Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rzepin.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rzepin.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzepin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-08
  • Numer ogłoszenia633513-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 633513-N-2018 z dnia 2018-10-08 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin: Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rzepin.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
NIE DOTYCZY
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: NIE DOTYCZY
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
NIE DOTYCZY

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin, krajowy numer identyfikacyjny 81053927828001, ul. ul. Puszczy Rzepińskiej  11 , 69-110   Rzepin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7596433, 7508339, e-mail rzepin@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 596 205.
Adres strony internetowej (URL): http://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
NIE DOTYCZY
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_rzepin/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_rzepin/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
NIE DOTYCZY

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rzepin Ul. Puszczy Rzepińskiej 11, 69-110 Rzepin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rzepin.
Numer referencyjny: SA.270.2.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Rzepin. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: „Część”): 1) Część I – Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Kunowice. 2) Część II – Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Nowy Młyn. 3) Część III – Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Nowy MłynProchowiec 1) Część I – Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Kunowice: Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i nierówności. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 137 relacji Słubice - Sulęcin, a kończy na skrzyżowaniu dróg leśnych. Długość remontowanej drogi wynosi 1390,00 m. Istniejąca droga po remoncie usprawni ruch pojazdów i ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo ludzi pracujących przy robotach pozyskaniowych oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D; - prędkość projektowa: 30km/h; - szerokość jezdni: 3,5 m.; - szerokość poboczy: 2x0,75 m.; - kategoria ruchu: KR1; - obciążenie: 100 KN/oś; - nawierzchnia drogowa nieulepszona. Istniejąca droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których jezdnia drogi leśnej utraciła spadki poprzeczne, uległa wypłaszczeniu , powstały na niej liczne wyboje i zapadnięcia, co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan nie koliduje z remontowana drogą. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: - Mechaniczne profilowanie istn. nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, - rozścielenie warstwy gruzu betonowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm, (łatanie ubytków, paski o szerokości 1,0m, 1,5m, cała szerokość drogi) - wałowanie warstwy gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t. (odcinki o szerokości od 1,0 do 3,5 m), - zagęszczenie gruzu w miejscu ubytków wibratorem powierzchniowym - wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi), 2) Część II – Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Nowy Młyn: Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i nierówności. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w parkingu przy drodze krajowej nr 92, a kończy za punktem czerpania wody do celów pożarowych przy jeziorze Busko. Długość remontowanej drogi wynosi 1524,00 m. Istniejąca droga po remoncie usprawni ruch pojazdów i ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo ludzi pracujących przy robotach pozyskaniowych oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D; - prędkość projektowa: 30km/h; - szerokość jezdni: 3,5 m.; - szerokość poboczy: 2x0,75 m.; - kategoria ruchu: KR1; - obciążenie: 100 KN/oś; - nawierzchnia drogowa nieulepszona. Istniejąca droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których jezdnia drogi leśnej utraciła spadki poprzeczne, uległa wypłaszczeniu , powstały na niej liczne wyboje i zapadnięcia, co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan nie koliduje z remontowana drogą. Zamawiający informuje, że część planowanej do konserwacji drogi przebiega również przez teren leśnictwa Rzepin. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: - Mechaniczne profilowanie istn. nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, - rozścielenie warstwy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 10-25 cm, (łatanie ubytków, paski o szerokości 1,0m, 1,5m, cała szerokość drogi) - wałowanie warstwy kruszywa łamanego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t. (odcinki o szerokości od 1,0 do 3,5 m), - zagęszczenie mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego w miejscu ubytków wibratorem powierzchniowym - wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi), 3) Część III – Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Prochowiec: Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i nierówności. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w parkingu bazy produkcyjnej BMW przy drodze krajowej nr 92, a kończy w istn. drodze leśnej. Długość istn. drogi do konserwacji wynosi 276 m. Istniejąca droga po remoncie usprawni ruch pojazdów i ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo ludzi pracujących przy robotach pozyskaniowych oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D; - prędkość projektowa: 30km/h; - szerokość jezdni: 3,5 m.; - szerokość poboczy: 2x0,75 m.; - kategoria ruchu: KR1; - obciążenie: 100 KN/oś; - nawierzchnia drogowa nieulepszona. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których jezdnia drogi leśnej utraciła spadki poprzeczne, uległa wypłaszczeniu , powstały na niej liczne wyboje i zapadnięcia, co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan koliduje lokalnie z istn. drogą leśną. Inwestor na własny koszt wytnie istn. drzewa, natomiast karczowanie dołów leży po stronie Wykonawcy. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: - Mechaniczne profilowanie istn. nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, - rozścielenie warstwy gruzu betonowego w dwóch warstwach 0/63 mm o gr. 20 cm, i 0/31,5mm o gr. 10 cm; - wałowanie i zagęszczenie warstwy nawierzchni jezdni z gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t., - wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi),

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233000-9
45233140-2
45233226-9
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: 3.14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: - administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Nadleśnictwo Rzepin, z siedzibą przy ul. Puszczy Rzepińskiej 11, 69-110 Rzepin, e-mail: rzepin@szczecin.lasy.gov.pl, tel: (+48) 95 7598 605 - Zamawiający; - dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; - odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; - Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia obejmujące zarówno prace wykonywane ręcznie jak również prace związane z obsługą przez operatorów maszyn i urządzeń, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Wykaz czynności w ramach realizacji niniejszego zamówienia, które powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: - prace wykonywane przez operatorów mechanicznego sprzętu budowlanego, niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji finansowej. Warunek ten w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł
Informacje dodatkowe Warunek dotyczy wszystkich części zamówienia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: a) co najmniej 1 szt. maszyn typu koparka lub ładowarka lub koparko-ładowarka, b) co najmniej 1 szt. walca drogowego statycznego lub wibracyjnego. Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: a) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia operatora maszyn typu koparka, lub ładowarka lub koparko-ładowarka,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych razem z ofertą, oraz potwierdzonych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców odrębnie dla każdej części zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Na podstawie art. 22d ust. 2 PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie kilku Części zamówienia to nie może, celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazać tego samego doświadczenia, tego samego potencjału technicznego ani tych samych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w więcej niż jednej Części.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego – informacje nt. sprzętu, którym na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował Wykonawca. - oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – informacje nt. osób które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
NIE DOTYCZY
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
NE DOTYCZY

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanawiania dynamicznego systemy zakupów.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe
NIE DOTYCZY

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowy lub o okres niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w minimalnym wymiarze deklarowanym przez Zamawiającego, jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające jej realizację zgodnie z warunkami opisanymi w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca ani Zamawiający. 2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia, w tym przeprowadzania odbiorów, jeśli nie zmniejszy to standardu wykonania robót i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego. 3) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia dopuszcza się zmianę członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 4) Dopuszcza się zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy. 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ; b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SIWZ przygotowanie pakietu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym oraz powinien wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn. zm.), wówczas informacje te muszą być wyodrębnione w formie osobnego pakietu celem zachowania przez Zamawiającego tajemnicy. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony „Tajemnice przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-23, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Kunowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i nierówności. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 137 relacji Słubice - Sulęcin, a kończy na skrzyżowaniu dróg leśnych. Długość remontowanej drogi wynosi 1390,00 m. Istniejąca droga po remoncie usprawni ruch pojazdów i ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo ludzi pracujących przy robotach pozyskaniowych oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D; - prędkość projektowa: 30km/h; - szerokość jezdni: 3,5 m.; - szerokość poboczy: 2x0,75 m.; - kategoria ruchu: KR1; - obciążenie: 100 KN/oś; - nawierzchnia drogowa nieulepszona. Istniejąca droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których jezdnia drogi leśnej utraciła spadki poprzeczne, uległa wypłaszczeniu , powstały na niej liczne wyboje i zapadnięcia, co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan nie koliduje z remontowana drogą. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: - Mechaniczne profilowanie istn. nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, - rozścielenie warstwy gruzu betonowego 0/31,5 mm o gr. 15 cm, (łatanie ubytków, paski o szerokości 1,0m, 1,5m, cała szerokość drogi) - wałowanie warstwy gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t. (odcinki o szerokości od 1,0 do 3,5 m), - zagęszczenie gruzu w miejscu ubytków wibratorem powierzchniowym - wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Szczegółowe specyfikacje techniczne – załącznik nr 9 do SIWZ. - Opis techniczny – załącznik nr 10 do SIWZ. - Plan orientacyjny – załącznik nr 11 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9, 45233140-2, 45233226-9, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Nowy Młyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i nierówności. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w parkingu przy drodze krajowej nr 92, a kończy za punktem czerpania wody do celów pożarowych przy jeziorze Busko. Długość remontowanej drogi wynosi 1524,00 m. Istniejąca droga po remoncie usprawni ruch pojazdów i ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo ludzi pracujących przy robotach pozyskaniowych oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D; - prędkość projektowa: 30km/h; - szerokość jezdni: 3,5 m.; - szerokość poboczy: 2x0,75 m.; - kategoria ruchu: KR1; - obciążenie: 100 KN/oś; - nawierzchnia drogowa nieulepszona. Istniejąca droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których jezdnia drogi leśnej utraciła spadki poprzeczne, uległa wypłaszczeniu , powstały na niej liczne wyboje i zapadnięcia, co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan nie koliduje z remontowana drogą. Zamawiający informuje, że część planowanej do konserwacji drogi przebiega również przez teren leśnictwa Rzepin. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: - Mechaniczne profilowanie istn. nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, - rozścielenie warstwy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 10-25 cm, (łatanie ubytków, paski o szerokości 1,0m, 1,5m, cała szerokość drogi) - wałowanie warstwy kruszywa łamanego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t. (odcinki o szerokości od 1,0 do 3,5 m), - zagęszczenie mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego w miejscu ubytków wibratorem powierzchniowym - wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Szczegółowe specyfikacje techniczne – załącznik nr 12 do SIWZ. - Opis techniczny – załącznik nr 13 do SIWZ. - Plan orientacyjny – załącznik nr 14 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9, 45233140-2, 45233226-9, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Prochowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i nierówności. Droga przeznaczona do konserwacji zaczyna się w parkingu bazy produkcyjnej BMW przy drodze krajowej nr 92, a kończy w istn. drodze leśnej. Długość istn. drogi do konserwacji wynosi 276 m. Istniejąca droga po remoncie usprawni ruch pojazdów i ciężkiego sprzętu niezbędnego do wykonania zabiegów hodowlanych oraz prac związanych z pozyskaniem surowca drzewnego. Projektowana inwestycja zwiększy bezpieczeństwo ludzi pracujących przy robotach pozyskaniowych oraz umożliwi ich wykonanie bez względu na warunki atmosferyczne. Dane techniczne: - klasa techniczna D; - prędkość projektowa: 30km/h; - szerokość jezdni: 3,5 m.; - szerokość poboczy: 2x0,75 m.; - kategoria ruchu: KR1; - obciążenie: 100 KN/oś; - nawierzchnia drogowa nieulepszona. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową. Droga jest w złym stanie technicznym. Przy wykonywaniu intensywnych prac leśnych droga pożarowa uległa w ostatnim czasie znacznemu pogorszeniu. Zły stan techniczny spowodowały również solidne opady deszczu, na skutek których jezdnia drogi leśnej utraciła spadki poprzeczne, uległa wypłaszczeniu , powstały na niej liczne wyboje i zapadnięcia, co znacznie utrudnia przejazd pojazdów kołowych. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest również utrudniony z uwagi na powstanie zastoisk wód opadowych, które powodują dalszą dewastację nawierzchni drogi. Szerokość istniejącej drogi wynosi 3,5 m. Istniejący drzewostan koliduje lokalnie z istn. drogą leśną. Inwestor na własny koszt wytnie istn. drzewa, natomiast karczowanie dołów leży po stronie Wykonawcy. Konserwacja drogi składa się z następujących czynności: - Mechaniczne profilowanie istn. nawierzchni drogi równiarką z nadaniem spadków daszkowych 4%, - rozścielenie warstwy gruzu betonowego w dwóch warstwach 0/63 mm o gr. 20 cm, i 0/31,5mm o gr. 10 cm; - wałowanie i zagęszczenie warstwy nawierzchni jezdni z gruzu betonowego walcem wibracyjnym o masie 9-11 t., - wałowanie wykonać od brzegów nawierzchni ku środkowi, początkowo na sucho a następnie z polewaniem wodą (dotyczy całej szerokości drogi), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 15 do SIWZ. - Opis techniczny – załącznik nr 16 do SIWZ. - Plan orientacyjny – załącznik nr 17 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9, 45233140-2, 45233226-9, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zaplecza sanitarnego wewnątrz hali - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie zaplecza sanitarnego wewnątrz hali produkcyjno - magazynowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI