Modernizacja Izby Przyjęć Psychiatrycznej celem dostosowania pomieszczeń do przyjęcia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja Izby Przyjęć Psychiatrycznej celem dostosowania pomieszczeń do przyjęcia pacjenta zakażonego wirusem Sars-CoV-2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00337483
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Izby Przyjęć Psychiatrycznej celem dostosowania pomieszczeń do przyjęcia pacjenta zakażonego wirusem Sars-CoV-2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 8806227

1.5.8.) Numer faksu: 91 8806203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@zoz-zdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Izby Przyjęć Psychiatrycznej celem dostosowania pomieszczeń do przyjęcia pacjenta zakażonego wirusem Sars-CoV-2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40e59e62-6882-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035145/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja Psychiatrycznej Izby Przyjęć celem dostosowania pomieszczeń do przyjęcia pacjenta zakażonego wirusem Sars -Cov 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w Systemie profil użytkownika,jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”.
Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy oraz złożenia oferty dostępna jest w Systemie w zakładce E-learning.

Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Portalu PZP, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący Korzystanie z Portalu PZP jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.

Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje/elearning Na tej stronie znajduje się również treść Regulaminu Portalu PZP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 47/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac modernizacyjnych Izby Przyjęć Psychiatrycznej celem dostosowania pomieszczeń do przyjęcia pacjenta zakażonego wirusem Sars-CoV-2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia „z wolnej ręki”, po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Poprzez robotę budowlaną podobną, Zamawiający rozumie realizacje prac w zakresie modernizacji, przebudowy, rozbudowy, remontu budynku wraz z zagospodarowaniem terenu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Komisja przetargowa oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans punktowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOŻE UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCA, KTÓRY SPEŁNIA WARUNKI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 112 UST. 2 PKT 3 I 4 USTAWY PZP, tj.: 1)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać poprzez oświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną): nie niższą niż 700 000,00 zł brutto.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca w całości.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2) Posiada zdolności techniczne lub zawodowe:Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto. Za robotę budowlaną podobną Zamawiający uzna realizacje prac w zakresie modernizacji, przebudowy, rozbudowy, remontu budynku wraz z zagospodarowaniem terenu.Uwaga:W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujące szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez zamawiającego w warunku udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca w całości.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. a)dysponuje lub będzie dysponował nw. osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca na każdą z funkcji wymieniona poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:Lp.Funkcja Zakres uprawnień 1.Kierownik budowyuprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi.Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji, przebudowie, rozbudowie, remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł 2.Projektant branży architektonicznej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniającego do projektowania robót budowlanych w zakresie architektury obiektu.Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta branży architektonicznej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz sporządzenie (jako autor) co najmniej jednej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji budowlanej polegającej na modernizacji, przebudowie lub rozbudowie obiektu służby zdrowia.
3.Projektant branży konstrukcyjnej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniającego do projektowania robót budowlanych w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz sporządzenie (jako autor) co najmniej jednej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej dla inwestycji budowlanej polegającej na modernizacji, przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego.4.Projektant branży sanitarnej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniającego do projektowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta branży sanitarnej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz sporządzenie (jako autor) co najmniej jednej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branży sanitarnej dla inwestycji budowlanej polegającej na modernizacji, przebudowie czy rozbudowie obiektu służby zdrowia.5. Projektant branży elektrycznej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniającego do projektowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta branży elektrycznej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz sporządzenie (jako autor) co najmniej jednej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branży elektrycznej dla inwestycji budowlanej polegającej na modernizacji, przebudowie, rozbudowie obiektu kubaturowego.Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw EOG oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE. Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia ww. uprawnień. Wykonawca musi dysponować taką ilością osób, o których mowa w tabeli.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, tj.:

potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale VI dziale I pkt 1 ppkt 1 i 2 i w celu wykazania tego zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą
w postępowaniu o udzielenie zamówienia na załączniku nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanych przez zamawiającego podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – aktualne na dzień jego złożenia;
b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, tj.: potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI, w dziale I, w pkt 1 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) wykaz robót wykonanych, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia, w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane - w przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz;
b) dowody określające, że roboty budowlane z wykazu robót, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zadania, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
- Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
Ww. oświadczenie, dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub w elektronicznej kopii dokumentu/oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ
1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
2.Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (pkt 10)
5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z rozdziałem VI działem III SWZ (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
6.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7.Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6.
8.Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 do SWZ pkt 8. Zamawiający nie określa żadnych wymagań ani ograniczeń w zakresie podwykonawstwa.
9.Informacji od wykonawcy wskazującej zakres zamówienia, w zakresie którego polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych wymienionych podmiotów udostępniających zasoby – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9.
10. Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 do SWZ pkt 13.
11. Pozacenowe kryteria oceny ofert (okres gwarancji) na załączniku nr 1 do SWZ pkt 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

zgodnie z zapisami SWZ - ROZDZIAŁ VI. Dział VII. WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY,
ust. 1 - Wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami SWZ - ROZDZIAŁ VI. Dział VII. WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY,
ust. 2 - 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami SWZ, ROZDZIAŁ XIV. WZÓR UMOWY,
§ 14 Warunki zmiany umowy oraz § 15.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 11:35

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 11:40

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji ofert, Zamawiający do negocjacji, o, których mowa w pkt 1 zaprosi trzech wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu oraz uzyskają najkorzystniejszy bilans punktów w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w SWZ (Rozdział X ,dziale I w pkt. 1). Zamawiający przewiduje możliwość negocjowania wyłącznie cen ofert.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. KORZYSTANIE Z PODMIOTÓW UDOSTĘPNIAJĄCYCH ZASOBY/ PODWYKONAWCY - zgodnie z zapisami SWZ -ROZDZIAŁ VI - PODSTAWY WYKLUCZENIA ORAZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, DZIAŁ III.KORZYSTANIE Z PODMIOTÓW UDOSTĘPNIAJĄCYCH ZASOBY/PODWYKONAWCY.

2. WYKONAWCY ZAGRANICZNI - zgodnie z zapisami SWZ - ROZDZIAŁ IV WYKONAWCY ZAGRANICZNI.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: Wykonanie obsług olejowych oraz przeglądów konserwacyjno- dozorowych urządzeń
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Projekt techniczny toru rowerowego typu „Pumptrack” w Wadowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja systemu wentylacji w Inspektoracie Wągrowiec
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI