Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNidzica
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-07-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-05
  • Numer ogłoszenia569787-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569787-N-2019 z dnia 2019-07-05 r.

Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. : Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji nr POIS.01.05.00-00-0043/18 w ramach działania 1.5 Efektywna dystrybucja ciepła i chłodu, oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , krajowy numer identyfikacyjny 51056334600000, ul. Kolejowa   17 , 13-100  Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 625 24 28, e-mail sekretariat@pugknidzica.com.pl, faks 89 625 77 29.
Adres strony internetowej (URL): www.pugknidzica.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pugknidzica.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Kolejowa 17, 13-100 Nidzica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace modernizacyjne o poniższym zakresie: a) Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączami – przewiduje się budowę osiedlowej sieci cieplnej w celu podłączenia odbiorców ciepła z likwidowanych kotłowni gazowych do Kotłowni Miejskiej biomasowej przy ul. Rataja 11 (w tym wymiana 149 mb sieci kanałowej na preizolowaną). b) Budowa węzłów cieplnych: - budowa węzłów indywidualnych z wymiennikami płytowymi – 18 szt. 2. Budowa sieci cieplnej wraz z przyłączami i węzłami została podzielona na 4 zadania: Zadanie II: Przyłącze „ZAMEK”: Budowa przyłącza cieplnego do Zamku w Nidzicy w rejonie ulicy Zamkowej - średnica 2xdn65/140, długość ok. L=100,0 mb. Przyłączenie Zamku ul. Zamkowa 2 – moc zapotrzebowana - ok. 500 kW. Zadanie III: Sieć „POLICJA”: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączem do Komendy Powiatowej Policji w rejonie ulicy Mickiewicza - średnica 2x100/200, długość ok. L=328,0 mb. Przyłączenie Komendy Powiatowej Policji ul. Mickiewicza 17 (obecnie jest zasilana z kotłowni gazowej Szpitala przyłączem cieplnym niskoparametrowym preizolowanym –do wyłączenia z eksploatacji) - moc zapotrzebowana ok. 120 kW. Zadanie IV: Sieć „HALA”: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączami w rejonie ulic: Rataja, Kopernika, Kościuszki, Kolejowej i Polnej - średnice 2xdn125/225-2xdn150/250, długość ok. L=1 859,00,0 mb. Przyłączenie następujących obiektów: Hala Sportowo-Widowiskowa ul. Polna, budynek MOSiR ul. Polna 7, budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Kościuszki 38A, budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Kościuszki 40A, budynek Kina „Wenus” ul. Kościuszki 41, budynek MOPS ul. Kolejowa 5, budynek mieszkalny wielorodzinny Kopernika 2 – moc zapotrzebowana 840 kW. W projekcie przewidziano możliwość podłączenia w przyszłości planowanego basenu miejskiego, istniejących budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w rejonie ulicy Kopernika a należących do Spółdzielni Mieszkaniowej „Odbudowa” oraz budynków mieszkalnych wielorodzinnych budowanych w ramach Programu „Mieszkanie Plus” (ok.1 000 kW). Z tego względu w zakresie zadania przewidziano modernizację istniejącej sieci cieplnej preizolowanej na odcinku od kotłowni do Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kopernika 1 polegającą na zwiększeniu średnicy z 2xdn125/225 na 2x150/250. Zadanie V: Sieć „OSIEDLE KONOPNICKIEJ”: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączami w rejonie ulic: Polnej, Działdowskiej, Konopnickiej i Barke - średnice 2xdn40/110-2xdn100/200, długość ok. L=507,0 mb. Przyłączenie następujących obiektów: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Barke 3, budynki mieszkalne wielorodzinne: ul. Konopnickiej 11,ul. Konopnickiej 12A, ul. Konopnickiej 12B, ul. Konopnickiej 12C, ul. Konopnickiej 13, ul. Konopnickiej 14 I, Konopnickiej 14 II, Barke 1A. – moc zapotrzebowana ok. 1 300 kW. Obecnie w/w budynki są zasilane z kotłowni lokalnej gazowej przy ul. Konopnickiej 12 będącej własnością Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. W zakresie zadania jest modernizacja sieci cieplnej polegającej na wymianie sieci cieplnej kanałowej niskoparametrowej dn100 na sieć i przyłącza wysokoparametrowe preizolowane 2xdn 40/100 – 2x dn65/140. Razem budowa nowej sieci z przyłączami 2 794,0 mb w tym przebudowa sieci kanałowej na preizolowaną 149,0 mb budowa węzłów cieplnych 18 szt. 3. Zakres zamówienia: a. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej i instrukcji obsługi. b. Prace budowlano – montażowe: Sieci cieplne: -Demontaże i prace rozbiórkowe, zdemontowany złom należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu -Prace ziemne, -Zakup i dostawy oraz montaż armatury, rurociągów (z instalacją alarmową) i urządzeń technicznych (studnie z zaworami odcinającymi, odwadniającymi i odpowietrzającymi sieć cieplną itp.), -Budowa sieci cieplnych, -Uporządkowanie i zagospodarowanie terenu, -Wymagane odbiory do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (o ile będzie wymagane), Węzły cieplne: -Demontaże i prace rozbiórkowe, -Instalacje elektryczne: doprowadzenie energii elektrycznej do pomieszczenia węzła, gniazda wtykowe, uziomy i instalacje wyrównawcze, podliczniki energii elektrycznej, - Instalacje sanitarne: wentylacja nawiewna i wywiewna, kanalizacja sanitarna, -Prace ogólnobudowlane: wyrównanie ścian i stropów, malowanie, wyrównanie posadzek, - Dostawa i montaż węzłów cieplnych, c. Utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu. d. Demontaż istniejących urządzeń – zdemontowane urządzenia (pompy, naczynia, liczniki ciepła, wymienniki itp.) należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu. e. Uruchomienie, testy i rozruch, instrukcja obsługi, szkolenie załogi. 4. Ponadto, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania planu BIOZ, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienia obsługi geodezyjnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, wykonania wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu oraz przeszkolenia obsługi.

II.5) Główny kod CPV: 45251250-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45111200-0
45111250-5
45111291-4
45223000-6
45231000-5
45233200-1
45251250-8
45261000-4
45262000-1
45311000-0
45316000-5
45331000-6
45343000-3
45351000-2
45453000-7
45421000-4
45442000-7
45330000-9
45111200-0
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia: Gotowość do podania energii cieplnej – ciągła. Zadanie II i III – 30.09.2019r. Całość przedsięwzięcia – 31.10.2020 r. Prace przełączeniowe mogą odbywać się poza sezonem grzewczym. Prace prowadzone w trakcie sezonu grzewczego nie mogą powodować żadnych przerw lub ograniczeń w dostawie ciepła. 3. W związku z tym, że zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych, Zamawiający bezwzględnie będzie wymagał, aby całość przedsięwzięcia została zakończona w terminie podanym powyżej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że: a) w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął przychód netto ze sprzedaży robót budowlanych nie mniejszy niż 5.000.000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów) w każdym roku obrotowym, b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony), c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 4.000.000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) zrealizowali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – dwie roboty budowlane, każda polegająca na budowie sieci cieplnych, preizolowanych o długości min. 2,00 km w terenie zurbanizowanym. b) zrealizowali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – dwie roboty budowlane, każda polegająca na dostawie i montażu min. 15 węzłów cieplnych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt. 2) lit. a) i b) wykonawca zobowiązany będzie podać: na rzecz kogo roboty były wykonywane, ich rodzaj (wielkość), termin i miejsce wykonania oraz załączyć dowody potwierdzające, że wykazywane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) kierownikiem budowy – musi posiadać uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy; b) kierownik robót budowlanych – musi posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane i min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej; c) kierownik robót elektrycznych – musi posiadać uprawnienia w zakresie sieci, inst. i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót w branży instalacji elektrycznych. W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.3.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.65 z późn. zm.), Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Potwierdzenie spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu stanowić będą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ). 2) potwierdzenie spełnienia warunku udziału dotyczącego zdolności technicznych i zawodowych, w zakresie wiedzy i doświadczenia: a) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju (wielkości) oraz daty i miejsca wykonania – zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ oraz b) Dowody określające, czy roboty wskazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. c) Oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 3) potwierdzenie spełnienia warunku udziału dotyczącego zdolności technicznych i zawodowych, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, posiadanych uprawnień, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i informacji o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie 4) potwierdzenie spełnienia warunku udziału, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż podana w rozdziale VIII wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości podanej w rozdziale VIII UWAGA – zgodnie z ukształtowanym orzecznictwem KIO składając „opłaconą polisę” wykonawca zobowiązany będzie załączyć dowód (dowody) potwierdzające opłacenie polisy, w zakresie wymaganym na termin składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązany będzie dokonać poprzez przedłożenie poniższych dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, w odniesieniu do każdego partnera konsorcjum. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone w odniesieniu do każdego uczestnika konsorcjum. 4) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone w odniesieniu do każdego uczestnika konsorcjum. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 9, zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą z grupy kapitałowej, który także złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty: Wykonawca, składając ofertę - zgodną z formularzem ofertowym (załącznik Nr 4) - winien załączyć: a) harmonogram rzeczowo – finansowy zawierający szczegółowy harmonogram dostaw urządzeń i prac budowlano-montażowych (wzory harmonogramów sieci cieplnych - załącznik 4/1 i węzłów cieplnych załącznik - 4/2 załączono do formularza ofertowego. b) formularze cenowe (sieci cieplne - załącznik 4/3, i węzły cieplne załącznik 4/4) c) opisy i charakterystyki proponowanych do zastosowania rozwiązań - obejmujące w szczególności: -zestawienia głównych urządzeń, -schematy i rysunki instalacji,- - krótki opis działania, d) dane techniczne urządzeń i instalacji wchodzących w zakres dostaw z charakterystyką podstawowych elementów i producentów urządzeń. e) tabelaryczny wykaz wymaganych przeglądów serwisowych w okresie gwarancyjnym z podaniem: -terminu ich wykonywania (ilość godzin pracy) -zakresu wykonywanych czynności - przewidywany koszt f) potwierdzenie odbycia nieobowiązkowej wizji lokalnej (załącznik nr 3 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w terminie do 19.07.2019 r. do godz. 10:00 na następujących zasadach: 1. Wadium wynosi a) 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych) 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 33 8834 0009 2001 0000 2017 0001 z podaniem w tytule przelewu: Wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie przedsięwzięcia pn.: „Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji”. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia uznaje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji ma być Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy Gwarantem a Wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo). Egzekwowanie ww. należności dotyczy następujących przypadków: a) odmowy przez wykonawcę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) niewniesienia przez Wykonawcę w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) niezłożenia przez Wykonawcę, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Termin ważności gwarancji wadialnych (bankowych, ubezpieczeniowych) stanowiących wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podmiot potwierdza wartość poręczenia, co najmniej do wielkości ustalonego wadium. Poręczenie winno być ważne przez cały okres związania ofertą. 6. Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub w poręczeniach, zaleca się zdeponować, za potwierdzeniem, w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert zaś kopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu /potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium w terminie lub nie wniósł w wymaganej wysokości lub dopuszczonej SIWZ formie, zostanie z postępowania wykluczony. 8. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, może zostać - na wniosek Wykonawcy - zaliczone przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Wadium wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia (konsorcjum) może być wniesione przez któregokolwiek z członków konsorcjum lub przez kilku uczestników łącznie (zgodnie z ustaleniami w Porozumieniu). 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana); b) po unieważnieniu postępowania. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie określonej w pkt. 13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca musi wnieść wadium w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Wnoszone wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Przy czym jako pierwszy dzień biegu terminu związania uznaje się dzień wskazany jako termin składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczna 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca, wniósł jednorazowo zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwanej dalej „zabezpieczeniem” przed wyznaczonym terminem podpisania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (cena brutto). Wartość zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy zaokrąglić do pełnych złotych. 2. Zabezpieczenie służy do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a także do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru Oferenta (bez wyłonienia Wykonawcy) i bez podawania przyczyn. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej- Ostróda
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej na klatce schodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI