Kompleksowy remont czterech mieszkań i pełne dostosowanie ich do potrzeb usług społecznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowy remont czterech mieszkań i pełne dostosowanie ich do potrzeb usług społecznych realizowanych przez PSONI w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyPolskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00278099
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowy remont czterech mieszkań i pełne dostosowanie ich do potrzeb usług społecznych realizowanych przez PSONI w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190056591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-371

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psoni.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Organizacja pozarządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Miasta Gdańska - Biuro Zamówień Publicznych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000598463

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Nowe Ogrody 8/12

1.11.4.) Miejscowość: Gdańsk

1.11.5.) Kod pocztowy: 80-803

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: bzp@gdansk.gda.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.gdansk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy remont czterech mieszkań i pełne dostosowanie ich do potrzeb usług społecznych realizowanych przez PSONI w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea2f68d-0cdb-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

z niepełnosprawnością intelektualną – adaptacja 4 lokali mieszkalnych w Gdańsku oraz zakup samochodu na potrzeby świadczenia usług społecznych” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.p

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu:
1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
1.2. ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP
1.3. poczty elektronicznej:marek.komorowski@gdansk.gda.pl oraz : krzysztof.glinski@psoni.gda.pl (rekomendowana jest np. do przesyłania pytań, składania dokumentów na wezwanie Zamawiającego, przesyłania wyjaśnień/ uzupełnień)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się wewnętrznym numerem postępowania (2/Inw/PSONI/22).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w dokumentach zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/Inw/PSONI/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Matejki 22/1, 80-437 Gdańsk, dz. nr 246 obręb 0052, Gdańsk 226101_1, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego postępowania dokumentacji obejmującej:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawcze aranżacji mieszkania, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej,
c) Opinię techniczną,
d) Zgłoszenie robót budowlanych.
Prace obejmują również wykonanie utwardzenia terenu – części działki nr 245 obr. 055 przy ul. Matejki 22 w Gdańsku, zgodnie z przedstawionym projektem technicznym.
2) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Sobótki 5/4a, 80-232 Gdańsk dz. nr 204 obręb 055, Gdańsk 226101_1.0055.204, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego postępowania dokumentacji obejmującej:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawcze aranżacji mieszkania, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej,
c) Opinię techniczną,
d) Zgłoszenie robót budowlanych.
3) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Wajdeloty 15B/1, 80-437 Gdańsk dz. nr 489/2 obręb 042, Gdańsk 226101_1.0042.489/2, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego postępowania dokumentacji obejmującej:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawczy,
c) Projekt techniczny – konstrukcyjny wykonania otworów w ścianach konstrukcyjnych
d) Opinię techniczną
e) Pozwolenie na budowę
4) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Wojska Polskiego 16/3, 80-277 Gdańsk dz. nr 669 obręb 0031, Gdańsk 226101_1.0031.669, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego postępowania dokumentacji obejmującej
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawczy,
c) Projekt wykonawcze aranżacji mieszkania, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej.
5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również:
1) umieszczenie tablic informacyjnych zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020;
2) wykonanie instalacji teletechnicznej inteligentnego budynku w każdym mieszkaniu (SMART) w zakresie obejmującym: przygotowanie założeń, opracowanie systemu wraz z jego projektem, dostawa materiałów, wykonanie instalacji, uruchomienie, konfiguracja i szkolenie z obsługi (podstawowe, do 5 osób, ok. 2h). System SMART ma obejmować: system alarmowy - przewiduje się do powiadamiania w razie wykrycia zagrożenia pożarowego, wycieku wody, wycieku gazu, pojawienia się gazów usypiających. System będzie monitorował stan okien i drzwi oraz obecności w pomieszczeniach. Dostęp do systemu przez panel, aplikację mobilną- smartphone, komputer PC. Powiadomienia wysyłane w formie sms, połączenia głosowego GSM, push dla użytkowników aplikacji mobilnej. System musi umożliwiać zdalne sterowanie za pomocą smartphone przez aplikację i komendy SMS. System kablowy do komunikacji i zasilania będzie wykorzystywał łącze przewodowe dzięki czemu nie będzie w przyszłości potrzeby wymiany żadnych baterii. Zakres rzeczowy:
• Monitorowanie stanu zamknięcia, okien i drzwi – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby okien i drzwi wejściowych w poszczególnych mieszkaniach.
• Czujniki ruchu – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby pomieszczeń w poszczególnych mieszkaniach.
• Czujniki dymu - liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczny pomieszczeń w poszczególnych mieszkaniach.
• Czujniki wycieku wody – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby tzw. pomieszczeń mokrych (łazienki, kuchnie) w poszczególnych mieszkaniach.
• Zawory zamykające dopływ wodę – liczba sztuk - na pionach głównych w poszczególnych mieszkaniach.
• Komunikator GSM do wysyłania powiadomień.
• Komunikator ethernet do aplikacji mobilnej i integracji z systemem.
• Centrala alarmowa
• Manipulator dotykowy z możliwością sterowania.
Sterowanie zamkiem drzwi wejściowych - dostawa kompletnego zestawu zamka elektronicznego wraz z usługą montażu. Zamek powinien działać zatrzaskowo, zamykając drzwi, które automatycznie się ryglują. Od zewnątrz uchwyt (kulka) zamiast klamki. Drzwi można otworzyć poprzez wprowadzenie kodu lub pastylki zbliżeniowej, za pomocą aplikacji na smartphona lub komendy SMS. Od strony mieszkania odryglowanie drzwi przez klasyczną klamkę.
Oferta musi obejmować minimum:
• Zamek.
• Klawiatura zewnętrzna z czytnikiem kart, pastylek zbliżeniowych.
• Pastylka zbliżeniowa – 10 szt.
System sterowania do podsystemów takich jak napędy rolet/zasłon, sterowanie głowicami termostatycznymi na grzejnikach ściennych.
System do komunikacji z odbiornikami (napędy rolet, oświetlenie, oświetlenie LED, termostaty do grzejników itp.) musi wykorzystywać łącze. Musi też współpracować z klasyczną instalacją elektryczną. System sterowania musi pozwalać na zdalne sterowanie za pomocą smartphone przez aplikację lub komendy głosowe.
Oferta musi spełniać:
• Sterowanie oświetleniem (ON/OFF): liczba obwodów odpowiednia do zaprojektowanych liczby punktów świetlnych w mieszkaniach.
• Sterowanie oświetleniem LED 4 obwody.
• Termostaty do grzejników ściennych – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby grzejników w poszczególnych mieszkaniach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1, pkt 7 uPzp, na poziomie 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel oraz po uzyskaniu przez Zamawiającego uprzedniej akceptacji kosztorysu wstępnego przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego 2014-2020. Zamówienia podobne mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania zamówienia podobnego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki umowy pierwotnej

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najwyższą iloscia punktówowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby, wyznaczonej do kierowania budową

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych).
(lub równowartości w innej walucie wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:

- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował roboty budowlane polegające na przebudowie/remoncie co najmniej dwóch lokali mieszkalnych o powierzchni użytkowej co najmniej 50 m2 każdy, lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, lub budynku użyteczności publicznej, lub budynku zamieszkania zbiorowego o powierzchni użytkowej co najmniej 100 m2 (uwzględniające w swoim zakresie wykonanie robót budowlanych takich jak m.in.: roboty w zakresie stawiania ścianek gipsowo-kartonowych, roboty stolarskie w zakresie montażu stolarki okiennej i drzwiowej, roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej, gazowej i instalacji wod. – kan., wentylacji, c.o., roboty remontowe na elewacji).
- dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
a) co najmniej jedną osobą, wyznaczoną do kierowania budową, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz co najmniej 5 (pięcio) letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót) liczone od uzyskania uprawnień, polegające na wykonaniu robót remontowych lub na przebudowie lub na budowie w stanie wykończonym budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o powierzchni użytkowej co najmniej 100 m2 każdy.
Zamawiający wymaga obecności kierownika budowy na placu budowy.
b) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3 (trzy) letnie doświadczenie w wykonywaniu niniejszej funkcji.
c) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3 (trzy) letnie doświadczenie w wykonywaniu niniejszej funkcji.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia mniejszych wartości w celu osiągnięcia wielkości pożądanej – powierzchni użytkowej budynku.
W przypadku, gdy spełnienie warunku udziału w zakresie budowy, modernizacji/remontu lub przebudowy stanowi część większej inwestycji Wykonawca musi w sposób wyraźny wydzielić część potwierdzającą spełnianie warunku udziału.
Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020 poz. 220 ze zm.)
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U.2019.1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi.
W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić zakres usługi, o którym mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu na składanie ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni użytkowej, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
4) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : a) ) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 1) - 4) lub art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1) - 4) ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia – w zakresie terminu wykonania Umowy i zgłoszenia odbioru końcowego Robót - wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy i po akceptacji zmiany przez Zamawiającego pod warunkiem, że zmiana ta nie jest przez Wykonawcę zawiniona i wynika z okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert,
3) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, które będą uczestniczyły lub uczestniczących w realizacji zamówienia,
4) zmiana podmiotu uczestniczącego w wykonywaniu zamówienia, na którego zasobach polega Wykonawca wykazując w ofercie spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy może nastąpić w następujących okolicznościach:
1) część robót nie zostanie/nie została wykonana,
2) część robót zostanie/została zastąpiona robotami zamiennymi, tańszymi niż przewidziane w ofercie Wykonawcy,
3) materiały lub urządzenia przewidziane w ofercie Wykonawcy zostaną/zostały zastąpione materiałami lub urządzeniami tańszymi, o parametrach technicznych i właściwościach równorzędnych z parametrami technicznymi i właściwościami materiałów i urządzeń przewidzianych w ofercie,
4) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
5) na skutek odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części przedmiotu Zamówienia.
5. Wystąpienie zmian prowadzących do zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy takich, jak zmiana technologii wykonywania robót, rozwiązań technicznych i materiałowych oraz zmiana w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowana przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w sytuacji gdy:
1) zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwiązań będzie groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) wystąpi zmiana obowiązujących przepisów dopuszczających stosowanie określonych w projekcie technologii i materiałów,
3) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
6. Zmiana umownego terminu rozpoczęcia lub zakończenia realizacji przedmiotu umowy może nastąpić pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie są one przez Wykonawcę zawinione, spowodowana w szczególności:
1) wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 4,
2) siłą wyższą, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3) działaniami osób trzecich uniemożliwiającymi wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Mocą art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835), zwaną dalej „specustawą sankcyjną” ustawodawca przewidział krajową obligatoryjną podstawę do badania wykonawcy pod kątem wykluczenia z postępowania, jeżeli:
1) wykonawca oraz uczestnik konkursu wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
2) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
3) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
Wykluczenie, o którym mowa następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 4 na podstawie:
1) Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
2) Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy sankcyjnej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc- Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI