Opr. dok. proj. wraz z wykon. rob. bud. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w systemie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opr. dok. proj. wraz z wykon. rob. bud. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania: system wsparcia procesu nadzoru ekspl. poj. Wisła - budowa centrum badań test.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulejówek
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-06-13
  • ZamawiającyWOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00183057
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Opr. dok. proj. wraz z wykon. rob. bud. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania: system wsparcia procesu nadzoru ekspl. poj. Wisła - budowa centrum badań test.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 261 811 012

1.5.8.) Numer faksu: 261 811 013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Maria.Sobotka@witpis.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opr. dok. proj. wraz z wykon. rob. bud. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania: system wsparcia procesu nadzoru ekspl. poj. Wisła - budowa centrum badań test.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16f0afb5-dda4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021799/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Opr. dok. proj. wraz z wykon. rob. bud. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania: system wsparcia procesu nadzoru ekspl. poj. Wisła - budowa centrum badań test.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://witpis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej WITPiS https://witpis.ezamawiajacy.pl
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty został opisany w Instrukcji korzystania z Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:
https://witpis.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (Platformie zakupowej WITPiS) poprzez kliknięcie przycisku „złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
Za datę złożenia wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej WITPiS https://witpis.ezamawiajacy.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość“
i pojawieniu się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania Platformy zakupowej https://witpis.ezamawiajacy.pl Zamawiający może również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej przetargi@witpis.eu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP 01/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych (w tym rozbiórkowych), pełnienie nadzoru autorskiego oraz konserwacja i serwisowanie zainstalowanych urządzeń w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania nr 91719 „System wsparcia procesu nadzoru eksploatacji pojazdów WISŁA - budowa centrum badań testowych” w na terenie Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca ma posiadać:
a) Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w całym okresie realizacji zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 5 000 00,00 zł.

W przypadku, kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podana w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca ma wykazać, że wykonał nie wcześniej niż
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
co najmniej:

jedną pracę projektową oraz jedną robotę budowlaną (wykonywane łącznie) polegających na budowie budynku produkcyjnego lub magazynowego lub warsztatu technicznego lub wielkogabarytowej hali chłodniczej wraz z budową drogi (co najmniej 200 m o nośności
co najmniej 100kN na oś) z infrastrukturą techniczną, całość
na kwotę co najmniej 5 000 000,00 zł brutto (każda)

lub

jedną pracę projektową polegającej na budowie budynku produkcyjnego lub magazynowego lub warsztatu technicznego lub wielkogabarytowej hali chłodniczej wraz z budową drogi (co najmniej 200 m o nośności
co najmniej nośność 100kN na oś) z infrastrukturą techniczną, całość na kwotę co najmniej 250 000,00 zł brutto (każda) i jednej roboty budowlanej polegającej na budowie budynku produkcyjnego lub magazynowego lub warsztatu technicznego lub wielkogabarytowej hali chłodniczej wraz z budową drogi (co najmniej 200 m o nośności
co najmniej 100kN na oś) z infrastrukturą techniczną, całość
na kwotę co najmniej 4 750 000,00 zł brutto (każda)
lub

jedną pracę projektową polegającej na budowie budynku produkcyjnego lub magazynowego lub warsztatu technicznego lub wielkogabarytowej hali chłodniczej wraz z budową drogi (co najmniej 200 m o nośności
co najmniej 100kN na oś) z infrastrukturą techniczną, całość na kwotę co najmniej 250 000,00 zł brutto (każda) i jednej roboty budowlanej polegającej na budowie budynku produkcyjnego lub magazynowego lub warsztatu technicznego lub wielkogabarytowej hali chłodniczej z infrastrukturą techniczną, całość na kwotę co najmniej 3 750 000,00 zł brutto (każda) i jednej roboty budowlanej polegającej na budowie drogi (co najmniej 200 m o nośności co najmniej nośność 100kN na oś) z infrastrukturą techniczną, całość na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (każda).

W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu
w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

b) Wykonawca musi dysponować:
 projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (z ograniczeniami) oraz przynależnym do właściwego oddziału Izby Architektów lub właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz przynależnym do właściwego Oddziału Izby Architektów lub właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
 kierownikami branżowymi posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacyjnej iw zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
(z ograniczeniami) oraz przynależnym do właściwego oddziału Izby Architektów lub właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
6.2. Zgodnie z treścią art. 116 ust. 2 ustawy PZP, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte
w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale II-V niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zał nr.2, Zał nr 17

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie - zał nr 2
Dokumenty:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł.
2) Wykaz wykonanych usług i robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 4 do SWZ).
3) wykazy osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ);
4) oświadczenia Wykonawcy w imieniu projektantów, kierownika budowy i kierowników branżowych o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (Załącznik nr 7 do SWZ);
5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 8 do SWZ) (oddzielnie składa lider/partner konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej)
6) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do SWZ) (oddzielnie składa lider/partner konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej/podmiot udostępniający zasoby/ podwykonawca).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 235 000,00 zł (dwieście trzydzieści pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 13 czerwca 2022 r. do godz. 12.00.
4. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299, zm. W Dz.U,. z 2022 r., poz. 807).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Pekao S.A. nr: 92 1240 2148 1111 0000 3032 1021 z dopiskiem:
„Wadium w postępowaniu opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego
w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania: System wsparcia procesu nadzoru eksploatacji pojazdów WISŁA – budowa centrum badań testowych –
Sprawa: PP 01/2022.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone
w szczególności:
a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzielających pełnomocnictwa oraz złożyć wraz z ofertą.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy
z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja – lider i partner/rzy konsorcjum, spółki cywilne) musi oddzielnie złożyć:
a) oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić dowód potwierdzający, że każdy
z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu
w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
b) oświadczenie z którego wynika, jakie roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – na wzorze Wykonawcy;
c) oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 11 do SWZ);
d) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) (Załącznik nr 8 do SWZ);
e) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do SWZ).
5. Dokumentów, o których mowa w pkt 4 lit. d) - e), Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najwyżej oceniona.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

w przypadku, gdy dotyczą:
1.zmiany danych Wykonawcy,),
2.zmiany innych niż wskazane w pkt. 1. powyżej przedstawicieli Stron lub osób upoważnionych
3.zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenie nowego Podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawstwa, zmiany zakresu podwykonawstwa - pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
4.zmiany Wykonawcy - gdy nowy Wykonawca zastępuje dotychczasowego oraz spełnia wymagania Zamawiającego
5. zmiany finansowania Przedmiotu Umowy na skutek braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego na dany rok budżetowy, przyznanego przez Dotującego, o którym mowa w § 1 ust. 1, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania Umowy;
6.zmiany wysokości Wynagrodzenia i terminu wykonania Przedmiotu Umowy
w przypadku:
6.1. wstrzymania Prac (ich części) przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
6.2.wystąpienia Siły Wyższej lub innych okoliczności niezależnych
od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć ani przewidzieć,
6.3. zmian w zakresie rzeczowym Przedmiotu Umowy, które warunkują wykonanie całości Przedmiotu Umowy (w tym zmian materiałowych), wykonania prac zamiennych bądź prac zwiększających zakres zadania, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji Dokumentacji Projektowej, bieżącej realizacji robót budowlanych oraz innych istotnych przyczyn;
6.4. wykonanie robót budowlanych dodatkowych, zamiennych,
6.5. innych przyczyn związanych z realizacją Przedmiotu Umowy, a niezależnych od Stron wskazanych szczegółowo w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI