Obsługa sieci pomiarowej monitoringu hydrologicznego w ramach realizacji projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa sieci pomiarowej monitoringu hydrologicznego w ramach realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000050
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoniądz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiebrzański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-11
  • Numer ogłoszenia536467-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536467-N-2019 z dnia 2019-04-11 r.

Biebrzański Park Narodowy: Obsługa sieci pomiarowej monitoringu hydrologicznego w ramach realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000050
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane w ramach realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000050 „Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II”, współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz beneficjenta projektu - Biebrzański Park Narodowy.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19-110  Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): www.biebrza.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy składać w opakowaniu nieprzezroczystym, zamknietym, zapewniającym nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Adres:
Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa sieci pomiarowej monitoringu hydrologicznego w ramach realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000050
Numer referencyjny: ZP.26.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa sieci pomiarowej monitoringu hydrologicznego, położonej na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050 „Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II.”. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania D.1 w projekcie LIFE13 NAT/PL/000050 „Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II.”, współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy. 2. W ramach zamawianej usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac terenowych i kameralnych. 3. W ramach prac terenowych Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Sczytywania danych pomiarowych z automatycznych rejestratorów stanów wód podziemnych umieszczonych w 32 piezometrach – dwa razy w ciągu roku hydrologicznego 2019, 2020 i 2021. Przed każdorazowym odczytem danych z rejestratora należy uprzednio wykonać pomiar manualny poziomu wody w piezometrze. Przybliżoną lokalizację piezometrów przedstawia Załącznik nr 11. 2) Sczytywania danych pomiarowych z automatycznych rejestratorów stanów wód powierzchniowych umieszczonych w 13 punktach na rzekach – dwa razy w ciągu roku hydrologicznego 2019, 2020 i 2021. Przed każdorazowym odczytem danych z rejestratora należy uprzednio wykonać pomiar manualny stanu wody (położenia zwierciadła wody względem zaniwelowanego wodowskazu). Przybliżoną lokalizację wodowskazów przedstawia Załącznik nr 11. 3) Sczytywania danych pomiarowych z 2 automatycznych rejestratorów zmian ciśnienia atmosferycznego - dwa razy w ciągu roku hydrologicznego 2019, 2020 i 2021. Przybliżoną lokalizację rejestratorów przedstawia Załącznik nr 11. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy, na czas realizacji zamówienia, czytnik do sczytywania danych z automatycznych rejestratorów zmian poziomu wód oraz odpowiednie oprogramowanie. 5) Wykonania cyklicznych pomiarów przepływu rzek w 9 przekrojach pomiarowych przy zastosowaniu przepływomierza profilującego wykorzystującego zjawisko Dopplera (tzw. ADCP). Przekroje są zlokalizowane na następujących ciekach: a) Ełk w miejscowości Modzelówka, b) Ełk (powyżej ujścia Jegrzni), c) Ełk (poniżej ujścia Jegrzni), d) Ełk (poniżej ujścia Kanału Woźnawiejskiego), e) Kanał Rudzki w miejscowości Modzelówka, f) Jegrznia (miejscowość Ciszewo), g) Jegrznia (miejscowość Kuligi), h) Kanał Woźnawiejski (powyższej jazu), i) Kanał Woźnawiejski (poniżej ujścia Rowu spod Polkowa). W przekrojach pomiarowych przewidziano wykonanie cyklicznych pomiarów przepływu w roku hydrologicznym 2019 (do 31.X.2019), 2020 (od 1 XI. 2019 – 31.X.2020) i 2021 (od 1 XI. 2020 – 31.X.2021). W trakcie trwania danego roku hydrologicznego należy wykonać 4 serie pomiarowe, co daje częstotliwość 1 serii raz na kwartał. Wykonane pomiary muszą odzwierciedlać charakterystyczne sytuacje hydrologiczne wód (tj. niżówkowe okresy jesienne, przełom lato/jesień, wysokie stany wiosenne, stany średnie). Przed przystąpieniem do pomiaru – podczas każdej serii pomiarowej – należy oczyścić przekrój pomiarowy z gałęzi, liści oraz powstałych zatorów roślinnych, eliminując wszelkie zakłócenia w nurcie cieku. Przekroje pomiarowe są zlokalizowane w punktach, w których jest monitorowany stan wód za pomocą wodowskazów BbPN, w których są zamontowane automatyczne rejestratory stanów wód. Podczas wykonywania pomiaru przepływu, należy każdorazowo dokonać pomiaru manualnego stanu wody (położenia zwierciadła wody względem zaniwelowanego wodowskazu) oraz dokonać odczytu rejestratora stanów wód (minimum dwa razy w roku). Przybliżoną lokalizację 9 przekroi pomiarowych, gdzie należy wykonać pomiary przepływu przedstawia załącznik nr 11. Zamawiający udostępni Wykonawcy przepływomierz profilujący wykorzystujący zjawisko Dopplera. Zamawiający dysponuje przepływomierzem marki SONTEK, model River Surveyor S5 oraz pływakiem zdalnie sterowanym wraz z oprzyrządowaniem do zdalnego sterowania firmy TELEDYNE OCEANSCIENCE, model Q-Boat 1800P. Wykonawca jest odpowiedzialny za przypadkową utratę lub uszkodzenie przedmiotu użyczenia, jeżeli używać go będzie w sposób sprzeczny z umową, właściwościami, przeznaczeniem rzeczy albo, gdy nie będąc do tego upoważnionym przez umowę ani zmuszonym przez okoliczności, powierzy przedmiot użyczenia innemu podmiotowi lub osobie. W przypadkach, gdy naprawa nie będzie objęta gwarancją, koszty naprawy ponosi Wykonawca. W trakcie prac pomiarowych uczestniczyć będzie pracownik Biebrzańskiego Parku Narodowego. 6) Zamawiający przekaże Wykonawcy cyfrową warstwę (.shp) z lokalizacją punktów monitoringowych po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności informacji o lokalizacji punktów pomiarowych pod rygorem wypowiedzenia umowy. 4. W ramach prac kameralnych Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Opracowania 3 raportów rocznych z monitoringu stanów wód podziemnych i powierzchniowych. Raporty obejmą następujące okresy raportowania: za rok hydrologiczny 2019, 2020 i 2021. Każdy raport roczny z monitoringu stanów wód podziemnych i powierzchniowych powinien zawierać: a) zestawienie informacji o warunkach funkcjonowania sieci pomiarowej, b) zestawienie źródłowych danych sczytanych z automatycznych rejestratorów oraz zestawienie odczytów pomiarów manualnych stanów wód (położenia zwierciadła wody względem zaniwelowanego wodowskazu) - pliki excel. c) wyniki pomiarów muszą być przedstawione w formie tabelarycznej, graficznej i opisowej (analiza oraz komentarz). Wyniki pomiarów stanów wód podziemnych i powierzchniowych z automatycznych rejestratorów zmian poziomu wody należy przetransportować z odczytu godzinowego do wartości średnich dobowych i zestawić w formie tabelarycznej. Forma graficzna powinna zawierać mapę z lokalizacją punktów monitoringowych, zbiorcze wykresy codziennych stanów wód podziemnych i powierzchniowych. d) na podstawie danych należy określić stany charakterystyczne dla miesięcy, półrocza oraz danego roku hydrologicznego, e) komentarz do wyników pomiarów i obserwacji stanów wód podziemnych i powierzchniowych. 2) Opracowania 3 raportów rocznych z monitoringu zasobów wodnych (na podstawie cyklicznych pomiarów przepływu cieków). Raporty obejmą następujące okresy raportowania: za rok hydrologiczny 2019, 2020 i 2021. Raport roczny z monitoringu zasobów wodnych powinien zawierać: a) zestawienie informacji o warunkach funkcjonowania sieci pomiarowej, b) wyniki pomiarów przepływów dla każdego przekroju pomiarowego należy zestawić w formie tabel zbiorczych (wraz z informacją o terminie i godzinie wykonania pomiaru) oraz informacją o wyniku pomiary manualnego stanu wody (położenia zwierciadła wody względem zaniwelowanego wodowskazu). c) komentarz do wyników pomiarów przepływów w przekrojach pomiarowych. 3) Raport końcowy z monitoringu stanu wód podziemnych i powierzchniowych oraz zasobów wodnych przedstawiający scalone wyniki monitoringu hydrologicznego prowadzonego na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015 - 2021. W tym celu Zamawiający przekaże raport końcowy z monitoringu stanów wód podziemnych i powierzchniowych oraz zasobów wodnych, który był prowadzony w latach 2015-2018. Raport ten zostanie przekazany Wykonawcy po wykonaniu prac terenowych w 2021 roku. Raport końcowy powinien zawierać: a) Wyniki pomiarów i obserwacji stanów wód podziemnych i powierzchniowych przedstawiające obraz sytuacji hydrologicznej na obszarze projektu w latach 2015-2021. Na podstawie danych należy przedstawić stany charakterystyczne dla każdego punktu z okresu 2015-2021. b) Na podstawie danych o stanach wód powierzchniowych z okresu 2015-2021 oraz wykonanych pomiarach przepływów na tych ciekach należy opracować graficzne i tabelaryczne krzywe natężenia przepływu, dla badanych profili rzek w tym okresie. Na podstawie uzyskanych krzywych natężenia przepływu należy wykonać transpozycję stanów wód na przepływy i zestawić je w formie tabelarycznej dla każdego przekroju. c) Na podstawie uzyskanych danych określić przepływy charakterystyczne dla przekrojów w układzie miesięcznym, półrocznym oraz w odniesieniu do każdego analizowanego roku hydrologicznego oraz okresu 2015-2021. d) Opisowa analiza zmienności warunków hydrologicznych pod wpływem prowadzonych działań renaturyzacyjnych wdrażanych na obszarze projektu. 5. Każdy raport zostanie przekazany w formie wydruku oraz na nośniku elektronicznym zapisanym w formacie edytowalnym „doc” oraz w formacie „pdf”. Na stronie tytułowej raportu Wykonawca umieści logo Projektu, logo BbPN, logo mechanizmu finansowego LIFE+, logo Natura 2000 oraz logo NFOŚiGW – logotypy dostarczone przez Zamawiającego. Ponadto w stopce raportu winny być umieszczone następujące informacje: Opracowanie powstało w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050 „Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II.” współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy. 6. W przypadku zniszczenia piezometrów bądź kradzieży urządzeń (rejestratorów) zainstalowanych w piezometrach przez inne niż Wykonawca podmioty lub osoby, Zamawiający dokonania niezbędnych napraw bądź instalacji nowych urządzeń. 7. Należy wziąć pod uwagę, że obszar objęty pracami jest terenem bagiennym, podmokłym, o podłożu torfowym, a niektóre punkty pomiarowo–kontrolne są zlokalizowane w miejscach trudno dostępnych, gdzie dojść należy pieszo. W czasie prac, ubiór należy dostosować do warunków pogodowych i terenowych (np. czapka, kalosze/wodery, moskitiera).

II.5) Główny kod CPV: 71351920-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-02-11

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiany zakres usługi będzie realizowany w terminie do 11 lutego 2022 r., z uwzględnieniem pośrednich terminów realizacji poszczególnych prac: a) Termin sporządzenia raportu z monitoringu stanów wód podziemnych i powierzchniowych za rok hydrologiczny 2019, 2020, 2021 i przekazania Zamawiającemu w następujących terminach: Raport roczny za rok hydrologiczny 2019 do 31 stycznia 2020 r. Raport roczny za rok hydrologiczny 2020 do 31 stycznia 2021 r. Raport roczny za rok hydrologiczny 2021 do 31 stycznia 2022 r. b) Termin sporządzenia raportu z monitoringu zasobów wodnych za rok hydrologiczny 2019, 2020, 2021 i przekazania Zamawiającemu w następujących terminach: Raport roczny za rok hydrologiczny 2019 do 31 stycznia 2020 r. Raport roczny za rok hydrologiczny 2020 do 31 stycznia 2021 r. Raport roczny za rok hydrologiczny 2021 do 31 stycznia 2022 r. c) Termin sporządzenia raportu końcowego z monitoringu stanu wód podziemnych i powierzchniowych oraz zasobów wodnych i przekazania go Zamawiającego upłynie z dniem 11 lutego 2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z treścią Załącznik nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcy zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi z zakresu hydrologii (jednej z zakresu opracowania stanów wód oraz jednej z zakresu opracowania wyników pomiarów przepływu), o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto/ każda. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz wykonanych usług. b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada łącznie: - wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: geografia, gospodarka wodna, inżynieria wodna lub inne pokrewne. - doświadczenie w realizacji monitoringu hydrologicznego (jako osoba wykonująca lub biorąca udział), potwierdzone co najmniej jednym opracowaniem specjalistycznym w tym zakresie (jako autor /współautor/ współuczestniczący). Przez opracowanie specjalistyczne Zamawiający rozumie wszelkie opracowania, tj.: publikacje naukowe, sprawozdania, raporty dokumentujące realizację monitoringu hydrologicznego (z zakresu opracowania stanów wód i/lub z zakresu opracowania wyników pomiarów przepływu). W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ZamPublU; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych; a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, posiadania wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru – Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ZamPublU zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ZamPublU stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w części VIA, ust. 7 pkt. 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części VIA, ust. 8., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Jeżeli Wykonawca polega na innym podmiocie na zasadach określonych w art. 22a ZamPublU, wraz z ofertą powinien złożyć zobowiązanie tego podmiotu lub inny dokument służący wykazaniu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw ich wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa dokumenty dotyczące tych podmiotów, podpisane przez te podmioty a wymienione w części VIA ust. 7 pkt 1 – 4 SIWZ. Wykonawca z ofertą składa kosztorys ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto 60,00
Termin przekazania raportów rocznych z monitoringu stanów wód podziemnych i powierzchniowych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż okien - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż okien. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ulic: Tęczowa, Bursztynowa i Fiołkowa w Morągu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI