Modernizacja Osadnika Wtórnego, rozbudowa przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja Osadnika Wtórnego, rozbudowa przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego oraz remont komory pomiaru ilości osadu na ternie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarogard Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2018-04-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "STAR-WIK" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-28
  • Numer ogłoszenia537346-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537346-N-2018 z dnia 2018-03-28 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "STAR-WIK" sp. z o.o.: Modernizacja Osadnika Wtórnego, rozbudowa przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego oraz remont komory pomiaru ilości osadu na ternie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "STAR-WIK" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19055020400000, ul. ul. Lubichowska  128 , 83200   Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 5628190, e-mail katarzyna.olszewska@star-wik.pl; s.bok@star-wik.pl, faks 058 5628190.
Adres strony internetowej (URL): www.star-wik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.star-wik.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.star-wik.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
STAR-WIK sp. zo.o., ul. Lubichowska 128, 83-200 Starogard Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Osadnika Wtórnego, rozbudowa przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego oraz remont komory pomiaru ilości osadu na ternie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim
Numer referencyjny: 1/PN/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach zadania: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Starogardzie Gdańskim – Etap I – przebudowa osadnika wtórnego OWT.2, rozbudowa przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego oraz remont komory pomiaru ilości osadu należy wykonać: 1. PRZEBUDOWĘ OSADNIKA WTÓRNEGO OWT.2 – 1 kpl W ramach przebudowy osadnika OWT.2 należy dostarczyć, zamontować i wykonać: INSTALACJE I ROBOTY TECHNOLOGICZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży technologicznej):  Demontaż istniejącego układu technologicznego oraz instalacji (zgrzebłowy zgarniacz osadu, zgarniacz części pływających, koryta przelewowe ścieków)  Dostawa i montaż nowego zgarniacza osadu i zgarniacza części pływających dopasowanego do istniejącego osadnika wtórnego radialnego o wymiarach: średnica: 36,00 m, głębokość całkowita przy ścianie: 4,20 m, głębokość całkowita przy leju: 5,20 m, wysokość części martwej: 0,60 m, średnica leja: 6,00 m oraz dosotosowanego do koryta odbioru ścieków, obejmującego następujące podzespoły: a) obrotowy, U-kształtny pomost, z nawierzchnią z antypoślizgowej kratki pomostowej, wyk. stal nierdzewna 1.4301, z centralna obrotnicą i korpusem z pierścieniami ślizgowymi i ogumowanymi kołami jezdnymi na obwodzie, z obwodowym napędem ciernym poruszającym się po wewnętrznej ścianie osadnika, P2=0,25 kW b) cylindryczny deflektor wlotowy, D*H=500*225cm, mocowany do obrotowego pomostu, z wycięciem (otworem) dla ślimaka systemu usuwania części pływających, wyk. stal nierdzewna 1.4301, grubość blach deflektora nie mniej niż 4 mm, c) zgrzebło główne do zgarniania osadu, połączone cięgnami z obrotowym pomostem, wyk. stal nierdzewna 1.4301, kółka ogumowane, d) zgrzebło dogarniające do zgarniania osadu, połączone cięgnami z obrotowym pomostem, wyk. stal nierdzewna 1.4301, kółka ogumowane, e) ślimakowy, obrotowy, pływający system usuwania części pływających, P2=0,12 kW, mocowany do obrotowego pomostu, wyk. stal nierdzewna, z lejem zbiorczym flotatu i z pompą flotatu Q=60 m3/h, H=19 m, P2=2,4 kW, f) rurociąg tłoczny flotatu, stal k/o DN 80, od pompy do połączenia z istniejącym rurociągiem na zewnątrz osadnika, obejmujący odcinek rurociągu na obrotowym zgarniaczu, centralny przegub hydrauliczny oraz odcinek rurociągu nad osadnikiem prowadzony na konstrukcji wsporczej, w izolacji termicznej z ogrzewaniem kablem grzejnym, P2~0,5 kW g) konstrukcja wsporcza dla rurociągu flotatu wykonana ze stali nierdzewnej 1.4301, wykonana pomiędzy kolumną centralną a fundamentem żelbetowym; h) szczotka bieżni, mocowana do obrotowego pomostu, P2=0,75 kW i) szczotka koryta ścieków, mocowana do obrotowego pomostu, P2=0,75 kW j) instalacje elektryczne w obrębie zgarniacza k) szafa zasilająco-sterownicza, wyk. stal nierdzewna, Uwaga! Szczegółowe wymagania dotyczące zgarniacza i jego podzespołów umieszczono w załączniku: „Wymagania materiałowe zgarniacza”.  Dostawa i montaż koryta do odbioru ścieków wykonanego ze stali nierdzewnej 1.4301, B*H=60*70 cm, L~110 mb, z dwustronną, pilastą krawędzią przelewową, z przegrodą do zatrzymywania części pływających o planie okręgu o średnicy 32,40 m; z systemem mocowania (podparcia od spodu) do wewnętrznej ściany istniejącego osadnika radialnego, z odpływem do istniejącej komory odpływowej przyległej do osadnika, - grubość blach koryta nie mniej niż 4 mm, - koryto podzielone na zespół segmentów, segmenty skręcane - łby wkrętów skręcań stożkowe (BEZ ŁEBKÓW) - nie mogą występować elementy, o które haczyłaby szczotka czyszcząca koryta - przelew pilasty dokręcany z regulacją wysokości +_ 3 cm - uszczelnienia na połączeniach segmentów i przelewów - guma - wsporniki mocujące dostarczane w komplecie z korytami - przed korytami deflektor o wysokości ok 50 cm. - odległość deflektora od koryta oraz sposób wykonania odpływu z koryt - odtworzenie wg stanu istniejącego.  Wykonanie nowych rurociągów części pływających – od istniejącego zbiornika OWT 2 do komory PQO oraz do wpięć w istniejące rurociągi części pływających biegnące do pompowni PRN wykonane z rur PE do kanalizacji ciśnieniowej lub instalacji przemysłowych klasy PN 6 (SDR 26 dla PE100) o średnicy DZ 90 (zgodnie z projektem wykonawczym branża technologiczna, profil rys. 16)  Zasuwa klinowa kołnierzowa DN 80 PN 10, z przedłużaczem trzpienia z obudową i skrzynką uliczną (zabudowa w gruncie),  Rura stalowa nierdzewna DN 80 (88,9*2,0mm), stal 1.4301 (około 9 mb),  Izolacja termiczna rury stalowej nierdzewnej DN 80, pianka poliuretanowa twarda, gr. 5 cm, w płaszczu z blachy aluminiowej gr. 0,7mm (około 5mb),  Kabel grzejny samoregulujący niskotemperaturowy, o mocy jednostkowej 10W/m, L=4 m, P2=40 W (230V). ROBOTY BUDOWLANE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży konstrukcyjnej):  Wykonanie nowego fundamentu pod estakadę zgarniacza o wymiarze: 1,60 m. x 1,30 m., z betonu C20/25 zbrojonego stalą A-IIIN,  wymianę barierek na nowe systemowe ze stali k/o,  Renowację powierzchni żelbetowych wewnętrznych i zewnętrznych osadnika OWT 2 środkami do napraw betonu wraz z wyprofilowaniem dna osadnika – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Projektu budowlanego – „Zabezpieczenie powierzchni betonowych obiektów oczyszczalni scieków w m. Starogard Gdański”,  Wykonanie bieżni zgarniacza w wersji ogrzewanej poprzez skucie bieżni na głębokości 10 cm., zatopienie kabli grzejnych na głębokości 4 cm. i nadbetonowanie do pierwotnej rzędnej, połaczenie nowego zbrojenia z istniejącym wykonać jako spawane,  Wymiana koryt przelewowych na nowe ze stali k/o ROBOTY DROGOWE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży drogowej):  Remont opaski wokół osadnika wtórnego OWT 2 i dojść do niego polegający na rozbiórce instniejących elementów (betonowych płyt chodnikowych), przygotowaniu koryta i wykonaniu chodników i opasek z kostki betonowej gr 6 cm. na podsypce cementowo-piaskowej gr 10 cm. w ilości około 250 m2  Schody terenowe 1 kpl  Wykonanie drogi dojazdowej do PRN polgające na przygotowaniu podsypki piaskowej i ułożeniu płyt yomb. Płyty yomb dostarcza Zamawiający. Powierzchnia drogi dojazdowej około 170 m2 Uwaga! Zakres robot drogowych określony został na rysunku „Ogólny rzut-D”. INSTALACJE I ROBOTY ELEKTRYCZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży elektrycznej):  wykonanie instalacji zasilania elektrycznego dla nowo montowanego zgarniacza i kabli grzewczych – projektowany kabel zasilający ułożony z rozdzielnicy R14 – zestawienie kabli Tabela 30 projektu wykonawczego branzy elektrycznej,  wykonanie instalacji ogrzewania elektrycznego dla bieżni– zestawienie kabli Tabela 30 projektu wykonawczego branzy elektrycznej,  wykonanie nowych rozdzielnic eklektycznych – R14, R11.1.2 i R11.2.2 – zestawienie materiałów rozdzielnic Tabela 18 i Tabela 20 projektu wykonawczego branży elektrycznej, istniejącą rozdzielnicę R14 należy zdemontować,  przebudowa kolizyjnej linii kablowej zasilającej oświetlenie terenu w rejonie osadnika wtórnego – zgodnie z projektem wykonawczym branży elekrycznej 2. REMONT KOMORY POMIARU ILOŚCI OSADU – PQO – 1 kpl W ramach remontu komory pomiaru ilości osadu należy przebudować instalacje technologiczne poprzez włączenie projektowanych rurociągów części pływających biegnących z osadnika OWT 2 w istniejący rurociąg osadu nadmiernego. W związku z powyższym należy dostarczyć, zamontować i wykonać: INSTALACJE I ROBOTY TECHNOLOGICZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży technologicznej):  wymiana odcinka rurociągu osadu nadmiernego na rurę stalową nierdzewna DN 150 (168,3*3,0mm), stal 1.4301 (3mb)  dostawa i montaż zaworów zwrotnych kulowych kołnierzowych DN 80 PN 10 2 szt.  dostawa i montaż zasuw nożowych DN 80 PN 10, do zabudowy między kołnierzami PN 10, z napędem ręcznym dla dwóch osadników wtórych – 2 szt.  dostawa i montaż rury stalowej nierdzewnej DN 80 (88,9*2,0mm), stal 1.4301 (4mb), łączącej wymieniony odcinek rurociągu z nową instalacją osadnika wtórnego do odprowadzania flotatu, ROBOTY BUDOWLANE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży konstrukcyjnej):  demontaż istniejącego pokrycia ściennego i dachowego z blachy trapezowej i wykonanie nowego z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym o gr.6cm dla ścian i 8cm dla dachu, kolorystykę elewacji zgodna z pozostałymi obiektami technologicznymi oczyszczalni,  wymiana istniejącej stolarki drzwiowej wg zestawienia – drzwi zewnętrzne D1, stalowe, 1200 cm. x 2000 cm., współczynnik przenikania zgodny z obowiązującymi przepisami,  renowacja konstrukcji stalowej pomieszczenia z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnegoelementów stalowych zgodnie z projektem wykonawczym branży konstrukcyjnej,  wymiana włazu i drabiny stalowej na nowe systemowe ze stali k/o (Zamawiający nie dopuszcza renowacji istniejącej drabiny i wyłazu),  montaż nowych rynien i rur spustowych z PCV,  montaż nowych obróbek blacharskich stalowych ocynkowanych i powlekanych,  renowacja powierzchni żelbetowych obiektu środkami do napraw betonów, zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do projektu wykonawczego branży konstrukcyjnej,  wykonanie nowych, szczelnych przejść rurociągów zgodnie z projektem technologicznym, INSTALACJE, ROBOTY ELEKTRYCZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży elektrycznej):  wymiana rozdzielnicy elektrycznej R14 (opis w OPZ w części dotyczącej osadnika OW2)  wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z dostawą i montażem nowych opraw LED - zestawienie kabli Tabela 30 projektu wykonawczego branży elektrycznej, plan insalacji elektrycznej – rys. nr 54 projektu wykonawczego branży elektrycznej,  wykonanie uziomu otokowego FeZn 30x4,  wymiana kabla zasilającego ze STN do PQO INSTALACJE AKPiA (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży automatyki):  rozbudowa sterownika PLC2 z wprowadzeniem nowych sygnałów pomiarowych zgodnie z projektem wykonawczym branży automatyki 3. ROZBUDOWĘ PRZEPOMPOWNI OSADU RECYRKULOWANEGO I NADMIERNEGO – PRN – 1 kpl INSTALACJE I ROBOTY TECHNOLOGICZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży technologicznej):  Dostawa i montaż 1 kpl pompy osadu recyrkulowanego. Pompa wirowa, zatapialne, zasilana z falownika, Q=700 m3/h, H=6,0 m (Q=0….1100 m3/h, H=13,3…1,4 m); P2=15 kW, m=410 kg; ze stopą sprzęgającą z przyłączem DN 250, z prowadnicami rurowymi ze stali nierdzewnej – szczegóły rysunek nr 6 projektu wykonawczego branży technologicznej,  wymiana odcinka rurociągu osadu recyrkulowanego na rurę stalową nierdzewną DN 350 (355,6*3,0mm), stal 1.4301, długość wymienianego rurociągu około 4,5mb, ze zwężkami DN 350/DN250 – 3 szt.; ROBOTY BUDOWLANE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży konstrukcyjnej):  Budowa nowej wiaty stalowej nad istniejącą pompownią o wymiarach w rzucie L*B=8,60*7,80 m. Rozpiętość ramy w osiach 8,80 m., rozstaw ram wynosi 4,15 m. Słupy ramy wiaty z HEA 180, dźwigar z IPE270, płatwie z IPE120. Pokrycie z blachy trapezowej T55x188 o gr. 1,0 mm., ściany z blachy T18 gr. 0,7 mm. Stężenia połaciowe i ścienne z pręta fi 16 mm napinane nakrętką rzymską. Cała konstrukcja ze stali S355. Stopy słupów wiaty o wym. w rzucie 1,0 x 1,0 m. i wys. 1,0 m. z betonu C 20/25 zbrojonego stalą AIIIN. Szczegóły wykonania wiaty na rysunkach od nr 2/1 do nr 2/22 projektu wykonawczego branży konstrukcyjnej.  Wymiana wszytskich włazów przepompowni na nowe systemowe ze stali k/o,  renowacja konstrukcji wsporczej wciągnika,  renowacja powierzchni żelbetowych wewnętrznych oraz zewnętrznych istniejącej komory suchej (zasuw) i komory mokrej (czeralnej) środkami do napraw betonów zgodnie ze szczegółami podanymi w załączniku nr 1 do projektu wykonawczego branży konstrukcyjnej. INSTALACJE I ROBOTY ELEKTRYCZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży elektrycznej):  wykonanie instalacji zasilania elektrycznego i sterowania dla nowych pomp recyrkulacji,  Dostawa i montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej R13pw, wyposażenie rozdzielnicy zgodnie ze schematem – rys. nr 11 projektu wykonawczego branży elektrycznej,  Demontaż istniejących instalacji i wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z dostawą i montażem opraw oświetleniowych LED  wykonanie uziomu otokowego FeZn 30x4,

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232400-6
45252100-9
45231300-8
45232460-4
45100000-8
45111200-0
45223200-8
45232152-2
45232421-9
45233140-2
45252127-4
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 800000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-19

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest obowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300 000 PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane/zadania (*) polegające na budowie / rozbudowie /modernizacji/przebudowie oczyszczalni ścieków, z których min. jedna robota budowlana była o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: a. Ekspert nr 1 – Kierownik robót branży sanitarnej - Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba) – posiadający: • wykształcenie wyższe techniczne; • uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku kierownika budowy i/lub robót branży sanitarnej w tym przy co najmniej 1 zakończonym (*) zadaniu, które obejmowało swoim zakresem budowę i/lub przebudowę oczyszczalni ścieków b. Ekspert nr 2 – Kierownik robót branży konstrukcyjno – budowlanej (1 osoba) – posiadający: • wykształcenie wyższe techniczne; • uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku kierownika budowy i/lub robót w branży konstrukcyjno- budowlanej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli powyższe zadania są zakończone (*).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących tych robót (spełniających warunki określone w pkt. 8.1.b. IDW), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: a. poświadczenie/referencje, b. inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dokumenty potwierdzające czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. W zakresie potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadanej wiedzy i doświadczenia 8.1.b. IDW - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W zakresie potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe (pkt. 8.1.c IDW) - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W zakresie potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadanej sytuacji ekonomicznej i finansowej (pkt. 8.1.d. ppkt a. IDW) - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne zasoby ekonomiczne i finansowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
11.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 11.2. Forma wadium 11.2.a. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy będzie poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zmian.) 11.2.b. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c. kwotę gwarancji/poręczenia, d. termin ważności gwarancji/poręczenia, e. oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy lub 46 ust. 4 a ustawy, f. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. g. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. 11.2.c. Postanowienia pkt 11.2.b. IDW stosuje się również do poręczeń określonych w pkt 11.2.a ppkt b i 11. 2.a ppkt e. IDW. 11.2.d. W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w formie, o której mowa w pkt. 11.2.a ppkt b - e IDW winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących konsorcjum (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) tj. wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 11.2.e. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców, o którym mowa w punkcie 10.1 IDW. 11.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 11.3.a. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w terminie składania ofert na następujący rachunek Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji STAR-WIK sp. z o. o w Banku PKO BP SA O/Starogard Gd. nr rachunku 56 1020 1909 0000 3102 0036 2509 Tytuł przelewu: „Wadium dla zamówienia: Modernizacja Osadnika Wtórnego, rozbudowa przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego oraz remont komory pomiaru ilości osadu na ternie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim” Dowód zapłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.3.b. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego PWiK STAR-WIK sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim, ul. Lubichowska 128, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach można w oryginale dołączyć do oryginału oferty. 11.3.c. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.3.d. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 11.4. Termin wniesienia wadium 11.4.a. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał (zaksięgował) taki przelew przed terminem składania ofert. 11.4.b. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie ona zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 11.2.a. IDW. 11.5. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w §42 Regulaminu. 11.6. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w §42 Regulaminu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA OFERTY 80,00
WYDŁUŻENIE GWARANCJI 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń w umowie między innymi w następujących przypadkach: 1) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, 2) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, 3) przedłużenia terminu spowodowanego oczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca, 4) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia, 5) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk lub koniecznych badań archeologicznych, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót, 6) przedłużenia terminu wykonania umowy w związku z koniecznością zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 7) przedłużenia terminu wykonania umowy związane ze zmianą jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 8) przedłużenia terminu wykonania umowy związane z aktualizacją rozwiązań projektowych, w szczególności z uwagi na postęp technologiczny, 9) przedłużenia terminu wykonania umowy w związku ze zmianą parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 10) zmiany podwykonawcy robót, 11) zmiany osób wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach zgodnych z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 12) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, 13) zmiany zakresu Przedmiotu Umowy i wysokości wynagrodzenia w wyniku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych albo odstąpienia od realizacji części robót (roboty zaniechane), na warunkach określonych w § 17 Umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności i jest ona uzasadniona: 1) koniecznością dokonania zmian dokumentacji projektowej wynikającą z sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożności wykonania robót w oparciu o dokumentację projektową, spowodowaną warunkami terenowymi, geologicznymi, hydrogeologicznymi, istniejącymi na placu budowy, bądź innymi wadami dokumentacji projektowej, 2) koniecznością uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. w celu kontynuowania prawidłowej realizacji robót i ich zakończenia, 3) koniecznością podniesienia bezpieczeństwa wykonywanych robót, 4) zaistnieniem nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót, 5) zmianą obowiązujących przepisów prawa, 6) obniżeniem kosztu wykonania robót lub eksploatacji (użytkowania) obiektu budowlanego, 7) poprawą wartości lub podniesieniem sprawności ukończonych robót budowlanych, 8) podniesieniem wydajności urządzeń, 9) podniesieniem bezpieczeństwa wykonywanych robót lub usprawnieniem procesu budowy, 10) usprawnieniem w trakcie użytkowania obiektu budowlanego, 11) zaprzestaniem produkcji urządzeń lub wyposażenia o przewidzianych w dokumentacji parametrach przed zakończeniem realizacji umowy, 12) śmiercią, chorobą lub innym zdarzeniem losowym, 13) niewywiązywaniem się personelu Wykonawcy z obowiązków wynikających z Umowy lub jeżeli zmiana personelu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 14) opóźnieniem, utrudnieniem, zawieszeniem robót lub przeszkodami spowodowanymi przez Zamawiającego lub dającymi się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 15) siłą wyższą. 4. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia zmiany w projekcie lub projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności (lub braku konieczności) zmiany pozwolenia na budowę, oraz przedmiar robót i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI