Montaż wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDługołęka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającyGmina Długołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00097823
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Montaż wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 32 30 203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8306f996-ab6d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Oznakowanie pionowe i poziome dróg Gminy Długołęka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. XXI SWZ oraz Projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdz. XXI SWZ oraz Projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022.AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka, wg poniższego zakresu: 1) wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych – w m2, 2) wykonanie usunięcia oznakowania poziomego dróg gminnych – w m2, 3) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E”, ,,F” wyklejanego folią I generacji wraz z montażem słupków – w m2, 4) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E”, ,,F” wyklejanego folią II generacji wraz z montażem słupków – w m2 5) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka – w sztukach, 6) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka – w sztukach, 7) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku – w sztukach, 8) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku – w sztukach, 9) wykonanie i montaż tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku – w sztukach, 10) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu – w sztukach, 11) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu – w sztukach, 12) wykonanie i dostawę gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu – w sztukach, 13) wykonanie i dostawę nowego słupka bez potrzeby jego montażu – w sztukach, 14) naprawa uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem – w sztukach, 15) naprawę uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku – w sztukach, 16) wykonanie i montaż dodatkowego słupka w razie potrzeby montażu jednego znaku na dwóch słupkach – w sztukach, 17) wymianę uszkodzonego słupka – w sztukach, 18) demontaż starego znaku drogowego wraz ze słupkiem – w sztukach, 19) demontaż starego znaku drogowego bez demontażu słupka – w sztukach, 20) demontaż wolno stojącego słupka – w sztukach, 21) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka – w sztukach, 22) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku – w sztukach, 23) wykonanie i montaż lustra drogowego (okrągłego - 800mm) wraz z montażem słupka – w sztukach, 24) wykonanie i montaż lustra drogowego (prostokątnego 600x800mm) wraz z montażem słupka – w sztukach, 25) wykonanie i montaż progów zwalniających (500x400x50mm) – w sztukach, 26) demontaż progów zwalniających – w sztukach, 27) wykonanie mycia powierzchni znaku drogowego – w sztukach, 28) wykonanie wymalowania jednego miejsca parkingowego dla osoby z niepełnosprawnością – w sztukach, 29) demontaż i ponowny montaż 1 szt. kompletnego znaku drogowego wraz ze słupkiem z jednego miejsca ustawienia na drugie miejsce ustawienia – w sztukach, 30) wypożyczenie, ustawienie w terenie i demontaż 1 szt. kompletnego znaku drogowego wraz ze słupkiem, stojakiem i obciążeniem całości znaku na uroczystości gminne typu ,,Dzień Długołęki” lub ,,Dożynki” – w sztukach, 31) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/2 – w mb, 32) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/4 – w mb, wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/2 – w mb, 34) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/4 – w mb, 35) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/M/1 – w mb, 36) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/2 – w mb, 37) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/4 – w mb, 38) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/2 – w mb, 39) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/4 – w mb, 40) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/2 – w mb, 41) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/4 – w mb, 42) wymianę uszkodzonych poręczy mostowych – w mb, 43) regulację barier ochronnych – w mb, 44) wymianę lub montaż na barierach ochronnych punktowych elementów odblaskowych U-1c – w sztukach, 45) wymianę uszkodzonych bariero-poręczy U-11b z materiału Wykonawcy – w mb, 46) wykonanie lub wymianę wraz z montażem na drodze balustrad U-11a – w mb, 47) malowanie balustrad U – 11a – w mb, 48) wymianę wraz z montażem na drodze uszkodzonych wygrodzeń segmentowych – w mb, 49) wymianę uszkodzonych elementów ogrodzeń łańcuchowych U-12b – w mb, 50) malowanie ogrodzeń łańcuchowych U-12b – w mb, 51) malowanie wygrodzeń dla pieszych z dwóch przeciągów rurowych – w mb, 52) malowanie osłon przeciwporażeniowych – w mb, 53) wymianę znaków U-5a i C-9 (średnie) wraz ze słupkiem stalowym ocynkowanym o średnicy 60 mm mocowanym w tulei – w sztukach, 54) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1a – w sztukach, 55) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1b – w sztukach, 56) wymianę lub ustawienie słupków krawędziowych U-2 – w sztukach, 57) wymianę lub ustawienie słupków blokujących U-12c – w sztukach, 58) regulację pionową słupków prowadzących U-1a, U-1b, słupków krawędziowych U-2 i słupków blokujących U-12c – w sztukach, 59) naklejanie samoprzylepnych symboli cyfrowych U-1f, U-7 i U-8 na słupkach prowadzących – w sztukach, 60) ustawienie słupków referencyjnych z naniesieniem cech opisowych – w sztukach, 61) wymianę lub ustawienie tablic uchylnych z elementami odblaskowymi U-24 typu LEITBOY II (L 72) prawo lub lewostronny – w sztukach, 62) wymianę lub ustawienie nowych osłon przeciwolśnieniowych - w sztukach, 63) elementy odblaskowe (kocie oczka), 64) montaż separatorów parkingowych gumowych o długości 180 cm z taśmą odblaskową.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w załączniku nr 2a do SWZ, Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz:
1) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 8 do SWZ),
2) Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ), sporządzonych przez: AVS Artur Szczepaniak, ul. Fiołkowa 14b, 55-095 Domaszczyn.
Uwaga: Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączoną tabelę (Formularz cenowy) będącą załącznikiem nr 2a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

34992300-0 - Znaki uliczne

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

38571000-8 - Ograniczniki prędkości

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych (o jakich mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp) usług lub robót budowlanych do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował roboty wymienione Rozdz. III ust. 3 SWZ. Zamówienia te realizowane będą na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji oznakowania poziomego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji oznakowania pionowego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VI SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
a) wykonał (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu oznakowania drogowego poziomego i pionowego o łącznej wartości nie mniej niż 50 000,00 zł brutto każde, które to roboty zostały wykonane należycie.
Uwaga 1: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie wskazał danych umożliwiających dostęp do tych środków podmiotowych, o których mowa w poniższym ust. 5 – 6 SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w w/w wykazie winien wskazać roboty budowlane, dostawy lub usługi w wykonaniu których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia
17 umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ww. ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ (załącznik nr 3 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi glebogryzarką separacyjną na ROD- Kąty Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie usługi glebogryzarką separacyjną na ROD około 15-20 m kw. Przygotowanie grządki pod warzywniak, miejsce: Wrocław. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI