Modernizacja sieci dróg na terenie wiejskim gm. Chociwel

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja sieci dróg na terenie wiejskim gm. Chociwel
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChociwel
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-16
  • ZamawiającyGmina Chociwel
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00137050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci dróg na terenie wiejskim gm. Chociwel

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chociwel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 52

1.5.2.) Miejscowość: Chociwel

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915622024

1.5.8.) Numer faksu: 915622076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tkozan@chociwel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci dróg na terenie wiejskim gm. Chociwel

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f04632-c60a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja sieci dróg na terenie wiejskim gm. Chociwel

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platforma zakupowa oneplace.marketplanet.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków:
1) platformy zakupowej oneplace.marketplanet.pl dostępnej pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl. (zwanej dalej „Platformą
Zakupową”)
2) poczta elektroniczna: tkozan@chociwel.pl., : https://chociwel.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy możliwe jest na
dwa sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11,
b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych
wersji przeglądarek,
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.
2) Oprogramowanie wbudowane w platformę:
e) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
f) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
g) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Chociwla z siedzibą w
Urzędzie Miejskim w Chociwlu, ul. Armii Krajowej 52, 73-120 Chociwel. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: +48 91 56 22 001,
adresu e-mail: urzad@chociwel.pl.
Inspektorem Ochrony Danych jest Bartosz Kaniuk, z którym w sprawach ochrony swoich danych osobowych możecie się Państwo
kontaktować przez telefon: +48 579 979 237; adres e-mail: bkaniuk@proinspektor.pl lub pisemnie na adres Gmin

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.TP.271.2.3.2022.TK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
a) Przebudowie i remoncie drogi zlokalizowanej na działkach nr 518, 147 obręb Długie gm. Chociwel:
1.1. Przebudowa drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
od km 1+677,85 do km 1+861,78,
1.2. Remont drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
od km 0+000 do km 0+957,45 – bez frezowania nawierzchni,
od km 0+957,45 do km 1+677,85 – z frezowaniem nawierzchni,
1.3. Sięgacz w km 0+303,65 o długości 117,90m (nawierzchnia z destruktu);
1.4. Sięgacz w km 0+339,57 o długości 32,00m (nawierzchnia z destruktu).
Zaprojektowano remont sięgaczy w technologii nawierzchni z destruktu asfaltowego. Przebudowa polega na wykonaniu nowej nawierzchni łącznie z pełną konstrukcją. Remont odcinków wykonany będzie na odcinkach o nawierzchni bitumicznej poprzez wymianę istniejącej nawierzchni na nową nawierzchnię bitumiczną oraz na odcinkach o nawierzchni z kruszywa – wzmocnienie i odtworzenie nawierzchni do szerokości umożliwiającej ułożenie nawierzchni z wykorzystaniem destruktu asfaltowego pochodzącego z rozbiórek istniejących nawierzchni bitumicznych. Wyboje, ubytki w nawierzchni przed wykonaniem warstwy wyrównawczej należy uzupełnić mieszanką mineralno asfaltową – betonem asfaltowym zaprojektowanym do warstwy wyrównawczej. Zakres opracowania obejmuje wykonanie nawierzchni drogi zlokalizowanej w całości na działce nr 518 i sięgacza na działce nr 147 w obrębie Długie, miejscowość Długie, gmina Chociwel.
b) Przebudowie i remoncie drogi zlokalizowanej na działce nr 519 obręb Długie gm. Chociwel:
1.1. Przebudowa drogi na odcinku (nawierzchnia bitumiczna): od km 0+000 do km 0+176,00;
1.2. Remont drogi na odcinku (nawierzchnia bitumiczna): od km 0+176,00 do km 0+455,28 – z frezowaniem nawierzchni,
Przebudowa polega na wykonaniu nowej nawierzchni łącznie z pełną konstrukcją. Remont odcinka wykonany będzie na odcinku o nawierzchni z brukowca kamiennego po wykonanym wcześniej frezowaniu starej nawierzchni bitumicznej i uzupełnieniu podbudowy do pełnej szerokości umożliwiającej wykonanie nawierzchni z wykorzystaniem destruktu asfaltowego pochodzącego z rozbiórek istniejących nawierzchni bitumicznych. Wyboje, ubytki w nawierzchni przed wykonaniem warstwy wyrównawczej należy uzupełnić mieszanką mineralno asfaltową – betonem asfaltowym zaprojektowanym do warstwy wyrównawczej. Zakres opracowania obejmuje wykonanie nawierzchni drogi zlokalizowanej w całości na działce nr 519 w obrębie Długie, miejscowość Długie, gmina Chociwel.
c) Przebudowie i remoncie drogi zlokalizowanej na działce nr 547 obręb Długie gm. Chociwel:
1.1. Przebudowa drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
od km 0+134,11 do km 0+339,16,
od km 0+489,66 do km 596,13
1.2. Remont drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
od km 0+000 do km 0+134,11,
od km 0+339,16 do km 0+489,66
od km 0+596,13 do km 855,23
1.3. Łącznik od km 0+000 do km 0+232,50 (nawierzchnia z destruktu);
1.4. Sięgacz w km 0+632,03 o długości 18,10m (nawierzchnia z destruktu);
1.5. Sięgacz w km 0+667,56 o długości 33,20m (nawierzchnia z destruktu).
Zaprojektowano remont istniejących łączników w technologii nawierzchni z destruktu asfaltowego. Przebudowa polega na wykonaniu nowej nawierzchni łącznie z pełną konstrukcją. Remont odcinków wykonany będzie na odcinkach o nawierzchni bitumicznej poprzez wymianę istniejącej nawierzchni na nową nawierzchnię bitumiczną oraz na odcinkach o nawierzchni z kruszywa – wzmocnienie i odtworzenie nawierzchni do szerokości umożliwiającej ułożenie nawierzchni z wykorzystaniem destruktu asfaltowego pochodzącego z rozbiórek istniejących nawierzchni bitumicznych. Wyboje, ubytki w nawierzchni przed wykonaniem warstwy wyrównawczej należy uzupełnić mieszanką mineralno asfaltową – betonem asfaltowym zaprojektowanym do warstwy wyrównawczej. Zakres opracowania obejmuje wykonanie nawierzchni drogi zlokalizowanej w całości na działce nr 547 w obrębie Długie, miejscowość Długie, gmina Chociwel.
d) Przebudowie i remoncie drogi zlokalizowanej na działkach nr 298/2,298/4,147 obręb Bród gm. Chociwel:
Na działkach 298/2,298/4:
1.1. Przebudowa drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
- od km 0+094,20 do km 0+299,2,
- od km 0+555,29 do km 0+719,60,
- od km 0+767,58 do km 0+936,00.
1.2. Remont drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
- od km 0+000 do km 0+094,20,
- od km 0+299,23 do km 0+555,29,
- od km 0+299,23 do km 0+555,29,
- od km 0+719,60 do km 0+767,58.
Na działce 147 :
2.1. Przebudowa drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
- od km 0+000,00 do km 0+133,11,
2.2. Remont drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
- od km 0+133,11 do km 0+476,96.
Przebudowa polega na wykonaniu nowej nawierzchni łącznie z konstrukcją na odcinkach od km 0+094,20 do km 0+299,2 oraz od km 0+767,58 do km 0+936,00 na działkach 298/2 i 298/4 oraz od km 0+000 do km 0+133,11 na działce 147. Przebudowa na odcinku od km 0+555,29 do km 0+719,60 polega na wzmocnieniu podłoża gruntowego poprzez zastosowanie stabilizacji spoiwami hydraulicznymi. Remont odcinków wykonany będzie na odcinkach o nawierzchni bitumicznej poprzez wymianę istniejącej nawierzchni na nową nawierzchnię bitumiczną. Wzmocnienie i odtworzenie nawierzchni do szerokości umożliwiającej ułożenie nawierzchni z wykorzystaniem destruktu asfaltowego pochodzącego z rozbiórek istniejących nawierzchni bitumicznych. Wyboje, ubytki w nawierzchni przed wykonaniem warstwy wyrównawczej należy uzupełnić mieszanką mineralno asfaltową – betonem asfaltowym zaprojektowanym do warstwy wyrównawczej. Zakres opracowania obejmuje wykonanie nawierzchni drogi zlokalizowanej na działkach nr 298/2, 298/4, 147 w obrębie Bród, miejscowość Bród, gmina Chociwel.
e) remoncie nawierzchni drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce o numerze 184,199 obręb Bród gm. Chociwel na działce nr 184:
1.1. Remont nawierzchni drogi na odcinku (nawierzchnia destrukt):
- od km 0+000 do km 0+210,00.
Na działce nr 199:
2.1. Remont nawierzchni drogi na odcinku (nawierzchnia destrukt):
-od km 0+000,00 do km 0+279,30.
Remont nawierzchni odcinków wykonany będzie na odcinkach o nawierzchni szutrowo – gruntowej poprzez wykonanie na istniejącej nawierzchni wzmocnienia z destruktu asfaltowego. Przed wykonaniem nawierzchni drogę należy wyrównać uzupełniając wszelkie wyboje, ubytki i nierówności w nawierzchni przed wykonaniem nawierzchni. Zakres opracowania obejmuje wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych zlokalizowanych na działkach nr 184, 199 w obrębie Bród, miejscowość Bród/Zabrodzie, gmina Chociwel.
f) Przebudowie i remoncie drogi zlokalizowanej na działce nr 17obręb Lisowo, gm. Chociwel
1.1. Przebudowa drogi na odcinku (nawierzchnia bitumiczna):
- od km 0+102,50 do km 0+356,45,
2.1. Remont drogi na odcinkach (nawierzchnia bitumiczna):
- od km 0+000 do km 0+102,50 –z frezowaniem nawierzchni,
- od km 0+356,45 do km 0+476,60 – z frezowaniem nawierzchni,
- od km 476,60 do km 1+114,20 – bez frezowania nawierzchni
3.1. Łącznik o długości 448,60 – z frezowaniem nawierzchni;
4.1. Sięgacz w km 0+099,87 o długości 22,50m (nawierzchnia z destruktu).
5.1. Sięgacz w km 0+294,10 o długości 53,70m (nawierzchnia bitumiczna).
6.1. Sięgacz w km 0+362,00 o długości 47,50m (nawierzchnia bitumiczna).
7.1. Sięgacz w km 0+292,60 łącznika dł. 14,60m przebudowa (nawierzchnia bitumiczna).
Zaprojektowano remont sięgacza w km 0+099,87 w technologii nawierzchni z destruktu asfaltowego. Przebudowa polega na wykonaniu nowej nawierzchni łącznie z pełną konstrukcją. Remont odcinków wykonany będzie na odcinkach o nawierzchni bitumicznej poprzez wymianę istniejącej nawierzchni na nową nawierzchnię bitumiczną oraz na odcinkach o nawierzchni z kruszywa – wzmocnienie i odtworzenie nawierzchni do szerokości umożliwiającej ułożenie nawierzchni z wykorzystaniem destruktu asfaltowego pochodzącego z rozbiórek istniejących
nawierzchni bitumicznych. Wyboje, ubytki w nawierzchni przed wykonaniem warstwy wyrównawczej należy uzupełnić mieszanką mineralno asfaltową – betonem asfaltowym zaprojektowanym do warstwy wyrównawczej. Zakres opracowania obejmuje wykonanie nawierzchni drogi zlokalizowanej w całości na działce nr 17 w obrębie Lisowo, miejscowość Lisowo, gmina Chociwel.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 P.z.p., dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie.
Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku udziału
w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość
w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania uznaje się datę zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli
w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie / rozbudowie drogi z nawierzchni asfaltowej powierzchni min. 5000 m2
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
b) będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną osobą na stanowisko: Kierownika Budowy
Wymagane uprawnienia:
uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Wymagane doświadczenie:
posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy / robót, w tym uczestniczył jako kierownik budowy / robót przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na budowie / przebudowie / rozbudowie dróg o nawierzchni twardej, (tj. nawierzchnia asfaltowa) o powierzchni min. 5000 m2.
Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym warunkom i równoważne im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać zakres uprawnień osoby na stanowisko kierownika budowy / robót oraz pozwalać na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby odpowiadającej wyżej wskazanym wymogom.
W przypadkach losowych wykluczających pracę osoby wskazanej w ofercie Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym warunkom SWZ.
W celu uniknięcia wątpliwości prosi się o podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia.
Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić odpowiedni skład osobowy, niezbędny do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienie uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale 20 SWZ dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca:
1) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 18 pkt 1 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 3 do SWZ).
Oświadczenie musi być złożone w oryginale.
W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale 17 pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wg wzoru – załącznik nr 4 do SWZ)
Oświadczenie musi być złożone w oryginale.
W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, tj. złożenia opisu rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). Brak dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego oznaczać będzie, że Wykonawca przyjął rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, tj. złożenia opisu rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). Brak dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego oznaczać będzie, że Wykonawca przyjął rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z załącznikami wymienionymi w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego.
3. Forma wniesienia wadium wskazana w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
2. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
4. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkie te osoby.
5. Jeżeli upoważnienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione w postaci elektronicznej opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Wykonawca jest świadomy, że na podstawie art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny, kto w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego zamówienia podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy.
2. 1)wystąpienia robót dodatkowych bądź zamiennych; 2)wystąpienia zmian stanu prawnego; 3)działań i zaniechań organów władzy publicznej, przewlekłego załatwiania spraw, 4)działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia; 5)gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej; 6)powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów; 7)konieczności uwzględnienia wpływu prac dodatkowych, robót zamiennych lub zmniejszenia zakresu robót 8)wystąpienia szczególnych warunków meteorologicznych, 9)innych nieprzewidywalnych sytuacji, 10)konieczności uwzględnienia dodatkowych nieprzewidzianych opracowań projektowych, 11)braku dostępu do mediów; 12)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu, 13) dopuszczalna jest także zmiana postanowień Umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń. 4.Zmiana postanowień Umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 5.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, 6.Zmiana wynagrodzenia, może nastąpić w przypadkach: 1)zmniejszenia zakresu; 2)w przypadku zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku VAT, 3)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, 4)konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za istotne odstępstwo od projektu budowlanego, 5)wystąpienia warunków geologicznych, odbiegających od przyjętych w dokumentacji , 6)wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, 7)konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych; 8)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; 7.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 6. 8.Zmiana Umowy polegająca na zmniejszeniu zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy może nastąpić w przypadku wprowadzenia ewentualnych zmian nieistotnych do zakresu przedmiotu zamówienia. 9.Dopuszcza się zmianę osób przewidzianych do realizacji Umowy, ujętych w wykazie osób. 11.W sytuacji, o której mowa w ust. 10, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy.12.Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 13.Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie ust. 5, zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 6, zmiany Umowy na innej podstawie, zobowiązany jest niezwłocznie do przekazania Inspektorowi Nadzoru wniosku. 14.Wniosek powinien zostać przekazany niezwłocznie, 15.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 13, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową,16.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany . 17.Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 13 Inspektor Nadzoru jest uprawniony do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 15-16 . 18.Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi Nadzoru dokumentacji, o której mowa w ust. 15-16 . 19.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, wraz z propozycją wyceny robót , Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania . 20.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o żądaniu zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora Nadzoru, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji . 21.W ciągu 5 dni od podjęcia decyzji przez Zamawiającego o uznaniu wniosku Wykonawcy, Strony sporządzą Protokół konieczności. 22.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Szczegółowe warunki zawarte są w załączniku nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oneplace.marketplanet.pl http://bip.chociwel.pl/zamowienia/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie oraz zatrudnię malarzy, tynkarzy - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie oraz zatrudnię malarzy, tynkarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI