Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego zamiennego oraz pełnobranżowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego zamiennego oraz pełnobranżowego projektu wykonawczego dla zamierzenia inwestycyjnego pn. „Rozbiórka dobudówki socjalno-warsztatowej zlokalizowanej przy południowo-zachodniej ścianie zabytkowego hangaru, przebudowa i rozbudowa z częściowym odtworzeniem substancji zabytkowego hangaru lotniczego oraz kotłowni, budowa łącznika podziemnego pomiędzy zabytkowym hangarem i kotłownią wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wewnętrznymi w budynkach i na terenie inwestycji oraz zmianą sposobu użytkowania budynków na obiekty użyteczności publicznej dla potrzeb instytucji kultury: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, na działce nr 158/111 obr. 7 Nowa Huta przy ul. Izydora Stella-Sawickiego w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-28
  • Numer ogłoszenia609164-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609164-N-2018 z dnia 2018-08-28 r.

Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego zamiennego oraz pełnobranżowego projektu wykonawczego dla zamierzenia inwestycyjnego pn. „Rozbiórka dobudówki socjalno-warsztatowej zlokalizowanej przy południowo-zachodniej ścianie zabytkowego hangaru, przebudowa i rozbudowa z częściowym odtworzeniem substancji zabytkowego hangaru lotniczego oraz kotłowni, budowa łącznika podziemnego pomiędzy zabytkowym hangarem i kotłownią wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wewnętrznymi w budynkach i na terenie inwestycji oraz zmianą sposobu użytkowania budynków na obiekty użyteczności publicznej dla potrzeb instytucji kultury: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, na działce nr 158/111 obr. 7 Nowa Huta przy ul. Izydora Stella-Sawickiego w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 351535611, ul. św. Wawrzyńca   15 , 31-060  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 428-66-00, 12/421-12-42 wew. 139, e-mail muzeum@mim.krakow.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mim.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=316&mmi=11058
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=316&mmi=11058

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=316&mmi=11058

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22.06.2016r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw (Dz. U. 2016r. poz. 1020 z późn. zm.) zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem
Adres:
Muzeum Inżynierii Miejskiej, ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego zamiennego oraz pełnobranżowego projektu wykonawczego dla zamierzenia inwestycyjnego pn. „Rozbiórka dobudówki socjalno-warsztatowej zlokalizowanej przy południowo-zachodniej ścianie zabytkowego hangaru, przebudowa i rozbudowa z częściowym odtworzeniem substancji zabytkowego hangaru lotniczego oraz kotłowni, budowa łącznika podziemnego pomiędzy zabytkowym hangarem i kotłownią wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wewnętrznymi w budynkach i na terenie inwestycji oraz zmianą sposobu użytkowania budynków na obiekty użyteczności publicznej dla potrzeb instytucji kultury: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, na działce nr 158/111 obr. 7 Nowa Huta przy ul. Izydora Stella-Sawickiego w Krakowie
Numer referencyjny: DR.26.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego zamiennego dla zamierzenia inwestycyjnego pn. „Rozbiórka dobudówki socjalno-warsztatowej zlokalizowanej przy południowo-zachodniej ścianie zabytkowego hangaru, przebudowa i rozbudowa z częściowym odtworzeniem substancji zabytkowego hangaru lotniczego oraz kotłowni, budowa łącznika podziemnego pomiędzy zabytkowym hangarem i kotłownią wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wewnętrznymi w budynkach i na terenie inwestycji oraz zmianą sposobu użytkowania budynków na obiekty użyteczności publicznej dla potrzeb instytucji kultury: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, na działce nr 158/111 obr. 7 Nowa Huta przy ul. Izydora Stella-Sawickiego w Krakowie”, w oparciu o dokumentację projektową – projekt budowlany (dołączoną do załącznika nr 7 do SIWZ) - stanowiącą załącznik do decyzji Prezydenta Miasta Krakowa o pozwoleniu na budowę nr 455/6740.1/2018 z dnia 12.03.2018 r. Celem prawidłowego opracowania projektu zamiennego, a co za tym idzie uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne uzgodnienia, pozwolenia i opinie, a w tym w szczególności pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie na prowadzenie prac na terenie obiektu wpisanego do rejestru zabytków w oparciu o zamienny projekt budowlany i pozwolenie na budowę, o które wystąpi na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Zamawiającego. 2. Opracowanie pełnobranżowego projektu wykonawczego dla zamierzenia inwestycyjnego pn.„Rozbiórka dobudówki socjalno-warsztatowej zlokalizowanej przy południowo-zachodniej ścianie zabytkowego hangaru, przebudowa i rozbudowa z częściowym odtworzeniem substancji zabytkowego hangaru lotniczego oraz kotłowni, budowa łącznika podziemnego pomiędzy zabytkowym hangarem i kotłownią wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wewnętrznymi w budynkach i na terenie inwestycji oraz zmianą sposobu użytkowania budynków na obiekty użyteczności publicznej dla potrzeb instytucji kultury: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, na działce nr 158/111 obr. 7 Nowa Huta przy ul. Izydora Stella-Sawickiego w Krakowie”, w oparciu o dokumentację projektową – projekt budowlany - stanowiącą załącznik do decyzji Prezydenta Miasta Krakowa o pozwoleniu na budowę nr 455/6740.1/2018 z dnia 12.03.2018 r. oraz w oparciu o projekt budowlany zamienny o którym mowa w pkt. 1.1 oraz pozwolenie konserwatorskie nr 133/18 z 23 lutego 2018 r. Celem umożliwienia kompleksowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać na rzecz Zamawiającego stosowne uzgodnienia, pozwolenia i opinie. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt 1. obejmuje wszelkie opracowania zamienne jakie będą niezbędne do wykonania, w wyniku zmiany warunków doprowadzenia wody i odprowadzenia ścieków określonych w informacji technicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji z dnia 30.05.2018 r., znak pisma L.dz. ITT/II-O/18393/2018 zmieniające warunki określone w informacji technicznej MPWiK z dnia 13.09.2017 r., znak pisma L.dz. ITT/II-O/30203/2017. Zmiana warunków dotyczy w szczególności trasy przyłącza wody oraz miejsca przyłączenia do obiektów kubaturowych. Lokalizacja przyłącza winna być ustalona w koordynacji z projektantem wybranym w postępowaniu nr 599463-N-2018 z dnia 07.08.2018 r. pod nazwą „Opracowanie pełnobranżowych projektów budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych prowadzonych przez Muzeum Inżynierii Miejskiej przy ul. Izydora Stella-Sawickiego w Krakowie”. 3. Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu zamówienia aby Wykonawca: a. Przeanalizował dokumentację projektową w kontekście nowych warunków o których mowa powyżej, a następnie określił zakres zmian w poszczególnych częściach dokumentacji. b. Po przedłożeniu wyników analizy Zamawiającemu i akceptacji zakresu projektu zamiennego, przystąpił do wykonania projektu budowlanego zamiennego obejmującego wszystkie branże, w których niezbędne jest wprowadzenie zmian. c. Po wykonaniu kompletnego pełnobranżowego projektu zamiennego, uzyskał na rzecz Zamawiającego pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie, zamienne pozwolenie na budowę oraz wszelkie inne zgody, pozwolenia i opinie. 4. Przedmiot zamówienia określony w pkt 1. obejmuje także: a) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie zamiennego pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji– pozwoleń koniecznych do realizacji projektowanego przedsięwzięcia w imieniu Zamawiającego na podstawie odrębnych pełnomocnictw, w tym, m.in.: decyzji ostatecznej o udzieleniu pozwolenia na budowę, w tym także dokonywanie wszelkich korekt i uzupełnień składanych wniosków i projektów – na wniosek organów wydających decyzje administracyjne; b) udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w charakterze konsultanta, do którego obowiązków będzie należało przygotowywanie odpowiedzi na ewentualne zapytania wykonawców o wyjaśnienie treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania zadane przez wykonawców w toku postępowania. Powyższe dotyczy kolejnych postępowań w sytuacji gdy pierwsze postępowanie zostanie unieważnione; c) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. 5. Dokumentacja Projektowa powinna zostać przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (po 5 egz.: projekty zamienne i wykonawcze wszystkich branż, po 2 egz.: kosztorys inwestorski, przedmiar i STWiOR) i elektronicznej w formatach word, dwg, ath i pdf w wersji do edycji. 6. Projekt musi zawierać koordynację miedzy branżową w formie dwg z możliwością włączenia i wyłączenia każdej branży. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 7 do SIWZ (OPZ). 8. Przy projektowaniu należy uwzględnić informacje techniczne Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji z dnia 13.09.2017r. znak pisma L.dz. ITT/II-O/302203/2017 oraz z dnia 30.05.2018r., znak pisma L.dz. ITT/II-O/18393/2018, a także pozwolenie konserwatorskie nr 133/18 z 23 lutego 2018 r., które to dokumenty zawarte zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. 9. Usługi będące przedmiotem zamówienia Wykonawca ma wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe oznacza, iż Wykonawca wykonać ma opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót w tym opracować dokumentację projektową zgodnie z art. 29 ust. 1 – 3 ustawy pzp. 10. Wykonawca będzie uczestniczył w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w charakterze konsultanta, a do jego obowiązków będzie należało przygotowywanie odpowiedzi na ewentualne zapytania wykonawców o wyjaśnienie treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania zadane przez wykonawców w toku postępowania. Powyższe dotyczy kolejnych postępowań w sytuacji gdy pierwsze postępowanie zostanie unieważnione. 11. Dokumentacja projektowa powinna odpowiadać wymaganiom wynikającym z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462), być kompletna pod kątem prawnym i funkcjonalnym oraz z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz spełniać wymogi: a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tak, aby mogła stanowić podstawę zorganizowania i przeprowadzenia przetargu i spełniać wymogi określone dla Opisu przedmiotu zamówienia w zamówieniach udzielanych w trybie Pzp (art. 29-31 ustawy Pzp); b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013, poz. 1129 z późn.zm.); c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 Nr 120, poz. 1126); d) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389). e) Rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 2014r. poz. 1240).

II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71420000-8
71248000-8
71000000-8
71200000-0
71320000-7
71600000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 20 grudnia 2018r. Skrócenie terminu realizacji jest przedmiotem oceny w kryteriach oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej: a. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę obejmującą opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej dla budowy/przebudowy/rozbudowy/modernizacji/adaptacji nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków zakończone uzyskaniem pozwolenia na budowę, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250 000 zł brutto, Uwaga: Przez „zamówienie” Zamawiający rozumie jedną umowę. Przez „dokumentację projektową” zamawiający rozumie projekt budowlany wielobranżowy (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe, wodno-kanalizacyjne) wraz z informacją BIOZ, która uzyskała prawomocne pozwolenie na budowę b. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: i) jedną osobę legitymującą się uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w co najmniej jednokrotnym pełnieniu funkcji głównego projektanta projektu dla obiektu wpisanego do rejestru zabytków – która będzie pełniła funkcję głównego projektanta; ii) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń– która będzie pełniła funkcję projektanta konstrukcji; iii) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń– która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego; iv) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń– która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego; v) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń – która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego; vi) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń – która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego; UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji; Zamawiający wymaga aby wszystkie w/w osoby posługiwały się biegle w mowie i w piśmie językiem polskim; Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane w odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) uznaje się uprawnienia do wykonywania zawodu, które spełniają warunki określone w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych przez wykonawcę dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił ww. warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5A do SIWZ; b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5B do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) formularz oferty wg. wzoru w załączniku nr 3, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ wg. wzorów stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeżeli nie wynika ono z dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ; 5) dowód, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innego podmiotu o którym mowa w Rozdziale VIII SIWZ (jeżeli dotyczy). Dowodem może być w szczególności zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot ten zrealizuje roboty lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zawarte w pkt XI SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 20,00
wydłużenie okresu rękojm 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z IPU (zał. nr 1 do siwz - par. 10) 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy, polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do jej treści w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: a. zaistnieniu zdarzenia siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b. wydłużeniu terminów wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania, w szczególności spowodowanych przedłużającymi się procedurami administracyjnymi; c. wydłużeniu terminów wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego., d. następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, e. następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 4. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy gdy z uwagi na względy eksploatacyjne, funkcjonalne, estetyczne zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w koncepcji będącej podstawą do opracowania Przedmiotu umowy 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do jej treści w razie wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 6. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, termin wykonania Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wizja lokalna - Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. W celu umówienia się na wizję należy kontaktować się z p. Michałem Kowalskim, tel: 795 431 117, e-mail: michal.kowalski@mim.krakow.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma nawiąże współpracę z brygadą monterów / hydraulików - Andrychów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma nawiąże współpracę z brygadą monterów / hydraulików w zakresie realizacji zleceń związanych z instalacjami grzewczymi oraz sanitarnymi na terenie Śląska i Małopolski. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa sal chorych-I etap
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Serwis i konserwacja trzech komór laminarnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych i dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa sal chorych-I etap
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI