Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła – na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-10-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOkręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-18
  • Numer ogłoszenia598773-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598773-N-2019 z dnia 2019-09-18 r.

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła – na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt o numerze R063, wdrażany pod nazwą "LowTEMP of Interreg Baltic Sea Region" realizowany przy wsparciu Programu Interreg Region Morza Bałtyckiego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000, ul. ul. Opata Hackiego  14 , 81-213  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 627 38 18, e-mail zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl, faks 58 663 16 66.
Adres strony internetowej (URL): https://opecgdy.com.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła – na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny: EZP/576/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego wykonanie prac projektowych i robót budowlanych polegających na rozbudowie kotłowni gazowej o powietrzną, absorpcyjną pompę ciepła zasilaną gazem ziemnym na terenie Przedszkola pod Topolą (właściciel obiektu – Miasto Rumia) przy ul. Leśnej 4 w Rumi. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do siwz – Program Funkcjonalno-Użytkowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej technicznej w zakresie doboru i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi, w tym również STWiORB i kosztorysów; 2) dostawa i montaż absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 3) wykonanie z materiałów własnych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 4) wykonanie pomiarów energetycznych instalacji i urządzeń wraz ze spełnieniem warunków dopuszczających do ruchu eksploatacyjnego urządzeń i instalacji; 5) wykonanie i dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowej oraz dokumentacji powykonawczej; 6) uzyskanie pozwolenia na budowę; 7) przeprowadzenie rozruchów próbnych; 8) przeprowadzenie 72-godzinnego ruchu próbnego wykonanej instalacji; 9) inne prace i czynności względnie opłaty wynikłe w toku realizacji zamówienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, 10) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym; 11) dokonywanie własnym staraniem i na swój koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji; 12) szkolenie załogi Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja techniczna winna składać się z: a) Projektu budowlanego - 3 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 i A3 i wyższej (jeśli wymaga tego przejrzystość opracowania) w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF oraz DWG (plik DWG w wersji edytowalnej); b) STWiORB-u – 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF; c) Kosztorysu Inwestorskiego (szczegółowego) – 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF; d) Przedmiaru robót – 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF. Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich rozbieżności Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie wypełnił zobowiązania wynikającego z podpisanej umowy. 5. Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę niezbędne będzie uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w Projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga również przedłożenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji, w zgodności z zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 1 do siwz). 6. Wykonawca sporządzi dokumentację kosztorysową na wszystkie do wykonania roboty budowlane w formie kosztorysów ofertowych sporządzonych według metody szczegółowej z zastosowaniem średnich cen jednostkowych środków produkcji pozyskanych z powszechnie dostępnych publikacji o cenach stosowanych w budownictwie. 7. Zamawiający ustanawia ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę kosztorysów ofertowych. 8. Dla potrzeb odbioru i rozliczenia robót budowlanych Zamawiający ustala następujące elementy: a) Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę i projekty wykonawcze wraz z kosztorysami, b) Wykonanie robót budowlanych. 9. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych (słownie: siedem) dokona uzgodnienia zakresu dokumentacji pod warunkiem jej kompletności i zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 10. Warunkiem rozpoczęcia prac jest uzyskanie pozwolenia na budowę i innych wymaganych prawem decyzji administracyjnych. 11. Termin wejścia na budowę należy ustalić z Zamawiającym wg zatwierdzonego harmonogramu robót. 12. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia uwzględni konieczność nieprzerwanej pracy istniejącej kotłowni gazowej. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 8 godzinną przerwę na niezbędne prace przyłączeniowe. Każdorazowa przerwa powinna być ustalona z Zamawiającym. 13. Wykonawca winien przekazać na piśmie Zamawiającemu informację z przynajmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem (licząc od dnia wejścia na budowę). 14. Miejscem robót, dostaw, prac montażowych i towarzyszących jest kotłownia zlokalizowana na terenie miasta Rumia przy ul. Leśnej 4. 15. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 16. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) etap I – do dnia 31.12.2019 r. – wykonanie Projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę i projektami wykonawczymi wraz z kosztorysami, b) etap II - najpóźniej do dnia 31.03.2020 r. - Wykonanie robót budowlanych. 17. Pod pojęciem terminu wykonania przedmiotu Umowy należy rozumieć datę: a) zakończenia wszelkich prac projektowych wraz z wymaganymi dokumentami oraz ich złożenie Zamawiającemu i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz b) zakończenia wszelkich robót budowlanych objętych zakresem wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej technicznej dla zadania Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła – na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

II.5) Główny kod CPV: 45232141-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45223000-6
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 140000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: Data zakończenie realizacji zamówienia może ulec zmianie zgodnie z zapisem pkt 14.8 siwz.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 PLN.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 realizację umowy polegającą na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji kotłowni gazowej o całkowitej mocy termicznej kotłowni 70 kW.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 realizacji umowy polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji kotłowni gazowej o całkowitej mocy termicznej kotłowni min. 70 kW.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót polegających na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji kotłowni gazowej o całkowitej mocy termicznej kotłowni min. 70 kW wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz wraz z dowodami określającymi, czy zadanie/a te zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 PLN. Wartości podane w ww. dokumencie w walutach innych niż PLN Zamawiający przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu –Zamawiający (na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. 2016 poz. 1126 ze zm.) żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do siwz), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60,00
Okres gwarancji 10,00
Termin zakończenia realizacji całego przedmiotu umowy 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego w następującym zakresie: a) rozszerzenia zakresu wykonywanych usług projektowych objętych przedmiotem Umowy nie wymagających zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawiła się dopiero w trakcie realizacji Umowy, b) zmian wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, c) zmian będących następstwem zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, d) zmiany terminu realizacji Umowy, w szczególności, gdy dochowanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności zmiany będącej następstwem działań administracji związanej z: • przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których są zobowiązane na mocy przepisów prawa, • koniecznością uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu Umowy, • koniecznością zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania Umowy, • odmową wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) zmian terminu wykonania Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy wynikających z zaistnienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, f) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy w sytuacji nie dotrzymania przez Zamawiającego terminu, o którym mowa w § 3 ust. 11, g) opóźnienia wyboru Wykonawcy powodującego konieczność wydłużenia umownego terminu realizacji Umowy; h) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy; i) opóźnienia spowodowanego przez Zamawiającego lub przez właściciela obiektu, w którym mieści się kotłownia, z tytułu udostępnienia placu budowy, przeprowadzenia odbioru robót lub prac, co skutkować będzie przesunięciem terminu zakończenia prac o czas opóźnienia; j) terminu realizacji przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wydanych wcześniej przez organy administracyjne decyzji stanowiących element dokumentacji przetargowej lub mogących mieć na nią wpływ, zmieniających zakres, wielkość, wycenę lub termin wykonania przedmiotu Umowy; k) terminu realizacji przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; l) konieczności poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej; m) terminu realizacji i/lub zakresu przedmiotu Umowy wynikającego z wydania przez organy administracji np. wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub innych dokumentów mogących mieć wpływ na przedmiot Umowy, których treść nie była znana Zamawiającemu na moment przesłania ogłoszenia o zamówieniu; n) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia braku możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; o) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 2. Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. Wszystkie zmiany postanowień umownych mogą być dokonywane wyłącznie w drodze pisemnej (Aneksem) pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-03, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy murarzy, zbrojarzy do prac przy budowie biblioteki - Osiek
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzoną inwestycją na budowę biblioteki poszukuję firmy murarzy, zbrojarzy. Do wykonania płyty fundamentowe, murowanie z bloczków. Realizacja w Osieku. Rozpoczęcie prac planowane w maju. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI