Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2018 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-06-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-21
  • Numer ogłoszenia560508-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560508-N-2018 z dnia 2018-05-21 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2018 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Turystyczna  , 20207   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 495 300, e-mail dzp@zdw.lublin.pl, faks 817 495 341.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl
Adres profilu nabywcy: zdw.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zdw.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdw.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna- oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/ wysłać na poniższy
Adres:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2018 roku
Numer referencyjny: KU.371.66.2018.ms
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Odtworzeniu oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2018 roku, Kod CPV: 45233221-4– malowanie nawierzchni. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na następujących zadaniach: Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej: drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 19, 698, 803, 807. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 21 847 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 23 334 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 166 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 99 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 361 m2. Zadanie Nr II – RDW w Chełmie: drogi Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 839, 841, 843. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 14 410 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 35 849 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 238 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 90 m2. Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie: drogi Nr: 844, 846, 850, 865, 816, 852, 867. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 25 905 m2. Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 24 108 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 068 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 315 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 250 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 6 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 170 m2. Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie: drogi Nr: 828, 830, 833, 842, 809, 809a, 827, 834, 836. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 20 960 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 17 160 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 0 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 1 280 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1 750 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 2 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 400 m2. Zadanie Nr V – RDW w Parczewie: drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 818, 819, 821, 829. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 6 432 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 16 275 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 987 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 66 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 468 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 24 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 175 m2. Zadanie Nr VI – RDW w Puławach: drogi Nr: 801, 824, 830, 743, 755, 759, 817, 825, 831, 832, 845, 854, 855, 857. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 19 159 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 15 849 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 427 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 425 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 500 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 280 m2. Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie: drogi Nr: 812, 816, 818, 819. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 19 325 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 33 057 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 984 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 56 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 103 m2. Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu : drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 848, 849, 853, 863. Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 24 727 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 23 526 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 2 848 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 619 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 92 m2. 3.Wykonawca zleci wykonanie badań i pomiarów wykonanego oznakowania poziomego niezależnemu laboratorium drogowemu – zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: a) pomiar w ciągu 14-30 dni po wykonaniu robót - pomiar widzialności oznakowania w dzień, - pomiar widzialności oznakowania w nocy, - pomiar szorstkości oznakowania, b) pomiar w okresie eksploatacji w 8 m-cu od daty odbioru ostatecznego - pomiar widzialności w nocy Koszt wykonania pomiarów Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty. 4. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w „Wykazie odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem: „Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2018 roku” – Tabele na Zadania I - VIII. 5. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych D.00.00.00 „Wymagania ogólne”, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych D 07.01.01 „Poziome oznakowanie dróg” oraz z ww. „Wykazem odcinków dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie objętych zamówieniem…”. 6. Podane zakresy robót są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości robót, zmiany technologii pomiędzy oznakowaniem cienkowarstwowym a grubowarstwowym bez zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięcia ilości robót pomiędzy drogami w ramach jednego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty według cen jednostkowych (brutto). 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót na drogach objętych umową na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego „Uproszczonego projektu organizacji ruchu drogowego dot. prac w zakresie wykonania oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich”. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania protokołu przekazania placu robót. 8. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej Zadań, wybranych przez siebie spośród Zadań wyszczególnionych w pkt 2 Opisu przedmiotu zamówienia. 9. Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 9 miesięcy od daty odbioru ostatecznego na oznakowanie cienkowarstwowe oraz 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego na oznakowanie grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych i termoplastycznych. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie oznakowania poziomego przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w STWiORB, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w STWiORB. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w STWiORB, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: obsługa sprzętu i urządzeń.

II.5) Główny kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2571871,63
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych na kwotę 300 000,00 zł netto, w tym na Zad. od Nr I do nr VIII po 37 500,00,00 zł. netto. Ewentualny zakres robót budowlanych: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych, Ścieranie zbędnego oznakowania, 2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy pzp: - uzyskania oszczędności przetargowych, - pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2018 r. - w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej; 2. Minimalne warunki dotyczące: 1) Doświadczenia wykonawcy: 1.1. W przypadku ubiegania się o jedno zadanie - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 150 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 25 tys. m2 z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 1.2. W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 700 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 100 tys. m2 ) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 1.3. W przypadku ubiegania się o cztery i więcej zadania - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 1600 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 200 tys. m2 ) z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania i udokumentowaniem, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 2) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: 2.1. minimum 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zdolna do nadzoru i kierowania robotami w zakresie poziomego oznakowania dróg. Osoba ta winna posiadać kwalifikacje do nadzoru i kierowania robotami w zakresie wykonywania oznakowania poziomego dróg, potwierdzone dokumentem wydanym przez uprawnione organy (instytucje). 2.2 osoby do obsługi sprzętu do wykonywania zamówienia. Osoby te winny posiadać uprawnienia w zakresie obsługi sprzętu (malowarek) do wykonywania malowania poziomego na jezdni, wydanymi przez uprawnione organy (instytucje). Liczba osób winna odpowiadać liczbie wymaganych malowarek samojezdnych, hydrodynamicznych o wydajności min. 2000 m2/dzień. W przypadku uprawnień uzyskanych w krajach Unii Europejskiej Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że posiadane uprawnienia zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65). 3) Urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego: 3.1. W przypadku ubiegania się o jedno zadanie: - minimum 3 szt. malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności min. 2000 m2/dzień, - minimum 2 szt. malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu, - minimum 3 szt. - urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: (frezarki lub śrutownice lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody – polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania), - minimum 1 szt. - reflektometr, - minimum 3 szt. - przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe, - minimum 2 szt. – sprężarka, - minimum 1 szt. - układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych. 3.2 W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie: - minimum 6 szt. malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności min. 2000 m2/dzień, - minimum 4 szt. malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu, - minimum 3 szt. - urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego (frezarki lub śrutownice lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania), - minimum 1 szt. - reflektometr, - minimum 6 szt. - przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe, - minimum 4 szt. - sprężarka, - minimum 1 szt. - układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych. 3. W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, należy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjąć średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) ustawy pzp i w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4. 6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a)-d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonymi Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi dla każdego, wybranego Zadania oddzielnie. c) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych). d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach: Zadanie od Nr I do Nr IV oraz Zadania od Nr VI do Nr VIII – 4 000,00 zł., słownie złotych: cztery tysiące 00/100 zł. za każde zadanie, Zadanie Nr V– 2 500,00 zł., słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100. W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej wybranym zadaniom. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Oferowana jakość wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie: 1) zmianie terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (tj. opady deszczu oraz wysokie temperatury uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z STWiORB), powodujących wstrzymanie prac przynajmniej przez 8 godzin w ciągu doby. W takim przypadku termin może ulec przesunięciu o jeden dzień. Termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni potwierdzonych przez Osobę Nadzorującą. Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół. b) wniesienia przez wykonawcę/wykonawców, po upływie terminu składania ofert odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadającą okresowi zawieszenia terminu związania ofertą. c) opóźnienia w wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, na drogach objętych przedmiotowym zamówieniem. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni, o którą opóźniono rozpoczęcie zamówienia z uwagi na prowadzone remonty. Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół. 2) zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie, co wymaga zawarcia stosownego aneksu. 3) zmniejszeniu ilości robót, zmiany technologii pomiędzy oznakowaniem cienkowarstwowym a grubowarstwowym bez zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięciach ilości robót pomiędzy drogami w ramach jednego zadania 4) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, 5) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 6 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. 1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/ wysłać na adres - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 107 do dnia 06.06.2018 r. do godz. 10:00. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 208 w dniu 06.06.2018 r. o godz. 10:30. II. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto danego Zadania. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy złożyć przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający dopuszcza, jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, pozostawienie wadium wniesionego w pieniądzu uzupełnionego do wysokości zabezpieczenia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ustanowić zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, tego rodzaju gwarancja musi spełniać następujące wymagania: musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na każde żądanie. 7. Ponadto przed ustanowieniem zabezpieczenia w formie tego rodzaju gwarancji, treść gwarancji musi zostać uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego. 8. Zabezpieczenie ma za zadanie zagwarantować należyte wykonanie przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy oraz służy do pokrycia wszelkich roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy, w tym roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady. 9. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. III. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Kryteria oceny ofert: 1. cena – znaczenie kryterium 60%. Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC = (Cena oferty najtańszej/ Cena oferty ocenianej) x 10. 2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%. Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy : Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi): - nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego od 7 miesiąca po jego wykonaniu, do końca okresu rękojmi PR -= 0 pkt. - nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego od 7 miesiąca po jego wykonaniu, do końca okresu rękojmi PR -= 10 pkt. W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100 mcd * m-2 * lx-1. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru: P = PC x 60 % + PR x 40 % Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie. Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 19, 698, 803, 807. Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 21 847 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 23 334 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 166 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 99 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 361 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 292512,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr I z zamówieniem podobnym wynosi: 330.012,24 zł. netto


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr II – RDW w Chełmie:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 839, 841, 843. Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 14 410 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 35 849 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 238 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 90 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 315676,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr II z zamówieniem podobnym wynosi: 353176,50 zł. netto


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach Nr: 844, 846, 850, 865, 816, 852, 867.Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 25 905 m2. Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 24 108 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 068 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 315 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 250 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 6 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 170 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 317663,45
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr III z zamówieniem podobnym wynosi: 355.163,45 zł. netto


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach Nr: 828, 830, 833, 842, 809, 809a, 827, 834, 836.Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 20 960 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 17 160 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 0 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 1 280 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 1 750 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 2 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 400 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 311637,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr IV z zamówieniem podobnym wynosi: 349.137,93 zł. netto


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie Nr V – RDW w Parczewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 818, 819, 821, 829. Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 6 432 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 16 275 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 987 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 66 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 468 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 24 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 175 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 161759,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr V z zamówieniem podobnym wynosi: 199.259,00 zł. netto


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie Nr VI – RDW w Puławach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach Nr: 801, 824, 830, 743, 755, 759, 817, 825, 831, 832, 845, 854, 855, 857. Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 19 159 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 15 849 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 427 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 425 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 500 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 280 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 251311,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr VI z zamówieniem podobnym wynosi: 288.811,20 zł. netto


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach Nr: 812, 816, 818, 819. Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 19 325 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 33 057 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 984 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 56 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 103 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 316564,51
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr VII z zamówieniem podobnym wynosi: 354064,51 zł. netto


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowana poziomego na drogach Nr: 835, 858, 837, 843, 848, 849, 853, 863.Ilości: Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe : 24 727 m2, Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe: 23 526 m2, Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 2 848 m2, Malowanie linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 0 m2, Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 619 m2, Symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych: 0 m2, Ścieranie zbędnego oznakowania: 92 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 304746,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowana jakość wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość Zadania Nr VIII z zamówieniem podobnym wynosi: 342.246,80 zł. netto






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę ziemi do wyrównania terenu- Końskowola
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę ziemi do wyrównania terenu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI