„Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogóźno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-12
  • ZamawiającyGMINA ROGÓŹNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00234912
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B

1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87b17472-f926-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016606/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePU AP u
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub oraz do „Formularza do
komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopi i dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane
zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej
platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za poś rednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na której prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Zasady składania ofert
oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania
opisane zostały w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov. pl/. Wykonawca
zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca
ubiegając się o udzi elenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania
z systemu miniPortal, które zostały wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu
miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzenie m teleinformatycznym z dostępem
do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5.
W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności
systemu miniPortal może być ograniczony.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet
Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20. 5. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPA.271.1.22.WPA-I.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” podczas
realizacji zadania: „Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości
Szembruk”
2.2. W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzi zaprojektowanie i wykonanie modernizacji
istniejącej stacji uzdatniania wody (dalej również jako SUW), budowa ujęcia ze studnią głębinową oraz
przebudowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Szembruk na działce nr 7/1
obręb Szembruk, gm. Rogóźno. Szczegółowy opis zamówienia określa Program Funkcjonalno
Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2.3. W ramach przedmiotu zamówienia W ykonawca zobowiązany będzie do:
2.3.1. opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
a) Ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań powinna docelowo wynosić:
 dwa opieczętowane komplety projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wyda-
jący pozwolenie na budo wę lub zgłoszenie,
 dwa komplety informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, (jeśli będzie wyma-
gana),
 cztery komplety dokumentacji wykonawczej,
 dwa komplety dokumentacji powykonawczej,
 dwa komplety instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji,
 Powyższy wykaz nie uwzględnia dokumentacji na potrzeby Wykonawcy oraz do bieżących
uzgodnień
2.3.2. Przekazania w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD lub DVD lub pendrive w 2
egzemplarzach:
a) projektu budowlanego lub opisu robót wraz z rysunkami,
b) projektu wykonawczego,
c) dokumentacji powykonawczej,
d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli będzie potrzebna)
e) instrukcji obsługi i eksploatacji stacji.
2.3.3. Wersja cyfrowa wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
a) op isy, zestawienia, obliczenia pliki w formacie *.doc lub *.pdf
b) rysunki: pliki w formacie *.dxf, *.dwg, lub *.pdf
c) zestawienia, obliczenia pliki w formacie *.xls, lub *.pdf
Wymagane jest aby pliki wersji elektronicznej i w *PDF odpowiadały teczkom wersji
drukowanej,
rysunki zawierały podpisy projektantów i inne elementy naniesione na wersję drukowaną.
2.4. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospoda rczej na kwotę nie niższą niż
3.000.000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

45000000-7 - Roboty budowlane

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
16.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunk ów w ww.
zakresie;
16.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie;
16.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
16.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże:
16.1.4.1. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum trzech robot
polegających na budowie/ modernizacji / przebudowie stacji uzdatniania wody i/ lub sieci
wodociągowej o wartości każdej z nich min. 1.500.000,00 zł brutto lub łącznej wartości
wskazanych robót min. 5.000.000,00 zł brutto;
16.1.4.2. dysponuje oso bami, tj.:
jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstrukcyjnej bez
ograniczeń, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności
konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz
Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz. 831);
b) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej, posiadającą
uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, w r ozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.
Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji techniczn ych w budownictwie (Dz U z 2019 r.
poz. 831);
c) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej,
posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroe nergetycznych, kolejowych, sieci
trakcyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.
U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju
z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie przygotowania zawodoweg o do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz. 831);
d) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjnej,
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konst rukcyjno budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz
Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie
przygotowania zawodowego do wyk onywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz. 831);
e) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy branży sanitarnej,
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz
Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz. 831);
f) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy branży elektrycznej,
posiadającą uprawnie nia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, kolejowych, sieci trakcyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz
Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz. 831).
16.1.4.3. Jedna osoba może pełnić funkc ję kierownika budowy i projektanta jeżeli spełni łącznie
warunek wymieniony w pkt. 16.1.4.2 SWZ.
16.1.4.4. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm) lub ważne
od powiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania
w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich U E, Konfederacji
Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją
o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
16.1.4.6. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania
przedmiotu zamówienia) dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem
wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie
posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji
w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

21.1. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 45.000,00 PLN (słownie:
czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100);
21.2. Wad ium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
21.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
21.3.1. Pieniądzu;
21.3.2. gwarancjach bankowych;
21.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
21.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.,
poz. 299).
21.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Rogóźno BS Łasin
67 9500 0008 0000 0097 2000 0014. W tytule należy napisać: „Wadium Stacja uzdatniania wody
Szembruk”. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu uznaje się takie wadium, które zostanie
zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
21.5. Jeżeli wad ium jest składane w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu
oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpie czeniowej, lub poręczenia
gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno zawierać następujące
elementy:
21.5.1. Nazwy: dającego zlecenie (Wy konawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego),
gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
21.5.2. kwotę wadium;
21.5.3. termin ważności gwarancji/ poręczenia w formule: "od dnia ............. do dnia ...................";
21.5.4. zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłaty kwoty wskazanej w gwarancji/ poręczeniu na
pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach
ustawy.
21.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upł ywu
terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2
ustawy Pzp.
21.7. Zasady dokonywania, zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane ze wzorze umowy - zał. nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udos tępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kościoła parafialnego - Połajewo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI