Naprawy, remonty i bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawy, remonty i bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyślenice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny:
  • Termin składania wniosków23/02/2017
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Myślenice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-31
  • Numer ogłoszenia2017/2017/17232
TREŚĆ PRZETARGU

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_myslenice/zamowienia_publiczne

Ogłoszenie nr 17232 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Myślenice: Naprawy, remonty i bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Myślenice, krajowy numer identyfikacyjny 35054569400000, ul. ul. Szpitalna  13, 32-400   Myślenice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2721669, 2720069, e-mail myslenice@krakow.lasy.gov.pl, faks 122 721 669.
Adres strony internetowej (URL): www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_myslenice/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposĂłb:
forma pisemna
Adres:
Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, sekretariat I-piętro pokój nr 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy, remonty i bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017
Numer referencyjny: SA.270.1.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017, z podziałem na 12 części: Część nr 1 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Gdów” Część nr 2 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Radziszów” Część nr 3 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Kornatka” Część nr 4 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Harbutowice” Część nr 5 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Lipnik” Część nr 6 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Ukleina” Część nr 7 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Węglówka” Część nr 8 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Tokarnia” Część nr 9 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Łętownia” Część nr 10 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Bystrzak” Część nr 11 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Toporzysko” Część nr 12 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Sidzina”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV:45233142-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w wysokości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego przy czym, jeżeli wartość udzielanego zamówienia przekroczy wyrażoną w złotych równowartość 30.000 euro - postępowanie zostanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania poszczególnych prac w każdej części zamówienia będą określane w zleceniach jednostkowych sporządzanych przez Przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą wystawiane przez cały okres obowiązywania umowy zgodnie z potrzebami na gruncie – najczęściej raz w miesiącu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: „Nie dotyczy”
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: „Nie dotyczy”
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na naprawie lub remoncie lub budowie lub bieżącym utrzymaniu drogi lub szlaku zrywkowego o wartości robót nie mniejszej niż: część nr 1: 15000,00 zł brutto część nr 2: 25000,00 zł brutto część nr 3: 70000,00 zł brutto część nr 4: 20000,00 zł brutto część nr 5: 50000,00 zł brutto część nr 6: 50000,00 zł brutto część nr 7: 20000,00 zł brutto część nr 8: 20000,00 zł brutto część nr 9: 10000,00 zł brutto część nr 10: 10000,00 zł brutto część nr 11: 25000,00 zł brutto część nr 12: 15000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie kilku części zamówienia to nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazać tego samego doświadczenia w więcej niż jednej części zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz Kosztorys ofertowy właściwy dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. 3. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca. 4. Zobowiązanie do udostepnienia zasobów w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część nr 1: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) część nr 2: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) część nr 3: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) część nr 4: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) część nr 5: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) część nr 6: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) część nr 7: 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) część nr 8: 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) część nr 9: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) część nr 10: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) część nr 11: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) część nr 12: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z zapisami SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
uzupełnić jeśli dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Gdów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 1 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Gdów” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Radziszów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 2 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Radziszów” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Kornatka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 3 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Kornatka” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Harbutowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 4 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Harbutowice” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Lipnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 5 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Lipnik” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 6    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Ukleina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 6 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Ukleina” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 7    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Węglówka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 7 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Węglówka” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 8    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Tokarnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 8 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Tokarnia” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 9    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Łętownia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 9 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Łętownia” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 10    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Bystrzak
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 10 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Bystrzak” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 11    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Toporzysko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 11 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Toporzysko” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 12    Nazwa: Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Sidzina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2017 - Część nr 12 – „Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna w Leśnictwie Sidzina” Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (przedmiary robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Podane w przedmiarach zakresy robót są wielkościami szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb na gruncie. Przedmiary są wielkościami zakładanymi i nie mogą być traktowane jako ostateczne. Rozliczenie tych prac nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru wg zaoferowanych cen jednostkowych, do wartości zawartej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Rękojmia i gwarancja jakości40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI