji pn. „Utworzenie Centrum Badawczo-Analitycznego Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - Państwowego
Instytutu Badawczego w Warszawie przy ul. Powsińskiej 61/63 ”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Etapy:
Etap I: opracowanie Dokumentacji;
Etap II: doradztwo techniczne na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy Inwestycji;
Doradca zapewni konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, technologie i funkcję Obiektu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Rozdział III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 tys. zł.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
A. W zakresie doświadczenia
Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia jeśli wykaże, że - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:
1) co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na budowę lub przebudowę obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 10 tys. m2. Zakres roboty budowlanej objętej ww. programem powinien obejmować łącznie co najmniej: roboty konstrukcyjno-budowlane i wykończeniowe, roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (w tym instalacji: wod
– kan., co, gazu, klimatyzacji i wentylacji), instalacji elektrycznych w układzie TN – S sieci 230/400V, sieci teletechnicznych, wykonane w ramach jednego obiektu oraz
2) co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem opracowanie wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego) na budowę lub przebudowę obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 10 tys. m2.
Zakres roboty budowlanej objętej ww. dokumentacją projektową powinien obejmować łącznie co najmniej: roboty konstrukcyjno-budowlane i wykończeniowe, roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (w tym instalacji: wod – kan., co, gazu, klimatyzacji i wentylacji), instalacji elektrycznych w układzie TN – S sieci 230/400V, sieci teletechnicznych, wykonane w ramach jednego obiektu.
oraz
3) co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu programu funkcjonalno-użytkowego na budowę lub przebudowę obiektu z Pomieszczeniami Laboratorium o powierzchni tych pomieszczeń co najmniej 100 m2
Pod pojęciem Pomieszczenia Laboratorium określonym w ww. warunku udziału Zamawiający rozumie:
1) medyczne laboratorium diagnostyczne lub medyczne laboratorium mikrobiologiczne zgodnie z przepisami ustawy z dnia ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej lub
2) akredytowane laboratorium wykonujące badania laboratoryjne dla celów
urzędowych kontroli żywności i żywienia w zakresie bezpieczeństwa żywności zgodnie z art. 78 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub
3) laboratorium kontroli jakości leków zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne lub
4) laboratorium spełniające zasady Dobrej Praktyki Laboratoryjnej w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach - lub odpowiadające wskazanym powyżej laboratoriom zgodnie z odpowiednimi przepisami UE

Zamawiający wymaga, aby na podstawie co najmniej jednego z programów funkcjonalno- użytkowych wskazanych w ppkt 1 lub 3 została wykonana i odebrana dokumentacja projektowa.

Zamawiający dopuszcza, aby każda z usług wskazanych powyżej w ppkt 1 i 3 świadczona była w ramach tych samych lub odrębnych umów.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, powyższe warunki w zakresie doświadczenia mogą zostać spełnione przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie.

B. W zakresie osób skierowanych do wykonania zamówienia
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do wykonania zamówienia:
1) Projektant – Architekt
(i) posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
i
(ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję projektanta-architekta przy wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego wraz koncepcją architektoniczno-urbanistyczną dla budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 10 tys. m2. Zakres roboty budowlanej objętej ww. programem powinien obejmować łącznie co najmniej: roboty konstrukcyjno-budowlane i wykończeniowe, roboty instalacyjne w zakresie instalacji
sanitarnych (w tym instalacji: wod – kan., co, gazu, klimatyzacji i wentylacji), instalacji elektrycznych w układzie TN – S sieci 230/400V, sieci teletechnicznych wykonane w ramach jednego obiektu.
2) Technolog laboratoryjny:
(i) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert opracował 2 projektytechnologii laboratoryjnej w zakresie Pomieszczeń Laboratoryjnych
3) Projektant Branży Budowlanej:
(i) posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń i
(ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję projektanta odpowiedniej branży przy wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub przy wykonaniu dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego) dla budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego o powierzchni
użytkowej co najmniej 10 tys. m2. Zakres roboty budowlanej objętej ww. programem lub dokumentacją projektową powinien obejmować łącznie co najmniej: roboty konstrukcyjno-budowlane i wykończeniowe, roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych ( w tym instalacji: wod – kan., co, klimatyzacji i wentylacji), instalacji
elektrycznych w układzie TN – S sieci 230/400V, sieci teletechnicznych wykonane w ramach jednego obiektu.

4) Projektant Branży Sanitarnej:
(i) posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i
(ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję projektanta odpowiedniej branży przy wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub przy wykonaniu dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego) dla budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 10 tys. m2
5) Projektant Branży Elektroenergetycznej:
(i) posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i
(ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję projektanta odpowiedniej branży przy wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub przy wykonaniu dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego) dla budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 10 tys. m2
6) Projektant Branży Telekomunikacyjnej:
(i) posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w zakresie w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń i
(ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję projektanta odpowiedniej branży przy wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub przy wykonaniu dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego) dla budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 10 tys. m2

7) Specjalista ds. Przeciwpożarowych
Posiada uprawnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.
8) Specjalista ds. BHP
Posiada uprawnienia rzeczoznawcy ds. bezpieczeństwa i higieny pracy.
9) Specjalista ds. kosztorysowania
Posiada doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert opracował 2 wyceny (obejmujące branże budowlaną, sanitarną, elektryczną) dla co najmniej 2 inwestycji obejmujących budowę lub przebudowę obiektów kubaturowych o powierzchni użytkowej co najmniej 10 tys. m2 lub o wartości robót budowlanych min. 5.000.000,00 zł brutto (każda wycena)

Nie dopuszcza się łączenia funkcji dla osób określonych w punktach 1-9

Uwaga:
1) Zamawiający informuje, iż użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu określenia oznaczają: budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2) W przypadku w którym dany warunek udziału w postępowaniu (dotyczy zarówno doświadczenia jak i osób skierowanych do realizacji zamówienia) odnosi się do Programu Funkcjonalno-Użytkowego Zamawiający dopuszcza również wykazanie się innym równoważnym dokumentem tj. dokumentem obejmującym m.in. opis zadania budowlanego, w którym podane jest przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im
wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wedle wzoru wskazanego w formularzu II.7
4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat - dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności
należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem
Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych
Zamawiający nie wymaga złożenia odpisu. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
7) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
zakresie braku podstaw do wykluczenia
2) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane zgodnie z załącznikiem II.5, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) Wykazu osób nieobjętych kryterium oceny ofert, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr II.6
4) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wykaz osób skierowanych do realizacji osób objętych kryteriami oceny ofert, złożonym wraz z ofertą zgodnie z wzorem II.1 - dokument żądany wraz z ofertą
2) wykaz dodatkowego doświadczenia zgodnie z wzorem II.2 w celu wykazania doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia określonych kryterium oceny ofert - dokument wymagany wraz z treścią oferty

3) oświadczenie zgodnie z treścią wzoru Załącznika II.7 w przypadku w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego polegają na zdolnościach wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia innego Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie publiczne - dokument wymagany wraz z ofertą

4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli Wykonawca polega na zdolnościach tego podmiotu) - dokument wymagany wraz z ofertą
5) Pełnomocnictwo, w przypadku składania ofert przez pełnomocnika

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć
tysięcy złotych).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
93 1130 1017 0080 1180 2020 0001
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty
Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy.
Dokument gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako
najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych
dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 13:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Sposób przyznawania punktów w ramach kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia określony został w Rozdziale 17 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt - Milanówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt o wymiarach 3,15 x 150, bądź 3 sztuki 105x150. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI