Konserwacja dachu budynku Domu Polskiego w Olsztynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja dachu budynku Domu Polskiego w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającyInstytut Północny im. W. Kętrzyńskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Konserwacja dachu budynku Domu Polskiego w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Północny im. W. Kętrzyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383544690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 87

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-402

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895276618

1.5.8.) Numer faksu: 895276619

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ip.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ip.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja dachu budynku Domu Polskiego w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe59730-03f5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00097013/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dachu Domy Polskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.ip.olsztyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.ip.olsztyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu (/⁠IPOlsztyn/⁠SkrytkaESP) https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej Zamawiającego email sekretariat@ip.olsztyn.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty i dokumentów składanych równocześnie z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu ePUAPu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Północny im. W. Kętrzyńskiego ul. Partyzantów 87 10-402 Olsztyn, mail sekretariat@ip.olsztyn.pl. 2) Adres e–mail inspektora ochrony danych osobowych: ekretariat@ip.olsztyn.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 330000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dachu budynku Domu Polskiego w Olsztynie. Budynek objęty jest ochroną przez wpis do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego pod nr A-4025 z dnia 10.12.1997 r. Budynek posiada trzy kondygnacje: dwa piętra, parter, jest podpiwniczony. Dach płaski, stropodach kryty papą termozgrzewalną.

Program prac:

- Pokrycie połaci dachowej - wymiana istniejącego pokrycia z papy asfaltowej na pokrycie z dwóch warstw papy termozgrzewalnej z wymianą podłoża z warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej.
- Obróbki blacharskie - nieprawidłowo wykonane i nieszczelne 41-letnie obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej należy usunąć w całości. Wykonać nowe obróbki z blachy tytanowo-cynkowej łączone na rąbek stojący i wyposażone w niezbędne kapinosy.
- Instalacja odgromowa. Zdjąć zwody i wyciąć wszystkie zabetonowane wsporniki. Po wykonaniu nowego pokrycia dachu i obróbek blacharskich ponownie zamontować zwody w pierwotnym układzie (siatka kwadratów 6x6m). Stosować nie wymagające mocowania do podłoża uchwyty z balastem betonowym oraz elastyczne łączniki kompensujące ruchy termiczne zwodów. Do siatki zwodów podłączyć obróbki blacharskie i zwody znajdujące się na kominach oraz metalowe obudowy wentylatorów wyciągowych. Zwody pionowe – zapewnić ciągłość uziemienia.
- Kominy - należy je rozebrać do zdrowego rdzenia i odtworzyć w tych samych gabarytach z cegły ceramicznej pełnej. Wykonać nowe czapki z betonu W8 C20/25 o grubości 8cm zbrojonego siatką 15x15cm ze stali śr. 6mm A-IIIN. Na betonowe czapki kominów należy nakleić papę termozgrzewalną w kolorze czerwono-brązowym i ponownie zamontować czasowo zdjętą instalację odgromową.
- Wazony - odlanie formy z najlepiej zachowanego wazonu i wykonanie nowych kopii z zastosowaniem żywic poliestrowych powszechnie stosowanych przy budowie jachtów. Zastosowanie białego żelkotu pozwoliłoby uniknąć konieczności wykonywania i odnawiania powłok malarskich. Właściwym wykonawcą nowych wazonów byłaby stocznia jachtowa.
- Orzeł - powierzchnię betonu należy oczyścić z porostów i odpadającej farby, zagruntować powierzchnię betonu i nałożyć nową farbę elewacyjną o wysokiej odporności na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych (tj. opady, promieniowanie słoneczne, zmiany temperatury), wietrzenie, zabrudzanie oraz porost glonów i grzybów (np. farba silikatowa).
- Wyłaz dachowy - wyjście na dach jest wykonane niezgodnie z przepisami. Drabina o wysokości ok. 4,5 m jest osadzona nieprawidłowo.
Cztery najwyższe stopnie są odsunięte od ściany na odległość ok. 6 cm, co uniemożliwia bezpieczne oparcie stopy i zagraża upadkiem z wysokości ponad czterech metrów. Drabinę na całej długości należy osadzić w odległości minimum 20 cm od ściany, co umożliwi pewne oparcie stóp na jej szczeblach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, których mowa w art. 214 ust 1 pkt
7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo robót budowlanych w zakresie remontu elewacji budynku do 20 % z wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki w wykresie długości okresu gwarancji, terminów płatności będą określane na zasadach wynikających z projektowanych postanowień
umownych załączonych do zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
a) kryterium 1 – cena oferty (C) – waga 60% [60 pkt] W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: Cn/Co x 100 x 60 = liczba punktów gdzie: Cn – najniższa cena spośród wszystkich zaoferowanych przez Wykonawców Co – cena zaoferowana w ocenianej ofercie Liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 60 – waga kryterium ceny Co – liczba punktów, jaką uzyskała oferta Wykonawcy w kryterium cena.
b) kryterium 2 – długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (G) – 40% [40 pkt] Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji jakości wynoszącego 3 lata. Wykonawca, który zadeklaruje 3-letni okres gwarancji jakości, otrzyma 0 (zero) punktów. Poszczególnym okresom gwarancji jakości zostaną przyznane następujące punkty: 3 lata - 0 pkt, 4 lata - 20 pkt, 5 lat i więcej - 40 pkt. Gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę wyrażona w niepełnych latach spowoduje przyjęcie do obliczenia liczby punktów w tym kryterium liczby zaoferowanych pełnych lat gwarancji jakości.
2. Za ofertę najkorzystniejszą (P)zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punków obliczoną wg wzoru: P = C + G poszczególne symbole oznaczają: P – końcowa liczba punktów, C – liczba punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa, G – liczba punktów uzyskanych w kryterium: okres gwarancji
jakości i rękojmi.
3. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc
po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Szczegóły zawarto w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI. SWZ oraz spełniają, określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
3) warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
4) warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegające na budowie, przebudowie bądź remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków prowadzonego przez właściwego miejscowo Konserwatora Zabytków bądź znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej, o wartości min. 100.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą kwalifikacje, oraz wykaże co najmniej 2-letnią praktykę w robotach budowlanych przy zabytkach
nieruchomych, o których mowa w art. 37c ustawy z 23 lipca 2003r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.). Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2016r., poz. 29 z późn. zm.) Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje
zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r., poz.65). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców składających wspólną ofertę. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:
1)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.
1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;2). odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ. 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust.1 i 2 SWZ;2) zobowiązanie i oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa W Rozdziale VII ust. 3.1 SWZ (jeżeli dotyczy); 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy): - Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne).4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp zał. 8 (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej:
1) w części dotyczącej terminu realizacji robót budowlanych w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, udzielonych na podstawie art. 455 ustawy Pzp lub robót zamiennych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót pierwotnie objętych niniejszą Umową, b) wystąpienia istotnej okoliczności, niezależnej od Zamawiającego, której Zamawiający pomimo zachowania należytej staranności nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu, d) nieprzekazania Wykonawcy przez Zamawiającego Dokumentacji lub innych dokumentów budowy, o których przekazania Zamawiający był zobowiązany, e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Zamawiającego w przypadku
stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), f) z powodu istotnych braków lub błędów w Dokumentacji również tych polegających na niezgodności Dokumentacji z przepisami prawa, g)wystąpienia okoliczności siły wyższej albo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi
zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy (np. wystąpienie kolizji, wystąpienie problemów z właścicielami działek na których wykonywane będą roboty, protesty mieszkańców, konieczność usunięcia niewybuchów, konieczności przeprowadzenia wykopalisk archeologicznych, wprowadzenie jednego ze stanów nadzwyczajnych, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii) oraz działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron Umowy,
h)przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszej Umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania ww. okoliczności. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 2) w części dotyczącej sposobu realizacji
przedmiotu Umowy, zakresu Umowy, materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, z powodu:
a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w Dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,
c) konieczności zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę za pośrednictwem ePuap na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnym na bip.ip.olsztyn.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd. Sekcji VII pkt 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
d)odmiennych od przyjętych w Dokumentacji warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych. Każdorazowo na taką zmianę z inicjatywy Wykonawcy musi wyrazić zgodę Projektant, który wykonał Dokumentację oraz Zamawiający.
Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę;
3) W części dotyczącej konieczności zastosowania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych Dokumentacją, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy.
Jeżeli zmiana Umowy wymaga zmiany Dokumentacji lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, Strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz informacją o konieczności lub nie zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki;
4) w części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: a) konieczności wykonania robót lub prac, na skutek sytuacji określonej w pkt 2 lub 3, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) wystąpienia przesłanek określonych w art. 3571 Kodeksu Cywilnego;
5) w przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy kierownika budowy lub kierowników robót w przypadkach i na warunkach określonych w § 15 Umowy;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż półki, przyklejenie listwy- Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż półki, przyklejenie listwy. Termin wtorki, czwartki po godzinie 14tej środa po 16tej piątek po 13tej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI