Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Smardzewice w 2022 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Smardzewice w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmardzewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-07-18
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smardzewice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00234724
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Smardzewice w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smardzewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Smardzewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: smardzewice@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smardzewice.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Smardzewice w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2440b8-eaef-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078223/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Smardzewice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf2440b8-eaef-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: strona internetowa prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/

strona internetowa, na której po zalogowaniu na konto podmiotu „Wykonawca”
udostępniane są formularze do złożenia/wycofania oferty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bf2440b8-eaef-11ec-9a86-f6f4c648a056

Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:

ocds-148610-bf2440b8-eaef-11ec-9a86-f6f4c648a056

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Smardzewice
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz.
2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres
wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele
archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada
kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą
w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię
archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodnie z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora
ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Remont nawierzchni drogi leśnej nr inw. 220/957 w leśnictwie
Brzustów
długości około 1,658 km, Gmina Inowłódz, woj. łódzkie, działki ewidencyjne nr:
1335, 1336, 1339, 1340/4 - obręb ewidencyjny 0001;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymaganiami, sposobem
realizacji, technologii, wykonania i odbioru robót zawiera dokumentacja projektowa,
przedmiary oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
znajduje się w załączniku nr 14 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie oferta, która
uzyska największą sumę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Remont nawierzchni drogi leśnej nr inw. 220/1028 w leśnictwie
Giełzów
długości około 2,352 km, Gmina Inowłódz, woj. łódzkie, działki ewidencyjne nr:
1351, - obręb ewidencyjny 0001; Gmina Opoczno Obszar Wiejski działki
ewidencyjne: 467, 468 Obręb ewidencyjny 0002 Antoniów, działki ewidencyjne:
1188, 1189, 1190, 1191/2, 1192, 1193, 1195, 1197/2, obręb ewidencyjny 0014
KraśnicaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymaganiami, sposobem
realizacji, technologii, wykonania i odbioru robót zawiera dokumentacja projektowa,
przedmiary oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
znajduje się w załączniku nr 15 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie oferta, która
uzyska największą sumę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3– Remont nawierzchni drogi leśnej nr inw. 220/2026 w leśnictwie Małe
Końskie
długości około 1,192 km,, Gmina Mniszków, woj. łódzkie, działki ewidencyjne nr:
822/1, 880, 881, 882 - obręb ewidencyjny 0001 Błogie Rządowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymaganiami, sposobem
realizacji, technologii, wykonania i odbioru robót zawiera dokumentacja projektowa,
przedmiary oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
znajduje się w załączniku nr 16 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie oferta, która
uzyska największą sumę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 – Konserwacja nawierzchni drogi pożarowej nr 33 w leśnictwie
Trzebiatów
długości około 0,806 km, Gmina Tomaszów Mazowiecki, działki ewidencyjne: 613,
obręb ewidencyjny Karolinów, Gmina Mniszków działki ewidencyjne: 826, Obręb
ewidencyjny Błogie Rządowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymaganiami, sposobem
realizacji, technologii, wykonania i odbioru robót zawiera dokumentacja
projektowa, przedmiary oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych znajduje się w załączniku nr 17 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie oferta, która
uzyska największą sumę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Pakiet nr 5 – Remont nawierzchni drogi leśnej nr inw. 220/2027 w leśnictwie
Twarda
długości około 1,130 km, Gmina Tomaszów Mazowiecki, działki ewidencyjne 2210,
2211, 2212, Obręb ewidencyjny 0013 Smardzewice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymaganiami, sposobem
realizacji, technologii, wykonania i odbioru robót zawiera dokumentacja
projektowa, przedmiary oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych znajduje się w załączniku nr 18 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie oferta, która
uzyska największą sumę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 – Konserwacja nawierzchni drogi pożarowej nr 32 w leśnictwie
Trzebiatów
długości około 1,257 km, Gmina Tomaszów Mazowiecki, działki ewidencyjne: 613,
614, 615, 616, obręb ewidencyjny Karolinów,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymaganiami, sposobem
realizacji, technologii, wykonania i odbioru robót zawiera dokumentacja
projektowa, przedmiary oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych znajduje się w załączniku nr 20 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie oferta, która
uzyska największą sumę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz
spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej jedno zadanie (na podstawie jednej umowy) polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę, remont lub
konserwację drogi o minimalnej wartości 30 000 zł brutto, przy czym:
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co
najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać należyte wykonanie co
najmniej jednego zadania (na podstawie jednej umowy) polegającego na wykonaniu
robót budowlanych obejmujących budowę, remont lub konserwację dróg i co
najmniej 50% wartości robót budowlanych wymaganych w treści niniejszego
warunku;
 w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co
najmniej jeden z takich podmiotów lub Wykonawca (a w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich
wykonawców) powinien wykazać należyte wykonanie co najmniej jednego zadania
(na podstawie jednej umowy) polegającego na wykonaniu robót budowlanych
obejmujących budowę, remont lub konserwację dróg, o wartości stanowiącej co
najmniej 50% wartości robót budowlanych wymaganych w treści niniejszego
warunku;
Warunek w zakresie doświadczenia dotyczy każdej z części zamówienia. Jeśli
Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden z pakietów Zamawiający uzna za
spełniony warunek w zakresie doświadczenia jeśli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej
jedno zadanie (na podstawie jednej umowy) polegające na wykonaniu robót
budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę, remont lub konserwację
drogi o minimalnej wartości 30 000 zł brutto
Uwaga! Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
jak również podmiot udostępniający zasoby nie mogą sumować wartości kilku
wykonanych przez siebie robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania
wymaganej przez Zamawiającego wartości.
Przez odrębną robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonaną
na podstawie jednej umowy.
b) Zamawiający nie stawia warunku w zakresie dysponowania potencjałem
technicznym.
c) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponować:
 co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą
uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Uprawnienia posiadane przez osobę wskazaną powyżej w wymaganym zakresie,
powinny być zgodne z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88) oraz aktualnym obowiązującym
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - w przypadku osób
będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub
państw członkowskich (EFTA) -stron umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją
o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług
transgranicznych.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania
przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed
dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych
funkcji w dotychczasowym zakresie.
W trakcie wykonywania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności
uniemożliwiających lub utrudniających dalsze wykonywanie obowiązków przez
osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca będzie mógł je zmienić, z zastrzeżeniem,
iż w takiej sytuacji Wykonawca obowiązany będzie przedstawić do zatwierdzenia
Zamawiającemu osobę, która będzie posiadała, co najmniej takie kwalifikacje
(wykazane w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz w zakresie
kryteriów) jak osoba w wykazie osób, która ma zastąpić. Wykonawcy nie będzie
przysługiwać roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio z usunięcia
lub wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu
zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca składa oferty na dwie lub więcej części zamówienia,
Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 13.2.4 c) SWZ poprzez wskazanie tej samej osoby posiadającej ważne uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej
drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe informacje o podmiotowych środkach dowodowych zawiera rozdział 14 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje o podmiotowych środkach dowodowych zawiera rozdział 14 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Szczegółowe informacje dotyczące wadium określa rozdział 22 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć zgodnie ze sposobem przygotowania i składania ofert, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI