Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw w Nadleśnictwie Turawa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw w Nadleśnictwie Turawa w latach 2022-2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTurawa
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-06-13
  • ZamawiającyPAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO TURAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00182797
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw w Nadleśnictwie Turawa w latach 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO TURAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 35

1.5.2.) Miejscowość: Turawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-045

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: turawa@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.turawa.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw w Nadleśnictwie Turawa w latach 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-193b79dc-dd90-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00178660/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw w Nadleśnictwie Turawa w latach 2022-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_turawa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia - Platforma Zakupowa - https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_turawa, zakładka POSTĘPOWANIA.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
- składanie ofert,
- przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
- odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.), na
Platformie Zakupowej.
Ofertę wraz załącznikami, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawarte zostały w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawarte zostały w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – konserwacja i naprawy dróg leśnych na obszarze realizacji zadania tj. na terenie leśnictw: Bukowo, Zagwiździe, Dębiniec, Laskowice, Morcinek, Jełowa, Dąbrówka - Nadleśnictwa Turawa
Obiektami, na których przewiduje się konserwację jedną z czterech metod (technologii) są drogi leśne wewnętrzne. Przedmiotowe drogi posiadają nawierzchnie tłuczniowe oraz gruntowe.
Sposoby konserwacji i uzupełnień nawierzchni dróg leśnych (utrzymanie bieżące) technologie, zakres prac):
R-DROGI - naprawa dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Turawa poprzez dowiezienie, rozplantowanie, profilowanie, zagęszczenie i uwałowanie kamienia bazaltowego przy użyciu walca wibracyjnego samojezdnego - 4350 ton kruszywa.
R-DROGIRO - mechaniczne profilowanie (równanie) i zagęszczenie dróg leśnych o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej polegające na wyrównaniu podłużnym drogi z nadaniem jezdni prawidłowych spadków. Roboty te należy wykonać równiarką samojezdną i walcem wibracyjnym samojezdnym z usunięciem ewentualnego urobku - 160 mth.
GODZRĘCZD - prace ręczne godzinowe dróg - 100 godzin.
DRPRZEPUS - odbudowa przepustów - 27 mb

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Wskazane ilości prac stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie każdego z zadań, mają charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z zadań może być mniejsza od ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż o wartości 80 % przedmiotu umowy („zamówienie podstawowe”) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Pozostałe 20 % wartości przedmiotu umowy stanowi zamówienie opcjonalne (dalej „Opcja”).
2. Skorzystanie z Opcji może nastąpić przez cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku możliwości wydatkowania zwiększonych środków finansowych, umożliwiających realizację zamówienia objętego opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (objętego niniejszym postępowaniem) możliwość udzielenia zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt.,7 ustawy PZP. Zamówienia mogą zostać udzielone po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie w ramach niniejszego postępowania. Przewidywany zakres robót będzie polegał na wykonaniu częściowych uzupełnień nawierzchni dróg leśnych metodami określonymi w niniejszym postępowaniu. Wartość przewidywanych zamówień nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego objętego niniejszym postępowaniem.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – konserwacja i naprawy dróg leśnych na obszarze realizacji zadania tj. na terenie leśnictw: Kadłub Turawski, Bierdzany, Rzędów, Marszałki - Nadleśnictwa Turawa
Obiektami, na których przewiduje się konserwację jedną z czterech metod (technologii) są drogi leśne wewnętrzne. Przedmiotowe drogi posiadają nawierzchnie tłuczniowe oraz gruntowe.
Sposoby konserwacji i uzupełnień nawierzchni dróg leśnych (utrzymanie bieżące) technologie, zakres prac):
R-DROGI - naprawa dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Turawa poprzez dowiezienie, rozplantowanie, profilowanie, zagęszczenie i uwałowanie kamienia bazaltowego przy użyciu walca wibracyjnego samojezdnego - 1800 ton kruszywa.
R-DROGIRO - mechaniczne profilowanie (równanie) i zagęszczenie dróg leśnych o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej polegające na wyrównaniu podłużnym drogi z nadaniem jezdni prawidłowych spadków. Roboty te należy wykonać równiarką samojezdną i walcem wibracyjnym samojezdnym z usunięciem ewentualnego urobku - 100 mth.
GODZRĘCZD - prace ręczne godzinowe dróg - 185 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Wskazane ilości prac stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie każdego z zadań, mają charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z zadań może być mniejsza od ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednakże nie mniej niż o wartości 80 % przedmiotu umowy („zamówienie podstawowe”) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Pozostałe 20 % wartości przedmiotu umowy stanowi zamówienie opcjonalne (dalej „Opcja”).
2. Skorzystanie z Opcji może nastąpić przez cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku możliwości wydatkowania zwiększonych środków finansowych, umożliwiających realizację zamówienia objętego opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (objętego niniejszym postępowaniem) możliwość udzielenia zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt.,7 ustawy PZP. Zamówienia mogą zostać udzielone po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie w ramach niniejszego postępowania. Przewidywany zakres robót będzie polegał na wykonaniu częściowych uzupełnień nawierzchni dróg leśnych metodami określonymi w niniejszym postępowaniu. Wartość przewidywanych zamówień nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego objętego niniejszym postępowaniem.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) warunek ten, w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub konserwacji dróg
o wartości kontraktowej nie mniejszej niż:
- dla Zadania nr 1 - 600 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dla Zadania nr 2 - 250 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,

UWAGA! W przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest doświadczenie w realizacji roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie lub konserwacji dróg o wartości kontraktowej nie mniejszej niż: 850 000 zł brutto.
2) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić rolę Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Uwaga! Wskazane osoby muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty poświadczające odpowiednie uprawnienia i przynależność do izb zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez w/w osoby, odpowiadające wskazanym powyżej uprawnieniom, uprawnienia budowlane wydane obywatelom innych państw Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej spełniające wymogi określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272). Osoby z poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą legitymizować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwa izbą.
1.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 9.
1.3. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na dwa zadania, nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać więcej niż w jednym zadaniu:
1) wartości tego samego doświadczenia,
2) tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia do pełnienia takich samych funkcji, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby osoba nadzoru była wskazywana w więcej niż w jednym Pakiecie;
3) tego samego potencjału technicznego.
1.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
1.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług nadzoru budowlanego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień i doświadczeniu, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ),
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ),
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W takim przypadku Wykonawca, będzie zobowiązany złożyć dodatkowo:
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (przykładowy wzór zobowiązania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
- w Zadaniu nr 1 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
- w Zadaniu nr 2 - 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych);
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):
a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
c) oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają w formularzu Oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
g) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy. Strony dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących okolicznościach:
1) Dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron umowy,
2) Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,
3) Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem zasad określonych w art. 455 ustawy PZP.

Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie chodnika betonowego około 20 metrów - Stare Siołkowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie chodnika betonowego około 20 metrów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI