Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Kobierzyce na odcinku Bielany Wrocławskie-Domasław,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Kobierzyce na odcinku Bielany Wrocławskie-Domasław, na terenie gminy Kąty Wrocławskie na odcinku Skałka-Krzeptów, na terenie gminy Siechnice na odcinkach Święta Katarzyna-Sulimów i Zębice-Sulęcin oraz na terenie gminy Długołęka w m. Mirków, w podziale na 5 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-15
  • Numer ogłoszenia558170-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558170-N-2018 z dnia 2018-05-15 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Kobierzyce na odcinku Bielany Wrocławskie-Domasław, na terenie gminy Kąty Wrocławskie na odcinku Skałka-Krzeptów, na terenie gminy Siechnice na odcinkach Święta Katarzyna-Sulimów i Zębice-Sulęcin oraz na terenie gminy Długołęka w m. Mirków, w podziale na 5 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki  131 , 50440   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatwroclawski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r, poz. 1529 oraz z 2015 r, poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, kuriera
Adres:
ul. Kościuszki 131, 50 – 440 Wrocław, Wydział Obsługi Klienta – na parterze budynku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Kobierzyce na odcinku Bielany Wrocławskie-Domasław, na terenie gminy Kąty Wrocławskie na odcinku Skałka-Krzeptów, na terenie gminy Siechnice na odcinkach Święta Katarzyna-Sulimów i Zębice-Sulęcin oraz na terenie gminy Długołęka w m. Mirków, w podziale na 5 zadań
Numer referencyjny: SP.ZP.272.29.2018.II.DT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
pięć części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Kobierzyce na odcinku Bielany Wrocławskie-Domasław, na terenie gminy Kąty Wrocławskie na odcinku Skałka-Krzeptów, na terenie gminy Siechnice na odcinkach Święta Katarzyna-Sulimów i Zębice-Sulęcin oraz na terenie gminy Długołęka w m. Mirków, w podziale na 5 zadań: Zadanie 1 - Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Bielany Wrocławskie-Domasław, gmina Kobierzyce, dawna K-8 o długości ok. 1160 m Zadanie 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2021D na odcinku Skałka-Krzeptów, gmina Kąty Wrocławskie, o długości ok. 3820m Zadanie 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1945D na odcinku o długości ok. 2540 m od zjazdu do działki nr 486/2 w miejscowości Święta Katarzyna przez miejscowość Sulimów do drogi powiatowej nr 1943D, gmina Siechnice Zadanie 4 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1942D ( ul. Trzech Lip) – obręb Zębice na odcinku długości ok. 1,7 km od skrzyżowania z drogą gminną ( działka nr 70/1) do końca miejscowości Sulęcin, gmina Siechnice Zadanie 5 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1916D na odcinku o długości ok. 460 m - ul. Kiełczowska od terenu PKP do skrzyżowania z ul. Kwiatową w miejscowości Mirków, gmina Długołęka Szczegółowy zakres robót dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4 i Zadania 5 określony został w Kosztorysach ofertowych, stanowiących odpowiednio załącznik nr 2.2., 2.3., 2.4., 2.5 i 2.6 do SIWZ, Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiących załączniki 6.1., 6.2., 6.3., 6.4. 6.5 do SIWZ, Opisach Technicznych stanowiących załączniki 7.1., 7.2., 7.3., 7.4. i 7.5. do SIWZ. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik odpowiednio do zadania 5.1. i 5.2., 5.3., 5.4. i 5.5.do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 108 z późn. zm.) pracowników wykonujących nw. czynności: 1.1) dla Zadania 1 - Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Bielany Wrocławskie – Domasław, gmina Kobierzyce, dawna K-8 o długości ok. 1160 m: a) wykonanie robót pomiarowych, b) wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych wykonanych koparkami i ręcznie: korytowanie pod pobocza, c) profilowanie i zagęszczenie podłoża, d) wykonanie frezowania nawierzchni, e) wykonanie podbudowy z kruszywa i pozyskanej frezowiny, f) układanie nawierzchni bitumicznych - warstwy ścieralnej i wiążącej z masy mineralno – asfaltowej, g) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, h) wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. 1.2) dla Zadania 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2021D na odcinku Skałka-Krzeptów, gmina Kąty Wrocławskie, o długości ok. 3820m: a) wykonanie robót pomiarowych; b) wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych wykonanych koparkami i ręcznie: korytowanie pod pobocza; c) profilowanie i zagęszczenie podłoża; d) wykonanie frezowania nawierzchni; e) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury sieciowej, f) wykonanie oczyszczenia oraz skropienia nawierzchni emulsją asfaltową, g) układanie nawierzchni bitumicznych - warstwy ścieralnej i wiążącej z masy mineralno – asfaltowej; h) wykonanie podbudowy chodnika z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, i) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy z pospółki stabilizowanej spoiwem (cement), j) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej, k) wykonanie nawierzchni zatoki przystankowej z kostki kamiennej 20/18 (materiał Zlecającego), l) wykonanie ław pod krawężniki betonowe z oporem, m) układanie mieszanki betonowej ręczne, n) ułożenie krawężników betonowych, o) oczyszczenie rowów z namułu, p) zarurowanie rowu rura PCV fi 400, q) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, r) wywóz urobku, s) sprzątanie terenu budowy. 1.3) dla Zadania 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1945D na odcinku o długości ok. 2540 m od zjazdu do działki nr 486/2 w miejscowości Święta Katarzyna przez miejscowość Sulimów do drogi powiatowej nr 1943D, gmina Siechnice: a) wykonanie robót pomiarowych i geodezyjnych, b) frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni, c) oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową istniejących warstw bitumicznych, d) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, e) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, f) regulacja pionowa wpustów drogowych, g) roboty ziemne i wywóz urobku, h) profilowanie i zagęszczenie koryta, i) utwardzenie poboczy i zjazdów frezem, j) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, k) sprzątanie terenu budowy. 1.4) dla Zadania 4 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1942D ( ul. Trzech Lip) – obręb Zębice na odcinku długości ok. 1,7 km od skrzyżowania z drogą gminną ( działka nr 70/1) do końca miejscowości Sulęcin, gmina Siechnice: a) wykonanie robót pomiarowych i geodezyjnych, b) roboty ziemne i wywóz urobku, c) profilowanie i zagęszczenie koryta, d) wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa, e) frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni, f) regulacja pionowa pokryw włazów studni kanalizacji sanitarnej, g) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, h) oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową istniejących warstw bitumicznych, i) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, j) utwardzenie poboczy i zjazdów frezem/kruszywem kamiennym, k) wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszywa kamiennego oraz frezowany, l) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, m) wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. 1.5) dla Zadania 5 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1916D na odcinku o długości ok. 460 m - ul. Kiełczowska od terenu PKP do skrzyżowania z ul. Kwiatową w miejscowości Mirków, gmina Długołęka: a) wykonanie robót pomiarowych, b) wykonanie robót rozbiórkowych i robót ziemnych wykonywanych koparkami i ręcznie: korytowanie pod pobocza i zjazdy, c) profilowanie i zagęszczanie podłoża, d) cięcie nawierzchni piłą, e) frezowanie technologiczne nawierzchni, f) wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów z destruktu asfaltowego, g) układanie nawierzchni bitumicznych – warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno–asfaltowych, h) wykonanie robót brukarskich w zakresie przełożenia nawierzchni zjazdów, i) wykonanie oznakowania poziomego, j) wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.7 oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy dla każdego z zadań stanowiące załączniki do SIWZ od nr 5.1 do nr 5.5. 3) Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 4) Obowiązek określony w pkt. 1 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., w podziale na zadania, tj.: Zadanie 1 - Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Bielany Wrocławskie – Domasław, gmina Kobierzyce, dawna K-8 o dł. ok. 1160 m Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: 1) wykonanie robót pomiarowych, 2) oczyszczenie nawierzchni jezdni przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, 3) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie na długości drogi obustronnie, 4) profilacyjne sfrezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni, 5) cięcie piłą nawierzchni bitumicznej, 6) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, 7) ułożenie warstwy wiążąco - profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej, 8) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej, 9) utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną, 10) utwardzenie kruszywem kamiennym 0-31,5mm dróg gruntowych i zjazdów znajdujących się w pasie drogi 11) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, 12) sprzątanie terenu budowy. Zadanie 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2021D na odcinku Skałka-Krzeptów, gmina Kąty Wrocławskie, o długości ok. 3820m Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: 1) wykonanie robót pomiarowych , 2) oczyszczenie nawierzchni jezdni przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, 3) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją urobku – korytowanie na długości drogi obustronnie , 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża, 5) profilacyjne sfrezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni, 6) przeprowadzenie regulacji studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych, telekomunikacyjnych i innych znajdujących się w pasie drogowym, 7) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, 8) ułożenie warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej,, 9) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, 10) utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną , 11) utwardzenie kruszywem kamiennym 0-31,5mm dróg gruntowych i zjazdów znajdujących się w pasie drogi, 12) wykonanie podbudowy zatoki autobusowej i chodników z kruszywa łamanego, 13) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy z pospółki stabilizowanej spoiwem (cement), 14) oczyszczenie rowów z namułu, 15) ułożenie rury PCV fi 400 o dł. 25m w rowie , 16) zasypanie rury PCV fi 400 gruntem kat III do warstwy konstrukcyjnej chodnika wraz z zagęszczeniem, 17) wykonanie nawierzchni peronu autobusowego i chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, 18) wykonanie zatoki autobusowej z kostki kamiennej granitowej 18/20 na podsypce cementowo-piaskowej wraz z dojściami dla pieszych z kostki betonowej o grubości 8 cm, 19) wykonanie ław pod krawężniki betonowe z oporem, 20) układanie mieszanki betonowej – ręcznie, 21) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego , 22) sprzątanie terenu budowy. Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 66 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego. Zadanie 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1945D na odcinku o długości ok. 2540 m od zjazdu do działki nr 486/2 w miejscowości Święta Katarzyna przez miejscowość Sulimów do drogi powiatowej nr 1943D, gmina Siechnice Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: 1) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, 2) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, 3) oczyszczenie nawierzchni jezdni przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, 4) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni w ilości 0,7kg/m2, 5) ułożenie warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej ACW 11 ( 0,75kg/m2) o grubości średniej po zagęszczeniu 3cm, 6) skropienie warstwy wiążącej emulsją w ilości 0,5kg/m2, 7) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S o grubości po zagęszczeniu 4cm, 8) przeprowadzenie regulacji wpustów drogowych, 9) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie pod utwardzenie poboczy z frezowany/kruszywa, 10) utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną/kruszywem na szer. 0,75 m, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), 11) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, 12) sprzątanie terenu budowy. Zadanie 4 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1942D ( ul. Trzech Lip) – obręb Zębice na odcinku długości ok. 1,7 km od skrzyżowania z drogą gminną ( działka nr 70/1) do końca miejscowości Sulęcin, gmina Siechnice Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: 1) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, 2) oczyszczenie nawierzchni jezdni przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, 3) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie na długości drogi obustronnie pod utwardzenie poboczy z kruszywa, 4) profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. 4 cm, 5) wymiana wpustów deszczowych, 6) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni w ilości 0,7kg/m2, 7) ułożenie warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej ACW 11 (0,75kgm2) grubości średniej po zagęszczeniu 3cm, 8) skropienie warstwy wiążącej emulsją w ilości 0,5kg/m2, 9) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11So grubości po zagęszczeniu 4cm, 10) utwardzenie poboczy gruntowych frezowaną oraz kruszywem kamiennym 0-31,5 szer. 1,0m, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), 11) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, 12) sprzątanie terenu budowy. Zadanie 5 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1916D na odcinku o długości ok. 460 m - ul. Kiełczowska od terenu PKP do skrzyżowania z ul. Kwiatową w miejscowości Mirków, gmina Długołęka Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności: 1) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych; 2) cięcie piłą nawierzchni bitumicznej jezdni; 3) frezowanie technologiczne istniejącej nawierzchni jezdni; 4) wykonanie koryt pod zjazdy i pobocza wraz z wywozem urobku i jego utylizacją; 5) regulacja pionowa studni kanalizacji dla włazów kanałowych; 6) oczyszczenie istniejącej podbudowy bitumicznej; 7) skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową warstw bitumicznych nawierzchni jezdni; 8) profilowanie istniejącej podbudowy bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 100 kg/m2; 9) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm; 10) ulepszenie zjazdów i włączeń gruntowych warstwą destruktu asfaltowego o gr. 20 cm; 11) ulepszenie poboczy gruntowych na szerokości 1,0 m warstwą destruktu asfaltowego o gr. 15 cm; 12) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na istniejących zjazdach; 13) wywóz urobku we własnym zakresie Wykonawcy; 14) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; 15) sprzątanie terenu budowy. Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 66 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 70
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
70

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: że o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: a) posiadają wiedzę, doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - asfaltowej o łącznej powierzchni: dla Zadania 1 – min. 8.000 m2 dla Zadania 2 – min. 15.000 m2 dla Zadania 3 - min. 12.000 m2 dla Zadania 4 - min. 8.000 m2 dla Zadania 5 – min. 2.500 m2 b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Na Zadanie 1 – 13.100,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy sto złotych 00/100) Na Zadanie 2 – 33.200,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące dwieście złotych 00/100) Na Zadanie 3 – 15.900,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100) Na Zadanie 4 – 11.500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100 Na Zadanie 5 – 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy stanowi odpowiednio dla każdego zadania załącznik 5.1., 5.2. , 5.3., 5.4. i 5.5. do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 8% ceny brutto podanej w ofercie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w projektach umów, stanowiących załącznik 5.1., 5.2., 5.3., 5.4. 5.5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Bielany Wrocławskie – Domasław, gmina Kobierzyce, dawna K-8 o dł. ok. 1160 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni drogi powiatowej dawna K - 8 na długości około 1160 m od końca nakładki od strony Bielan Wrocławskich do początku nakładki w miejscowości Domasław (za znakiem D-42) w gminie Kobierzyce. Zakres robót wykonany będzie na istniejących szerokościach jezdni, zjazdów i poboczy w pasie drogowym (obręb Bielany Wrocławskie dz.199dr, 232dr, oraz obręb Domasław dz. 197dr). Zakres prac polegać będzie na sfrezowaniu na grubości śr. 8 cm nawierzchni bitumicznej jezdni remontowanego odcinka, a następnie wykonaniu warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości średnio 100 kg/m², oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej o grubości po 4cm. W przypadku różnicy rzędnych niwelety dla remontowanej jezdni należy wysokościowo dopasować istniejące skrzyżowania o nawierzchniach bitumicznych dróg gminnych poprzez ich wyrównanie. Zjazdy gruntowe należy utwardzić zagęszczonym kruszywem kamiennym o frakcji 0-31,5mm. Należy również wykonać utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną o średniej szerokości 70 cm i gr.20 cm dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (ze spadkiem 6%). Zamierzenie to ma na celu polepszenie parametrów technicznych jezdni, walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu. 2) Zakres robót: a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni jezdni (poza przejazdem kolejowym – 20m przed i za płytami najazdowymi dla skrajnych szyn), c) wykonanie wykopów z wywozem i utylizacją, d) cięcie piłą nawierzchni bitumicznej, e) oczyszczenie istniejącej podbudowy, f) profilowanie istniejącej podbudowy bitumicznej masą asfaltową w ilości 100 kg/m², g) skropienie emulsją między warstwowo, h) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy asfaltowej grubości 4 cm, i) remont skrzyżowań z drogami gminnymi w granicach pasa drogi – wymiana nawierzchni bitumicznej, j) utwardzenie kruszywem kamiennym 0- 31.5 mm o grubości 20 cm zjazdów gruntowych, k) utwardzenie poboczy gruntowych na szerokości śr.0,70 m i grubości do 20 cm frezowiną pozyskaną z frezowania modernizowanej nawierzchni, l) wywóz urobku we własnym zakresie Wykonawcy, m) oznakowanie pionowe i poziome, Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym jak w pkt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2021D na odcinku Skałka-Krzeptów, gmina Kąty Wrocławskie, o długości ok. 3820 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni drogi powiatowej nr 2021D na dł. ok. 3820 m od drogi wojewódzkiej W-362 w m. Skałka do początku nakładki za skrzyżowaniem z ul. Dębową w miejscowości Krzeptów w gminie Kąty Wrocławskie. Zakres robót wykonany będzie na istniejących szerokościach jezdni, zjazdów i poboczy w pasie drogowym nr 2021D (obręb Skałka dz. nr 115/2dr, obręb Kębłowice dz. nr 18dr, obręb Smolec dz. nr 114dr oraz obręb Krzeptów dz. nr 47/1dr ). Zakres prac polegać będzie na odcinkowym sfrezowaniu na grubości śr. 8 cm / 4 cm nawierzchni bitumicznej jezdni remontowanego odcinka, a następnie wykonaniu warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości średnio 100 kg/m², oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej o grubości po 4cm. W przypadku różnicy rzędnych niwelety dla remontowanej jezdni należy wysokościowo dopasować istniejące skrzyżowania o nawierzchniach bitumicznych dróg gminnych poprzez ich wyrównanie. Zjazdy gruntowe należy utwardzić zagęszczonym kruszywem kamiennym o frakcji 0-31,5mm. Należy również wykonać utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną o średniej szerokości 75 cm i gr.20 cm dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (ze spadkiem 6%). Zamierzenie to ma na celu polepszenie parametrów technicznych jezdni, walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu. 2) Zakres robót a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) oczyszczenie nawierzchni jezdni, przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, c) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie na długości drogi, d) obustronnie pod utwardzenie poboczy pozyskaną frezowiną, pod zatokę autobusową, e) peron przystankowy, ciągi piesze, f) profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej odcinkami na gł. 8 cm i 4 cm, g) regulacja studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych, telekomunikacyjnych i innych znajdujących się w pasie drogowym, h) skropienie emulsją kationowo-anionową oczyszczonej podbudowy jezdni, i) cięcie piłą nawierzchni bitumicznej, j) ułożenie warstwy wiażąco-profilujacej z mieszanki mineralno - asfaltowej o śr. gr.4 cm, k) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm, l) utwardzenie poboczy gruntowych pozyskana frezowiną o szer. 0,75m dopasowując wysokość krawędzi jezdni, m) remont skrzyżowań z drogami gminnymi (w granicach pasa drogi nr 2021D) – wymiana nawierzchni bitumicznej, n) utwardzenie kruszywem kamiennym 0- 31.5 mm o grubości 20 cm dróg gruntowych i zjazdów znajdujących się w pasie drogi, o) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0-31,5mm zatoki autobusowej, peronu przystankowego, ciągów pieszych, p) oczyszczenie rowu z namułu, q) zarurowanie 25 m rowu odwadniającego wraz z zasypaniem, r) ułożenie rury PCV fi 400 na podsypce, s) wykonanie peronu przystankowego wraz z dojściem dla pieszych z kostki betonowej o gr. 8 cm, t) wykonanie zatoki autobusowej z kostki kamiennej 18/20 wraz z dojściami dla pieszych z kostki betonowej o gr. 8 cm, u) wywóz urobku we własnym zakresie Wykonawcy, v) wykonanie przejść wyniesionych, w) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, x) sprzątanie terenu budowy. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym jak w pkt 1. Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach dróg do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1945D na odcinku o długości ok. 2540 m od zjazdu do działki nr 486/2 w miejscowości Święta Katarzyna przez miejscowość Sulimów do drogi powiatowej nr 1943D, gmina Siechnice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi powiatowej nr 1945D (ul. Henryka Dąbrowskiego w m. Święta Katarzyna i ul. Jana Kochanowskiego w m. Sulimów) na odcinku o długości ok. 2540 m, od zjazdu do działki nr 486/2 w miejscowości Św. Katarzyna, przez miejscowość Sulimów do drogi powiatowej nr 1943D, gmina Siechnice. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu istniejącej nawierzchni, utwardzenie pobocza frezowiną/kruszywem oraz dostosowanie i wzmocnienie zjazdówz drogi, regulację studzienek kanalizacyjnych. W pierwszej kolejności należy wykonać prace geodezyjne i wytyczyć zadanie w terenie ustalając granicę pasa drogowego. Na całym odcinku należy frezować nawierzchnię, następnie wykonać warstwę profilującą z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu ok. 3 cm oraz warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Zjazdy gruntowe należy utwardzić frezowiną. Bitumiczne włączenia dróg gminnych zostaną wyremontowane poprzez wymianę nawierzchni mineralno – asfaltowej w obrębie pasa drogi nr 1945D oraz dopasowane wysokościowo do nowej nawierzchni jezdni. Należy również utwardzić pobocza gruntowe frezowiną/tłuczniem. Inwestycja ma na celu poprawę stanu nawierzchni drogi powiatowej nr 1945D co wpłynie na bezpieczeństwo i komfort jazdy pojazdów. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania na własny koszt projektu organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót i projektu organizacji ruchu docelowego, przedłożyć je do zatwierdzenia a następnie wprowadzić w terenie. Modernizacja nawierzchni wykonana będzie na istniejących szerokościach jezdni, zjazdów i poboczy w pasie drogowym (na działce dr nr 603 i działce dr nr 134). Wykonane prace prowadzić będą do zabezpieczenia konstrukcji jezdni przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych a tym samym polepszenia stanu technicznego oraz walorów funkcjonalno-użytkowych drogi. 2) Zakres robót: a) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, b) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, c) oczyszczenie nawierzchni jezdni przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, d) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni w ilości 0,7kg/m2, e) ułożenie warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej ACW 11 ( 0,75kg/m2) o grubości średniej po zagęszczeniu 3cm, f) skropienie warstwy wiążącej emulsją w ilości 0,5kg/m2 g) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S o grubości po zagęszczeniu 4cm, h) przeprowadzenie regulacji wpustów drogowych, i) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie pod utwardzenie poboczy z frezowany/kruszywa, j) utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną/kruszywem na szer. 0,75 m, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), k) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, l) sprzątanie terenu budowy. Cały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym ( w obrębie Św. Katarzyny na dz. nr 603 i obrębie Sulimowa na działce nr 134 do skrzyżowania z drogą 1943D).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ZADANIE 4 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1942D ( ul. Trzech Lip) – obręb Zębice na odcinku długości ok. 1,7 km od skrzyżowania z drogą gminną ( działka nr 70/1) do końca miejscowości Sulęcin, gmina Siechnice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 1942D (ul. Trzech Lip)- obręb Zębice od skrzyżowania z drogą gminną dz. dr. 70/1 do końca miejscowości Sulęcin, na odcinku ok. 1,7 km. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu istniejącej nawierzchni, utwardzenie pobocza oraz dostosowanie i wzmocnienie zjazdów z drogi, regulację studzienek kanalizacyjnych w tym wymiana kratek wpustów klasy D400. W pierwszej kolejności należy wykonać prace geodezyjne i wytyczyć zadanie w terenie ustalając granicę pasa drogowego. Na całym odcinku należy frezować nawierzchnie na średnią głębokość 4cm, następnie wykonać warstwę profilującą z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu ok. 3 cm oraz warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Zjazdy gruntowe indywidualne i na drogi gruntowe należy utwardzić kruszywem, zjazdy z drogi bitumiczne wykonać w mieszance mineralno-asfaltowej. Istniejące zjazdy bitumiczne zostaną wyremontowane poprzez wymianę nawierzchni mineralno – asfaltowej w obrębie pasa drogi nr 1942D oraz dopasowane wysokościowo do nowej nawierzchni jezdni. Należy również uzupełnić pobocza kruszywem/frezem. Inwestycja ma na celu poprawę stanu nawierzchni co wpłynie na bezpieczeństwo i komfort jazdy pojazdów. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania na własny koszt projektu organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót i projektu organizacji ruchu docelowego, przedłożyć je do zatwierdzenia a następnie wprowadzić w terenie. Modernizacja nawierzchni wykonana będzie na istniejących szerokościach jezdni, zjazdów i poboczy w pasie drogowym (na działkach dr nr 70/2, 100/1 ,129). Wykonane prace prowadzić będą do zabezpieczenia konstrukcji jezdni przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych a tym samym polepszenia stanu technicznego oraz walorów funkcjonalno-użytkowych drogi. 2) Zakres robót: a) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, b) oczyszczenie nawierzchni jezdni przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, c) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją – korytowanie na długości drogi obustronnie pod utwardzenie poboczy z kruszywa/frezu, d) profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. 4 cm, e) wymiana wpustów deszczowych f) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni w ilości 0,7kg/m2, g) ułożenie warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej ACW 11 ( 0,75kgm2) grubości średniej po zagęszczeniu 3cm h) skropienie warstwy wiążącej emulsją w ilości 0,5kg/m2 i) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11So grubości po zagęszczeniu 4cm, j) utwardzenie poboczy gruntowych frezowaną oraz kruszywem kamiennym 0-31,5 szer. 1,0m, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), k) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, l) sprzątanie terenu budowy. Cały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym ( działki drogowe nr 70/2, 100/1 i 129)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: ZADANIE 5 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1916D na odcinku o długości ok. 460 m - ul. Kiełczowska od terenu PKP do skrzyżowania z ul. Kwiatową w miejscowości Mirków, gmina Długołęka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni odcinka drogi powiatowej drogi powiatowej nr 1916D na długości około 460 m – od terenu PKP do skrzyżowania z ul. Kwiatową w miejscowości Mirków, gmina Długołęka. Zakres robót wykonany będzie dla istniejącej jezdni pomniejszonej o pas o szerokości 2,0 m wzdłuż nowo wykonanego krawężnika stanowiącego obramowanie ciągu pieszo-rowerowego po stronie wschodniej, oraz dla istniejących szerokości zjazdów i poboczy w pasie drogowym – cz. dz. nr 325, obręb Mirków, gmina Długołęka. Zakres prac polegać będzie na sfrezowaniu na grubości średnio 8 cm warstw bitumicznych istniejącej nawierzchni jezdni modernizowanego odcinka, a następnie wykonaniu warstwy wyrównawczej – wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości średnio 4 cm (100 kg/m2), oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S o grubości 4 cm. Zjazdy i włączenia ulic gruntowe należy utwardzić w granicach pasa drogowego drogi powiatowej warstwą destruktu asfaltowego pozyskanego w procesie wcześniejszego frezowania nawierzchni jezdni o gr. 20 cm; nawierzchnię na zjazdach wykonanych z kostki betonowej należy przełożyć w taki sposób, aby powiązać je wysokościowo z nowo wykonywaną nawierzchnią jezdni. Należy także wykonać ulepszenie poboczy gruntowych na szerokości 1,0 m warstwą destruktu asfaltowego o gr. 15 cm, dopasowując wysokościowo ich powierzchnię do krawędzi jezdni – powierzchnia pobocza obniżona o 1 – 2 cm względem docelowej krawędzi jezdni, spadek poprzeczny 6% w kierunku rowu. Wykonać regulację pionową istniejących studni kanalizacji. Zamierzenie to ma na celu polepszenie parametrów technicznych jezdni, walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2) Zakres robót: a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) cięcie piłą nawierzchni bitumicznej jezdni, c) frezowanie technologiczne istniejącej nawierzchni jezdni, d) wykonanie koryt pod zjazdy i pobocza wraz z wywozem urobku i jego utylizacją, e) regulacja pionowa studni kanalizacji dla włazów kanałowych, f) oczyszczenie istniejącej podbudowy bitumicznej, g) skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową warstw bitumicznych nawierzchni jezdni, h) profilowanie istniejącej podbudowy bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 100 kg/m2, i) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm, j) ulepszenie zjazdów i włączeń gruntowych warstwą destruktu asfaltowego o gr. 20 cm, k) ulepszenie poboczy gruntowych na szerokości 1,0 m warstwą destruktu asfaltowego o gr. 15 cm, l) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na istniejących zjazdach, m) wywóz urobku we własnym zakresie Wykonawcy, n) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego, o) sprzątanie terenu budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe w pensjonacie - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę prace wykończeniowe w pensjonacie: - podwieszenie sufitów gk - gipsowe gładzie ścienne - malatury - montaż oświetlenia, gniazd sieciowych itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI