"Modernizacja Zagrody Pokazowej Żubrów"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Modernizacja Zagrody Pokazowej Żubrów"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyzdroje
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-02-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWoliński Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-05
  • Numer ogłoszenia504839-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 504839-N-2020 z dnia 2020-02-05 r.

Woliński Park Narodowy: "Modernizacja Zagrody Pokazowej Żubrów"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Woliński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 32116947200000, ul. ul. Niepodległości  3 , 72-500  Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3280727, 3280737, e-mail wolinskipn@wolinpn.pl, faks 913 280 357.
Adres strony internetowej (URL): https://www.bip.wolinpn.nv.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.bip.wolinpn.nv.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.bip.wolinpn.nv.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztowo/osobiście. Oferta musi być złożona zgodnie z wymaganiami Pzp i wymaganiami SIWZ w formie pisemnej pod rygorem niewżaności. Nie dopuszcza się formy elektronicznej.
Adres:
Woliński Park Narodowy ul. niepodległości 3a 72-500 Miedzyzdroje

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Modernizacja Zagrody Pokazowej Żubrów"
Numer referencyjny: 37-6-01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Etap I: modernizacja ogrodzenia wewnętrznego – wybiegu dla żubrów. Etap I zakłada demontaż istniejącego ogrodzenia z odzyskiem słupków (do odcięcia część wbudowana w grunt oraz postawienie w tym samym miejscu ogrodzenia posadowionego na stopach fundamentowych z wtopionymi kształtownikami stalowymi. Do całkowitej wymiany przeznaczone są poprzeczki, które należy zastąpić półżerdziami o średnicy ok. 12 cm. Do odtworzenia przeznaczone są istniejące bramy żerdziowe. Dwie bramy (brama przylegająca do ogrodzenia od strony zwiedzających i brama przyległa do stodoły) będą przedmiotem modernizacji polegającej na wykonaniu ich w formie przesuwnej. Konstrukcję nośną bram przesuwnych utworzy rama z kształtowników stalowych 40x40 mm do której zamocowane zostaną półżerdzie w rozstawie nawiązującym do układu półżerdzi na ogrodzeniu. Brama na dwóch kółkach z oponami gumowymi, poruszającymi się w rowku prowadzącym. Rowek ten utworzą dwa kształtowniki zimnogięte 40x30x3 mm przyspawane do blachy o przekroju 6x140 mm. Konstrukcja ta spoczywać będzie na podwalinie wykonanej z krawężników drogowych ułożonych poziomo, zamocowanie z użyciem kotew rozporowych. Materiał uzupełnianych elementów ogrodzenia: np. daglezja, modrzew. W trakcie prowadzenia robót na odcinkach zdemontowanego ogrodzenia od strony zwiedzających należy zapewnić wygrodzenie zastępcze. Ponadto zakres etapu I obejmuje modernizację istniejącego ogrodzenia wejścia na zaplecze zagrody na odcinku o długości ok. 9,6m. Zakłada się demontaż istniejącego ogrodzenia z odzyskiem desek poszycia oraz słupków (do odcięcia część posadowiona w gruncie) oraz postawienie w tym samym miejscu ogrodzenia posadowionego na stopach fundamentowych z wtopionymi kształtownikami stalowymi. Do całkowitej wymiany przeznaczone są poprzeczki, które należy zastąpić krawędziakami o przekroju 5x10 cm. Poszycie szczelne w dolnej części nie powinno mieć styczności z gruntem. Połączenie deskowania zabudowy szczelnej z poprzeczkami za pomocą wkrętów. Materiał uzupełnianych elementów ogrodzenia: np. daglezja, modrzew. Etap II: modernizacja ogrodzenia zewnętrznego wraz z bramą główną do Zagrody Pokazowej Żubrów. Etap II obejmuje modernizację istniejącego ogrodzenia wejścia na zaplecze zagrody na odcinku o długości 210 m. Zakłada się demontaż istniejącego ogrodzenia z odzyskiem desek poszycia oraz słupków oraz postawienie w tym samym miejscu ogrodzenia posadowionego na stopach fundamentowych z wtopionymi kształtownikami stalowymi. Do całkowitej wymiany przeznaczone są poprzeczki, które należy zastąpić krawędziakami o przekroju 5x10 cm. Poszycie szczelne w dolnej części nie powinno mieć styczności z gruntem. Połączenie deskowania zabudowy szczelnej z poprzeczkami za pomocą wkrętów. Materiał uzupełnianych elementów ogrodzenia: np. daglezja, modrzew. W trakcie prowadzenia robót na odcinkach zdemontowanego ogrodzenia należy zapewnić wygrodzenie zastępcze. Etap II obejmuje również rozebranie i ponowne złożenie wszystkich elementów bramy wjazdowej do Pokazowej Zagród Żubrów. Pod rozebranymi elementami wieży należy wykonać stopy fundamentowe zagłębione w gruncie 0,8 m poniżej poziomu terenu. W miejscach styku podwalin konstrukcji z gruntem wykonać wylewkę betonową grubości ok. 15 cm. W obszarze przejścia przez bramę i furtki należy odtworzyć nawierzchnię z płyt betonowych YOMB. Etap III: modernizacja zaplecza technicznego – stodoły Etap III obejmuje modernizację budynku stodoły zlokalizowanej na terenie pokazowej zagrody żubrów w Międzyzdrojach. Na bazie istniejącego budynku z zachowaniem jego istniejących wymiarów zakłada się wymianę jego wszystkich elementów konstrukcyjnych. Obiekt podzielony jest na dwie części. W części przyległej do zagrody żubrów znajduje się przestrzeń przeznaczona do magazynowania bel siana, natomiast w drugiej części buraków oraz brukwi itp. Jest to budynek o konstrukcji drewnianej o wymiarach osiowych w planie 4,5x10,6 m Do poziomu ok. 1,0 m powyżej terenu ściany murowane z cegły grubości 25 cm zwieńczone wieńcem żelbetowym z zatopionymi kotwami do których zamocowane zostaną podwaliny konstrukcji drewnianej, posadowienie na żelbetowych ławach fundamentowych, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych. Dostęp do budynku poprzez ulokowane w centralnej części ścian podłużnych wrota przesuwne z wbudowanymi furtkami. Wymiary wrót w ościeżach 300x360 cm furtki 100x200 cm. Centralnie z wydzielonymi dwoma pomieszczeniami magazynowymi przeznaczonymi na przechowywanie płodów rolnych - komorami na zboże w wymiarach osiowo 4,0x4,0 m i korytarzu o wymiarach 2,0x4,0 m. Budynek posadowiony bezpośrednio na gruncie na płytach YOMB i bloczkach betonowych. Podwalina 14x16 cm ulokowana pod ścianami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Legary 10x16 cm ułożone równolegle do kierunku ścian szczytowych (na obszarze komór cztery legary w rozstawie co 80 cm osiowo, na korytarzu dwa - rozstaw symetryczny. Posadowienie legarów i podwalin na płytach YOMB 70x50 cm i bloczkach betonowych. Lokalizacja YOMB po trzy szt. na każdy legar i belki podwalinowe pod ścianami wewnętrznymi i szczytowymi (dłuższy bok równolegle do kierunku ścian szczytowych, krawędzie nie wystające poza obrys budynku). Słupki 12x12 cm w ścianach szczytowych co 100 cm osiowo, na ścianach podłużnych; w obrębie komór na wysokości legarów, w obszarze korytarza rozstaw wychodzi z lokalizacji okna i drzwi wejściowych. Belka oczepowa o przekroju 12x14 cm nad ścianami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Krokwie o przekroju 14x7 cm w rozstawie pokrywającym się z rozstawem słupów ściany podłużnej. Belki stropowe 18x7 cm przy każdej parze krokwi. Dach kryty strzechą z zamontowaną wiatroizolacją z folii paroprzepuszczalnej. Nad komorami na belkach stropowych płyta OSB grubości 22 mm. Podłoga w komorach z desek 38 mm pokryta płytą OSB grubości 10 mm i obita blachą ocynkowaną. Podłoga w korytarzu z desek 38 mm. Poszycie ścian od strony komór z płyt OSB grubości 22 mm obitych do poziomu 1,2 m od podłogi blachą ocynkowaną grubości 0,55 mm. Łączenia blach na stykach z podkładkami z blachy o szerokości min. 10 cm. Poszycie ścian zewnętrznych z desek grubości 19 mm bitych od dołu na zakład. Otwory zasypowe do komór o wymiarze 70x70 cm z parapetem ulokowanym na wysokości ok. 1,1 m od poziomu terenu, ze szczelną okiennicą otwieraną na zewnątrz z możliwością umocowania otwartego skrzydła do ściany. Drzwi wejściowe drewniane pełne o wymiarach 100x200 cm otwierane na zewnątrz. Drzwi pomiędzy korytarzem i komorami drewniane pełne o wymiarach 90x200 cm otwierane na korytarz z zawiasami od strony ściany z oknem. Drzwi umieszczone w drugim przęśle ściany działowej licząc od wejścia głównego, próg ok. 10 cm powyżej poziomu podłogi. Okno w korytarzu drewniane krosnowe o wymiarach 90x100 cm dwuskrzydłowe szklone pojedynczo. Komory zbożowe wentylowane grawitacyjnie W stropie komór otwór wentylacyjny wywiewny fi 150 ulokowany przy ścianach szczytowych oraz po dwa otwory nawiewne fi 150 ulokowane w przęsłach skrajnych ścian wewnętrznych powyżej obicia blachą. Przewody wywiewne wyprowadzone ponad strop na wysokość 1,0 m obite płytą OSB z osiatkowanymi wylotami. W obu ścianach szczytowych w pobliżu kalenicy kratki wentylacyjne fi 150. W każdym pomieszczeniu punkt świetlny ulokowany pośrodku sufitu. Punkt oświetlenia zewnętrznego nad wejściem do budynku. Wewnątrz pomieszczeń oprawy i instalacja w wykonaniu przeciwwybuchowym. Na zewnątrz budynku rozdzielnica z wyłącznikiem głównym prądu wyposażona w dwa gniazda siłowe 16A i 32A i dwa gniazdka 220V. Do wykonania linia kablowa zasilająca wykonana z przewodu YKY 5x4 mm2 ułożonego od istniejącego budynku gospodarczego. Podjazd przed budynkiem na szerokości 3,0 m utwardzony tłuczniem (0-31,5 mm), celem zniwelowania różnicy poziomów przed wejściem do budynku należy skonstruować pochylnię zwieńczoną od strony budynku krawężnikiem drogowym. Ponadto zakres etapu III obejmuje wykonanie modernizacji nawierzchni komunikacyjnej przy stodole zlokalizowanej na terenie Pokazowej Zagrody Żubrów Wolińskiego Parku Narodowego. Zakłada się, że po wykonaniu robót modernizacyjnych po obu stronach stodoły wzdłuż ścian bocznych będą wykonane nawierzchnie z płyt YOMB (część materiału inwestora), w obrębie których ułożone zostaną prefabrykaty odprowadzające wodę deszczową z terenu zagrody żubrów. W obrębie styków nawierzchni z zagrodą żubrów zakłada się wykonanie 2 studni chłonnych o średnicy 0,8 m, z których woda będzie się przelewała do ciągów prefabrykatów odprowadzających wodę deszczową. Ciągi te będą zwieńczonych wpustami deszczowymi ze studzienkami kierującymi wody deszczowe do istniejących kanałów chłonnych ulokowanych na terenie zagrody jeleniowatych. Nawierzchnia z płyt YOMB od strony bramy zaplecza będzie ułożona na szerokości ok. 7,5 m od budynku stodoły, natomiast od strony zwiedzających szerokości ta będzie wynosiła ok. 1,5 m. Od strony zaplecza do nawierzchni z płyt YOMB w obrębie istniejących dróg i placów gruntowych będzie przylegała nawierzchnia wykonanie z tłucznia 0-31,5 mm w obramowaniu z obrzeży betonowych o przekroju 30x8 cm ułożonych na podsypce piaskowo-cementowej. Obie nawierzchnie zapewnią utwardzony dojazd miedzy bramą zaplecza i stodołą oraz ułatwią dostęp do stanowisk karmienia dla zagrody żubrów i zagrody jeleniowatych. Szerokość drogi dojazdowej min. 4,2 m. Układ placów manewrowych w uzgodnieniu z użytkownikiem. Niwelety wykonanych nawierzchni należy dostosować do przyległego terenu. W trakcie realizacji robót należy unikać uszkodzeń układów korzeniowych drzew rosnących w rejonie nawierzchni.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45420000-7
45310000-3
45110000-1
45342000-6
45341000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-05-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności zawodowej w zakresie objętym zamówieniem.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności: Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (modernizację) polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie obiektu konstrukcji drewnianej o zakresie obejmującym łącznie niżej wymienione prace: - wymiana bądź wykonanie instalacji elektrycznej, - roboty wykończeniowe, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączy dowody określające, czy usługa została wykonana należycie. Dowodami, o których mowa, są poświadczenia lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia. W przypadku, gdy usługa ujęta w wykazie została wykonana na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia ww. dowodów. Uwaga:  w przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości,  w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się Wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane określone w lit. a) wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał Wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych,  w przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane, o których mowa w lit. a) były realizowane przez Wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych,  jeżeli Wykonawca lub podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się Wykonawca realizował zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj, Zamawiający uzna robotę budowlaną, o której mowa w lit. a) za spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym w lit. a),  Zamawiający uwzględni tylko zadania prawidłowo ukończone tj. takie, dla których wydano ostateczne pozwolenie na użytkowanie lub – jeżeli pozwolenie na użytkowanie nie było wymagane – wobec których organ nadzoru budowlanego nie wniósł sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) zwane dalej „Prawem budowlanym” lub dla których wydano zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane albo dla których wydano inny równoważny dokument/dokumenty, zgodnie z przepisami kraju, w którym zostały wykonane wykazywane roboty budowlane); b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone w art. 14 ust. 1 pkt 2 i pkt 4 lit. c) ustawy Prawo Budowlane lub im odpowiadające
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału. Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia. Załącznik nr 4a: Wykaz robót. Załącznik nr 4b: Wykaz osób. Załącznik nr 6: Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej. Załącznik nr 7: Oświadczenie o podwykonawcach. Załącznik nr 8: Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Gwarancja na wykonane prace, urządzenia i zastosowane materiały 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci - Rewal
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI