Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Ostrów- etap 1. Rozbudowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Ostrów- etap 1. Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Skrzyszowie - gmina Ostrów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-20
  • ZamawiającyGmina Ostrów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00338497
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Ostrów- etap 1. Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Skrzyszowie - gmina Ostrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrów 225

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-103

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ostrow.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Ostrów- etap 1. Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Skrzyszowie - gmina Ostrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c34479-695d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ostrow.biuletyn.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ostrow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://ostrow.ezamawiajacy.pl/i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Uwaga: Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem
powyższych Rozporządzeń, ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera pkt. 36 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera pkt. 36 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B5.272.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj – wybuduj wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz złożeniem wniosku o pozwolenie na użytkowanie.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Skrzyszowie, gmina Ostrów.
W ramach planowanej inwestycji należy zaprojektować i rozbudować oczyszczalnię ścieków w Skrzyszowie, tzn. wykonać wszelkie obiekty, instalacje i urządzenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni ścieków i osiągnięcia wymaganej jakości ścieków oczyszczonych, zakładanej ilości tj 1100 m3/d (istniejąca przepustowość 710m3/d) i jakości dopływających do oczyszczalni ścieków przy optymalnym wykorzystaniu istniejących i projektowanych urządzeń i obiektów budowlanych

4.1. Zakres przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Skrzyszowie, wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego PFU, koncepcji rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Skrzyszowie, do przepustowości 1100 m3/d, oraz opracowanego i uzgodnionego z Inwestorem projektu budowlanego i wykonawczego, i będzie obejmował:
a) Właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie Inwestycji, jaką jest rozbudowa
gminnej oczyszczalni ścieków w Skrzyszowie, wraz z wykonaniem lub przebudową niezbędnych
obiektów towarzyszących i pomocniczych oraz infrastrukturą techniczną, niezbędną do jej
funkcjonowania. W szczególności wykonanie Inwestycji polega na wykonaniu robót budowlanych i
montażowych na podstawie wykonanych projektów, dostawie maszyn, urządzeń, instalacji i
wyposażenia, wykonanie prac związanych z drogami, chodnikami, placami, parkingami,
oświetleniem terenu, zabezpieczeniem terenu, zagospodarowaniem terenów zielonych.
b) Uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia.
c) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z
oddaniem zmodernizowanej oczyszczalni ścieków w użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na
eksploatację.
d) Przeprowadzenie szkoleń w niezbędnym zakresie.
e) Osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych nie gorszych niż
zdefiniowane w programie funkcjonalno-użytkowym.
f) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej, z zakresu
bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej
eksploatacji oczyszczalni ścieków.
g) Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji
oczyszczalni ścieków.
h) Opłaty za nadzory obce, badania itp.
i) Obsługa geodezyjna i geotechniczna.
j) Inwentaryzacja powykonawcza.
k) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych.
l) Oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w
szczególności oznakowanie: dróg ewakuacyjnych, lokalizacji sprzętu ppoż., armatury, urządzeń,
instalacji, miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji,
informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji.
m) Nadzór autorski projektanta.

4.2. Zakres zamówienia:
1) Wykonanie, w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) i koncepcji rozbudowy, dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, w tym wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami, opiniami pozwalającymi na uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy;
2) Przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie tego pozwolenia;
3) Wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

4.3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Przed rozpoczęciem prac projektowych zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego.
2) Na każdym etapie realizacji zadania konsultacje z Zamawiającym dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty i architekturę obiektu.
3) Przygotowanie i uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów formalno – prawnych oraz stosownych uzgodnień umożliwiających wykonanie dokumentacji, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę oraz realizację zadania.
4) Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania decyzji administracyjnych.
5) Uzyskanie warunków technicznych i wszelkich uzgodnień w celu wykonania potrzebnych podłączeń obiektu do infrastruktury technicznej.
6) Inne prace niezbędne do wykonania zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, oraz koncepcja rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

18.1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na:
budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o wartości robót brutto co najmniej 10 000 000,00 zł

W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”

18.2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
1) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy robotach budowlanych dotyczących:
budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wartości robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto.
2) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

UWAGA:
Kierownicy budowy i robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz.U. z 2020, poz. 220).

19. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH.
Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

1. Wykaz robót budowlanych, spełniających wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie 18.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


UWAGA:
Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w punkcie 19 SWZ) będą musiały być złożone przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w punkcie 10.3) SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych, spełniających wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie 18.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


UWAGA:
Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w punkcie 19 SWZ) będą musiały być złożone przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w punkcie 10.3) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 100 000,00 zł , słownie: sto tysięcy złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie
realizacjiprzedmiotuumowykonieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do
przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie
niezbędne do prawidłowego, tj.
zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami,
wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 paragrafu 1 umowy.
2. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów)
przedmiotuumowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie
będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi
na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1
paragrafu 1 umowy.
3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i
urządzeńprzedstawionychwofercie pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla
Zamawiającego.
4. Wynagrodzenie, o którym mowa w paragrafie 2 umowy zostanie zmienione
wprzypadkuzmiany stawki podatku od towarów i usług - do faktur wystawianych po dniu wejścia
w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług naliczana będzie nowa stawka. 5. Termin
ustalony w ust. 1 pkt b) paragrafu 6 umowy ulegnie przesunięciu w przypadkuwystąpienia
opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, epidemie, strajki generalne
lublokalne),mającegobezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót –
fakttenmusizostać udokumentowany wpisem kierownika robót do dziennika budowy oraz
zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru;
d) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć,
pomimozachowania należytej staranności;
e) zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o
ilerealizacja dodatkowych robót budowlanych wpływa na termin wykonania niniejszej umowy; f)
wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej – termin umowny może zostać
wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji
projektowej;
g) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót.
6. Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika robót jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ostrow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domów jednorodzinnych (stała współpraca) - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekipy do wykonywania elewacji domów jednorodzinnych na terenie Krosna i w okolicach do 30 km. System rozliczenia, to za m2 bez materiału. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI