Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca przebudowę grupowego wymiennikowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca przebudowę grupowego wymiennikowego węzła cieplnego i sieci cieplnej niskoparametrowej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-25
  • Numer ogłoszenia578275-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578275-N-2019 z dnia 2019-07-25 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca przebudowę grupowego wymiennikowego węzła cieplnego i sieci cieplnej niskoparametrowej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 - sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca przebudowę grupowego wymiennikowego węzła cieplnego i sieci cieplnej niskoparametrowej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim
Numer referencyjny: ZP67/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca przebudowę grupowego wymiennikowego węzła cieplnego i sieci cieplnej niskoparametrowej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu, w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim. Załącznikiem do opisu przedmiotu jest: - Program Funkcjonalno Użytkowy, - analiza gospodarki cieplnej wraz z erratą, - rozwinięcie instalacji c.o. w budynku administracyjno-biurowym, - plan sytuacyjny, - rzut kondygnacji budynku administracyjno-biurowego, - umowa kompleksowa na dostawę ciepła, - mapa zasadnicza. 6.1 Opis przedmiotu zamówienia: 6.1.1 Wykonanie inwentaryzacji istniejącej wymiennikowni i węzła cieplnego w budynku magazynu wraz ze sporządzeniem bilansu OZC (Ogólnego Zapotrzebowania Ciepła) dla obiektów zaplecza. 6.1.2. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych na wymianę zewnętrznej sieci niskoparametrowej, wymianę – przebudowę wymiennika ciepła wraz z przebudową pomieszczenia wymiennikowni z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie Prawo budowlane( t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202 tekst jednolity) oraz ustawie Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1986 tekst jednolity), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. 2015. poz. 1442 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. 2013. poz. 1129), Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2003 nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). Wszystkie rozwiązania projektowe muszą być ponadto uzgodnione z Zamawiającym. 6.1.3. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 6.1.4. Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. 6.1.5. Wykonanie wersji elektronicznej ww. opracowań na płycie CD– pliki scalone w formacie PDF oraz przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie PDF. 6.1.6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 6.1.7. Uzyskanie do projektu budowlanego uzgodnień, pozwoleń lub opinii innych organów wymaganych przepisami. 6.1.8. Wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z zaprojektowaną i uzgodnioną dokumentacją projektowo-kosztorysową, obejmującego: • przebudowę zewnętrznej sieci niskoparametrowej na sieć preizolowaną, • przebudowę grupowego jednofunkcyjnego węzła wymiennikowego, • przebudowę pomieszczenia wymiennikowni obejmującą wymurowanie ściany oddzielającej i wejścia z zewnątrz. 6.1.9. Przekazanie wymaganych dokumentów koniecznych do użytkowania, przeszkolenie użytkownika w zakresie podstawowej obsługi. 6.1.10. Usługa serwisowa w okresie gwarancyjnym – wymagany czas realizacji na usuniecie awarii – 24 godziny od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do podania formy zgłoszenia i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia ich nr telefonów, faksów i poczty elektronicznej. 6.1.11. Nadzór autorski nad realizacją zamówienia na etapie II. 6.2 Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Instalacja centralnego ogrzewania po wymianie (przebudowie) ma zapewnić komfort cieplny w budynku administracyjno-biurowym, a przyjęte rozwiązania mają być nowoczesne, przyjazne środowisku i powinny zapewnić oszczędności w kosztach utrzymania obiektu. Uzyskane w wyniku przebudowy wymiennika wolne powierzchnie w obrębie wymiennikowni w magazynie mają być w późniejszym czasie wykorzystane dla potrzeb archiwum zakładowego. Istniejące budynki nie są obiektami zabytkowymi i nie podlegają ochronie konserwatorskiej 6.3 Ogólny opis wymagań Zamawiającego: Wymiana instalacji nastąpi w istniejących i działających obiektach, z zapewnieniem nieprzerwanej działalności Zamawiającego i jak najmniejszej uciążliwości dla użytkowników . Z uwagi na prace w czynnych obiektach etapy i fronty robót na bieżąco należy uzgadniać przedstawicielem Zamawiającego. Wymagany czas realizacji zadania ustala się z podziałem na etapy: etap I: sporządzenie dokumentacji technicznej – projektów budowlanych i wykonawczych wraz z kosztorysami i specyfikacjami technicznymi do 30 sierpnia 2019 roku, etap II: roboty budowlane dla instalacji centralnego ogrzewania obejmujące sieć niskoparametrową oraz węzeł cieplny wraz z jego pomieszczeniem (wymiennikownią) do 30 września 2019 roku. Akceptacja i sprawdzenie przez zamawiającego złożonej dokumentacji pod względem merytorycznym i pod względem kompletności nastąpi w przeciągu 7 dni od daty złożenia. Po zakończeniu prac zasadniczych należy wykonać wszelkie niezbędne prace wykończeniowo-budowlane w celu przywrócenia stanu istniejącego w budynkach objętych inwestycją. Rozwiązania materiałowe powinny spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów (posiadać aprobaty, atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty), a rozwiązania techniczne powinny odpowiadać aktualnym przepisom oraz być zgodne z aktualnymi standardami i poziomem wiedzy. 6.4. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego 6.4.1. Przebudowa zewnętrznej sieci niskoparametrowej 6.4.1.1. Roboty demontażowe • rozbiórka nawierzchni z asfaltobetonu (grubość 2 x 5 cm) na trasie kanału ciepłowniczego - ok. 200 m2, • demontaż przykrycia kanałów ciepłowniczych z płyt prefabrykowanych żelbetowych - ok. 150 m2, • demontaż rurociągów stalowych o różnych średnicach od DN32 do DN80) wraz z armaturą oraz izolacją termiczną - ok. 250 m, • rozkucie elementów żelbetowych (punkty stałe, ścianki) - ok. 1,5 m3. 6.4.1.2. Roboty montażowe Wykonanie nowej zewnętrznej sieci niskoparametrowej na trasie: magazyn (wymiennikownia) – budynek administracyjno-biurowy -budynek warsztatu, według projektu wraz z towarzyszącymi robotami o charakterze remontowo-budowlanym oraz odtworzeniem nawierzchni z asfaltobetonu. Instalacja powinna być zaprojektowana i wykonana jako instalacja preizolowana według jednego z dostępnych na rynku systemów. Zaleca się wykorzystanie do prowadzenia sieci trasy istniejących kanałów po przeprowadzeniu niezbędnych modyfikacji. 6.4.2. Przebudowa grupowego wymiennikowego węzła cieplnego 6.4.2.1. Roboty demontażowe i rozbiórkowe • demontaż rurociągów stalowych o różnych średnicach ( od DN40 do DN80) wraz z armaturą kołnierzową oraz izolacją termiczną - ok. 45 m, • demontaż wymienników przeciwprądowych WCO-150 - 3 szt., • demontaż pomp obiegowych 80PJM200 - 4 szt., • demontaż zbiornika stalowego wody uzupełniającej V= 1,5 m3 - 1 szt., • demontaż agregatu prądotwórczego - 1 szt., • demontaż AKP, • demontaż instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicą, • rozbiórka ściany wewnętrznej od strony magazynu (ściana gr 1,5 c z cegły pełnej) o wymiarach ok. 11,7 m x 4,6 m - 54,0 m2, • wykucie w murze otworu pod drzwi wejściowe do wymiennikowni w ścianie szczytowej magazynu (ściana gr. 1,5 c z cegły pełnej silikatowej) - 2,0 m2, • rozkucie elementów żelbetowych (fundamenty pomp i wymiennika) - ok. 1,0 m3, • rozbiórka naświetla z luksferów - ok. 7,0 m2. 6.4.2.2. Roboty montażowe i budowlane • Wykonanie nowego prefabrykowanego kompaktowego węzła cieplnego w oparciu o wymienniki płytowe z automatyczną regulacją parametrów wraz z niezbędnymi urządzeniami elektrycznymi, według projektu, wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi (ściana oddzielająca, wejście wraz z drzwiami wejściowymi, instalacja elektryczna, oświetlenie – ogólne i awaryjne, posadzki, tynki, wentylacja, odwodnienie) oraz podłączenie od strony pierwotnej z miejską siecią ciepłowniczą wysokoparametrową, natomiast od strony wtórnej z siecią cieplną niskoparametrową, zasilającą obiekty zaplecza. Należy uwzględnić niezbędne przeróbki podłączenia z miejską siecią cieplną wynikające ze zmiany gabarytów wymiennikowni. Zmiany te muszą być uzgodnione z dostawcą energii cieplnej i spełniać wymogi ochrony przeciwpożarowej. • Wykonanie wejścia (schodów wraz z zadaszeniem) od strony ściany szczytowej magazynu wraz z osadzeniem zewnętrznych drzwi wejściowych. • Wykonanie naświetla w miejsce rozebranych luksferów. 6.4.3. Uruchomienie instalacji centralnego ogrzewania 6.4.3.1. Płukanie instalacji wewnętrznych w budynkach zaplecza • płukanie instalacji w budynku administracyjno-biurowym • płukanie instalacji w budynku warsztatu 6.4.3.2 Rozruch i regulacje węzła.

II.5) Główny kod CPV: 71245000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331100-1
45211340-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2019 roku, w tym: I etap do 30 sierpnia 2019 roku, II etap do 30 września 2019 roku, przy czym termin realizacji II etapu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: a) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca powinien wykazać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonania w ramach jednego zamówienia robót budowlanych w zakresie instalacji c.o. - minimum dwóch robót o wartości brutto co najmniej 200 000, 00 PLN każda lub jednej o wartości brutto co najmniej 400 000,00 PLN z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje). Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) i dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. b) Kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. 1) Projektantem w specjalności instalacyjnej - minimalna liczba osób: 1 osoba - minimalne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; minimalne doświadczenie zawodowe: staż minimum 3 lata po otrzymaniu uprawnień; uczestniczył w opracowaniu lub sprawdził minimum 2 dokumentacje projektowe w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych dla budynków; 2) Kierownikiem robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - minimalna liczba osób: 1 osoba - minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. 3 ) Kierownik robót branży instalacyjnej - minimalna liczba osób: 1 osoba - minimalne kwalifikacje zawodowe: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. UWAGA: 1. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. 2. Przez minimalne doświadczenie na stanowisku, gdzie wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień w realizacji podobnych zadań. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informacją o wymaganym przez Zamawiającego doświadczeniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 6) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: -- dowody określające czy wykazane w oświadczeniu „Doświadczenie Wykonawcy” roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. -- informacje potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób wskazanych w oświadczeniu: „Potencjał kadrowy” oraz dowodów spełniania wymagania co do wykazanego w oświadczeniu doświadczenia, rozumiane jako referencje lub inne tożsame z nimi dowody.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: -- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: -- dowody określające czy wykazane w oświadczeniu „Doświadczenie Wykonawcy” roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. -- informacje potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób wskazanych w oświadczeniu: „Potencjał kadrowy” oraz dowodów spełniania wymagania co do wykazanego w oświadczeniu doświadczenia, rozumiane jako referencje lub inne tożsame z nimi dowody.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a "uPzp", do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji etapu Ii 20,00
okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-09, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami)- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami). Balkon jest wpuszczony w elewację, znajduje się na czwartym piętrze w bloku w Dąbrowie Górniczej. Długość (szerokość) balkonu: 258 cm. Balkon trzeba zabezpieczyć od barierki do góry wysokość od barierki do góry: 175 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI