Odtworzenie systemu melioracyjnego z uwzględnieniem retencji, komunikacji i rekultywacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odtworzenie systemu melioracyjnego z uwzględnieniem retencji, komunikacji i rekultywacji łąk w dolinie rowu Gł-1 (Głuszec) – budowa zastawek, przepustów, odbudowa dróg gruntowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • ZamawiającyMiasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00110722
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odtworzenie systemu melioracyjnego z uwzględnieniem retencji, komunikacji i rekultywacji łąk w dolinie rowu Gł-1 (Głuszec) – budowa zastawek, przepustów, odbudowa dróg gruntowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie systemu melioracyjnego z uwzględnieniem retencji, komunikacji i rekultywacji łąk w dolinie rowu Gł-1 (Głuszec) – budowa zastawek, przepustów, odbudowa dróg gruntowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31e3cb29-b4c2-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Odtworzenie systemu melioracyjnego z uwzględnieniem retencji, komunikacji i rekultywacji łąk w dolinie rowu Gł-1 (Głuszec) z podziałem zadania na etapy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.24.2022.MC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Odtworzenie systemu melioracyjnego z uwzględnieniem retencji, komunikacji i rekultywacji łąk w dolinie rowu Gł-1 (Głuszec) na działkach: nr 5/2, ark. 01, nr 7/1 i 9, ark. 04, obr. Głuszyna – własność Miasto Poznań” – budowa zastawek, przepustów, odbudowa dróg gruntowych, obejmujące wszelkie z nim związane roboty budowlane.
2) Na Przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
a) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dot. wykonania:
- budowy zastawek piętrzących na rowie Gł-1 (Głuszec) w km 0+466 oraz w km 1+235,
- rozbiórkę istniejących budowli komunikacyjnych oraz budowę nowych przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg gruntowych w km 0+434 oraz w km 1+223 rowu Gł-1 (Głuszec) wraz z odbudową dróg gruntowych,
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wykonanych robót i przekazanie jej Zamawiającemu;
c) spełnienie warunków wynikających z obowiązujących przepisów prawa w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego i sporządzenie pełnowartościowej i kompletnej dokumentacji mającej na celu uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu wybudowanego wskutek realizacji Przedmiotu Umowy;
d) udzielenie gwarancji i rękojmi na Przedmiot Zamówienia w szczególności na zastosowane materiały i zamontowane urządzenia i sprzęt oraz wykonane roboty budowlane;
e) świadczenie serwisu w ramach zaoferowanej ceny w okresie gwarancji
wraz z dokonywaniem okresowych przeglądów, prób i sprawdzeń wraz z częściami i materiałami eksploatacyjnymi, zgodnie z dalszymi postanowieniami Przedmiotu Zamówienia;
f) w przypadku zaistniałej konieczności opracowanie Projektów Wykonawczych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi dla zakresu niezbędnego do wykonania Przedmiotu Zamówienia w ramach Wynagrodzenia umownego.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej i budowlanej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz części Dokumentacji projektowej w zakresie określonym w pkt 2) ppkt a) stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy, na którą składa się dokumentacja wymieniona w §1 ust. 4 Umowy.
4) Zamawiający wymaga, zapewnienie minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, w szczególności na zastosowane materiały, zamontowane urządzenia i sprzęt oraz wykonane roboty budowlane i montażowe.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy/Robót

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane jako odrębne zamówienia (umowy), polegające na wykonaniu prac związanych z remontem i/lub modernizacją i/lub przebudową i/lub odbudową urządzeń wodno-melioracyjnych, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto każda.
b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Kierownikiem budowy – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa (m.in. w specjalności melioracji wodnych lub inżynierii wodnej), przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym przy wykonaniu minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac związanych z remontem i/lub modernizacją, i/lub przebudową, i/lub odbudową urządzeń wodno-melioracyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 2. b) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
8) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
o których mowa w pkt VI. 9. SWZ;
9) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt VI. 9. SWZ, jeśli dotyczy;
10) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1. SWZ,
stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie
to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 16 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia
od dnia zawarcia umowy do 25 listopada 2022 r. tj.:
1) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
2) zakończenie, wraz z uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu decyzji,
o których mowa § 1 ust. 2 pkt 3 i 6 umowy, nie później niż do 25 listopada 2022 r.
2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam firmy do wykonania blatów kuchennych granitowych- Kazimierz Biskupi
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy do wykonania blatów kuchennych granitowych w Dęblinie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI