Odtworzenie zabezpieczenia przeciwwilgociowego konstrukcji drewnianej dachu nad halą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odtworzenie zabezpieczenia przeciwwilgociowego konstrukcji drewnianej dachu nad halą basenową Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyOśrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055647
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odtworzenie zabezpieczenia przeciwwilgociowego konstrukcji drewnianej dachu nad halą basenową Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Potocka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 832-45-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie zabezpieczenia przeciwwilgociowego konstrukcji drewnianej dachu nad halą basenową Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87232a69-b489-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000088/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie odtworzenia zabezpieczenia przeciwwilgociowego konstrukcji drewnianej dachu nad halą basenową Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. 2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością. 3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. 4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc6) Kodowanie i czas odbioru danych• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.Pozostałe informacje - pkt 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje - pkt 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-6/OSIR/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie zabezpieczenia przeciwwilgociowego konstrukcji drewnianej dachu nad halą basenową Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w Warszawie.Zakres robót budowlanychPrace remontowe w pomieszczeniu basenu należy przeprowadzić w okresie przerwy technologicznej w pracy basenu, przy nieckach opróżnionych z wody. Prace przygotowawcze:- zabezpieczenie okien i podłóg folią zabezpieczenie kanałów wentylacyjnych (wlot i wylot powietrza)Roboty impregnacyjne i remontowe:- Czyszczenie przez szlifowanie szlifierkami oscylacyjnymi powierzchni dźwigarów drewnianych, płatwi dachowych i podsufitki ze sklejki- Zabezpieczenie powierzchni dźwigarów drewnianych, płatwi i podsufitki koloryzującym olejem do drewna - Rozbiórka obudowy z płyt GK kanałów wentylacji mechanicznej hali basenowej - Czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości – podkonstrukcji z ceownika NP. 140 obudowy kanałów wentylacji mechanicznej, belki stalowej podkonstrukcji ściany ryglowej - Malowanie przeciwkorozyjne farbami miniowymi podkonstrukcji obudowy kanałów wentylacji mechanicznej z ceownika NP. 140, - robota z drabin lub rusztowań przestawnych - Obudowa z płyt GK kanałów wentylacji mechanicznej na konstrukcji stalowej wraz z warstwą paroizolacji z folii złącza klejone – rozstaw profili pod płyty GK 40cm - robota z drabin lub rusztowań przestawnych - Dodatkowa warstwa płyt na wierzchu obudowy - chodnik techniczny z płyty OSB3 - Sufit podwieszany z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji krzyżowej jednopoziomowej, paraizolacja z folii, złącza klejone - Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi z gruntowaniem sufitów podwieszonych, obudowy instalacji wentylacji mechanicznej, ścian hali basenowej (kolor do wyboru przez Zamawiającego, po przedstawieniu próbnika w trakcie robót) - Montaż skrzydła aluminiowego rozwieranego w istniejącej konstrukcji aluminiowej ze szkleniem stałym- Rusztowanie cało powierzchniowe pozwalające na realizację robót zabezpieczenia dźwigarów drewnianych, płatwi dachowych i podsufitki ze sklejki pełnym frontem. Montaż rusztowania na posadzce hali basenowej o zróżnicowanej wysokości w niecce basenu głównego -2,00m do -2,15m; niecce basenu rekreacyjnego i brodzika -0,60 do -1,40m od poziomu "0" posadzki.-Wywiezienie gruzuROBOTY ELEKTRYCZNE - Demontaż i ponowny montaż po wykonaniu obudowy opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym- Demontaż i ponowny montaż po wykonaniu obudowy na gotowym podłożu belek montażowych dla opraw przykręcanych - roboty w budowli o wysokości 4-12 m - Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych - żarowych, halogenowych, compact - Demontaż i ponowny montaż po wykonaniu obudowy opraw oświetleniowych, głośników, czujek p-poż. - Wymiana listwy przewodów zasilających oświetlenia ewakuacyjnego - Demontaż i ponowny montaż elementów systemu telewizji użytkowej - kamera TVU wew. - Demontaż i ponowny montaż po wykonaniu malowania głośnika wnętrzowego o mocy 10 W w obudowie zwykłej na ścianie z cegły- Demontaż i ponowny montaż w suficie podwieszonym z płyt GK głośnika bez obudowy o mocy 10 WZamawiający informuje, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza, ukształtowanie posadzki mające wpływ na rodzaj i ustawienie rusztowań, obligatoryjna jest wizja lokalna w Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 31 maja 2021 r. o godz. 12:00. Wizja lokalna jest OBOWIĄZKOWA dla Wykonawców. Oferty Wykonawców, którzy nie wezmą udziału w wizji lokalnej zostaną odrzucone na mocy art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Prawo zamówień publicznych. Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przy udziale przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego – pisemnym oświadczeniem przedstawiciela Wykonawcy (który ma zamiar złożyć ofertę w przedmiotowym postępowaniu) i sporządzonym w dwóch egzemplarzach - po 1 egz. dla każdej ze stron. Zamawiający informuje, że spełniając postulat równego traktowania Wykonawców planuje JEDNĄ wizję lokalną dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców w ww. terminie tak, aby wszyscy Wykonawcy uzyskali jednakowe prawo do zbadania terenu realizacji zamówienia: w tym samym czasie, w takich samych warunkach, w takim samym zakresie. Tym samym z uwagi na fakt, iż niedopuszczalnym jest, aby niektórych z Wykonawców traktować preferencyjnie (umożliwiając im zbadanie terenu realizacji zamówienia w innym terminie albo zebranie innych danych) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dodatkowych wizji lokalnych w innym terminie. Powyższe należy wziąć pod uwagę mając zamiar złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy – KLAUZULE SPOŁECZNE:Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie wykonujących wskazane poniżej czynności (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - prace związane z realizacją robót zabezpieczenia przeciwwilgociowego konstrukcji oraz roboty elektryczne.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy oraz:a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;b) przedmiar robót – załącznik nr 8a do SWZc) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 8b do SWZd) Ocena stanu technicznego dźwigarów dachowych - załącznik nr 8c do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

77220000-8 - Usługi impregnacji drewna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:1) I kryterium: „cena brutto” – waga 60%2) II kryterium: „okres gwarancji”– waga 40%Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:P = Pc + Pggdzie:P – łączna ilość punktówPc – ilość punktów w kryterium „cena brutto”Pg – ilość punktów w kryterium „okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej dwie roboty budowlane polegające każda z nich co najmniej na remoncie konstrukcji z drewna klejonego o wartości remontu konstrukcji z drewna klejonego nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.UWAGA!¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończony.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) która będzie wykonywać czynności kierownika robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ) - o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 9.1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;Uwaga!Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 5 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ)7) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.8) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 10.2. lit a) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w §12 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ (w przypadkach o których mowa w pkt 12 pkt 5) SWZ.2. Dokumenty podmiotów zagranicznychWykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.3. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Andrzej Jeżewski tel.(22) 832-45-50- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Weronika Żubrowska tel. (22) 832-45-504. Termin realizacjia) Termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 05.07.2021 r.b) Termin zakończenia: 40 dni od dnia podpisania umowy
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzek oraz tynkowanie - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby która wykona posadzki na około 150m2 oraz na ścianach są tynki do poprawy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI