Odbudowa trzech ostróg nr 5/330, 7/330 i 1/331 budowli regulacyjnych zlokalizowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbudowa trzech ostróg nr 5/330, 7/330 i 1/331 budowli regulacyjnych zlokalizowanych po lewej stronie rzeki Wisły w jej 329-330 km, w m. Kolonia Nadwiślańska, gm. Solec, powiat lipski, woj. mazowieckie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-10
  • Numer ogłoszenia545862-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545862-N-2019 z dnia 2019-05-10 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Radomiu: Odbudowa trzech ostróg nr 5/330, 7/330 i 1/331 budowli regulacyjnych zlokalizowanych po lewej stronie rzeki Wisły w jej 329-330 km, w m. Kolonia Nadwiślańska, gm. Solec, powiat lipski, woj. mazowieckie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi: Zarząd Zlewni w Radomiu, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom tel.: +48 (48) 362-61-38 / faks: +48 (48) 362-44-53 Adres e-mail dla poczty przychodzącej do Zamawiającego: zz-radom@wody.gov.pl Adres e-mail dla poczty wychodzącej od Zamawiającego: zz-radom@wody.gov.pl; krzysztof.maraszkiewicz@wody.gov.pl Adres internetowy: www.wody.gov.pl – strona internetowa PGW WP. https://warszawa.rzgw.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi - strona internetowa na której dostępne są materiały przetargowe i będą zamieszczane informacje z postępowania. Godziny urzędowania: 7.00-16.00
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Wernera  4a , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 36-26-138, e-mail krzysztof.maraszkiewicz@wody.gov.pl, faks 48 36-24-453.
Adres strony internetowej (URL): https://warszawa.rzgw.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://warszawa.rzgw.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://warszawa.rzgw.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa trzech ostróg nr 5/330, 7/330 i 1/331 budowli regulacyjnych zlokalizowanych po lewej stronie rzeki Wisły w jej 329-330 km, w m. Kolonia Nadwiślańska, gm. Solec, powiat lipski, woj. mazowieckie
Numer referencyjny: WA.ROZ.281.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie do stanu pierwotnego trzech ostróg zlokalizowanych na rzece Wiśle, z których każda stanowi odrębną część zamówienia. 2. Podstawowe parametry charakteryzujące obiekty: 1) Ostroga 5/330 w km 329.28 rz. Wisły (stanowiąca część 1 zamówienia): a) Długość ostrogi: 136.60 m. b) Szerokość korony: 1,50 m. c) Długość ubezpieczenia brzegu rz. Wisły: 50,00 m. d) Ułożenie materacy faszynowo – kamiennych gr 1.0 m: 1680,00 m2. e) Ułożenie materacy faszynowo – kamiennych gr 0.6 m: 1060,00 m2. f) Ułożenie narzutu kamiennego: 275,00 m3. g) Narzut kamienny w płotkach: 282,00 m2. 2) Ostroga 7/330 w km 329.55 rz. Wisły (stanowiąca część 2 zamówienia): a) Długość ostrogi: 183.50 m. b) Szerokość korony: 1,50 m. c) Długość ubezpieczenia brzegu rz. Wisły: 50,00 m. d) Ułożenie materacy faszynowo – kamiennych gr 1.0 m: 2710,00 m2. e) Ułożenie materacy faszynowo – kamiennych gr 0.6 m: 920,00 m2. f) Ułożenie narzutu kamiennego: 370,00 m3. g) Narzut kamienny w płotkach: 230,00 m2. 3) Ostroga 1/331 w km 330.05 rz. Wisły (stanowiąca część 3 zamówienia): a) Długość ostrogi: 145,40 m. b) Szerokość korony: 1,50 m. c) Długość ubezpieczenia brzegu rz. Wisły: 50,00 m. d) Ułożenie materacy faszynowo – kamiennych gr 1.0 m: 3220,00 m2. e) Ułożenie materacy faszynowo – kamiennych gr 0.6 m: 265,00 m2. f) Ułożenie narzutu kamiennego: 320,00 m3. g) Narzut kamienny w płotkach: 270,00 m2. 3. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Odbudowę ostrogi 5/330 w km 329.28 rz. Wisły: a) Wykonanie warstw materacy faszynowo kamiennych w podstawie ostróg do poziomu wody SNW. b) Wykonanie narzutu kamiennego o szerokości korony 1.5 m i nachyleniu skarp 1:1,5 od strony wody górnej i 1:2 od strony wody dolnej. Poziom korony na rzędnej wody SSW. c) Wykonanie głowicy materacowo – kamiennej z koroną na rzędnej wody SNW. d) Wykonanie wrzynki z narzutu kamiennego na głębokość 4.35 m. e) Wykonanie ubezpieczenia brzegu skrzydełkami z materacy faszynowo – kamiennych do poziomu SNW , narzutem kamiennym do poziomu SWW i narzutem kamiennym w płot-kach do poziomu korony terenu. 2) Odbudowę ostrogi 7/330 w km 329.55 rz. Wisły: a) Wykonanie warstw materacy faszynowo kamiennych w podstawie ostróg do poziomu wody SNW. b) Wykonanie narzutu kamiennego o szerokości korony 1.5 m i nachyleniu skarp 1:1,5 od strony wody górnej i 1:2 od strony wody dolnej. Poziom korony na rzędnej wody SSW. Szerokość korony 1,5 m. c) Wykonanie głowicy materacowo – kamiennej z koroną na rzędnej wody SNW d) Wykonanie wrzynki z narzutu kamiennego na głębokość 3.28 m e) Wykonanie ubezpieczenia brzegu skrzydełkami z materacy faszynowo – kamiennych do poziomu SNW , narzutem kamiennym do poziomu SWW i narzutem kamiennym w płot-kach do poziomu korony terenu. 3) Odbudowę ostrogi 1/331 w km 330.05 rz. Wisły (Gmina Solec nad Wisłą, Kolonia Nadwiślańska): a) Wykonanie warstw materacy faszynowo kamiennych w podstawie ostróg do poziomu wody SNW. b) Wykonanie narzutu kamiennego o szerokości korony 1.5 m i nachyleniu skarp 1:1,5 od strony wody górnej i 1:2 od strony wody dolnej. Poziom korony na rzędnej wody SSW. Szerokość korony 1,5 m. c) Wykonanie głowicy materacowo – kamiennej z koroną na rzędnej wody SNW. d) Wykonanie wrzynki z narzutu kamiennego na głębokość 6.39 m. e) Wykonanie ubezpieczenia brzegu skrzydełkami z materacy faszynowo – kamiennych do poziomu SNW, narzutem kamiennym do poziomu SWW i narzutem kamiennym w płot-kach do poziomu korony terenu. 4. Planowana inwestycja znajduje się w obszarze specjalnej ochrony Natura 2000 w związku z tym w decyzji środowiskowej będącej załącznikiem do SIWZ, wydanej przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą z 12 kwietnia 2019 r. nałożono pewne ograniczenia, na które należy zwrócić uwagę przy sporządzaniu oferty. 5. Szczegółowy opis zamówienia określają dokumentacja wykonawcza wraz z przedmiarem robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SIWZ. 6. CPV: 45246000-3 / Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej. 7. Okres gwarancji: min. 36 miesiące. (Uwaga: Okres gwarancji jest kryterium oceny ofert). Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp (dotyczy wszystkich trzech części zamówienia) 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.0.917, z późn. zm.), na cały etat przez wykonawcę lub podwykonawcę przy wykonywaniu czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia (tj.: prace koparką i ręcznie przy wykonywaniu ostróg, prace przy karczowaniu drzew i krzewów) przez cały okres jego trwania. 2. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia ww. osób, przedstawiając w szczególności dowody uiszczania składek na ubezpieczenie społeczne, lub dowody odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy. 3. Szczegółowe wymagania odnośnie zatrudnienia, kontroli i kar umownych regulują zapisy projektu umowy załączonego do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45246000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie lub odbudowie umocnienia faszynowo – kamiennego na ostrogach lub skarpach rzek lub kanałach lub zbiornikach wodnych w technologii wykonania z obiektów pływających. Wartość zamówienia powinna wynosić, co najmniej 0,5 mln zł brutto. (Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część zamówienia wartość wykonanego zamówienia należy sumować – dla jednej części 0,5 mln zł, dla dwóch części 1 mln zł, dla trzech części 1,5 mln zł). b) Wykonawca musi dysponować lub udowodnić, że będzie dysponował minimum jedną osobą (przy składaniu oferty na więcej niż jedną część ilości osób nie trzeba sumować) skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi i spełniającą łącznie poniższe wymagania: − musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 tj.), obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, − musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla zamówienia spełniającego zakres i wartość robót opisanych w ppkt. a). UWAGA: Zamawiający wymaga, aby warunek określony dla każdej części, na którą wykonawca składa ofertę, był spełniony w całości przez jeden podmiot (wykonawcę lub podmiot oddający do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzający spełnianie, określonego w rozdziale XI ust. 2 pkt 3a niniejszej specyfikacji zgodnie z formularzem nr 6 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W/w dokumenty (wykaz robót i/lub dowody) powinny zawierać dane, umożliwiające potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność zgodnie z formularzem nr 7 do SIWZ. W/w dokument powinien zawierać dane, umożliwiające potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach tych podmiotów. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dostępnego zamawiającemu dokumentu rejestrowego. Pełnomocnictwo, określające sposób współdziałania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy). Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (jeśli dotyczy), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część 1: 25 000,00 zł; część 2: 30 000,00 zł; część 3: 35 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formie (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp): 1) pieniężnej – przelewem na konto BGK – PGW WP RZGW Warszawa nr 43 1130 1017 0020 1510 6790 0007 z dopiskiem „wadium - znak sprawy WA.ROZ.281.12.2019 część nr …”, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa i dołączone w oryginale do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Poza przypadkami określonymi w art. 144 ust. 1 – 1e Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w stosunku do treści Oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu, na warunkach, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie nie będzie stanowiło zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 2. Strony mogą zmienić postanowienia Umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2) zmiany zakresu przedmiotu Umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym Zamawiającego (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia): a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót, b) jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych, c) zmiany stawki podatku VAT, d) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót. 3. W innych przypadkach określonych w Umowie. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistniałych okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej Umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ostroga 5/330 w km 329.28 rz. Wisły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Wykonanie warstw materacy faszynowo kamiennych w podstawie ostróg do poziomu wody SNW. b) Wykonanie narzutu kamiennego o szerokości korony 1.5 m i nachyleniu skarp 1:1,5 od strony wody górnej i 1:2 od strony wody dolnej. Poziom korony na rzędnej wody SSW. c) Wykonanie głowicy materacowo – kamiennej z koroną na rzędnej wody SNW. d) Wykonanie wrzynki z narzutu kamiennego na głębokość 4.35 m. e) Wykonanie ubezpieczenia brzegu skrzydełkami z materacy faszynowo – kamiennych do poziomu SNW , narzutem kamiennym do poziomu SWW i narzutem kamiennym w płot-kach do poziomu korony terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 915372,62
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ostroga 7/330 w km 329.55 rz. Wisły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Wykonanie warstw materacy faszynowo kamiennych w podstawie ostróg do poziomu wody SNW. b) Wykonanie narzutu kamiennego o szerokości korony 1.5 m i nachyleniu skarp 1:1,5 od strony wody górnej i 1:2 od strony wody dolnej. Poziom korony na rzędnej wody SSW. Szerokość korony 1,5 m. c) Wykonanie głowicy materacowo – kamiennej z koroną na rzędnej wody SNW d) Wykonanie wrzynki z narzutu kamiennego na głębokość 3.28 m e) Wykonanie ubezpieczenia brzegu skrzydełkami z materacy faszynowo – kamiennych do poziomu SNW , narzutem kamiennym do poziomu SWW i narzutem kamiennym w płot-kach do poziomu korony terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1164111,42
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Ostroga 1/331 w km 330.05 rz. Wisły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Wykonanie warstw materacy faszynowo kamiennych w podstawie ostróg do poziomu wody SNW. b) Wykonanie narzutu kamiennego o szerokości korony 1.5 m i nachyleniu skarp 1:1,5 od strony wody górnej i 1:2 od strony wody dolnej. Poziom korony na rzędnej wody SSW. Szerokość korony 1,5 m. c) Wykonanie głowicy materacowo – kamiennej z koroną na rzędnej wody SNW. d) Wykonanie wrzynki z narzutu kamiennego na głębokość 6.39 m. e) Wykonanie ubezpieczenia brzegu skrzydełkami z materacy faszynowo – kamiennych do poziomu SNW, narzutem kamiennym do poziomu SWW i narzutem kamiennym w płot-kach do poziomu korony terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1214973,86
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę tynkarzy na tynki gipsowe - Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię ekipę tynkarzy na tynki gipsowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI