Obsługa inwestycji budowy dróg rowerowych w zakresie nadzoru inwestorskiego Część...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa inwestycji budowy dróg rowerowych w zakresie nadzoru inwestorskiego Część I: Osiek nad Wisłą – Sąsieczno – Zimny Zdrój – Czernikowo – Mazowsze z odgałęzieniem do Obrowa Część II: Różankowo – Piwnice – Lulkowo Część III: Przysiek – Rozgarty – Górsk z odgałęzieniem do Barbarki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-26
  • Numer ogłoszenia541497-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541497-N-2019 z dnia 2019-04-26 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu: Obsługa inwestycji budowy dróg rowerowych w zakresie nadzoru inwestorskiego Część I: Osiek nad Wisłą – Sąsieczno – Zimny Zdrój – Czernikowo – Mazowsze z odgałęzieniem do Obrowa Część II: Różankowo – Piwnice – Lulkowo Część III: Przysiek – Rozgarty – Górsk z odgałęzieniem do Barbarki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektów: „Poprawa bezpieczeństwa i komfortu życia mieszkańców oraz wsparcie niskoemisyjnego transportu drogowego poprzez wybudowanie dróg dla rowerów – droga rowerowa Osiek nad Wisłą – Sąsieczno – Zimny Zdrój – Czernikowo – Mazowsze z odgałęzieniem do Obrowa.” „Poprawa bezpieczeństwa i komfortu życia mieszkańców oraz wsparcie niskoemisyjnego transportu drogowego poprzez wybudowanie dróg dla rowerów – droga rowerowa Różankowo – Piwnice – Lulkowo, Kamionki Małe – Turzno.” „Poprawa bezpieczeństwa i komfortu życia mieszkańców oraz wsparcie niskoemisyjnego transportu drogowego poprzez wybudowanie dróg dla rowerów – droga rowerowa Toruń – Przysiek – Rozgarty – Górsk z odgałęzieniem do Barbarki.”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny 87152543200000, ul. ul. Polna  113 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 66 44 775, e-mail pzdtorun@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, w zamknętej kopercie, pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg Toruniu, ul. Polna 113, Toruń

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa inwestycji budowy dróg rowerowych w zakresie nadzoru inwestorskiego Część I: Osiek nad Wisłą – Sąsieczno – Zimny Zdrój – Czernikowo – Mazowsze z odgałęzieniem do Obrowa Część II: Różankowo – Piwnice – Lulkowo Część III: Przysiek – Rozgarty – Górsk z odgałęzieniem do Barbarki
Numer referencyjny: PZD-11.252.3.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycjami budowy dróg rowerowych w pasach dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz równolegle do nich. Zadaniem nadzoru będzie przede wszystkim zagwarantowanie, że nowa infrastruktura wytworzona przy drogach w ramach zamówienia będzie zgodna z wymaganiami Zamawiającego oraz projektem budowlanym. Link do dokumentacji projektowej: https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części, składające się odpowiednio z 5, 1 i 2 tworzących spójne ciągi odcinków dróg

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji zasoby osobowe w postaci: a) inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej (właściwa decyzja Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej OIIB wraz z zaświadczeniem o członkostwie w OIIB potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu) oraz każde inne równoważne uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego. (dotyczy części I, II, III) b) inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej lub konstrukcyjno – budowlanej (właściwa decyzja Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej OIIB wraz z zaświadczeniem o członkostwie w OIIB potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu) oraz każde inne równoważne uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego. (dotyczy części I, II, III) c) inspektora nadzoru branży sanitarnej, który powinien posiadać uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (właściwa decyzja Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej OIIB wraz z zaświadczeniem o członkostwie w OIIB potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu) lub każde inne równoważne uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego. (dotyczy części I) d) inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej, który powinien posiadać uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (właściwa decyzja Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej OIIB wraz z zaświadczeniem o członkostwie w OIIB potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu) lub każde inne równoważne uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego. (dotyczy części I) e) inspektora nadzoru branży elektrycznej, który powinien posiadać uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (właściwa decyzja Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej OIIB wraz z zaświadczeniem o członkostwie w OIIB potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu) lub każde inne równoważne uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego. (dotyczy części III) Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – dalej rozporządzenie, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpis o którym mowa wyżej winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – dalej rozporządzenie, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpis o którym mowa wyżej winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium na poziomie wskazanym w poniższym zestawieniu. Część I 3.000 zł Część II 500 zł Część III 1.500 zł 2. Jeśli wadium wniesione będzie w pieniądzu to należy je wpłacić na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu nr 83 9550 0003 2024 0201 1327 0004 prowadzony przez KDBS oddział Toruń w terminie do dnia otwarcia ofert. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium tj. dokonania przelewu lub złożenie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Szybkość stawienia się na placu budowy od czasu zgłoszenia Zamawiającego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z wykonawcą: a) termin realizacji może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: - zmiany terminu realizacji prac budowlanych objętych nadzorem, - w przypadku braków i wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, - w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, b) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót c) warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Obsługa inwestycji budowy dróg rowerowych w zakresie nadzoru inwestorskiego; Część I: Osiek nad Wisłą – Sąsieczno – Zimny Zdrój – Czernikowo – Mazowsze z odgałęzieniem do Obrowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I – Osiek nad Wisłą – Sąsieczno – Zimny Zdrój – Czernikowo – Mazowsze z odgałężeniem do Obrowa odcinek drogi rowerowej w m. Czernikowo • lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2044C w miejscowości Czernikowo (na odcinku pomiędzy przejazdem kolejowym, a drogą krajową DK10), • łączna długość: około 0,5 km, • nawierzchnia: kostka brukowa, odcinek drogi rowerowej Czernikowo – Mazowsze • lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2132C na odcinku Czernikowo – Jackowo – Bernardowo – Mazowsze Parcele – Mazowsze, • łączna długość: około 5,96 km, • nawierzchnia: bitumiczna, odcinek drogi rowerowej Czernikowo – Zimny Zdrój • lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi gminnej 101125C oraz na działkach przyległych (park oraz w pasach przeciwpożarowych) na odcinku Czernikowo – Zimny Zdrój – granica Gminy, • łączna długość: około 3,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasie drogi gminnej), kostka brukowa (odcinek parku w m. Czernikowo) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych), odcinek drogi rowerowej Sąsieczno • lokalizacja: Gmina Obrowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi gminnej oraz na działkach przyległych (w pasach przeciwpożarowych) na odcinku granica Gminy – Sąsieczno – droga wojewódzka nr 258, • łączna długość: około 4,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasie drogi gminnej) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych), odcinek drogi rowerowej Jezioro Osiek - Obrowo • lokalizacja: Gmina Obrowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasach drogowych drogi gminnej, drogi wojewódzkiej nr 258 oraz na działka przyległych (w pasach przeciwpożarowych), • łączna długość: około 8,55 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasach drogi gminnej oraz wojewódzkiej) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych) Szacunkowa wartość robót budowlanych brutto dla części I: 12 mln 319 tyś zł
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Szybkość stawienia się na placu budowy od czasu zgłoszenia Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Obsługa inwestycji budowy dróg rowerowych w zakresie nadzoru inwestorskiego; Część II: Różankowo – Piwnice – Lulkowo;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: Różankowo – Piwnice – Lulkowo • lokalizacja: Gmina Łysomice, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi wojewódzkiej 552 na odcinku Różankowo – Piwnice – Lulkowo, • łączna długość: około 3,2 km, • nawierzchnia: bitumiczna, Szacunkowa wartość robót budowlanych brutto dla części II: 1 mln 994 tyś zł
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Szybkość stawienia się na placu budowy od czasu zgłoszenia Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Obsługa inwestycji budowy dróg rowerowych w zakresie nadzoru inwestorskiego; Część III: Przysiek – Rozgarty – Górsk z odgałęzieniem do Barbarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: Przysiek – Rozgarty – Górsk z odgałęzieniem do Barbarki odcinek drogi rowerowej Toruń – Przysiek, Rozgarty – Górsk • lokalizacja: Gmina Zławieś Wielka, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: po działkach nieczynnej linii kolejowej Toruń – Czarnowo na odcinku Toruń – Górsk (szkoła) z odgałęzieniem w kierunku Barbarki (z wyłączeniem odcinka ul. Jaśminowej między Przysiekiem, a Rozgartami), zlokalizowanych po północnej stronie od DK 80, • łączna długość: około 7,7 km, • nawierzchnia: bitumiczna, odcinek drogi rowerowej Przysiek – Rozgarty • lokalizacja: Gmina Zławieś Wielka, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasach drogowych dróg gminnych – ul. Jaśminowej (między miejscowościami Przysiek i Rozgarty) oraz ul. Morelowej (sąsiadującej po południowej stronie z Kujawsko-Pomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Przysieku), • łączna długość: około 2,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (droga rowerowa) oraz kostka brukowa (wydzielony chodnik), Szacunkowa wartość robót budowlanych brutto dla części III: 6 mln 075 tyś zł
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Szybkość stawienia się na placu budowy od czasu zgłoszenia Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie piwnicy - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie piwnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI