Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-14
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00140109
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8360c9-c6c4-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-lublin.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 344 ze zm.), tj.
a) elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I SWZ.
b) niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Oferta oraz oświadczenia o których mowa w IX .1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę oraz w/w oświadczenia w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Zamawiający zaleca podpis w formacie PAdES (używany do podpisywania plików w formacie pdf.) wewnątrz podpisywanego pliku, natomiast dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
3. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć Platformę.
4. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdw-lublin.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11
d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.
6. W razie problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego w dniach poniedziałek-piątek, godz. 8:00-16:00.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy Przetargowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Korespondencja”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
 z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2022 roku prowadzonym w trybie podstawowym.
 odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZU.371.44.2022.rb

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej:
Drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 698, 803, 807
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 12 505 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 37 144 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 8 237 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 182 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. Nr I nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr I:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr II – RDW w Chełmie:
Drogi Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 839, 841, 843

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 18 020 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 36 570 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 645 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 170 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. Nr II nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr II:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie:
Drogi Nr: 844, 846, 850, 865, 816, 852, 867

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 26 346 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 20 289 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 10 629 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 20 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:
30 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 80 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. Nr III nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr III:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie:
Drogi Nr: 747, 828, 830, 833, 835, 842, 809, 809a, 822, 827, 834, 836, dawna DK19

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 24 450 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 18 360 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 890 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 1 000 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1 000 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 400 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. Nr IV nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr IV:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr V – RDW w Parczewie:
Drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 819, 821, 829

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 11 110 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 23 299 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 2 400 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 40 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 237 m2
Symbole znaków – piktogramy z mas termoplastycznych: 31 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 160 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. Nr V nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr V:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr VI – RDW w Puławach:
Drogi Nr: 801, 824, 830, 874, 738, 741, 743, 825, 826, 831, 832, 854, 855, 857, dawna KD 17

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 28 240 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 26 670 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 13 630 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 810 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1 310 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 510 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. VI nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr VI:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie:
Drogi Nr: 812, 816, 819

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 15 188,04 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 32 983,36 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 177,00 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. VII nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr VII:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu :
Drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 849, 853, 863, 877

Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 11 803 m2
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 17 837 m2
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 090 m2
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 840 m2
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:
879 m2
Symbole znaków – piktogramy z mas termoplastycznych: 7 m2
Ścieranie zbędnego oznakowania: 115 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę nie większą niż 1.000.000,00 zł netto, w tym na Zad. Nr VIII nie więcej niż 125.000,00 zł. netto.
Ewentualny zakres robót budowlanych:
Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe
Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe
Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe
Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych
Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych
Ścieranie zbędnego oznakowania
Symbole znaków - piktogramy

2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:
- uzyskania oszczędności przetargowych,
- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2022 r.
- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert dla Zadania Nr VIII:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
PC=(cena oferty najtańszej/cenę oferty ocenianej)x10
2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%

Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy
Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)
- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.
- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego w 8 miesiącu od daty odbioru ostatecznego PR -= 10 pkt.

W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1.

Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:

P = PC x 60 % + PR x 40 %

Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.
Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek:

1) Doświadczenia Wykonawcy:
1.1 W przypadku ubiegania się o jedno Zadanie - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 150 tys. zł. brutto (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 19 tys. m2) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i oświadczeniem, że robota ta została wykonana należycie.
1.2. W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy Zadania - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 500 tys. zł. brutto (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 60 tys. m2) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i oświadczeniem, że robota ta została wykonana należycie.
1.3. W przypadku ubiegania się o cztery i więcej Zadań - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 1 200 tys. zł. brutto (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 150 tys. m2) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i oświadczeniem, że robota ta została wykonana należycie.

Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 470) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.

2) Dysponowania osobą / osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia:
2.1. minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami w zakresie dróg.

W/w minimalny warunek będzie spełniony niezależnie od ilości zadań, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę.

3) Dysponowania urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
3.1. W przypadku ubiegania się o jedno zadanie:
- minimum dwie malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności
2000 m2/dzień,
- minimum dwie malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,
- minimum 1 szt. urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody – polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).
- minimum 1 szt. - reflektometr
- minimum 3 szt. - przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe;
- minimum 2 szt. sprężarka;
- minimum 1 szt. - układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty wyłącznie na Zadanie nr I, II, VII)

3.2 W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania:
- minimum cztery malowarki samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności
2000 m2/dzień,
- minimum trzy malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,
- minimum 2 szt. - urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).
- minimum 1 szt. - reflektometr;
- minimum 4 szt. - przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe;
- minimum 3 szt. - sprężarka;
minimum 1 szt. - układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty wyłącznie na Zadanie nr I, II, VII)

3.3 W przypadku ubiegania się o cztery i więcej zadań:
- minimum sześć malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności
2000 m2/dzień,
- minimum cztery malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,
- minimum 3 szt. - urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).
- minimum 1 szt. - reflektometr;
- minimum 6 szt.- przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe;
- minimum 4 szt. - sprężarka;
- minimum 1 szt. układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty wyłącznie na zadanie nr I, II, VII).

3. Spełnianie w/w warunków Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia
4. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik A do SWZ wraz z załączonym/załączonymi kosztorysem ofertowym/kosztorysami ofertowymi (Załącznik A1 do SWZ) oraz dowodem wniesienia wadium.
2) Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1. SWZ stanowiące Załącznik B i C do SWZ;
3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X. 4 SWZ (jeżeli dotyczy) stanowiące załącznik D do SWZ oraz oświadczenie „Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia” – Zał. D (jeżeli dotyczy).
4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
a) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XV.7) ppkt 4) lit c) i ppkt 5) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.

2. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1913, ze zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy – udostępnianych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, niezwłocznie po otwarciu ofert.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach:
Zadanie I, II, III, IV, VI, VII, VIII – 3.000,00 zł., słownie złotych: trzy tysiące 00/100 za każde Zadanie.
Zadanie Nr V – 1.500,00 zł., słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100 za Zadanie.
W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów dla wybranych zadań.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW
w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z adnotacją „Wadium do postępowania: „Odtworzenie oznakowania poziomego, Zadanie Nr …………… ”
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformę.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie
art.455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczn Platforma Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Środki ochrony prawnej 1. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy
czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;3)
zaniechanieprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania
konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.2. Odwołanie
wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu
odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego
odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do
wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed
upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii
nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Wydział Zamówień
Publicznych i Umów, Sławomir Szepietowski.
III.Zakres zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.
IV. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
V. Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. „O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. 2022r., poz.835)” z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w oparciu o przesłanki zawarte w tym artykule.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI