Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska oraz rozbudowa kładki dla pieszych i odcinka ciągu pieszego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBusko-Zdrój
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta i Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-29
  • Numer ogłoszenia531221-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531221-N-2019 z dnia 2019-03-29 r.

Burmistrz Miasta i Gminy: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska oraz rozbudowa kładki dla pieszych i odcinka ciągu pieszego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 - Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego”. Zadanie nr 3 - Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 7.2 „Rozwój potencjału endogenicznego jako element strategii terytorialnej dla określonych obszarów”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza  10 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.busko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.umig.busko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.umig.busko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska oraz rozbudowa kładki dla pieszych i odcinka ciągu pieszego”
Numer referencyjny: RSID.271.14.2019.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska oraz rozbudowa kładki dla pieszych i odcinka ciągu pieszego”. Przedmiot zamówienia polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:  Dla CZĘŚCI 1 nadzór inwestorski pełniony będzie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;  Dla CZĘŚCI 2 nadzór inwestorski pełniony będzie w branży: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. CZĘŚĆ 1 OBEJMUJE NADZÓR NAD REALIZACJĄ: Zadania nr 1: „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska” – etap I zabudowa w rów kryty” w ramach projektu pn. „Park Zdrojowy Busko-Zdrój – zachowanie, promocja i udostępnienie” Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych w tym rozbiórka istniejącego umocnienia cieku od Buska z trylinki betonowej na podsypce piaskowej w tym również rozbiórka istniejącego przyczółka żelbetowego (ścianki oporowej) oraz ściany oporowej z elementów prefabrykowanych tzw. bloczki OPTEMBLOCK, 2) Wykonanie robót ziemnych w tym koryto pod warstwy łożyska nośnego oraz wykonanie warstw obsypki i zasypki nad elementami przykrycia rowu z piasku dowiezionego, 3) Zabudowa odcinka cieku „Rów od Buska” w rów kryty o przekroju skrzynkowym zamkniętym o wymiarach 100x150x150cm na długości około 137,0 m z elementów żelbetowych z betonu klasy A-beton 35/45 i stali AIIIN 4) Zabudowa odcinka cieku „Rów od Buska” w rów kryty o przekroju kołowym (okularowym) o wymiarach 1200x100/2500cm na długości około 8,0m z elementów żelbetowych kielichowych z uszczelką zintegrowaną, II stopnia zbrojenia, z betonu klasy A-beton 35/45 i stali AIIIN 5) Wykonanie komór rewizyjno-połączeniowych w tym 2 komplety o wymiarach 250x250cm i 1 komplet o wymiarach 400x250cm z elementów żelbetowych z betonu klasy A-beton 35/45 i stali AIIIN o nasiąkliwości ≤5%, wodoszczelności W12 i mrozoodporności F150. 6) Wykonanie łożyska nośnego pod elementy skrzynkowe, rury kielichowe oraz komory rewizyjno-połączeniowe z następujących warstw konstrukcyjnych; warstwa stabilizacji piasku z cementem 1,5MPa grubości 20 cm oraz warstwa z betonu klasy C8/10 (B-10) grubości 20cm wykonana w szalowaniu (deskowaniu) zagęszczona mechanicznie i wyprofilowana zgodnie z profilem podłużnym rowu krytego. 7) Wykonanie żelbetowych ścianek oporowych (tzw przyczółków) na końcach przekroju skrzynkowego i kołowego (okularowego) w formie DOKU wraz z barierami ochronnymi typ OLSZTYŃSKI długości około 25,0m o wymiarach 200x110mm i średnicy 76,1mm 8) Przebudowa odcinka rurociągu grawitacyjnego średnicy 110-160mm na odcinku około 20,0mb, służącego do zasilania w wodę istniejących oczek wodnych na terenie kompleksu parkowego. 9) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia zawarto w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, SST oraz w projekcie Umowy na roboty budowlane załączonych do niniejszego zamówienia. Zadania nr 2: „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska” – etap II regulacja cieku” w ramach Projektu pn. „Park Zdrojowy Busko-Zdrój – zachowanie, promocja i udostępnienie” Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych w tym rozbiórka istniejącego umocnienia cieku od Buska z trylinki betonowej na podsypce piaskowej, dybli betonowych na podsypce piaskowej, rozbiórka nieczynnych wylotów kanalizacyjnych, wraz z transportem i utylizacją, 2) Wykonanie wycinki istniejącego drzewostanu w ilości około 135 sztuk o średnicy pnia do 50cm, krzewów, ukorzenień oraz porostów na długości rowu „Ciek od Buska” (po zachodniej stronie Parku Zdrojowego) w celach organizacyjnych placu budowy, zapewnienia dostępności sprzętu budowlanego do koryta cieku oraz przeprowadzenia niezbędnych robót. W tym również wykonanie wycinki oraz cięć pielęgnacyjnych (sanitarnych) istniejącego drzewostanu zlokalizowanego na skarpach rowu „ciek od Buska” 3) Wykonanie robót ziemnych, w tym koryta pod warstwy konstrukcyjne pod umocnienie dna koryta cieku, wyprofilowanie skarp cieku masami ziemnymi (piasek średnio ziarnisty, pospółka itp) do projektowanego pochylenia skarp 1:1,3 , 4) Zabudowanie dna „Cieku od Buska” na długości około 478,0mb poprzez wykonanie płyty dennej żelbetowej (Zamawiający dopuszcza wykonanie tego elementu w formie prefabrykatu betonowego) z betonu wodoszczelnego W-8 klasa betonu C20/25 zbrojonej siatką z drutu. Wierzchnia warstwa płyty żelbetowej od strony dennej cieku musi być wykonana z betonu płukanego wykończonego kruszywem. 5) Wykonanie w dnie koryta cieku elementów piętrzących w ilości 8 sztuk z belek betonowych o wymiarach 15x20x300cm zgodnie z profilem projektowanego rowu. Wykończenie belek analogiczne jak w przypadku dna cieku. 6) Wykonanie umocnień skarp odcinka „Cieku od Buska” na długości około 478,0mb materacami gabionowymi o następujących parametrach: a) materace z siatki stalowej plecionej o grubości materaca 23cm, wymiary materacy szerokość od 1,0m do 2,0m, długość materaca od 3,0m do 4,0m b) siatka materacy z drutu stalowego o średnicy 2,2/3,2mm z zabezpieczeniem antykorozyjnym ze stopu cynkowo-aluminiowego (ZnAl) wymiary oczka siatki 6x8cm ilość przegród w materacu od 2 do 4 w zależności od długości koszy, c) do łączenia koszy gabionowych w materacu należy zastosować zszywki (klipsy) z zabezpieczeniem antykorozyjnym ze stopu cynkowo-aluminiowego (ZnAl), d) wypełnienie materacy gabionowych materiałem skalnym, kamiennym (szarogłazy, otoczaki lub kamień polny) o średnicy 100-200mm. e) ułożenie materacy gabionowych na skarpach cieku należy wykonać na geowłókninie separacyjno-filtracyjnej typu G-20 wykonanej z polipropylenowych włókien ciętych o gramaturze 200g/m2. f) materace zakotwione do podłoża wg wytycznych dostawcy. 7) Wykonanie 1 sztuki tzw. MEANDRÓW dla stworzenia sztucznych zakoli na „Cieku od Buska” oraz umożliwienia zejścia i zjazdu z poziomu głównej alejki parkowej do koryta cieku w celu stworzenia nowej atrakcji turystycznej, 8) Wykonanie oświetlenia „Cieku od Buska” poprzez budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego (parkowego) długości około 630,0m typu YAKXS 4x25mm2 w celu podniesienia walorów estetycznych, w tym również wykonanie odcinka rezerwowego (awaryjnego tzw. baypass) wraz z montażem słupów parkowych wysokości 4,0m w ilości 12 sztuk i opraw iluminacyjnych typu LED RGBMW w ilości 14 sztuk zlokalizowanych w skarpach cieku. Ponadto przewiduje się zabudowę złącza do sterowania oświetleniem iluminacyjnym w ulicy Rokosza w rejonie istniejącego ZKP22. 9) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia zawarto w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, SST oraz w projekcie Umowy na roboty budowlane załączonych do niniejszego zamówienia. CZĘŚĆ 2 OBEJMUJE NADZÓR NAD REALIZACJĄ: Zadania nr 3: „Poprawa dostępu do zabytków w bezpośredniej bliskości miejsca wykorzystania zasobów endogenicznych” w ramach Projektu „Wzrost gospodarczy uzdrowiska poprzez rozwój potencjału endogenicznego i zwiększenie dostępu do zasobów naturalnych - Rodzinny Park Zdrowia w Busku-Zdroju”. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 7.2 „Rozwój potencjału endogenicznego jako element strategii terytorialnej dla określonych obszarów”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie następujących robót budowlanych: 1) wykonanie robót rozbiórkowych (m.in.: istniejącego chodnika, elementów konstrukcji istniejącej kładki z wyjątkiem istniejących fundamentów ze studni fi 1000mm); 2) usunięcie drzew występującej w obrębie przejścia dla pieszych – kładki nr 1 oraz wykonanie nasadzeń zastępczych; 3) rozbudowa kładki oznaczonej na projekcie jako nr 1 polegająca m.in. na poszerzeniu istniejącej kładki oraz konserwacji i renowacji istniejących balustrad (barier); 4) poszerzenie i wymianę konstrukcji odcinka ciągu pieszego w obrębie przejścia dla pieszych – kładki nr 1; 5) przebudowa – przesunięcie istniejącego słupa latarni parkowej, wymiana w przebudowanej latarni złącza bezpiecznikowego na złącze typu IZK oraz wykonanie badań kabla; 6) założenie metalowej kraty ochronnej wokół pnia na poziomie chodnika, w obrębie drzewa gatunku kasztanowiec pozostawionego w ciągu rozbudowanego chodnika; 7) ustawienie przed kładką (po obu jej stronach) elementów z pionowych słupów zabezpieczających w ilości 2szt.x2 w postaci betonowych pali kulistych. UWAGA! Zamawiający informuje, że przy oszacowaniu wartości zamówienia dot. nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych należy oprzeć przede wszystkim o zalecaną do przeprowadzenia wizję terenową oraz opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres rzeczowy niż zakres objęty zamówieniem publicznym, dlatego też jej analiza musi zostać oparta na szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia . Zamawiający informuje, że z załączonej dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych został wyłączony z realizacji robót budowlanych następujący zakres rzeczowy: a) Wykonanie 1 sztuki tzw. MEANDRÓW dla stworzenia sztucznych zakoli na „Cieku od Buska” oraz umożliwienia zejścia i zjazdu z poziomu głównej alejki parkowej do koryta cieku w celu stworzenia nowej atrakcji turystycznej. b) Wykonanie oświetlenia „Cieku od Buska” w formie słupków rozdzielczych wysokości 1,0m na typowym fundamencie typu F100A oraz przy zastosowaniu opraw typu Vaya Flood LED mocowanych do koszy gabionowych przy pomocy konstrukcji wsporczej z płaskownika stalowego zlokalizowanych w skarpach cieku oraz w zboczach meandrów. c) Wykonanie bezwykopowej renowacji rowu „ciek od Buska” na odcinku krytym o przekroju kołowym (okularowym) średnicy 1200mm na długości 85,0mb oraz średnicy 1000mm długości 514,0mb. d) Przebudowa przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi osadnikowymi na skrzyżowaniu ulic Kopernika i Waryńskiego w Busku Zdroju. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, c) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, d) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, e) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, f) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, g) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy. j) Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój, k) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, l) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, m) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, n) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, o) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, p) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych, q) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, r) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, s) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, w) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, x) poświadczenie terminu zakończenia robót, y) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, z) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, aa) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, bb) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, cc) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, dd) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, ee) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z postępu realizowanych zadań z uwzględnieniem: - szczegółowego opisu zaawansowania robót, w tym finansowy, - ogólnego opisu analizy ryzyka realizowanych zadań oraz podjętych działań zaradczych, - opisu trudności w realizacji zadań, - planowany zakres prac w następnym okresie sprawozdawczym. Raport winien zostać przekazany do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni po zakończeniu danego kwartału, będącego okresem sprawozdawczym, w wersji papierowej oraz w elektronicznej edytowalnej. ff) obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją. Przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowalnej oraz pozostałych branżowych inspektorów na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy. Przy czym wymaga się, aby częstotliwość wizyt na budowie inspektora w branży konstrukcyjno-budowlanej wynosiła minimum 2 razy w tygodniu do końca realizacji inwestycji. gg) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, hh) uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą. ii) raportowania inwestycji w sposób wymagany umową. jj) udział w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z inwestycją. kk) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71541000-2
71540000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami: Dla Części 1: Inspektor nadzoru robót budowlanych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Inspektor nadzoru robót sanitarnych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Inspektor nadzoru robót elektrycznych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych; Dla Części 2: Inspektor nadzoru robót budowlanych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Do wykazu osób w stosunku do inspektorów należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. b) stosuje się odpowiednio. 3) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wykazem ich doświadczenia zawodowego, zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 – załącznik nr 5 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Częstotliwość wizyt na budowie w ciągu tygodnia inspektora w branży konstrukcyjno-budowlanej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Działania organów administracji lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, w przypadku wydłużenia terminu realizacji zadania, o taki sam okres ulegnie wydłużeniu okres nadzoru inwestorskiego. 2. W zakresie ceny jeżeli w trakcie jej obowiązywania: - Zamawiający przewiduje zmianę ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku na stawkę podatku obowiązującego w dniu powstania obowiązku podatkowego. - Wydłużono realizację inwestycji z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę (nadzór inwestorski) o ponad trzy miesiące, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie proporcjonalnie do zaoferowanej ceny liczonej od pierwszego dnia po wydłużonym okresie trzech miesięcy i pod warunkiem, że w okresie wydłużonym będą trwały roboty budowlane. Do okresu wydłużonego nie są wliczane przestoje. 3. Wykonawca ma prawo do zastąpienia każdej z osób wymienionych w umowie, po uzyskaniu każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia nie mniejsze niż określone w SIWZ i przyjętej ofercie Wykonawcy. 4. Zmiana osób w zespole inspektorów nadzoru na zasadzie zastępstwa. Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyrażenie zgody na zastępstwo wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje osoby zastępującej nie mniejsze niż wymagane na tym stanowisku. Zastępstwo wymaga pisemnej zgody Zamawiającego i nie wymaga zmiany postanowień umowy. 5. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach żądać zmiany osób wchodzących w skład nadzoru inwestorskiego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla CZĘŚCI 1 nadzór inwestorski pełniony będzie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; CZĘŚĆ 1 OBEJMUJE NADZÓR NAD REALIZACJĄ: Zadania nr 1: „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska” – etap I zabudowa w rów kryty” w ramach projektu pn. „Park Zdrojowy Busko-Zdrój – zachowanie, promocja i udostępnienie” Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego”. Zadania nr 2: „Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne – strumień „Ciek od Buska” – etap II regulacja cieku” w ramach Projektu pn. „Park Zdrojowy Busko-Zdrój – zachowanie, promocja i udostępnienie” Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71541000-2, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Częstotliwość wizyt na budowie w ciągu tygodnia inspektora w branży konstrukcyjno-budowlanej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla CZĘŚCI 2 nadzór inwestorski pełniony będzie w branży: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. CZĘŚĆ 2 OBEJMUJE NADZÓR NAD REALIZACJĄ: Zadania nr 3: „Poprawa dostępu do zabytków w bezpośredniej bliskości miejsca wykorzystania zasobów endogenicznych” w ramach Projektu „Wzrost gospodarczy uzdrowiska poprzez rozwój potencjału endogenicznego i zwiększenie dostępu do zasobów naturalnych - Rodzinny Park Zdrowia w Busku-Zdroju”. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 działanie 7.2 „Rozwój potencjału endogenicznego jako element strategii terytorialnej dla określonych obszarów”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71541000-2, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Częstotliwość wizyt na budowie w ciągu tygodnia inspektora w branży konstrukcyjno-budowlanej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji i ociepleń budynków jednorodzinnych - woj. świętokrzyskie, małopolskie
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firm do prac elewacyjnych i ociepleniowych. Inwestycje na terenie woj. świętokrzyskiego, małopolskiego, śląskiego oraz podkarpackiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI