„Modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarocin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-01-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jarocin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-16
  • Numer ogłoszenia506056-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506056-N-2018 z dnia 2018-01-16 r.

Gmina Jarocin: „Modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Gmina Jarocin Al. Niepodległości 10 63-200 Jarocin Tel.: 62 749 95 00 Fax.: 62 747 22 25 Poczta elektroniczna: office@jarocin.pl Strona internetowa: www.jarocin.pl
„Zakład Usług Komunalnych” Sp. z o.o. w Jarocinie Ul. Kasztanowa 18, 63-200 Jarocin Tel. 62 747 36 80, Fax 62 747 90 33 E-mail: techniczny@zuk-jarocin.pl www.zuk-jarocin.pl.

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000, ul. Al. Niepodległości  10 , 63200   Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 499 500, e-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl, faks 627 472 225.
Adres strony internetowej (URL): www.jarocin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
TAK. Zamawiającym odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania jest Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin. Umowa zawarta w wyniku postępowania, zawarta zostanie pomiędzy Gminą Jarocin i Zakładem Usług komunalnych Sp. z o.o. w Jarocinie a Wykonawcą. Faktura za zadanie nr 1 i 3 zostanie wystawiona na Gminę Jarocin, faktura za zadanie nr 2 zostanie wystawiona na Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jarocin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jarocin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miejski w Jarocinie – Kancelaria Burmistrza (pok. 32), Ul. Al. Niepodległości 10, 63 - 200 Jarocin.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie”
Numer referencyjny: WR-RGK.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanych przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie. Zamówienie dotyczy trzech zadań: 1) Zadanie nr 1: Przeprowadzenie modernizacji terenów zieleni na terenie Miasta Jarocin, tj. „Cmentarza choleryków” przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie. 2) Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia – przyłącza kablowego oświetlenia parku – skweru przy ul. Wrocławskiej. 3) Zadanie nr 3: Utrzymanie nasadzonej w ramach zadania 1 roślinności do dnia 31.12.2018 r. 5.1.1. Zadanie nr 1: Przeprowadzenie modernizacji terenów zieleni na terenie Miasta Jarocin, tj. „Cmentarza choleryków” przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący zieleni na „Cmentarzu choleryków” w Jarocinie polega na modernizacji istniejącego terenu poprzez wprowadzenie nowej wieloletniej roślinności zarówno niskiej, średniej, jak i wysokiej, a także montażu elementów małej architektury, tj. koszy na śmieci i ławek. Dodatkowo projektuje się wprowadzenie 6 szt. elementów przestrzennych ze stali COR-TEN, na które składać się będzie 5 szt. płyt oraz 1 szt. krzyża. Zgodnie z założeniami projektu nawierzchnię stanowić będzie istniejące utwardzenie oraz nowa nawierzchnia wodo-przepuszczalna o powierzchni około 86 m2. Modernizacja terenu „Cmentarza choleryków” obejmie swoim zakresem następujące prace: 1) Prace rozbiórkowe: - usunięcie istniejącego krzyża (wysokość oscyluje w granicach 5-6 metrów) wraz z rabatą kwiatową i ogrodzeniem (prace związane z usunięciem istniejącego krzyża oraz jego uroczysta adoracja prowadzone będą w uzgodnieniu z właściwą Parafią Rzymskokatolicką), - przetransportowanie i ustawienie krzyża (zamontowanie na kotwę) we wskazanym miejscu (odległość do 15 km), - usunięcie kostki prowadzącej do krzyża wraz z obrzeżami/opornikami , - usunięcie białego grysu kamiennego oraz włókniny ściółkującej. 2) Prace uzupełniające w zakresie oporników: - uzupełnienie istniejących betonowych oporników betonowych o wymiarach 6x30x100, - ustawienie oporników o wymiarach 10x25x100 posadowionych na ławie betonowej z betonu C12/15 (gr. 6 cm) oraz podsypce cementowo-piaskowej (gr. 3 cm). 3) Prace w zakresie nawierzchni wodo-przepuszczalnej typu Hanse Grand lub równoważnej: - wykorytowanie terenu na głębokość 35 cm, - rozścielenie piasku kopanego wraz z zagęszczeniem - gr. 15 cm, - rozłożenie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem - gr. 12 cm, - rozłożenie warstwy dynamicznej HanseMineral lub równoważnej fr. 0/16 mm wraz z zagęszczeniem – gr. 5 cm, - rozłożenie warstwy Hansegrand nawierzchnia lub równoważnej fr. 0/8 wraz z zagęszczeniem – gr. 3 cm, - nadanie 2% spadków nawierzchni. 4) Prace w obrębie zieleni: - wykopanie i przesadzenie w miejsce wskazane przez inwestora drzew i krzewów, - wykarczowanie 2 szt. Drzew, - przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych drzew zaadoptowanych, - prace w obrębie nasadzeń Calamagrostis acutiflora ‘Karl Foerster’: a) wykorytowanie gruntu na głębokość 30 cm, b) spulchnienie podglebia do głębokości 30 cm, c) rozścielenie i zagęszczenie w wykorytowanych miejscach ziemi urodzajnej – warstwa gr. 25 cm, d) wprowadzenie nowych nasadzeń Calamagrostis acutiflora ‘Karl Foerster’, e) zamontowanie obrzeży typu EKOBORDER/GEOBORD lub równoważnych na kotwy, f) wyściółkowanie roślinności korą drobnolistną fr. 8-32 mm na włókninie ściółkującej – gr. 5 cm.  prace w obrębie nasadzeń Carpinus betulus: a) wykorytowanie gruntu na głębokość 60 cm, c) rozłożenie drenażu Ø100 na dnie wykopu wraz z włókniną filtracyjną, d) rozścielenie i odpowiednie zagęszczenie w wykorytowanych miejscach ziemi urodzajnej – warstwa o gr. 45 cm, e) wprowadzeni nowych nasadzeń Carpinus betulus, f) zamontowanie obrzeży typu EKOBORDER/GEOBORD lub równoważnych na kotwy, g) wyściółkowanie roślinności korą drobnolistną fr. 8-32 mm na włókninie ściółkującej – gr. 5 cm.  prace w obrębie nasadzeń Tilia tomentosa ‘Brabant’: a) wykonanie dołów pod nasadzenia drzew, b) wprowadzenie nowych nasadzeń Tilia tomentosa ‘Brabant’ oraz Sorbus aucuparia, c) wykonanie drenażu Ø100, d) rozścielenie włókniny filtracyjnej, e) wykonanie systemu napowietrzająco-nawadniającego, f) stabilizacja wprowadzonych nasadzeń za pomocą palików drewnianych oraz wiązadeł, g) wykonanie mis wokół nasadzeń wraz z wypełnieniem ich korą drobnomieloną, h) wyrównanie i złagodzenie terenu od strony budynku usługowo-handlowego,  prace w obrębie trawnika: a) usunięcie istniejącej darni, b) przekopanie gleby, wymieszanie wierzchnicy z ziemią urodzajną (gr. 15 cm), c) rozłożenie trawnika z rolki.  montaż elementów małej architektury, tj. ławek i koszy posadowionych na fundamentach betonowych c12/15,  montaż elementów przestrzennych ze stali COR-TEN posadowionych na fundamentach C20/25, Wykaz gatunkowy projektowanej roślinności do nasadzenia na „Cmentarzu choleryków” w Jarocinie: 1) Tilia tomentosa ‘Brabant’ – lipa srebrzysta odm. Brabant - 24 szt., 2) Sorbus aucuparia – jarząb pospolity – 6 szt., 3) Carpinus betulus – grab pospolity – 239 szt., 4) Calamagrostis acutiflora ‘Karl Foerester’ – trzcinnik ostrokwiatowy ‘Karl Foerster’ -233 szt. 5) trawa z rolki (Poa Pratensis - wiechlina łąkowa 60%, Lolium Perenne - żywica trwała 25%, Festuca Rubra – kostrzewa czerwona 15%) - pow. ok. 900 m2. Elementy przestrzenne: Projektuje się montaż 6 elementów ze stali COR-TEN zakotwionych w fundamentach betonowych wylewanych na mokro na placu budowy z betonu klasy C20/25. Elementy przestrzenne – płyty zaprojektowane zostały z blachy stalowej gr. 3mm gatunku S355JOW COR-TEN. Jako obudowę zewnętrzną zaprojektowano blachę perforowaną ze stali S355JOW COR-TEN gr. 2 mm o perforacji Rv 15-23 prześwit 39%. Element przestrzenny – krzyż projektuje się wykonać z blachy stalowej 4 mm gatunku S355JOW COR-TEN jako RK 120x120x4 lub w przypadku trudności z ugięciem blachy do postaci RK można wykonać ją z dwóch ceowników 120x6x4 i następnie zespawać w całość. Na jednym z elementów do wykonania jest napis metodą laserową (wielkość liter 4 cm, czcionka CALIBRI lub ARIAL, cytat wykonany kursywą). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego Modernizacji terenu „Cmentarza choleryków” w Jarocinie przedstawia projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Modernizacja terenu „cmentarza choleryków” w Jarocinie”. Natomiast konstrukcja stalowa elementów przestrzennych i ich fundamentowanie zawiera odrębny projekt wykonawczy pn. „Modernizacja terenu „Cmentarza choleryków” w Jarocinie - konstrukcja stalowa i fundamentowanie”. 5.1.2 Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia – przyłącza kablowego oświetlenia parku – skweru przy ul. Wrocławskiej. Przyłącze energetyczne. Zasilanie w/w obiektu w energię elektryczną odbywać się będzie z projektowanego złącza kablowego z układem pomiarowym zlokalizowanym obok istniejącego budynku stacji transformatorowej. Zasilanie oświetlenia parku skweru projektuje się wykonać z projektowanego złącza sterującego typu SOtwl w którym projektuje sią zabudować zegar sterujący. Montaż przyłącza kablowego oświetlenia parku - skweru Z projektowanego złącza kablowego sterowania oświetlenia parku projektuje się wyprowadzić przyłącze kablowe zasilania oświetlenia z zastosowaniem układu sterowania oświetleniem. Projektuje się pobudować przyłącze oświetlenia obwód I kabel YKY 3x6 mm2 o długości 45/61 m . Oświetlenie wykonać jako 1-fazowe. Słupy oświetleniowe. Dla potrzeb oświetlenia parku zaprojektowano słup oświetleniowy typu stalowego ocynkowane cylindryczne typ CC 4/76/132/3 z fundamentem FP 1 malowany w kolorze RAL DB 7025 w ilości szt. 1 lub o parametrach równoważnych . W słupach zastosować tabliczki TB-1. Słupy należy montować w miejscach wskazanych na planie. Slup o parametrach równoważnych powinien spełniać w zakresie następujących parametrów: - słup o konstrukcji stalowej ocynkowanej cylindrycznej o średnicy 146 mm przy podstawie i o średnicy 76 mm przy wierzchołku malowany w kolorze , -słup do montażu na fundamencie, -grubość ścianki słupa 3 mm. Dla potrzeb podświetlenia elementów architektonicznych projektuje się zabudowę oprawy oświetleniowe dogruntowe, których zadaniem będzie podświetlenie ścian wykonanych z blachy COR-TEN. Oprawy oświetleniowe. Dla oświetlenia parku zaprojektowano na słupie oprawę typu DL 30 LED 43 W Plus z optyką symetryczną 4000 K. Dla optyki rozsyłu symetrycznym LED 43 W Plus zgodnie z planem sytuacyjnym (lub o podobna o równoważnych parametrach). Połączenie złącza TB-1 z oprawą wykonać przewodem YDY 3x1,5 mm . Oprawa równoważna powinna spełniać w zakresie następujących parametrów: Oprawa parkowa oświetlenia zewnętrznego gwarantująca na płaszczyźnie obliczeniowej co najmniej takie same parametry jak Streetlight DL 30 LED 43 W Plus. - całkowita moc oprawy nie większa niż 43 W (moc eksploatacji), - strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 3430 Im, - temperatura barwowa źródła światła LED - 4000K, - wskaźnik oddawania barw CRI > 70, - nie akceptuje się stosowania opraw o dopuszczonej tolerancji w zakresie temperatury barwowej (np. 3500K - 4000K lub 4000K - 4500K), - krzywa LDT z optyką dedykowaną do oświetlenia parków, - optyka zaprojektowana w oparciu o odbłyśnik dedykowany dla źródeł światła LED, - dystrybucja strumienia świetlnego w górną półprzestrzeń 0%, - montaż bezpośrednio na słupie, - zasilacz LED z trwałością gwarantowaną 100 OOOh i z kontrolerem umożliwiającym komunikację z jednostką nadrzędną, która monitoruje parametry oprawy, - trwałość źródeł LED nie mniejsza niż 100 OOOh (L90/B10), - sterowani wartością mocy oprawy oraz monitorowanie parametrów pracy z wykorzystaniem przewodów zasilających, bez dodatkowego okablowania, - funkcja redukcji mocy realizowana poprzez obniżenie strumienia świetlnego całego modułu LED (strumień świetlny ulega redukcji o 50% przy zachowaniu rozsyłu bryły fotometrycznej oprawy jak dla 100% strumienia świetlnego), - standardowa ochrona przeciwprzepięciowa min 6 kV, - funkcja gwarantująca utrzymanie stałej wartości strumienia świetlnego w całym okresie eksploatacji (100000h), - IP66 dla całej oprawy, - waga oprawy nie większa niż 4,5 kg, pow. boczna wiatrowa nie większa niż 0,05mf, - II klasa ochronności elektrycznej, - gwarancja producenta co najmniej 5 lat, - certyfikat ENEC, Podświetlenie profili z blachy COR-TEN. Celem podświetlenia profili wykonanej z blachy COR-TEN projektuje się zabudować oprawy oświetleniowe dogruntowe typu Nano Liner Allegro AC XB 9 3000 K 50x10 st. o długości 30 cm oraz typu Nano Liner Allegro AC XB 18 3000 K 50x10 st. o długości 60 cm,, ilość i rozmieszczenie wg. planu sytuacyjnego. Oprawy Nano Liner Allegro AC XB posiadają wysoka wydajność, energooszczędne, Ultra Slim liniowa rozwiązanie oświetleniowe dla środowisk zewnętrznych. Zasilana bezpośrednio z napięcia sieciowego AC, smukły Nano Liner Allegro AC XB jest idealnym rozwiązaniem dla wielu rodzajów zastosowań zewnętrznych architektonicznych. Napięcie zasilania - AC napięcia zasilania (120V / 230V / 277V 2> eliminuje konieczność stosowania zewnętrznych zasilaczy i pozwala przedłużyć bieg o długości do 50 stóp (120V) 80feet (230V) lub 90feet (277V). Wysoka wydajność i skuteczność - 25 lm / W (RGB); 60 lm / W (3000K); 65 lm / W (4000K); i 84 lm / W (6500K), 300 lumenów na stopę (wersja RGB) i 635-865 lumenów na stopę przy 11 watach na piechotę (białe wersje). Wiele długości osprzętu - Dostępna w jednej nodze, dwie stopy, trzy stopy i czterech stóp długości, Nano Liner Allegro AC XB łatwością pomieści różne wymagania dotyczące miejsca instalacji. Elastyczny montaż celem - produkt jest wyposażony w 180 ° osi obrotu na elastyczne wiązki celowania. Dwie opcje wiązki - 40 ° i 50 ° x 10 ° spready oferują delikatne oświetlenie lub bardziej skoncentrowane. Proste okablowanie i połączenia - proste połączenie Plug'n'Play Nano Liner Allegro AC XB mogą być łańcuchowo, umożliwiając łatwą instalację i obniża koszty utrzymania. Układ sterowania. Układ sterowania oświetlenia parku -skweru umieszczony będzie w szafce która zaprojektowana jest obok złączą zasilającego. Projektuję zastosować szafkę w obudowie OSZ 40x60+F wyposażone tak jak przedstawiono na załączonym schemacie. Do sterowania oświetlenia projektuje się zastosować zegar astronomiczny typu PS0-02P produkcji Automatex Poznań wraz z układem stycznika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: „Budowa przyłącza kablowego oświetlenia parku – skweru przy ulicy Wrocławskiej”. 5.1.3. Zadanie nr 3: Utrzymanie nasadzonej w ramach zadania 1 roślinności do dnia 31.12.2018 r. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania i pielęgnacji nowo nasadzonej roślinności do dnia 31.12.2018 r.

II.5) Główny kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231400-9
45316110-9
77000000-0
77310000-6
77211600-8
77211500-7
77314100-5
77313000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1) Prace związane z zagospodarowaniem terenu: od dnia przekazania terenu do dnia 30.04.2018r. 2) Utrzymanie i pielęgnacja zieleni: od dnia odbioru końcowego do dnia 31.12.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na urządzeniu/modernizacji skweru lub zagospodarowaniu terenów zieleni o wartości minimum 90.000,00 zł brutto. Powyższy warunek musi być spełniony przez Wykonawców oddzielnie, tj. co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać wymagane doświadczenie. b) Osób: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika prac z uprawnieniami Inspektora Nadzoru Prac w Zielni, - co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. UWAGA: W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć wymienione funkcje. Powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt 8.2. IDW 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 10.1. IDW. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. IDW. 9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6.2) IDW. 10. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Karty katalogowe produktu lub inny dokument, który będzie potwierdzał wymagane w SIWZ parametry opraw oświetleniowych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 6) Kosztorys ofertowy (zieleń, oświetlenie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej jako Beneficjenta należy wskazać: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na Modernizację terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena – „C” 60,00
Gwarancja – „G” 20,00
Czas reakcji – „T” 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) oraz określonych w niniejszej umowie. 2. Poza przypadkami określonymi w paragrafach poprzedzających, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących warunkach: 1) Terminu realizacji zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia (przed zawarciem umowy) przez doświadczonego wykonawcę robót, polegających na: - konieczności usunięcia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą lub innych obiektów, - konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz. c) z powodu okoliczności siły wyższej, przez którą strony będą rozumieć np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; e) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; g) jeżeli wystąpiły zmiany bądź opóźnienia będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - przedłużająca się procedura przetargowa w przypadku wydłużenia terminu związania z ofertą do dnia podpisania umowy; h) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; i) jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; j) opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu zagospodarowania; - przekazania dokumentacji (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych); - przekazanie dokumentów zamiennych lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; - kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2) Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie: - w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót (niewykonania lub zaniechania prac objętych umową) przez Zamawiającego; - w przypadku wprowadzenia robót zamiennych wprowadzonych przez Wykonawcę zaakceptowanych przez właściwego Inspektora Nadzoru i Zamawiającego; - w związku z powykonawczym zestawieniem kosztów - zmiany ilości obmiarowych w stosunku do ilości przedmiarowych. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić o okres uzasadniony przyczynami zmiany, o którym mowa w ust.2 pkt.1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami, kierując wniosek na adres: Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15 B, 63-200 Jarocin. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również drogą elektroniczną na adres: szymczak@jfpk.jarocin.com.pl w formie edytowalnej. 2. Ze strony zamawiającego osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami oraz do potwierdzania wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych jest: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Zadanie 1, 3: Michał Szymański tel. 62 749 95 42, Zadanie 2: Łukasz Ratajski tel. 509 342 252. 2) w sprawach procedury: Edyta Szymczak tel. 62 740 02 95 Alicja Stachowska, tel. 62 740 02 95.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hydraulika- Skoki
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hydraulika. Mam przeciek przy zaworze bezpieczeństwa bojlera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Smyków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jarocin: „Przebudowa ulicy Zielonej w Witaszycach”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jarocin: Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Smyków
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2812W Konstancin-Jeziorna-Czarnów”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI