„Nadzór inwestorski dot. realizacji inwestycji: Rewitalizacja miasta Dobrodzień poprzez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Nadzór inwestorski dot. realizacji inwestycji: Rewitalizacja miasta Dobrodzień poprzez przebudowę placu rynku, zagospodarowanie terenu wokół Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu oraz zagospodarowanie Parku Jordanowskiego w Dobrodzieniu”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobrodzień
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dobrodzień
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-11
  • Numer ogłoszenia558764-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558764-N-2019 z dnia 2019-06-11 r.

Gmina Dobrodzień: „Nadzór inwestorski dot. realizacji inwestycji: Rewitalizacja miasta Dobrodzień poprzez przebudowę placu rynku, zagospodarowanie terenu wokół Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu oraz zagospodarowanie Parku Jordanowskiego w Dobrodzieniu”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja miasta Dobrodzień poprzez przebudowę placu rynku, zagospodarowanie terenu wokół Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu oraz zagospodarowanie Parku Jordanowskiego w Dobrodzieniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy.
Informacje dodatkowe: nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrodzień, krajowy numer identyfikacyjny 15139863000000, ul. Plac Wolności  1 , 46-380  Dobrodzień, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 343 575 100, e-mail przetargi@dobrodzien.pl, faks 034 3575100 w. 30.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.dobrodzien.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy.
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.dobrodzien.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.dobrodzien.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie dotyczy.

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie dotyczy.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, SEKRETARIAT – pokój nr 106.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Nadzór inwestorski dot. realizacji inwestycji: Rewitalizacja miasta Dobrodzień poprzez przebudowę placu rynku, zagospodarowanie terenu wokół Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu oraz zagospodarowanie Parku Jordanowskiego w Dobrodzieniu”.
Numer referencyjny: RG.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski przy realizacji robót związanych z inwestycją pn.: „Rewitalizacja miasta Dobrodzień poprzez przebudowę placu rynku, zagospodarowanie terenu wokół Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu oraz zagospodarowanie Parku Jordanowskiego w Dobrodzieniu”, w zakresie zgodnym z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami), inicjowania działań zmierzających do prawidłowej i terminowej realizacji zadania oraz podejmowania czynności mających na celu ochronę Zamawiającego oraz: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, - kontrolowanie wpisów w książce obmiarów robót w zakresie ilości i rodzaju wykonanych robót oraz potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, - sprawdzanie kosztorysów wykonanych robót ze stanem faktycznym, zgodności ich z fakturami wykonawcy robót oraz potwierdzanie kwoty do wypłaty w terminie 7 dni od daty ich wystawienia, - uczestniczenie w czynnościach polegających na sporządzaniu protokołów odbioru robót wraz z sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych pod względem zgodności z uzgodnieniami normami i świadectwami, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - potwierdzenia usunięcia wad, zgłaszanie gotowości do odbioru zadań i jego części, uzupełnianie szczegółów oraz wyjaśniania Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, - pomoc Zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji, -przygotowanie i udział Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane Zamawiający przy podpisaniu umowy wyznaczy spośród zgłoszonych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego koordynatora ich czynności na budowie. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 3 zadania, tj: - zadanie nr 1: „Nadzór inwestorski dot. realizacji przebudowy placu Wolności wraz z niezbędnąၐ infrastrukturą, fontanną oraz przyłączami do przyszłego budynku gastronomicznego, w obrębie placu Wolności w Dobrodzieniu”; - zadanie nr 2: „Nadzór inwestorski dot. realizacji zagospodarowania terenu Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu, w tym przebudowy podziemnej infrastruktury technicznej, wymiany nawierzchni utwardzonych, zieleni oraz małej architektury”; - zadanie nr 3: „Nadzór inwestorski dot. realizacji zagospodarowania Parku Jordanowskiego wraz z placem zabaw, wymiany nawierzchni parkowej alei, wymianyၐ oraz wzniesienia nowego ogrodzenia, wykonania monitoringu terenu i oświetlenia terenu w Dobrodzieniu przy ulicy Piastowskiej”. 2.1. Realizacja przebudowy placu Wolności wraz z niezbędnąၐ infrastrukturą, fontanną oraz przyłączami do przyszłego budynku gastronomicznego, w obrębie placu Wolności w Dobrodzieniu obejmuje następujące branże: - branża architektoniczno-budowlana, - branża konstrukcyjna, - branża drogowa, - branża sanitarna, - branża elektryczna, - branża architektury zieleni, - branża technologii wody fontanny. Przebudowa obejmuje powiększenie powierzchni placu Wolności w Dobrodzieniu o obecny przejazd i parking pomiędzy terenem kościoła a płytą główną placu, wyniesienie terenu do poziomu placu Wolności w Dobrodzieniu i wymianę istniejącej nawierzchni placu Wolności w Dobrodzieniu, parkingu na nową nawierzchnie z kostki kamiennej oraz płyt granitowych. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie odwodnienia placu Wolności w Dobrodzieniu po przez wykonanie odwodnienia liniowego (szczelinowego) i podłączenie go do wykonywanej obecnie sieci kanalizacji deszczowej. Projekt przewiduje również wykonanie nowego oświetlenia placu Wolności w Dobrodzieniu. Na płycie placu Wolności w Dobrodzieniu projektowana jest fontanna miejska typu suchego "funsquare" (fontanna bez otwartej niecki) wraz z komorą technologiczną i niezbędną infrastrukturą. Wymianie podlegać będzie również zieleń wysoka w celu ujednolicenia jej gatunkowo oraz likwidacji małowartościowych egzemplarzy istniejącego drzewostanu. Projekt zakłada usunięcie z terenu placu Wolności w Dobrodzieniu istniejących elementów małej architektury takich jak gazony na kwiaty, ławki, śmietniki, tablice, słupy reklamowe i ogłoszeniowe a następnie zastąpienie ich nowoczesnymi meblami miejskimi. Widniejący na mapie kontener (punkt lotto) w momencie opracowywania opisu został już wywieziony poza obszar opracowania. Na przedmiotowym placu Wolności w Dobrodzieniu znajduje się również dwu poziomowa niecka dawnej fontanny miejskiej obecnie wypełniona ziemią i obsadzona sezonowymi kwiatami. Konstrukcja zostanie rozebrana a w jej miejscu powstanie opisywana fontanna miejska typu suchego. Projekt przewiduje również wydłużenie (kontynuację) przyłączy wodno-kanalizacyjnych oraz energetycznych do przyszłego budynku gastronomicznego, który w późniejszym okresie zostanie wzniesiony na placu Wolności w Dobrodzieniu a obecnie nie jest częścią opracowania. Projektowany zakres polegać będzie na odtworzeniu centralnej płyty rynku w kształcie z początku XX w. Istniejące żywopłoty zostaną przesadzone na inne tereny zielone. Podobnie nieliczne drzewa. Pozostałe drzewa na podstawie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Opolu zostaną wycięte i zastąpione nowymi nasadzeniami w postaci Klonów zwyczajnych. Projekt przewiduje też nasadzenia uzupełniające w postaci żywopłotów (bukszpan wiecznie zielony), oraz pod drzewami bodziszek kantabryjski. Dodatkowymi elementami zieleni będą obsadzone ozdobną trawą (Spartyna grzebieniowata) donice. Przywrócenie spójnej gatunkowo szaty roślinnej wraz z dosadzeniem drzew w części istniejącego parkingu pomiędzy główną płytą placu Wolności w Dobrodzieniu a terenem parafii św. Marii Magdaleny jest zabiegiem koniecznym w celu przywrócenia pierwotnego kształtu i charakteru placu Wolności w Dobrodzieniu jaki miał on w początkach XX w. Przebudowa obejmuje następujący zakres robót: - roboty przygotowawcze (geodezyjne wytyczenie obiektu), - rozbiórka istn. nawierzchni placu miejsc postojowych i chodników, - wymiana istn. sieci (kanalizacyjnej, wodociągowej i oświetlenia ulicznego), - przebudowa drogi (roboty ziemne, korytowanie istn. nawierzchni wraz z wywozem na miejsce określone przez Zamawiającego), - wykonanie stabilizacji istn. podłoża gruntowego, - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego w dwóch warstwach 0-31.50 mm gr. 25cm, - ułożenie oporników kamiennych na ławie betonowej C12/15, - ułożenie i ubicie proj. nawierzchni z kostki granitowej, płyt granitowych, otoczaków zgodnie z detalami wraz z za spoinowaniem fug z ręcznym wyczyszczeniem, - regulacja urządzeń obcych zlokalizowanych w nawierzchni projektowanego placu Wolności w Dobrodzieniu, - budowa przyłącza wodociągowego do projektowanego budynku gastronomicznego na rynku przy Pl. Wolności w Dobrodzieniu, - budowa przyłącza wodociągowego do nowo projektowanej fontanny typu suchego na rynku przy Pl. Wolności w Dobrodzieniu, - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do projektowanego budynku gastronomicznego na rynku przy Pl. Wolności w Dobrodzieniu, - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do nowo projektowanej fontanny typu suchego na rynku przy Pl. Wolności w Dobrodzieniu, - budowa przyłączy kanalizacji deszczowej na odprowadzanie wód opadowych z powierzchni płyty rynku przy Pl. Wolności w Dobrodzieniu, - demontaż istniejącego oświetlenia na placu Wolności w Dobrodzieniu, - wykonanie przyłączy kablowych (wewnętrzna linia zasilająca dla oświetlenia terenu), - montaż tablicy rozdzielczej TR-O, - wykonanie przyłączy kablowych (wewnętrzna linia zasilająca urządzeń infrastruktury fontanny na terenie rekreacyjnym), - montaż tablicy rozdzielczej TR-F, - wykonanie przyłącza kablowego - wewnętrzna linia zasilająca budynek gastronomiczny, - wykonanie zasilania kablowego opraw oświetleniowych, - montaż słupów i opraw oświetleniowych, - wykonanie zasilania urządzeń technologicznych na terenie rekreacyjnym, - ochrona przeciwporażeniowa, - dostawa i zabetonowanie w niecce fontanny elementów dla instalacji technologicznej oraz dysz obrazowych z oświetleniem, - wykonanie w niecce izolacji ciężkiej oraz pomalowanie jej powierzchni chemoodporną emalią epoksydową, - dostawa i montaż urządzeń kondycjonowania wody fontanny, - dostawa i montaż rurociągów technologicznych wraz z armaturą, - dostawa i montaż dysz obrazowych oraz oświetlenia dysz fontanny, - próba szczelności poszczególnych fragmentów lub całości instalacji fontanny, - podłączenie elektryczne urządzeń elektrycznych węzła fontanny, - rozruch urządzeń technologicznych fontanny, - rozruch całości instalacji technologii fontanny, - szkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego w obsłudze urządzeń, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i szczegółowych schematu technologicznego obiegu fontanny, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń fontanny, - wykonanie szczegółowej inwentaryzacji drzew i krzewów występujących w granicach projektu tej części zamówienia, - wykonanie opinii dendrologicznej dotyczącej oceny wartości przyrodniczych i funkcjonalnych inwentaryzowanych zadrzewień, - opracowanie projektu gospodarki istniejącym drzewostanem oraz zabezpieczenia drzew i krzewów na czas projektowanych robót budowlanych, - opracowanie projektu nasadzeń zamiennych stanowiących kompensatę przyrodniczą za usuwane drzewa i krzewy, - dostawa i montaż stojaków rowerowych, - dostawa i montaż słupków ograniczających ruch, - dostawa i montaż koszy na odpady z popielniczką, - dostawa i montaż ławek, - dostawa i montaż krat osłonowych na drzewa, - dostawa i montaż tablicy informacyjnej, - dostawa i montaż donic parkowych z betonu architektonicznego, - dostawa i montaż siedzisk z betonu architektonicznego, - dostawa i montaż parasoli parkowych, - dostawa i montaż pulpitu informacyjnego, - uporządkowanie terenu robót, - wykonanie oznakowania. 2.2. Realizacja zagospodarowania terenu Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu, w tym przebudowa podziemnej infrastruktury technicznej, wymiana nawierzchni utwardzonych, zieleni oraz małej architektury obejmuje następujące branże: - branża architektoniczna, - branża konstrukcyjna, - branża elektryczna, - branża sanitarna. Zagospodarowanie obejmuje modernizację infrastruktury technicznej budynku użyteczności publicznej, tj. siedziby Dobrodzieńskiego Ośrodka Kultury i Sportu (DOKiS), w tym przebudowę i rozbudowę wewnętrznej sieci instalacji elektrycznej oraz zmiany instalacji oświetlenia terenu wokoło DOKiS w Dobrodzieniu przy ul. Pl. Wolności 24, przebudowę i rozbudowę wewnętrznej sieci instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przebudowę nawierzchni i podbudowy ciągów pieszych, komunikacji samochodowej, miejsc postojowych dla samochodów osobowych z kostki granitowej i kostki kostki betonowej, przystosowanie obiektu do korzystania przez osoby niepełnosprawne, nowe nasadzenia (drzewa i krzewy), uzupełnienie terenu o elementy małej architektury, budowa drewnianej wiaty gospodarczej z miejscem na zasiek śmietnikowy oraz budowa murowanego ogrodzenia (zasieku) ułatwiającego przyjmowanie dostaw węgla do kotłowni. Przebudowa nawierzchni, krawężnika i podbudowy ciągów pieszych w obrębie Drogi Gminnej ul. Lubliniecka oraz w obrębie Drogi Wojewódzkiej 901 ul. Piastowskiej w miejscowości Dobrodzień. Zagospodarowanie obejmuje następujący zakres robót: - wymiana linii zasilającej na nową w obrębie działki, - skablowanie napowietrznych linii energetycznych n/n, - podświetlenie ekspozycji, - zabezpieczenia istn. sieci energetycznej podziemnej - linii kablowej n/n zasilającej budynek DOKiS, - przebudowa istn. sieci energetycznych kolidujących z zagospodarowaniem posesji, - demontaż studni i rurociągów, - likwidacja istniejącego bezodpływowego wybieralnego zbiornika na nieczystości i przyłączenie się do miejskiej sieci kanalizacyjnej, - montaż stojaka rowerowego, - montaż słupka ograniczającego ruch, - montaż kosza na odpady, - montaż ławki, - wykonanie siedziska z betonu architektonicznego, - montaż latarni (ze źródłem światła LED), - montaż słupa oświetleniowego, - montaż oprawy typu naświetlacz (ze źródłem światła LED), - budowa dwóch pochylni i muru żelbetowego tych pochylni. 2.3. Realizacja zagospodarowania Parku Jordanowskiego wraz z placem zabaw, wymianą nawierzchni parkowej alei, wymianą oraz wzniesieniem nowego ogrodzenia, wykonaniem monitoringu terenu i oświetlenia terenu w Dobrodzieniu przy ulicy Piastowskiej obejmuje następujące branże: - branża architektoniczno-budowlana oraz wyposażenie placu zabaw, - branża elektryczna, - branża monitoringu. Zagospodarowanie Parku Jordanowskiego w miejscowości Dobrodzień przy ul. Piastowskiej, realizowane będzie poprzez utworzenie nowego przyjaznego i bezpiecznego placu zabaw dla dzieci w każdym wieku, młodzieży oraz ludzi starszych, utwardzenie chodnika (alei parkowej) kostką betonową, wymianę i wykonanie nowego energooszczędnego oświetlenia terenu w technologii LED, wykonanie sytemu monitoringu (instalacji telewizji dozorowej TVU), wyremontowanie oraz wymianę istniejącego zniszczonego, oraz niepełnego ogrodzenia na nowe wraz z bramą wjazdową,ၐi furtką, w obszarze parku. Zagospodarowanie obejmuje następujący zakres robót: a) wykonanie bezpiecznego podłoża żwirowego, w strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych, tj. Zjazdu linowego (1 szt.), Huśtawki łańcuchowej Bocianie gniazdo (2 szt.), Huśtawki typu ważka (2 szt.), Huśtawki łańcuchowej podwójnej z 2 siedziskami gumowymi zwykłymi (1 szt.), Piramidy kulowej (1 szt.) oraz Zestawu zabawowego Dużego, zgodnie z WSU każdego w/w urządzenia (Wysokością Swobodnego Upadku 1,43 m, 1,25 m, 1,12 m, 1,20 m 1,80 m i 1,90 m). Całkowita powierzchnia podłoża 299,70 mkw. o gr. warstwy min. 30 cm żwiru płukanego frakcji 2-8 mm oraz betonowe obrzeża ogrodowe 8 x 30 x 100 cm o całkowitej dł. 143,60 mb. stanowiące oddzielenie nawierzchni żwirowej od nawierzchni ziemnej; b) montaż wyposażenia placu zabaw: - Piramida linowa Duża (1 szt.); - Zestaw zabawowy Duży (1 szt.); - Zestaw zabawowy Mały (1 szt.); - Piramida kulowa (1 szt.); - Karuzela słupowa 3 osobowa z mechanizmem nakręcającym się (1 szt.); - Zjazd linowy (1 szt.); - Lokomotywa Duża z dwoma wagonami (1 komplet); - Huśtawka łańcuchowa Bocianie gniazdo (2 szt.); - Karuzela z kierownicą i siedziskami (1 szt.); - Huśtawka podwójna łańcuchowa z 2 siedziskami gumowymi zwykłymi (1 szt.); - Karuzela bieżniowa na rurze z napędem pedałowym (1 szt.); - Karuzela na trzech sprężynach (1 szt.); - Huśtawka typu ważka (2 szt.); - Huśtawka pojedyncza łańcuchowa Mała z siedziskiem koszykowym (2 szt.); - Bujak na sprężynie DELFIN (1 szt.); - Bujak na sprężynie KONIK (1 szt.); - Bujak na sprężynie SKUTER (1 szt.); - Gra KÓŁKO KRZYŻYK (1 szt.); c) montaż wyposażenia uzupełniającego (Betonowy stół do gry w szachy i chińczyka z ławkami z oparciem (3 szt.), Regulamin placu zabaw (1 szt.), Betonowa ławka z oparciem (13 szt.), Metalowy kosz na śmieci z daszkiem (9 szt.); d) demontaż istniejącego oświetlenia, e) montaż szafki rozdzielczej oświetlenia ZR-O, f) wykonanie nowego systemu oświetlenia opartego na systemie 10 opraw wykonanych w technologii LED, zamontowanych na stalowych słupach parkowych wysokości 5m oraz sieci zasilania podziemnej za pomocၐ kabla YKXS 4x6, sterowanego poprzez programator cyfrowy astronomiczny lub ręcznie poprzez przełącznik umieszczony wewnątrz szafki, g) ochrona przeciwporażeniowa, h) montaż 3 kamer stacjonarnych na słupach oświetleniowych, i) montaż wiszącej obudowy RACK wraz z instalacją rejestratora video w serwerowni budynku Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu, j) montaż odbiornika radiowego na wierzy budynku Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu w polu widzenia nadajnika, k) podłączenie systemu monitoringu do lokalnej sieci LAN po uzgodnieniu z informatykiem Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu, l) sprawdzenie i pomiar instalacji, m) uruchomienie systemu telewizji dozorowej TVU, n) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu telewizji dozorowej TVU, o) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie systemu telewizji dozorowej TVU, p) obsianie pięciogatunkową mieszanką trawy terenu po przeprowadzeniu prac ziemnych w pobliżu ich prowadzenia. Szczegółowa dokumentacja techniczna znajduje się na stronie internetowej http://bip.dobrodzien.pl/2430/7598/ogloszenie-o-zamowieniu-rewitalizacja-miasta-dobrodzien-poprzez-przebudowe-placu-rynku-zagospodarowanie-terenu-wokol-dobrodzienskiego-osrodka-kultury-i-sportu-oraz-zagospodarowanie-parku-jordanowskiego-w-dobrodzieniu.html. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu i sprawdził na miejscu warunki wykonania niniejszego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71247000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
nie dotyczy.
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie w ramach zadania nr 1 i 3 zamówienia należy zrealizować (każde) w terminie: do dnia 20.12.2019 r. Zamówienie w ramach zadania nr 2 zamówienia należy zrealizować w terminie: od dnia 02.01.2020 r. do dnia 30.09.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: (w ramach każdego zdania), Wykonawca musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do nadzorowania i kontroli robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych wydanych na podstawie ustawy Prawo budowlane lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Ponadto funkcję inspektora Nadzoru Inwestorskiego (Wykonawca) musi pełnić osoba uprawniona do kierowania pracami przy zabytkach będących parkami w oparciu o art. 37b ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2018 r. poz. 2067 z późn. zm.) i na terenach wpisanych do rejestru zabytków, które to uprawnienia określone zostały ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji technicznych pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Informacje dodatkowe Uwaga: Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe nie dotyczy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
I) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (Załącznik nr 4 do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, zwanej dalej „SIWZ”). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Potwierdzeniem braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej w dalszej części „ustawą Pzp”. będzie również złożenie oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą. Uwaga !: 1. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w punkcie I – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. W przypadku złożenia tylko jednej ważnej i w terminie złożonej oferty, Wykonawca składający jedyną ofertę w niniejszym postępowaniu nie ma obowiązku złożenia dokumentów, o których mowa w punkcie I. II) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
kopia uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (oryginał lub wydruk z Polskiej Izby Inżynierów) oraz dokumentów spełniających wymagania ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 2 ROZDZIAŁU XIV SIWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Uwaga ! - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę załączników na innych drukach, pod warunkiem, że będą one odpowiadać treści druków załączonych do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(-ów) ubiegającego(-cych) się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy.
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1) cena (Kc): 60,00
2) termin płatności (Ktp): 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
nie dotyczy.

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy.
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy.

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy.
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy.

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały wskazane w istotnych dla Zamawiającego postanowieniach umowy, zawartych w załączonym do SIWZ wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferty muszą być sporządzane w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wyznacza następującą osobę do porozumiewania się z Wykonawcami, w sprawach dotyczących niniejszego postępowania: Marek Kochel (tel. 34 35 75 100 wew. 36, faks: 34 35 75 100 wew. 30 oraz e-mail: m.kochel@dobrodzien.pl). Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8:00 – 17:00. wtorek - piątek 7:30 – 15:30. oprócz 12 i 13 czerwca b.r. 7:00 – 15:00
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI