Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach Natura 2000: Waćmierz , Dolina Wieprzy i Studnicy , Dąbrówka, Piasnickie Łąki, Przywidz w ramach projektu POIS
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-03-21
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00070148
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach Natura 2000: Waćmierz , Dolina Wieprzy i Studnicy , Dąbrówka, Piasnickie Łąki, Przywidz w ramach projektu POIS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220700750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.gdansk@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach Natura 2000: Waćmierz , Dolina Wieprzy i Studnicy , Dąbrówka, Piasnickie Łąki, Przywidz w ramach projektu POIS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8161c361-9886-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029627/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach Natura 2000: Waćmierz, Dolina Wieprzy i Studnicy, Dąbrówka, Piaśnickie Łąki, Przywidz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki
korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.I.261.1.5.2022.IW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie oceny wpływu zrealizowanych działań ochrony czynnej na stan zachowania wskazanych płatów siedlisk przyrodniczych, tj.:
• 7140 torfowiska przejściowe i trzęsawiska przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea,
• 6410 zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion),

zlokalizowanych w obszarach Natura 2000:
• Waćmierz PLH220031,
• Dolina Wieprzy i Studnicy PLH220038,
• Dąbrówka PLH220088,
• Przywidz PLH220025,
• Piaśnickie Łąki PLH220021,
poprzez przeprowadzenie oceny stanu zachowania siedlisk przyrodniczych oraz porównanie stanu siedliska przed i po wykonanych zabiegach na podstawie dostępnych materiałów.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji zgodnie z art. 441 ustawy pzp i określa maksymalny zakres zamówienia:
a) podstawowy zakres zamówienia, który będzie na pewno realizowany: Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach Natura 2000 Waćmierz PLH220031, Dolina Wieprzy i Studnicy PLH220038, Dąbrówka PLH220088 i Przywidz PLH220025,
b) dodatkowy zakres zamówienia, który będzie realizowany, jeśli Zamawiający skorzysta z prawa opcji: Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarze Piaśnickie Łąki PLH220021.
Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego i zlecenie dodatkowego zakresu zamówienia jest uzależnione od zabezpieczenia środków na realizację zadania w obszarze Piaśnickie Łąki na 2023 r.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i UE, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 z późn. zm.).
4. W przypadku zmiany ww. aktów prawnych w trakcie realizacji umowy, Wykonawca uwzględni te zmiany podczas realizacji zadania.
5. Zamawiający poinformuje pisemnie wykonawcę w terminie do 31.10.2022 r.,
o możliwości wykonywania przez niego dodatkowego zakresu zamówienia. Zamawiający złoży pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w zakresie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a) podstawowy zakres zamówienia, który będzie na pewno realizowany: Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach Natura 2000 Waćmierz PLH220031, Dolina Wieprzy i Studnicy PLH220038, Dąbrówka PLH220088 i Przywidz PLH220025,
b) dodatkowy zakres zamówienia, który będzie realizowany, jeśli Zamawiający skorzysta z prawa opcji: Ocena wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarze Piaśnickie Łąki PLH220021.
Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego i zlecenie dodatkowego zakresu zamówienia jest uzależnione od zabezpieczenia środków na realizację zadania w obszarze Piaśnickie Łąki na 2023 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą inwentaryzację lub monitoring siedlisk przyrodniczych z oceną stanu ochrony zgodnie z metodyką PMŚ GIOŚ. Przez jedną wykonaną usługę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy (jednego zamówienia). Weryfikacja na podstawie wykazu usług z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokoły, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Weryfikacja spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu usług stanowiącego załącznik do SWZ.
b) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego eksperta botanika.
Zespół dokonujący oceny wpływu wykonanych działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk w obszarach Natura 2000 Waćmierz, Dolina Wieprzy i Studnicy, Dąbrówka, Piaśnickie Łąki, Przywidz na siedliskach przyrodniczych 6410 i 7140 musi składać się z:
Lp. Skład zespołu Doświadczenie
1. Botanik Ekspert botanik: osoba, która posiada doświadczenie
w prowadzeniu inwentaryzacji lub monitoringu siedlisk przyrodniczych lub oceny wpływu działań ochrony czynnej na stan zachowania siedlisk przyrodniczych i zrealizowała co najmniej dwie usługi obejmujące badania własne siedlisk łąkowych/murawowych lub torfowiskowych (6110, 6120, 6130, 6150, 6170, 6210, 6230, 6410, 6430, 6440, 6510, 6520, 7110, 7120, 7140, 7150, 7210, 7220, 7230) wraz z oceną ich stanu ochrony zgodnie z metodyką PMŚ GIOŚ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rozdział XXII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI