Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanka Wielka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-12
  • ZamawiającyGmina Polanka Wielka
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-28
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00577369
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanka Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 61

1.5.2.) Miejscowość: Polanka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-607

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338488008

1.5.8.) Numer faksu: 338488009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polanka-wielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanka-wielka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7331cec9-a4d4-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060578/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7331cec9-a4d4-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7331cec9-a4d4-11ee-953e-c2ea26915e21

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE DOT. KORESPONDENCJI W POSTĘPOWANIU ZAWIERA SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które nakłada obowiązki prawne na Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z ustawą Pzp w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka.”
2) Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności udzielania zamówień w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
3. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarte zostały w części 38 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących i sporządzania z nich kopii; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d), e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania (inwestycji) pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka”, zw. dalej „przedmiotem zamówienia”.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca wykonanie robót budowlanych związanych z zaplanowaną szeroko rozumianą modernizację infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka w zakresie m.in.: przebudowy najmocniej zdewastowanych warunkami atmosferycznymi i innymi inwestycjami dróg na terenie gminy poprzez położenie podbudów, w tym zasadniczej i / lub pomocniczej, wykonanie warstwy ścieralnej i / lub warstwy wiążącej jezdni, poboczy i / lub chodników, zjazdów, odbudowy kanalizacji deszczowej, modernizacja rowów przydrożnych w podziale na zakres podstawowy i zakres opcjonalny („opcja”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Maksymalny zakres opcjonalny przedmiotu zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego opcji zgodnie z zapisami umowy) obejmuje: roboty budowlane związane z modernizacją infrastruktury drogowej na terenie Gminy Polanka Wielka (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego opcji zgodnie z zapisami umowy) i obejmuje: wykonanie robót budowlanych na ul. Leszczynowej, ul. Granicznej i na ul. Granicznej bocznej, ul. Miodowej, ul. Szczytowej, dojściu do kaplicy cmentarnej oraz dostawie i montażu czterech wiat przystankowych szczegółowo opisana w części 5 ust. 5 SWZ.
Konieczność realizacji zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji zgodnie z zapisami umowy w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z opcji w SWZ zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi, z zastrzeżeniem, że zakres opcjonalny przedmiotu umowy objęty opcją nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy, a przewidywany zakres opcjonalny umowy nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnych robót (zakres opcji). Realizacja (uruchomienie) opcji (zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy) nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Opcja może być realizowana przez Zamawiającego etapowo, częściowo, fragmentarycznie, sukcesywnie przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego, częściowego, fragmentarycznego, sukcesywnego korzystania z opcji) może zostać złożone nie później niż na dwa miesiące przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 2 Projektowanych postanowień umowy opisanych w załączniku nr 1 do SWZ. Po upływie tego terminu opcja (w zakresie, w jakim nie została uruchomiona) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niej skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót budowlanych w ramach opcji w przypadku i w zakresie, w jakim skorzysta z niej Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) Zamawiającego o uruchomieniu opcji i warunkami określonymi w umowie w terminie jednego miesiąca od dnia złożenia przez Zamawiającego ww. oświadczenia.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, a zakresu opcjonalnego dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym.
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim opcja nie została uruchomiona przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana na podstawie kryteriów jakościowych oraz ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, w odniesieniu do polskich wykonawców będą to w szczególności: Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) i Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
b) Zamawiający żąda takiego wpisu wyłącznie od osoby prawnej lub fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą.
2) w odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa ww. warunku.
3) w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł.
4) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej:
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się odpowiednim doświadczeniem w obszarze doświadczenia zawodowego:
tj.: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 4 000 000,00 zł brutto, obejmującą m.in. budowę / remont / przebudowę jezdni w zakresie podbudowy i nawierzchni asfaltowej
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się odpowiednim doświadczeniem w obszarze kwalifikacji zawodowych:
tj. skierował do realizacji zamówienia osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, odpowiadające wymaganiom określonym w Prawie budowlanym lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w części 15 pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, składanych na wezwanie zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania (zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp), przez wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona:
1) Zaświadczenie CEiDG / KRS,
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł,
3) Wykaz robót budowlanych / dostaw/ usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju / przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty / dostawy / usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane / dostawy / usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór ww. wykazów zostanie przekazany wykonawcy łącznie z wezwaniem do złożenia dokument(u)ów.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Kosztorys ofertowy / kosztorysy ofertowe – sporządzone wg wytycznych opisanych w części 16 SWZ;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie w zakresie art. 125 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SWZ);
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie;
- w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wskazuje podmiot w swoim oświadczeniu i obligatoryjnie przedstawia załącznik nr 2 do SWZ podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5) pozostałe dokumenty:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) – jeżeli dotyczy;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (Zamawiający nie określa jego wzoru pozostawiając dowolność – w granicach ustawy Pzp – Wykonawcom) – jeśli dotyczy.
Do oferty można dołączyć dokument wadialny: oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 – 4 ustawy Pzp (tj.: w formie gwarancji bankowych LUB gwarancji ubezpieczeniowych LUB poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462) lub potwierdzenie przelewu wadium – zgodnie z zapisami zawartymi w części 28 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wnieść wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 12.01.2024 r., do godz.: 08:45
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp).
Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. poprzez złożenie Zamawiającemu oryginału stosownego dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) wystawionego przez Gwaranta / Poręczyciela w postaci elektronicznej — przekazanego Zamawiającemu poprzez moduł „Korespondencja” na Platformie e-Zamówienia LUB na adres mailowy: przetargi@polanka-wielka.pl Dokument wadialny można dołączyć do oferty – ale Zamawiający nie rekomenduje przesyłania wadium wraz z ofertą.


SZCZEGÓŁOWE ZASADY DOTYCZĄCE WNIESIENIA WADIUM ZAWIERA CZĘŚĆ 28 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje wypłatę jednorazowej zaliczki na poczet realizacji przedmiotu umowy (zw. dalej „zaliczką”), przekazywanej Wykonawcy, zgodnie z następującymi zasadami:
1) zaliczka może wynosić nie więcej niż 5% wartości umowy, jednak nie więcej niż 263 160,00 zł,
2) udzielenie zaliczki nastąpi po protokolarnym przekazaniu Wykonawcy placu budowy i rozpoczęciu robót budowlanych pisemnie potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy o udzielenie zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy, zawierającego co najmniej:
a. wartość wnioskowanej zaliczki,
b. planowany termin wypłaty zaliczki,
c. określenie, na jakie roboty budowlane wykonawca oczekuje przyznania zaliczki z zastrzeżeniem, że zaliczka nie może być wykorzystana na roboty budowlane opisane zakresem opcjonalnym,
d. numer rachunku bankowego, na który Zamawiający dokona przelewu zaliczki,
3) Zamawiający udzieli zaliczki w odpowiedzi na kompletny wniosek, o którym mowa w pkt. 2), złożony w terminie najpóźniej 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem wypłaty zaliczki wraz z zabezpieczeniem pełnej wartości zaliczki z terminem ważności do dnia, o którym mowa w § 3 ust. 1;
4) Wykonawca zobowiązuje się wystawić Zamawiającemu nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zaliczki fakturę VAT zaliczkową w wysokości otrzymanej zaliczki;
5) w fakturze końcowej wystawianej po wykonaniu przedmiotu umowy sumę wartości robót budowlanych należy pomniejszyć o wartość otrzymanych części zapłaty (zaliczki), a kwotę podatku – o sumę kwot podatku wykazanego w fakturach dokumentujących otrzymanie części zapłaty (zaliczki); w fakturze końcowej należy zawrzeć również numer faktury zaliczkowej.

ZASADY ZALICZKOWANIA ZOSTAŁY OPISANE W PROJEKTOWANYCH POSTANOWIENIACH UMOWY BĘDĄCYCH ZAŁĄCZNIKIEM DO SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w załączniku do SWZ: Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe.

Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 452 ust. 3 ustawy Pzp, podwyższenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy do poziomu 10% ceny całkowitej podanej w ofercie - zgodnie z opisem zawartym w SWZ.

Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany w ramach: Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą - Wiśniowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą, krokwie zawieszone na wieszakach ciesielskich, przymocowanych na dodatkowej belce podwieszonej do istniejącej. To sugestia ze względu na okno pod parapetem którego powinna się zmieścić blacha wierzchniego krycia.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI