„Modernizacja przepompowni ścieków w Swarzewie, remont SBR ob. 03.0, remont komory...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja przepompowni ścieków w Swarzewie, remont SBR ob. 03.0, remont komory rozprężnej odpływowej, remont komory rozprężnej dopływowej przy obiekcie 01.0
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSwarzewo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-06-30
  • ZamawiającySpółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00210482
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja przepompowni ścieków w Swarzewie, remont SBR ob. 03.0, remont komory rozprężnej odpływowej, remont komory rozprężnej dopływowej przy obiekcie 01.0

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000888037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysławowska 84

1.5.2.) Miejscowość: Swarzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 6008729122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sws-swarzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sws-swarzewo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Wodno - Ściekowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja przepompowni ścieków w Swarzewie, remont SBR ob. 03.0, remont komory rozprężnej odpływowej, remont komory rozprężnej dopływowej przy obiekcie 01.0

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b2fc0a-e8a2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne o Platformie Przetargowej
1. Wymagania techniczne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu Platformy Przetargowej:
2. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
Google Chrome,
Mozilla Firefox,
Opera.
3. Pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci Internet,
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
 włączona obsługa JavaScript,
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
 zainstalowany Acrobat Reader,
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
4. Formaty przesyłanych danych
Format danych przekazywanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wskazany został w § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (udostępniono na stronie postępowania).
5. Zamawiający rekomenduje przesyłanie plików w formacie danych: .pdf, podpisanych (tam, gdzie taki obowiązek wynika z przepisów prawa) kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wewnętrznym (jeśli Wykonawca używać będzie kwalifikowanego podpisu elektronicznego).
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego, należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku dokumentu także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
Zamawiający rekomenduje również kompresowanie plików dopiero po ich wcześniejszym podpisaniu.
6. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych.
Aktualna data i godzina, zsynchronizowana z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu okna Platformy Przetargowej.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty/dokumentu przez Wykonawcę.
W przypadku wybrania opcji złożenia oferty/dokumentu bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty/dokumentu. Wykonawca otrzymuje wiadomość na adres
e-mail wskazany w formularzu.
W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania oferty/dokumentu przez Platformę Przetargową.
7. Maksymalny łączny rozmiar wszystkich plików przesyłanych jednocześnie za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB.
8. Szczegółowe instrukcje rejestracji, udziału w postępowaniu, w tym zadawania pytań do dokumentów zamówienia oraz składania, zmiany lub wycofania oferty znajdują się na stronie Platformy Przetargowej w zakładce INSTRUKCJE.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej: rozporządzeniem RODO, Zamawiający oraz Wykonawcy, którzy złożą oferty w postępowaniu, zobowiązani są do wypełnienia określonych w tym rozporządzeniu obowiązków informacyjnych. Obowiązki te wykonywane są w następujący sposób:
1) Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożą oferty, informację o przetwarzaniu danych osobowych otrzymanych w postępowaniu, stanowiącą załącznik nr 12 do Specyfikacji,
2) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI § 1 ust. 1 pkt. 4 stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: REM/01/05/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont SBR ob. 03.0.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa oferty.
Łączna ilość punktów zostanie obliczona według wzoru:
P = C + OG
gdzie:
P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie;
C – ilość punktów przyznanych w kryterium „Cena”;
OG – ilość punktów przyznanych w kryterium „Okres gwarancji”
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę
z ceną niższą, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, chyba że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu lub zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja przepompowni ścieków w Swarzewie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa oferty.
Łączna ilość punktów zostanie obliczona według wzoru:
P = C + OG
gdzie:
P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie;
C – ilość punktów przyznanych w kryterium „Cena”;
OG – ilość punktów przyznanych w kryterium „Okres gwarancji”
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę
z ceną niższą, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, chyba że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu lub zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont komory rozprężnej odpływowej, remont komory rozprężnej dopływowej przy obiekcie 01.0

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa oferty.
Łączna ilość punktów zostanie obliczona według wzoru:
P = C + OG
gdzie:
P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie;
C – ilość punktów przyznanych w kryterium „Cena”;
OG – ilość punktów przyznanych w kryterium „Okres gwarancji”
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę
z ceną niższą, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, chyba że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu lub zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 2,
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp),
2) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.).

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp.) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt. 3 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż dla części 1- 150 000,00 zł.
dla części 2 – 100 000,00 zł.
dla części 3 – 200 000,00 zł.
4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (112 ust. 2 pkt. 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
dla części 1 - wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą: na remoncie, przebudowie lub budowie zbiornika SBR lub WKF o pojemności minimum 3600 m³ o wartości minimum 150 000,00 zł. brutto.
dla części 2 – wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą: na remoncie, przebudowie lub budowie pompowni ścieków o wydajności minimum 100 m³/h ,o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto.
dla części 3 - wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą: na remoncie, przebudowie lub budowie komory żelbetowej lub zbiornika żelbetowego, o wartości minimum 150 000,00 zł. brutto.
1) Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od Wykonawców środki dowodowe w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
2) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania, określonych w Rozdziale V § 1 ust. 1 pkt. 2 SWZ, Wykonawca przedłoży:


1) w zakresie przesłanek wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1 - 6 ustawy - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącym załącznik 3 pkt. VI do SWZ,

2) w zakresie przesłanek wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy - sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1076). W przypadku złożenia w postępowaniu oferty przez innego członka tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca dołączy do oświadczenia dokumenty lub informacje potwierdzające przygotowanie oferty niezależnie od tego wykonawcy,
3) w zakresie przesłanek wykluczenia określonych w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej) musi złożyć dokumenty wymienione w ust. 1).
3. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby, podmiot ten przedkłada dokumenty wymienione w ust. 1) oraz oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
2) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5. Dokumenty, o których mowa w pkt.4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
7. Z mocy postanowień § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz tłumaczeniem na język polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 ustawy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 3 SWZ, Wykonawca przedłoży:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż dla dla części 1- 150 000,00 zł.
dla części 2 – 100 000,00 zł.
dla części 3 – 200 000,00 zł.
wraz z dowodem zapłaty pierwszej składki ubezpieczenia. W przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 5 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy. W przypadku zmniejszenia sumy ubezpieczenia o wysokość wypłaconego odszkodowania Wykonawca zobowiązany będzie do jej uzupełnienia, tak aby w całym okresie ubezpieczenia wynosiła:
dla części 1- 150 000,00 zł.
dla części 2 – 100 000,00 zł.
dla części 3 – 200 000,00 zł.
i przedłożenia niezwłocznie stosownego dokumentu potwierdzającego ten fakt Zamawiającemu w terminie 14 dni.
W przypadku posiadania polisy ubezpieczeniowej o wartości wyrażonej w innej walucie, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia wartości polisy wg średniego kursu z dnia składania ofert na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej,
2) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową lub ekonomiczną innych podmiotów, przedkłada dokument ubezpieczenia dotyczący podmiotu, z którego zdolności finansowej lub ekonomicznej będzie korzystał na podstawie art. 118 ustawy, potwierdzającą, że ten podmiot (podwykonawca) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wymagana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy),
3) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który
w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu.


3. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 4 SWZ, Wykonawca przedłoży:
1) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji wykaz zamówień wykonanych
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykazał, ze zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na:
dla części 1 - remoncie, przebudowie lub budowie zbiornika SBR lub WKF o pojemności minimum 3600 m³ o wartości minimum 150 000,00 zł. brutto.
dla części 2 - remoncie, przebudowie lub budowie pompowni ścieków o wydajności minimum 100 m³/h o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto.
dla części 3 - remoncie, przebudowie lub budowie na remoncie, przebudowie lub budowie komory żelbetowej lub zbiornika żelbetowego, o wartości minimum 150 000,00 zł. brutto.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oferta sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji,

2) oryginał lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę,
3) pełnomocnictwo dołączone do oferty musi być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w przypadku gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej oryginalnej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć elektroniczną kopię pełnomocnictwa, ale notarialnie poświadczoną elektronicznie – stosownie do art. 97 § 2 Prawa o notariacie elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
3) złożenie pełnomocnictwa w elektronicznej kopii zwykłej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem nie przez notariusza (niepoświadczonej notarialnie) będzie uważane za
niezłożenie pełnomocnictwa, co w konsekwencji będzie powodowało wdrożenie przez Zamawiającego odpowiednich procedur i sankcji określonych w ustawie PZP na wypadek niezłożenia pełnomocnictwa w sytuacji, kiedy jest ono wymagane,
4) dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.
2. Wysokość wadium wynosi:
a) Dla części 1 – 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych).
b) Dla części 2 – 2 850,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych).
c) Dla części 3 – 4 400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych).
Wadium może być wniesione w następujących formach:

1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało
nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy.

4. Wykonawca w formularzu oferty - załącznik nr. 1 do SWZ wskazuje formę oraz sposób wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
§ 2. Wadium w formie pieniężnej.
1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego

Bank Spółdzielczy w Krokowej
42 8349 0002 0030 3260 2000 0010

z opisem przelewu „Wadium w post. Nr REM/01/05/2022 – Remonty”
przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium.
3. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.

Wadium w formie niepieniężnej.
1. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego).
2. Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale.
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej niezależnie od czynności złożenia oferty dokument wadialny należy przesłać do Zamawiającego w sposób określony w SWZ w formie elektronicznej (tzn. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@sws-swarzewo.pl ).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2-5, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: przetargi@sws-swarzewo.pl
5. Przedłużanie ważności dokumentu wadialnego:

1) do złożenia dokumentu przedłużającego ważność dokumentu wadialnego (np. aneksu do gwarancji wadialnej) mają zastosowanie te same reguły, które obowiązują Wykonawcę w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej przed upływem terminu składania ofert,
2) dokument przedłużający ważność dokumentu wadialnego należy przesłać do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: przetargi@sws-swarzewo.pl

6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie
utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot
wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI i VII SWZ. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (umowę konsorcjum) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
1) skład konsorcjum nie może zostać zmieniony bez uprzedniej zgody Zamawiającego w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania umowy,
2) Wykonawcy tworzący konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w umowie zawartej w postępowaniu,
3) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian zawartej umowy, jeżeli powodują one, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy – okoliczności wskazane w art. 454 ustawy Pzp. Istotna zmiana wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.
3. Zmiany zawartej umowy następują w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, za zgodą stron Umowy.
4. Wszystkie zmiany w umowie z zakresu robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych wykonywane będą na podstawie protokołu konieczności, zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz po zawarciu aneksu do umowy.
5. Zmiana sposobu wykonania robót budowlanych może nastąpić w przypadku:
a. zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych, ze względu na zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązującego lub wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, której nie można było przewidzieć, jeżeli zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych jest niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych,
b. zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych, jeżeli zastosowanie tych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych spowoduje polepszenie parametrów technicznych lub cech funkcjonalnych obiektu budowlanego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
c. zmiana, o której mowa w pkt 6 a. i b. nie może prowadzić do zmiany ogólnego charakteru umowy.
6. W trakcie wykonywania robót budowlanych, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót lub wprowadzone roboty zamienne. Zmiany te są dopuszczalne tylko
w przypadkach, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze od tego, jakie zostało określone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca winien przedstawić uzasadnienie, że dokonanie zmiany jest uzasadnione warunkami technicznymi, użytkowymi lub funkcjonalnymi realizowanego obiektu budowlanego.
W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wprowadzenie zmiany wymaga zgody Zamawiającego.
7. Osoby uprawnione do kierowania robotami budowlanymi mogą zastąpić nowe osoby, o ile nowe osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w innych przypadkach, jeżeli zmiana umowy byłaby dopuszczalna na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
10. W razie zaistnienia okoliczności przewidzianych w umowie Zamawiający i Wykonawca mogą
w drodze stosownego aneksu zmienić postanowienia zawartej umowy.
11. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z określonych w umowie przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie oraz zawierać uzasadnienie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ciesielskie - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ciesielskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI