Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoModrze
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-04-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia530656-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530656-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu : Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu , krajowy numer identyfikacyjny 00122535600000, ul. T.Kościuszki  14 , 62-060  Modrze, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8195 772, e-mail szkolamodrze@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.steszew.pl/index.php?id=40

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu ul. Kościuszki 14, Modrze, 62-060 Stęszew

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu
Numer referencyjny: Z S-P Modrze.341.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Modrzu z podziałem na części: Część I: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby szkoły Część II: Modernizacja kotłowni gazowej Część III: Wymiana stolarki okiennej Wymagania szczegółowe 2.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia – w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) udzielenie min. 36 miesięcznego okresu gwarancji na zastosowane materiały budowlane i wykonane roboty budowlane, licząc od dnia uzyskania odbioru końcowego robót bez uwag; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2.3.2. Technologia wykonania prac: 1) Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2) Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3) Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. 5) Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. 2.3.3. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zaleca się, aby Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej miejsca robót. 2.3.4. Gwarancja 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 2) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 3) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 5) W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej, inne) potwierdzające , że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego. 2.4. Klauzula społeczna: 2.4.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r.. poz. 917 z późn. zm.) 2.4.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. 2.4.3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.4.4. Wykonawca: 1) zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r.. poz. 917 z późn. zm.) 2) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi /roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi / roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 2.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. 2.5. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111220-6
45400000-1
45410000-4
45421000-4
45421131-1
45421146-9
45430000-0
45431000-7
45432110-8
45432111-5
45442000-7
45442100-8
45300000-0
45310000-3
45311100-1
45311200-2
45314300-4
45314310-7
45314320-0
45317000-2
45331100-7
45332000-3
45332200-5
45332300-6
45332400-7
45300000-0
45331100-7
45331110-0
45421000-4
45421132-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-06-24   lub zakończenia: 2019-08-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla części I: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 100 000,00 PLN (np. polisa wraz z dowodem zapłaty) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, na podstawie złożonych dokumentów. Dla części II i III: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek lub łączna wartość ubezpieczenia będzie na kwotę określoną w specyfikacji.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał prawidłowo roboty budowlane związane z budową, rozbudową lub remontem obiektów budowlanych kubaturowych o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł wraz z podatkiem vat, w tym jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł wraz z podatkiem vat z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Dla części II: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone wyżej. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo Budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272). Dla części III: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 8.3 3) – 4): 1) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 2) składa dokument wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie. 2) w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej Dla części I: Potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, 3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Dla części I: Wykazu zamówień polegających na prawidłowo wykonanych robotach budowlanych związanych z budową lub rozbudową lub remontem obiektów budowlanych kubaturowych na kwotę określoną przez Zamawiającego, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 5, Dla części II: Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy; 2) kosztorys ofertowy 3) oświadczenia wymienione w punkcie 8.1. niniejszej specyfikacji, 4) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 50 pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 8.4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 7.2. niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8.4.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt. 8.4.1. niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotu trzeciego o którym mowa w ust. 2 winno być złożone w formie oryginału. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8.4.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.8.1. lit 3) i 4). 8.4.4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – pkt. 7.2. lit 1) – 3) specyfikacji. 8.4.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt.7.2 lit. 1)-3). . Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 8.7.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. 3)-4) niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8.7.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w notarialnie potwierdzonej kopii. 8.7.3. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówień podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1; b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy wzglądem jego podwykonawców; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 18.3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 18.4. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 3) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej; b) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2018r., poz. 2067); c) konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części – zmiana zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji, w przypadku konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie były przewidziane przez Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu prac, wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z dokumentacją, obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie zamiennego przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, poprzez wydłużenie odpowiednio o czas konieczny dla wprowadzenia tych zmian; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 6) zmiana sposoby spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia bądź ze względu na zamiany obowiązującego prawa; b) wystąpienie robót zamiennych – wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmianie odpowiednio o kwotę wynikającą z zaakceptowanego przez przedstawiciela Zamawiającego kosztorysu różnicowego, bez możliwości przekroczenia wysokości wynagrodzenia umownego określonego w umowie; 7) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany w umowie: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; b) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej – w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych ( w związku z koniecznością opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych; c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemie, pożary, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych, rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe, rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby szkoły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 1 SZKOŁA MODRZE 1.1 SALA NR 3 1.1.1 2 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1.1.1 KNNR-W 3 0601-0100 Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo- wapiennej,bez względu na ilość,na ścianach,filarach i pilastrach m2 93,669 1.1.1.2 KSNR 3 0702-0500 Wykucie z muru drzwi płytowych wewn. m2 2,100 1.1.1.3 KNNR 8 0222-0500 Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o średnicy 150 mm na ścianach budynku m 3,500 1.1.1.4 KNNR-W 3 0805-0200 Zerwanie posadzki z wykładziny PVC bez odzysku materiałów m2 37,140 1.1.1.5 KNR 4-04 1101-0300 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu. Transport gruzu samochodem dostawczym na odległość 1 km m3 2,614 1.1.1.6 KNR 4-04 1101-0600 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym za- i wyładunkiem.Nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km odl.transp.ponad 1km samochodem dostaw. - do 11 km m3 2,614 1.1.1.7 001 Opłata za odpady - koszty utylizacji m3 2,614 1.1.2 19 ROBOTY BUDOWLANE 1.1.2.1 KNR 2-02 1017-0200 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne,wewnątrzlokalowe,jednodzielne pełne o powierzchni ponad 1,60 m2,fabrycznie wykończone /B.I.nr 8/96/ - trzy zawiasy, ościeżnica regulowana, zamek patentowy, drzwi pełne (zakaz wypełnienia plaster miodu) m2 2,100 1.1.2.2 KNR 2-02 1015-0100 Ościeżnice drewniane zwykłe /B.I.nr 8/96/ m 5,200 1.1.2.3 NNRNKB 2-02U 1134-0201 Gruntowanie powierzchni pionowych preparatami gruntującymi "ATLAS UNI GRUNT" (Orgbud W-wa) m2 93,669 1.1.2.4 KNNR 2 0801-0100 Tynki zwykłe wewnętrzne II kategorii ścian i słupów m2 93,669 1.1.2.5 KNKRB 2 0803-0800 Gładź gipsową dwuwarstwowa na ścianach z płyt gipsowych m2 93,669 1.1.2.6 KSNR 2 1301-0800 Trzykrotne malowanie farbą emulsyjną bez gruntowania tynków wewnętrznych gładkich - farba emulsyjna zmywalna (kuchnia, łazienka) - grupa kolorystyczna III m2 93,669 1.1.2.7 KSNR 2 1106-0103 Posadzki z tworzyw sztucznych - Homogeniczna kompaktowa wykładzina elastyczna, parametry równoważne z Tarkett iQ Eminent m2 37,140 1.1.2.8 KNR-I 0-23 2612-0800 Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym m 39,656 1.1.3 40 INSTALACJE C.O. 1.1.3.1 KNR-I 0-13 0128-0100 Rurociągi z rur Pex firmy Tece łączonych metodą mechaniczną na ścianach budynków niemieszkalnych. Rurociągi o średnicy 15 mm m 7,000 1.1.3.2 KNR-I 0-34 0102-0100 Izolacja rurociągów otulinami Thermaflex ZZ, grubość izolacji 6 mm. Średnica zewnętrzna rurociągów 12-22 mm m 7,000 1.1.3.3 KNR-W 2-15 0436-0100 Próba instalacji centralnego ogrzewania,na gorąco z dokonaniem regulacji szt. 1,000 1.1.3.4 KNNR 3 0302-0100 Uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej,cementowo-wapiennej m3 0,112 1.1.3.5 KNNR 3 0305-0100 Wykucie,zamurowanie i otynkowanie bruzd w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej,cementowo-wapiennej m3 0,683 1.1.4 52 INSTALACJE KAN. 1.1.4.1 KNR-W 2-15 0208-0300 Rurociąg z PVC kanalizacyjny o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych,na ścianach w budynkach niemieszkalnych m 4,000 1.1.4.2 KNNR 3 0303-0200 Ręczne przebicia w ścianach z cegły na zaprawie cementowej m3 0,460 1.1.4.3 KNNR 3 0302-0200 Uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie cementowej m3 0,460 1.1.4.4 KNR-W 2-17 0137-0100 Kratki wentylacyjne typ A o obwodach do 1000 mm - do przewodów murowanych szt. 2,000 1.2 ADAPTACJA MIESZKANIA NA CELE EDUKACYJNE 1.2.1 2 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.2.1.1 KNNR-W 3 0805-0200 Zerwanie posadzki z wykładziny PVC bez odzysku materiałów m2 77,080 1.2.1.2 KNNR 3 0801-0400 Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej m2 2,970 1.2.1.3 KNNR-W 3 0614-0500 Rozebranie okładziny ściennej m2 12,400 1.2.1.4 KNNR-W 3 0313-0200 Rozebranie ścianek bez względu na rodzaj zaprawy z cegieł o grubości ścianki w cegłach 1/2 m2 28,890 1.2.1.5 KNNR-W 3 0601-0100 Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo- wapiennej,bez względu na ilość,na ścianach,filarach i pilastrach m2 178,518 1.2.1.6 KSNR 3 0702-0500 Wykucie z muru drzwi płytowych wewn. m2 13,230 1.2.1.7 KNNR 8 0409-0200 Demontaż rurociągu stalowego c.o. o połączeniach gwintowanych o średnicy 25-32 mm m 12,000 1.2.1.8 KNNR 8 0222-0500 Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o średnicy 150 mm na ścianach budynku m 13,500 1.2.1.9 KNNR 8 0225-0300 Demontaż urządzeń sanitarnych: umywalki porcelanowej kpl. 2,000 1.2.1.10 KNNR 8 0225-0500 Demontaż urządzeń sanitarnych: ustępu z miską porcelanową kpl. 2,000 1.2.1.11 KNNR 8 0225-0100 Demontaż urządzeń sanitarnych: zlewu kuchennego kpl. 1,000 1.2.1.12 KNR 4-02 0520-0500 Demontaż grzejnika z rur żebrowych żeliwnych o długości 1 m szt. 1,500 1.2.1.13 KNR 4-04 1101-0300 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu. Transport gruzu samochodem dostawczym na odległość 1 km m3 6,240 1.2.1.14 KNR 4-04 1101-0600 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym za- i wyładunkiem.Nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km odl.transp.ponad 1km samochodem dostaw. - do 11 km m3 6,240 1.2.1.15 001 Opłata za odpady - koszty utylizacji m3 6,240 1.2.2 19 ROBOTY BUDOWLANE 1.2.2.1 TZKNBK cz. IV 0501-0640 Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów cegłą budowlaną z wykuciem strzępi na zaprawie cementowo- wapiennej o pow.do 3 m2 i grubości 1/2 cegły m2 3,570 1.2.2.2 KNR 2-02 1017-0200 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne,wewnątrzlokalowe,jednodzielne pełne o powierzchni ponad 1,60 m2,fabrycznie wykończone /B.I.nr 8/96/ - trzy zawiasy, ościeżnica regulowana, zamek patentowy, drzwi pełne (zakaz wypełnienia plaster miodu) m2 9,450 1.2.2.3 KNR 2-02 1015-0100 Ościeżnice drewniane zwykłe /B.I.nr 8/96/ m 25,500 1.2.2.4 NNRNKB 2-02U 1134-0201 Gruntowanie powierzchni pionowych preparatami gruntującymi "ATLAS UNI GRUNT" (Orgbud W-wa) m2 178,518 1.2.2.5 KNNR 2 0801-0100 Tynki zwykłe wewnętrzne II kategorii ścian i słupów m2 178,518 1.2.2.6 KNKRB 2 0803-0800 Gładź gipsową dwuwarstwowa na ścianach z płyt gipsowych m2 178,518 1.2.2.7 KSNR 2 1301-0800 Trzykrotne malowanie farbą emulsyjną bez gruntowania tynków wewnętrznych gładkich - farba emulsyjna zmywalna (kuchnia, łazienka) - grupa kolorystyczna III m2 178,518 1.2.2.8 NNRNKB 2-02U 1136-0100 Posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi z PCV m2 38,580 1.2.2.9 NNRNKB 2-02U 1119-1100 Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek gresowych 60x60 cm luzem,na zaprawie klejowej "ATLAS" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 (Orgbud W-wa) m2 2,970 1.2.2.10 NNRNKB 2-02U 0840-1100 Licowanie ścian o powierzchni ponad 5 m2 płytkami terakotowymi o wymiarach 40x45 cm luzem,na zaprawie klejowej "ATLAS" (Orgbud W-wa) m2 20,880 1.2.2.11 KSNR 2 1106-0103 Posadzki z tworzyw sztucznych - Homogeniczna kompaktowa wykładzina elastyczna, parametry równoważne z Tarkett iQ Eminent m2 38,500 1.2.2.12 NNRNKB 2-02U 2702-0100 Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych z zastosowaniem profili poprzecznych o długości 60 cm (Orgbud W-wa) m2 80,050 1.2.2.13 KNR-I 0-23 2612-0800 Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym m 68,460 1.2.2.14 KNR-I 0-14 2010-0501 Zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych z ociepleniem na rusztach metalowych pojedyńczych z pokryciem dwuwarstwowe 75-101 m2 3,960 1.2.3 40 INSTALACJE C.O. 1.2.3.1 KNR-W 4-02 0608-0200 Wymiana podejścia do grzejnika gazowego jednoczerpalnego, o średnicy zewnętrznej 18 mm szt. 2,000 1.2.3.2 KNKRB 41 0311-0601 Grzejniki stalowe dwupłytowe GP-4,1060 mm z 2 kpl.zawieszenia o wysokości 660-1060 mm kpl. 1,000 1.2.3.3 N.Z. 2-15P 0309-0700 Zawory do regulacji c.o. termostatyczne grzejnikowe,mosiężne o średnicy nominalnej 15 mm szt. 2,000 1.2.3.4 KNR-I 0-35 0215-0400 Montaż głowic termostatycznych - zakres nastaw 6-28 st.C szt. 1,000 1.2.3.5 KNR-W 2-15 0436-0100 Próba instalacji centralnego ogrzewania,na gorąco z dokonaniem regulacji szt. 1,000 1.2.4 52 INSTALACJE WOD.-KAN. 1.2.4.1 KNR-I 0-13 0128-0100 Rurociągi z rur Pex firmy Tece łączonych metodą mechaniczną na ścianach budynków niemieszkalnych. Rurociągi o średnicy 15 mm m 8,000 1.2.4.2 KNR-I 0-13 0128-0100 Rurociągi z rur Pex firmy Tece łączonych metodą mechaniczną na ścianach budynków niemieszkalnych. Rurociągi o średnicy 22 mm m 14,000 1.2.4.3 KNR-I 0-34 0102-0100 Izolacja rurociągów otulinami Thermaflex ZZ, grubość izolacji 6 mm. Średnica zewnętrzna rurociągów 12-22 mm m 22,000 1.2.4.4 KNR 2-15 0120-0200 Szafka zaworowa wnękowa szt. 1,000 1.2.4.5 KNR 2-15 0107-0100 Dodatek za wykonanie podejścia dopływowego do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp.o średnicy nominalnej 15 mm szt. 7,000 1.2.4.6 KNR 2-15 0112-0100 Zawory przelotowe o średnicy nominalnej 15 mm szt. 7,000 1.2.4.7 KNR 2-15 0115-0200 Bateria umywalkowa lub zmywakowa stojąca o średnicy nominalnej 15 mm szt. 1,000 1.2.4.8 KNR-W 2-15 0229-0510 Zlewozmywaki z blachy nierdzewnej umocowane na szafce szt. 1,000 1.2.4.9 KNR-W 2-15 0230-0201 Umywalki pojedyńcze porcelanowe z syfonem gruszkowym,z tworzywa sztucznego kpl. 1,000 1.2.4.10 KNR-W 2-15G 0101-0100 Montaż na ścianie elementów Geberit Kombifix do miski ustępowej kpl. 1,000 1.2.4.11 KNR-W 2-15G 0104-0100 Zamontowanie ustępu na elemencie montażowym wraz z klapą samoopadającą kpl. 1,000 1.2.4.12 KNR-W 2-15 0208-0300 Rurociąg z PVC kanalizacyjny o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych,na ścianach w budynkach niemieszkalnych m 7,000 1.2.4.13 KNR-W 2-15 0208-0100 Rurociąg z PVC kanalizacyjny o średnicy 50 mm o połączeniach wciskowych,na ścianach w budynkach niemieszkalnych m 8,000 1.2.4.14 KNR-W 2-15 0211-0100 Dodatek za wykonanie podejścia odpływowego z rur i kształtek PVC kanalizacyjnych o średnicy 50 mm o połączeniach wciskowych podejśc. 3,000 1.2.4.15 KNR-W 2-15 0211-0300 Dodatek za wykonanie podejścia odpływowego z rur i kształtek PVC kanalizacyjnych o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych podejśc. 1,000 1.2.4.16 KNNR 3 0303-0200 Ręczne przebicia w ścianach z cegły na zaprawie cementowej m3 0,460 1.2.4.17 KNNR 3 0302-0200 Uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie cementowej m3 0,460 1.2.4.18 KNR-W 2-17 0137-0100 Kratki wentylacyjne typ A o obwodach do 1000 mm - do przewodów murowanych szt. 4,000 1.2.4.19 KNR 2-15 0110-0400 Próba szczelności instalacji wodociągowych w budynkach niemieszkalnych,rurociągi o średnicy do 65 mm m 29,200 1.2.4.20 Analiza indywidualna Dostawa imontaż lustra ściennego 1,0x0,9 m szt. 1,000 1.2.4.21 Analiza indywidualna Dostawa i montaż podajnika do ręczników, stal nierdzewna, zamykane na klucz szt. 1,000 1.2.4.22 Analiza indywidualna Dostawa i montaż dozownika do mydła w płynie, stal nierdzewna szt. 1,000 1.2.4.23 Analiza indywidualna Dostawa i montaż zestawu do papieru toaletowego, stal nierdzewna, zamykane na klucz szt. 1,000 1.3 INSTALACJE ELEKTRYCZNE 1.3.1 Instalacje elektryczne 1.3.1.1 CPV 45317300-5: Tablice rozdzielcze 1.3.1.1.1 KNR 401-03-30-03-00 Wykucie wnęk pod rozdzielnice głębokości 1 cegły w ścianach z cegieł m2 0,500 1.3.1.1.2 KNR 403-10-13-01-00 Tynkowanie wnęki o powierzchni do 0,25 m2 m2 0,700 1.3.1.1.3 KNNR N005-04-05-03-00 Montaż we wnęce rozdzielnicy R22 szt 1,000 1.3.1.1.4 KNNR N005-04-05-03-00 Montaż we wnęce rozdzielnicy RK2 szt 1,000 1.3.1.1.5 KNR 403-09-05-04-00 Połączenie przewodów o przekroju żył do 4 mm2 szt 4,000 1.3.1.2 CPV 45311000-0: Wewnętrzne linie zasilające 1.3.1.2.1 KNNR N005-12-09-05-00 Przebijanie otworu fi 25 mm dł 1 c w cegle szt 2,000 1.3.1.2.2 KNNR N005-12-07-05-00 Wykucie bruzd dla przewodów w cegle metr 25,000 1.3.1.2.3 KNNR N005-02-05-03-03 Przewód kabelkowy YDY 5x4,0 P.T. w gotowych bruzdach metr 25,000 1.3.1.2.4 KNNR N005-12-08-02-00 Zaprawianie bruzd szer do 50 mm metr 25,000 1.3.1.3 CPV 45311200-2: Instalacja oświetleniowa 1.3.1.3.1 KNNR N005-12-09-04-00 Przebijanie otworu fi 25 mm dł 1/2 c w cegle szt 5,000 1.3.1.3.2 KNNR N005-12-07-01-00 Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle metr 110,000 1.3.1.3.3 KNNR N005-02-05-01-04 Przewód kabelkowy YDY 3x1,5 P.T. w gotowych bruzdach metr 100,000 1.3.1.3.4 KNNR N005-02-05-01-07 Przewód kabelkowy YDY 4x1,5 P.T. w gotowych bruzdach metr 10,000 1.3.1.3.5 KNNR N005-12-08-01-00 Zaprawianie bruzd szer do 25 mm metr 110,000 1.3.1.3.6 KNNR N005-03-01-11-00 Mocowanie osprzętu na zaprawie w otworach w podłożu ceglanym szt 7,000 1.3.1.3.7 KNNR N005-03-02-01-00 Puszka instalacyjna p.t. fi do 60 pojedyńcza szt 7,000 1.3.1.3.8 KNNR N005-03-06-02-00 Łącznik 1-bieg p.t. w puszce instalacyjnej szt 2,000 1.3.1.3.9 KNNR N005-03-06-03-01 Łącznik świecznikowy p.t.w puszce instalacyjnej szt 3,000 1.3.1.3.10 KNNR N005-03-06-04-02 Łącznik uniwersalny p.t. w puszce instalacyjnej szt 2,000 1.3.1.3.11 KNNR N005-05-02-02-00 Oprawa nastropowa COMPACT LED N 36W PLX 4000K kmpl 8,000 1.3.1.3.12 KNNR N005-05-02-02-00 Oprawa nastropowa VECTOR II LED 32W 4000K PRM MAT kmpl 6,000 1.3.1.3.13 KNNR N005-05-02-02-00 Oprawa nastropowa NECTRA S LED 26W 4000K kmpl 4,000 1.3.1.3.14 KNNR N005-05-02-02-00 Oprawa awaryjna TM TECHNOLOGIE 32 NM iTECH M2 NM kmpl 1,000 1.3.1.3.15 KNNR N005-05-02-02-00 Oprawa awaryjna TM TECHNOLOGIE ONTEC AP 302 M kmpl 1,000 1.3.1.4 CPV 45311200-2: Instalacja gniazd 1.3.1.4.1 KNNR N005-12-07-01-00 Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle metr 70,000 1.3.1.4.2 KNNR N005-02-05-01-05 Przewód kabelkowy YDY 3x2,5 P.T. w gotowych bruzdach metr 70,000 1.3.1.4.3 KNNR N005-12-08-01-00 Zaprawianie bruzd szer do 25 mm metr 70,000 1.3.1.4.4 KNNR N005-03-01-11-00 Mocowanie osprzętu na zaprawie w otworach w podłożu ceglanym szt 9,000 1.3.1.4.5 KNNR N005-03-02-01-00 Puszka instalacyjna p.t. fi do 60 pojedyńcza szt 9,000 1.3.1.4.6 KNNR N005-03-08-03-00 Gniazdo wtyczkowe p.t. 2x2P+Z 10A/2,5 podwójne szt 6,000 1.3.1.4.7 KNNR N005-03-08-05-00 Gniazdo wtyczkowe bryzgoszczelne p.t. 2P+Z 16A/2,5 IP44 szt 3,000 1.3.1.4.8 KNNR N005-01-10-05-00 Listwa elektroinstalacyjna przykręcana naścienna LSN 50x18 metr 35,000 1.3.1.4.9 KNNR N005-02-12-01-05 Przewód kabelkowy YDY 3x2,5 w listwach elektroinstalacyjnych metr 75,000 1.3.1.4.10 KNNR N005-03-01-03-00 Mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plastykowych szt 11,000 1.3.1.4.11 KNNR N005-04-06-01-00 Montaż zestawu gniazd PEL (2x10A/Z DATA, 2xRJ45) szt 11,000 1.3.1.4.12 KNNR N005-02-05-01-01 Przewód kabelkowy YDY 2x1,5 P.T. metr 5,000 1.3.1.4.13 KNNR N005-04-06-01-00 Wyłącznik bezpieczeństwa szt 1,000 1.3.1.5 CPV 45311200-2: Pomiary 1.3.1.5.1 KNNR N005-13-01-01-00 Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 1 faz szt 10,000 1.3.1.5.2 KNNR N005-13-01-02-00 Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 3 faz szt 2,000 1.3.2 Instalacje teletechniczne 1.3.2.1 CPV 45312200-9: Instalacja okablowania strukturalnego 1.3.2.1.1 KNNR N005-12-07-05-00 Wykucie bruzd dla rur metr 15,000 1.3.2.1.2 KNNR N005-01-02-02-10 Rura peschel fi 20 P.T. metr 15,000 1.3.2.1.3 KNNR N005-02-03-01-14 Kabel swiatłowodowy OM2 4x50/125 wciągany do rur metr 15,000 1.3.2.1.4 KNNR N005-02-12-01-05 Kabel UTP kat.5e 4x2x0,5 w listwach elektroinstalacyjnych metr 250,000 1.3.2.1.5 KNNR N005-12-08-01-00 Zaprawianie bruzd szer do 25 mm metr 15,000 1.3.2.1.6 KNR 514-01-01-02-00 Szafka teletechniczna ST1 z wyposażeniem szt 1,000 1.3.2.1.7 KNR 505-02-03-01-00 Podłączenie kabla UTP szt 44,000 1.3.2.1.8 KNR Z502-06-07-02-00 Mont złacz końcow kablu światłowod. szt 2,000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111220-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45431000-7, 45432110-8, 45432111-5, 45442000-7, 45442100-8, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45317000-2, 45331100-7, 45332000-3, 45332200-5, 45332200-5, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-24
data zakończenia: 2019-08-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Modernizacja kotłowni gazowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 ROBOTY INSTALACYJNE 1.1 KNR 7-11 0611-0200 Demontaż kotła szt. 1,000 1.2 KNNR 8 0532-0100 Demontaż wymiennika ciepła szt. 1,000 1.3 001 Analiza indywidualna Demontaż instalacji, izolacji, armatury kpl. 1,000 1.4 KNR 2-15 0504-0100 Dostawa i montaż kotła gazowego Vitrix 80 EVP jednofunkcyjnego o mocy 75 kW szt. 1,000 1.5 KNR-I 0-31 0105-0500 Wykonanie podejścia i montaż podgrzewaczy wody użytkowej zasobnikowych, stojących o pojemności 160 dm3 kpl. 1,000 1.6 KNR 13-25 0106-0500 Analogia Montaż sondy zewnętrznej szt. 1,000 1.7 KNR 13-25 0106-0500 Analogia Montaż sondy c.o. szt. 1,000 1.8 KNR 13-25 0106-0500 Analogia Montaż sondy c.w.u. szt. 1,000 1.9 001 Analiza indywidualna Zakup, dostawa i montaż sprzęgła hydraulicznego 80-120 kW kpl. 1,000 1.10 KNR 7-30 0703-0500 Montaż armatury,zawór trójdrożny ze wspornikiem szt. 1,000 1.11 KNNR 5 1101-1100 Konstrukcje wsporcze do 18 kg przykręcane, ilość mocowań - do 4 szt. 1,000 1.12 KNR 7-08 0205-0200 Układ regulacji działania temperatury - dostawa i montaż regulatora temperatury pokojowej szt. 1,000 1.13 TZKNBK cz. XVIII 0104-1750 Zawory kontrolno-pomiarowe wraz z niezbędną armaturą kpl. 1,000 1.14 KNNR 5 0109-0400 Rury stalowe o średnicy 40-60 mm układane w ciągach wielokrotnych, mocowane do konsolek osadzonych w podłożu betonowym, ceglanym, gazobetonowym kpl. 1,000 1.15 001 Analiza indywidualna Otuliny termoizolacyjne z pianki polietylenowej z nacięciem wzdłużnym rurociągów o średnicy 40-60 mm kpl. 1,000 1.16 001 Analiza indywidualna Dostawa i montaż zestawu neutralizatora spalin kpl. 1,000 1.17 001 Analiza indywidualna Dostawa granulatu kpl. 1,000 1.18 KNR-I 0-31 0213-0200 Montaż naczynia wzbiorczego przeponowego c.w.u. szt. 1,000 1.19 KNR-I 0-31 0213-0200 Montaż naczynia wzbiorczego przeponowego c.o. szt. 1,000 1.20 001 Analiza indywidualna Dostawa i montaż systemu odprowadzenia spalin 80/125 kpl. 1,000 1.21 001 Analiza indywidualna Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu kpl. 1,000 1.22 001 Analiza indywidualna Dostawa i montaż zaworu klapowego MAG3 odcinającego wraz z detektorem i szafką wraz z sygnalizacją świetlną i dzwiękową o średnicy DN32 kpl. 1,000 1.23 KNR 2-15 0512-0100 Próba instalacji centralnego ogrzewania na gorąco z dokonaniem regulacji szt. 1,000 1.24 001 Analiza indywidualna Zrzucenie wody z instalacji centralnego ogrzewania kpl. 1,000 1.25 001 Analiza indywidualna Napełnienie i odpowietrzenie instalacji kpl. 1,000 1.26 001 Analiza indywidualna Wykonanie instalacji elektrycznej kpl. 1,000 2 DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 2.1 001 Analiza indywidualna Opracowanie dokumentacji projektowej wewnętrznej instalacji gazu kpl. 1,000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45300000-0, 45331100-7, 45331110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-24
data zakończenia: 2019-08-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wymiana stolarki okiennej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 WYMIANA OKIEN 1.1 KNR-I 0-19 0930-1100 Wymiana okien skrzynkowych drewnianych na okna z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni ponad 2,5 m2,obsadzone na kotwach stalowych Głębokość zabudowy:85 mm, Szerokość zestawu rama/skrzydło:115 mm Maksymalna grubość pakietu szybowego:51 mm Ilość komór:6 System uszczelnienia: środkowe (3 uszczelki) System wzmocnienia: stal Współczynnik przenikania ciepła:Uf= 1,0 W/m2K Zestaw szyb: 4T/16Ar/4T, Współczynnik przenikania ciepła: Uf= 0,9 W/m2K Wywóz starych okien wraz z kosztami m2 41,381 1.2 KNR-W 2-05 0904-0300 Montaż parapetów P1 szt. 12,000 1.3 KNR-W 2-02 0514-0201 Różne obróbki z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 0,55 mm,przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety zewnętrzne m2 9,000 1.4 KNR-I 0-23 2611-0200 Przygotowanie starego podłoża,poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI-GRUNT m2 12,792 1.5 KNKRB 2 0803-0800 Gładź gipsowa dwuwarstwowa na ścianach m2 12,792 1.6 KNKRB 2 1402-0400 Malowanie podłoży gipsowych farbą emulsyjną - trzykrotne - ściany m2 12,792
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421132-8, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-24
data zakończenia: 2019-08-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip do prac elewacyjnych - Toruń
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip do prac elewacyjnych. Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Realizacja: Termin prac do uzgodnienia na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI