Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, naprawa dojazdów na składy drewna oraz naprawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, naprawa dojazdów na składy drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych - postępowanie drugie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStara Bircza
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-09-08
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO BIRCZA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00318833
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, naprawa dojazdów na składy drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych - postępowanie drugie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIRCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650502296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 99

1.5.2.) Miejscowość: Stara Bircza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bircza@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bircza.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, naprawa dojazdów na składy drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych - postępowanie drugie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f1baa9a-23ab-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00260715/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych, naprawa dojazdów na składy drewna oraz naprawa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Bircza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bircza

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bircza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt
pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej PlatformyZakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bircza. Szczegóły zawiera rozdział 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w oddziale 252Apx w leśnictwie Dobrzanka
2. Projektowany zakres robót.
Na zjeździe należy rozebrać istniejące płyty drogowe i ponownie je ułożyć w nowym śladzie zjadu na łącznej powierzchni 114 m2. W celu poszerzenie zjazdu należy rozebrać uszkodzoną ściankę czołową żelbetową, dołożyć rury żelbetowe Ø60 długości 2 m i zabezpieczyć przepust ścianką prefabrykowaną. Ze względu na ukształtowanie terenu niezbędne jest wykonanie robót ziemnych na składzie w ilości ok. 75 m3 z przemieszczaniem mas ziemnych na odległość do 30 m z plantowaniem terenu, usunięciem humusu . Miejsce po rozbiórce płyt , uzupełnić kruszywem naturalnym.

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.

Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać koparką.
2. Płyty drogowe 300x100x15 ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego ( pospółka ) grub. 10 cm.
3. Rurę i ściankę czołową należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką , zasypując warstwami grub. nie przekraczającej 20 cm i zagęszczając przy użyciu zagęszczarek mechanicznych.
4. Obręb robót uporządkować. Grunt z wykopu rozplantować w obrębie placu składowego.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 96i w leśnictwie Jasienica.
2. Projektowany zakres robót.
Na wyjeździe ze szlaku należy ułożyć płyty drogowe 300x100x15 na łącznej powierzchni 117 m2. Ze względu na ukształtowanie terenu niezbędne jest wykonanie robót ziemnych na składzie w ilości ok. 200 m3 z przemieszczaniem mas ziemnych na odległość do 30 m z plantowaniem terenu oraz wykonaniem rowu odcinającego.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 86b w leśnictwie Jasienica.
2. Projektowany zakres robót.
Przejazd przez bród należy umocnić płytami drogowymi 300x100x15 w ilości 10 szt. Naprawa obejmuje odtworzenie rowu oraz roboty ziemne na dojeździe dług. 30 mb.
Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.

Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać spycharką oraz koparką.
2. Płyty drogowe 300x100x15 ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego ( pospółka ) grub. 10 cm.
3. Obręb robót uporządkować. Grunt z wykopu rozplantować w obrębie placu składowego.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w oddziale 124b w leśnictwie Leszczyny.
2. Projektowany zakres robót.
Na zjeździe należy ułożyć płyty drogowe 300x100x15 na łącznej powierzchni 123 m2. W celu poszerzenie zjazdu należy rozebrać ściankę czołową, dołożyć rury żelbetowe Ø60 długości 4 m i zabezpieczyć przepust ścianką prefabrykowaną. Przestrzeń między płytami a nawierzchnią drogi należy uzupełnić masą mineralno- asfaltową lub równoważną. W celu odprowadzenia wody spływającej ze szlaku należy wykonać sączek poprzeczny z drewna odpadowego oraz rów odprowadzający dług. ok. 100 m.

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.

Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać koparką.
2.Płyty drogowe 300x100x15 ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego ( pospółka ) grub. 10 cm.
3. Rurę i ściankę czołową należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką , zasypując warstwami grub. nie przekraczającej 20 cm i zagęszczając przy użyciu zagęszczarek mechanicznych.
4. Obręb robót uporządkować. Grunt z wykopu rozplantować w obrębie placu składowego.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 47z w leśnictwie Posada Rybotycka.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wykonać sączek z drewna odpadowego oraz ułożyć rurę HDPE Ø 80cm długości 6 m z zabezpieczeniem wlotu i wylotu drewnem odpadowym pozyskanym na miejscu.
CZĘŚĆ OPISOWA
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 58g w leśnictwie Posada Rybotycka.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wykonać dwa przejazdy przez bród płytami drogowymi 300x100x15 w ilości 8 szt. , w tym jedna sztuka płyty wbudowana prostopadle do brodu jako zabezpieczenie
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 76a w leśnictwie Posada Rybotycka.
2. Projektowany zakres robót.
Należy rozebrać istniejący sączek i ułożyć rury HDPE Ø60 cm na długości 6 m wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu drewnem odpadowym, wykonaniem dylowanki długości 5 mb wraz z robotami ziemnymi w ilości ok. 50 m3

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.




Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać spycharka, koparką.
2.Przepust wykonać z rur PEHD średnicy 800 mm klasy min. SN 8 kPa . Rurę należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką , zasypując warstwami grub. nie przekraczającej 20 cm i zagęszczając przy użyciu zagęszczarek mechanicznych.
3. Obręb robót uporządkować.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w oddziale 26b w leśnictwie Sierakośce.
2. Projektowany zakres robót.
Na wyjeździe ze szlaku należy ułożyć płyty drogowe 300x100x15 na łącznej powierzchni 141 m2 oraz wykonać przepust z rury HDPE Ø40 cm na długości 15 m wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu elementami betonowymi prefabrykowanymi. Przestrzeń między płytami a nawierzchnią drogi należy uzupełnić masą mineralno- asfaltową lub równoważną. Ze względu na ukształtowanie terenu niezbędne jest wyprofilowanie powierzchni składu ok 5 arów wraz z wykarczowaniem pni.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 26c w leśnictwie Sierakośce.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wyprofilować i zagęścić powierzchnię szlaku , ściąć nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych, dwustronnych (od 2 do 3 %) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych na długości 350 mb wykonaniem w ilości ok. 140 m3 z przemieszczaniem mas ziemnych na odległość do 30 m, wykonaniem dylowanki długości 6 mb i przejazdem przez bród w ilości 10 szt. z płyt drogowych 300x100x15, w tym jedna sztuka płyty wbudowana prostopadle do brodu jako zabezpieczenie
Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.


Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać spycharka, koparką.
2.Płyty drogowe 300x100x15 ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego ( pospółka ) grub. 10 cm.



3. Przepust wykonać z rur PEHD średnicy 400 mm klasy min. SN 8 kPa . Rurę i ściankę czołową należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką , zasypując warstwami grub. nie przekraczającej 20 cm i zagęszczając przy użyciu zagęszczarek mechanicznych.
4. Obręb robót uporządkować. Grunt z wykopu rozplantować w obrębie placu składowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77200000-2 - Usługi leśnictwa

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

44171000-9 - Płyty (budowlane)

44163100-1 - Rury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia
podstawowego.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w
przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących
przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót
dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań
gospodarczych lub publicznych.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu
odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z
wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu
oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego
wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części)
zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego
do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez
Zamawiającego w SIWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez
udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady
odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy
(stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ) zobowiązanie do wykonywania kluczowych
elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SIWZ,
samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców
jest określane jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych Części obejmują
następujące czynności: wykonanie robót ziemnych sprzętem mechanicznym.
Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do
samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w formularzu oferty (załącznik
nr 1 do SWZ). Brak wskazania w formularzu oferty przyjęcia przez Wykonawcę
zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako
nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego
kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma
40 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość
punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + S
– 35 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę
danej oferty.
8. Jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2021 r. poz. 685, ze zm.), dla celów zastosowania
kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku
od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć i tak uzyskaną cenę porówna z
cenami innych ofert.
9. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub
więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans „Ceny” i „Samodzielne wykonanie”,
Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w
kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie
można dokonać wyboru oferty w opisany powyżej sposób, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 66a w leśnictwie Jamna.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wyprofilować i zagęścić powierzchnię szlaku, ściąć nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych (od 2 do 3%) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni szlaku oraz zabezpieczenia nawierzchni szlaku przed napływem wód opadowych z istniejących stoków na długości ok. 1000 mb wraz z wykonaniem dwóch sączków z drewna odpadowego .


Naprawa szlaku zrywkowego w L. Jamna oddz. 64b

CZĘŚĆ OPISOWA
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 64b w leśnictwie Jamna.
2. Projektowany zakres robót.
Przejazd przez bród ( w dwóch lokalizacjach ) należy umocnić płytami drogowymi 300x100x15 w ilości 10 szt., w tym jedna sztuka płyty wbudowana prostopadle do brodu jako zabezpieczenie. Naprawa obejmuje usunięcie humusu oraz roboty ziemne na dojazdach po 15 mb .

Naprawa szlaku zrywkowego w L. Jamna oddz. 76r

CZĘŚĆ OPISOWA
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 76r w leśnictwie Jamna.
2. Projektowany zakres robót.
Przejazd przez bród należy umocnić płytami drogowymi 300x100x15 w ilości 10 szt. , w tym jedna sztuka płyty wbudowana prostopadle do brodu jako zabezpieczenie. Naprawa obejmuje usunięcie humusu oraz roboty ziemne na dojazdach po 15 mb



Naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w L. Jamna oddz. 78cx

CZĘŚĆ OPISOWA
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w oddziale 78cx w leśnictwie Jamna.
2. Projektowany zakres robót.
Na wyjeździe ze szlaku należy ułożyć płyty drogowe 300x100x15 na łącznej powierzchni 96 m2 oraz wykonać przepust z rury HDPE Ø40 cm na długości 9 m wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu elementami betonowymi prefabrykowanymi. Przestrzeń między płytami a nawierzchnią drogi należy uzupełnić masą mineralno- asfaltową lub równoważną. Ze względu na ukształtowanie terenu niezbędne jest wyprofilowanie powierzchni składu ok. 4 arów wraz z odmuleniem rowu przydrożnego

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.

Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać koparką.
2. Płyty drogowe 300x100x15 ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego ( pospółka ) grub. 10 cm.
3. Przepust wykonać z rur PEHD średnicy 400 mm klasy min. SN 8 kPa . Rurę i ściankę czołową należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką , zasypując warstwami grub. nie przekraczającej 20 cm i zagęszczając przy użyciu zagęszczarek mechanicznych.
4. Obręb robót uporządkować. Grunt z wykopu rozplantować w obrębie placu składowego.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w oddziale 201h w leśnictwie Jureczkowa
2. Projektowany zakres robót.
Na zjeździe należy ułożyć płyty drogowe 300x100x15 na łącznej powierzchni 108 m2. Przestrzeń między płytami a nawierzchnią drogi należy uzupełnić masą mineralno- asfaltową lub równoważną. W celu poszerzenie zjazdu należy rozebrać ściankę czołową, dołożyć rurę HDPE Ø50 długości 3 m i ponownie zabezpieczyć przepust ścianką z rozbiórki.

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.

Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać koparką.
2. Płyty drogowe 300x100x15 ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego ( pospółka ) grub. 10 cm.
3. Przepust wykonać z rur PEHD średnicy 500 mm klasy min. SN 8 kPa wraz ze rozebraniem i ponownym wbudowaniem ścianki czołowej prefabrykowanej . Rurę i ściankę czołową należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką , zasypując warstwami grub. nie przekraczającej 20 cm i zagęszczając przy użyciu zagęszczarek mechanicznych.
4. Obręb robót uporządkować. Grunt z wykopu rozplantować w obrębie placu składowego.

Po zakończeniu prac teren uporządkować.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa zjazdu ze szlaku zrywkowego w oddziale 48hx w leśnictwie Trójca.
2. Projektowany zakres robót.
Na wyjeździe ze szlaku wzdłuż drogi, należy ułożyć płyty drogowe 300x100x15 na łącznej powierzchni 108 m2. Przestrzeń między płytami a nawierzchnią drogi należy uzupełnić masą mineralno- asfaltową lub równoważną. Przed ułożeniem płyt należy usunąć humus oraz wykonać nasyp z gruntu dowiezionego w ilości ok. 170 m3

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.

Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać koparką.
2.Płyty drogowe 300x100x15 ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego ( pospółka ) grub. 10 cm.
3. Obręb robót uporządkować. Grunt z wykopu rozplantować w obrębie placu składowego.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 213a w leśnictwie Trzcianiec.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wyprofilować i zagęścić powierzchnię szlaku , ściąć nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych, dwustronnych (od 2 do 3 %) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni na długości 1000 mb.


Naprawa szlaku zrywkowego w L. Trzcianiec oddz. 238a

CZĘŚĆ OPISOWA
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 238a w leśnictwie Trzcianiec.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wyprofilować i zagęścić powierzchnię szlaku , ściąć nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych, dwustronnych (od 2 do 3 %) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni na długości 100 mb. Ułożyć rurę HDPE Ø 60 cm o długości 6m wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu drewnem odpadowym


Naprawa szlaku zrywkowego w L. Trzcianiec oddz. 221a

CZĘŚĆ OPISOWA
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 221a w leśnictwie Trzcianiec.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wyprofilować i zagęścić powierzchnię szlaku , ściąć nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych, dwustronnych (od 2 do 3 %) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni na długości 2000 mb. Ułożyć rurę HDPE Ø 60 cm o długości 6m wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu drewnem odpadowym , wykonaniem dwóch sączków, karczowaniem pni i odkrzaczaniem na pow. 20ar. Należy wykonać rów odwadniający na długości ok. 300 mb

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.

Warunki techniczne wykonania robót.
1.Roboty ziemne należy wykonywać spycharka, koparką.
2.Przepust wykonać z rur PEHD średnicy 600 mm klasy min. SN 8 kPa . Rurę należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką , zasypując warstwami grub. nie przekraczającej 20 cm i zagęszczając przy użyciu zagęszczarek mechanicznych.
3. Obręb robót uporządkować.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest naprawa szlaku zrywkowego w oddziale 109c w leśnictwie Wojtkówka.
2. Projektowany zakres robót.
Należy wyprofilować i zagęścić powierzchnię szlaku , ściąć nierówności w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych jednostronnych, dwustronnych (od 2 do 3 %) i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem terenu, niezbędnych do prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni na długości 800 mb wraz z karczowaniem pni, wykonanie sączków w ilości 8 szt . Naprawa obejmuje wykonanie robót ziemnych z przemieszczeniem na stoku w ilości ok. 875 m3

Szczegółowy zakres robót wraz z ich ilością opisano w przedmiarze.
Po zakończeniu prac teren uporządkować.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77200000-2 - Usługi leśnictwa

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

44171000-9 - Płyty (budowlane)

44163100-1 - Rury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia
podstawowego.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w
przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących
przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót
dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań
gospodarczych lub publicznych.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu
odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z
wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co
po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena”
można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja
kluczowych elementów (części) zamówienia” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie
się odbywać według zasad opisanych w ust. 4 poniżej.
4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu
oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego
wzoru:
Cmin
C = ------------------ x 100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części)
zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego
do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez
Zamawiającego w SIWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez
udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady
odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy
(stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ) zobowiązanie do wykonywania kluczowych
elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SIWZ,
samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców
jest określane jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych Części obejmują
następujące czynności: wykonanie robót ziemnych sprzętem mechanicznym.
Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do
samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w formularzu oferty (załącznik
nr 1 do SWZ). Brak wskazania w formularzu oferty przyjęcia przez Wykonawcę
zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako
nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego
kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma
40 pkt.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość
punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + S
– 35 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę
danej oferty.
8. Jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2021 r. poz. 685, ze zm.), dla celów zastosowania
kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku
od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć i tak uzyskaną cenę porówna z
cenami innych ofert.
9. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub
więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans „Ceny” i „Samodzielne wykonanie”,
Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w
kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie
można dokonać wyboru oferty w opisany powyżej sposób, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania
ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane (dotyczące naprawy szlaków zrywkowych, naprawy
zjazdów ze szlaków zrywkowych oraz miejsc składowania drewna itp.), oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a
jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku udziału w postępowaniu, obejmujących wykonanie robót
budowlanych o wartości co najmniej i łącznej wartości zamówień minimum:
dla części zamówienia nr 1: 100 000,00 złotych brutto (sto tysięcy zł).
dla części zamówienia nr 2: 90 000,00 złotych brutto (dziewięćdziesiąt tysięcy zł)
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie
postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie
– 12 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, faktycznie będzie dysponował
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ich zobowiązanie do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
8. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające
zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę
spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub
zawodowych, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby
Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać
się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie
składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby.
10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub
oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
11. Podane przez Wykonawcę lub przez podmiot udostępniający zasoby, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu, wartości zrealizowanych robót
budowlanych w walutach innych niż złoty polski (PLN) będą przeliczane na PLN w
oparciu o średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Jeżeli w tym dniu kurs danej waluty nie był ogłaszany w NBP, obowiązuje kurs ogłoszony
– 13 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
bezpośrednio przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Tabele kursów walut
dostępne są pod następującym adresem internetowym:http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Podmiotowe środki dowodowe, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego
oferta zostanie najwyżej oceniona, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
granicami Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zagraniczny zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w ust. 4 pkt 2) lit. a) – składa
informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku
braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ
sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2) lit. a);
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie
odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i
4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument
miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą,
złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż
miesięcy przed ich złożeniem, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 2),
powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące podmiotów innych niż Wykonawca.
1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawienia podmiotowych
– 20 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
środków dowodowych, o których mowa w ust. 4 pkt 2) lit. a, dotyczących tych
podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia z postępowania.
2) Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w ust. 4 pkt 2) lit. a), dotyczących podwykonawców
niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby, potwierdzających, że nie
zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.
3) Do podmiotów udostępniających zasoby oraz podwykonawców niebędących
podmiotami udostępniającymi zasoby, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają odpowiednie zastosowanie
wymagania zawarte w ust. 5.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnianie, poprawianie lub wyjaśnianie podmiotowych środków dowodowych.
1) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, innych
dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne
– 21 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,
poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
a) oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie
lub poprawienie lub
b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o którym mowa
wyżej, aktualne na dzień ich złożenia.
2) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych
dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek
dołączyć do oferty „Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 4 do SWZ).
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór
zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno
potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi
zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w
szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres
zobowiązania innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki
sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do
SWZ.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być
wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych we wzorze
umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki
wprowadzenia tych zmian.
– 37 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
4. Wzór umowy, o którym mowa powyżej, zawiera postanowienia dotyczące
podwykonawstwa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bircza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do formalności, jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę, którego
ofertę wybrano, w celu zawarcia umowy (w formie pisemnej, pod rygorem
nieważności) należą:
1) wskazanie osób umocowanych do zawarcia umowy oraz złożenie oryginałów
pełnomocnictw lub poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałem kopii
pełnomocnictw, lub sporządzonych przez notariusza odpisów, lub wyciągów z
pełnomocnictw, lub kopii pełnomocnictw poświadczonych za zgodność z oryginałem
przez mocodawcę – o ile do zawarcia umowy przez wskazaną osobę wymagane
będzie pełnomocnictwo;
– 36 –
Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza
Tel.: +48 16 652-22-80, fax: +48 16 652-22-81, e-mail: bircza@krosno.lasy.gov.pl www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Nadleśnictwo Bircza
2) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy
regulującej współpracę podmiotów składających wspólną ofertę – dotyczy
Wykonawców, którzy wspólnie uzyskali zamówienie, jeżeli dotyczy;
3) przedłożenie Zamawiającemu umów o pracę osób wykonujących czynności związane
z zamówieniem. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników/zleceniobiorców, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, przy
czym imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, a także informacje takie
jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe
do zidentyfikowania;
4) przedłożenie Zamawiającemu dokumentów wskazanych w § 4 ust. 2 pkt 2 Umowy,
stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ (wzoru umowy) oraz oświadczenie dotyczące
osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia
zatrudnionych na postawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.).
5) przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego posiadanie
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej określonej we wzorze umowy w sprawie
zamówienia publicznego (załącznik nr 9 do SWZ) na sumę gwarancyjną w wysokości
minimum:
na część zamówienia nr 1: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł).
na część zamówienia nr 2: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł).
6) przedłożenie Zamawiającemu projektu umowy, jaką Wykonawca zamierza zawrzeć
z podwykonawcą celem jej akceptacji – jeżeli Wykonawca wskazał w ofercie, że
część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy, jeżeli dotyczy.
Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez
Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy - Chotowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI