Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowo-wychowawczych Powiatu Jarosławskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowo-wychowawczych Powiatu Jarosławskiego z wykorzystaniem OZE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-16
  • Numer ogłoszenia590862-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590862-N-2017 z dnia 2017-10-16 r.

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowo-wychowawczych Powiatu Jarosławskiego z wykorzystaniem OZE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowo- wychowawczych Powiatu Jarosławskiego z wykorzystaniem OZE” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 65090030600000, ul. ul. Jana Pawła II  17 , 37500   Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 246 200, e-mail incest@powiat.jaroslaw.pl, faks 166 246 249.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jaroslaw.samorzady.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.jaroslaw.samorzady.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.jaroslaw.samorzady.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć osobiście albo przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego (poczty), posłańca lub firmy kurierskiej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 1 – Biuro podawcze) 37 – 500 Jarosław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowo-wychowawczych Powiatu Jarosławskiego z wykorzystaniem OZE
Numer referencyjny: ZP.272.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) w ramach projektu współfinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Oś priorytetowa III Czysta Energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części wyszczególnionych poniżej. Część 1: Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Praktycznego w Jarosławiu, ul. Paderewskiego 11a, 37 – 500 Jarosław: Szacunkowa wartość zamówienia dla Części 1 wynosi 3 603 134,96 zł; Część 1: Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Praktycznego w Jarosławiu, ul. Paderewskiego 11a, 37 – 500 Jarosław, składa się z dwóch (2) „Zadań”: a) Zadanie A: Termomodernizacja budynku głównego Centrum Kształcenia Praktycznego w Jarosławiu, którego zakres obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wymiana rynien i rur spustowych i instalacji odgromowej, wykonanie opaski wokół budynku, osuszenie ścian fundamentowych – wykonanie pionowej izolacji przeciw wodnej, wykonanie instalacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z rekuperacją w części budynku, wymiana źródła ciepła na gazowe pompy ciepła, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, instalacja teletechniczna, instalacja przeciwporażeniowa, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja oświetlenia ogólnego, wymiana instalacji c.o. , modernizacja instalacji c.w.u., wprowadzenie systemu zarządzania energią, docieplenie stropodachu, dachu wentylowanego i niewentylowanego wełną, wymiana źródła światła na energooszczędne,wymiana opraw oświetleniowych. b) Zadanie B: Termomodernizacja budynku warsztatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Jarosławiu, którego zakres obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien i drzwi zewnętrznych, docieplenie stropodachu, przez wykonanie izolacji termicznej z wełny, osuszenie ścian fundamentowych, wymiana rynien i rur spustowych i instalacji odgromowej, wymiana instalacji c.o., wprowadzenie systemu zarządzania energią, wykonanie opaski wokół budynku, wymiana źródła światła na energooszczędne, wymiana opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu Części 1 zamówienia określa „Dokumentacja techniczna - Część 1 zamówienia – CKP” stanowiąca Załączniku Nr 1.1 do SIWZ, która zawiera: a)Projekty Budowlano – Wykonawcze dla Zadania A (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna), b)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Zadania A (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna), c) Projekty Budowlano – Wykonawcze dla Zadania B (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna), d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Zadania B (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna). Część 2: Termomodernizacja obiektów Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 30, 37 – 500 Jarosław. Szacunkowa wartość zamówienia dla Części 2 wynosi 3 191 360,16 zł. Część 2: Termomodernizacja obiektów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 30, 37 – 500 Jarosław, składa się z dwóch (2) „Zadań”: a) Zadanie C: Termomodernizacja budynku szkolnego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jarosławiu, którego zakres obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wymiana rynien i rur spustowych i instalacji odgromowej, wykonanie instalacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z rekuperacją, wymiana źródła ciepła na gazowe pompy ciepła, modernizacja instalacji c.o. oraz wymiana źródła ciepła, modernizacja instalacji centralnie ciepłej wody,docieplenie stropodachu, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana źródła światła na energooszczędne, wymiana opraw oświetleniowych, instalacja przeciwporażeniowa, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, wprowadzenie systemu automatyki i zarządzania energią. b) Zadanie D: Termomodernizacja budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jarosławiu (budynek wpisany do ewidencji zabytków), którego zakres obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien i drzwi zewnętrznych, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wymiana źródła ciepła na gazowe pompy ciepła, docieplenie stropu strychu nad pomieszczeniami ogrzewanymi, przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, wymiana źródła światła na energooszczędne, rozbudowa wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej,wymiana opraw oświetleniowych, wykonanie systemu automatyki kotłowni i zarządzania energią, wykonanie instalacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z rekuperacją, modernizacja instalacji centralnie ciepłej wody, wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie instalacji teletechnicznej, wykonanie instalacji odgromowej, osuszenie ścian fundamentowych- izolacja pionowa przeciwwodna, instalacja przeciwporażeniowa, wykonanie opaski wokół budynku. Szczegółowy opis przedmiotu Części 2 zamówienia określa „Dokumentacja techniczna - Część 2 zamówienia – SOSW” stanowiąca Załączniku Nr 1.2 do SIWZ, która zawiera: a) Projekty Budowlano – Wykonawcze dla Zadania C (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna), b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Zadania C (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna), c) Projekty Budowlano – Wykonawcze dla Zadania D (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna), d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Zadania D (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna). Część 3: Termomodernizacja budynku Zespół Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jarosławiu, ul. Reymonta 1, 37 – 500 Jarosław. Szacunkowa wartość zamówienia dla Części 3 wynosi 2 227 961,79 zł. Część 3: Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jarosławiu, ul. Reymonta 1, 37 – 500 Jarosław, swoim zakresem obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachu budynku łącznika i kuchni, docieplenie stropu nad pomieszczeniami, docieplenie dachu, wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, modernizacja systemu wentylacji mechanicznej poprzez instalację wentylacji nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła, rozbudowa wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej, modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wymiana źródła ciepła na gazowe pompy ciepła, przebudowa istniejącej instalacji zimnej i ciepłej wody, budowa wewnętrznej wentylacji mechanicznej, wymiana źródeł światła na energooszczędne, wymiana opraw oświetleniowych, wykonanie systemu automatyki kotłowni i zarządzania energią w budynku, instalacje teletechniczna, instalacja przeciwporażeniowa, instalacja połączeń wyrównawczych. Szczegółowy opis przedmiotu Części 3 zamówienia określa „Dokumentacja techniczna - Część 3 zamówienia – ZPOW” stanowiąca Załącznik Nr 1.3 do SIWZ, która zawiera: a) Projekty Budowlano – Wykonawcze (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna), b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (architektura, instalacja elektryczna, instalacja sanitarna).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45310000-3
45330000-9
45400000-1
45331000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9022456,91
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ­Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. ­Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał że: 1) posiada dostęp do środków finansowych w kwocie określonej przez Zamawiającego, 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostanie oceniony Wykonawca, który w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania dostępu do środków finansowych w kwocie określonej przez Zamawiającego oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wykaże, że: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych), 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się wiedzą i doświadczeniem oraz dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. 2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostanie oceniony Wykonawca, który: 1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną (jedno zamówienie) polegającą na termomodernizacji obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN brutto lub dwie roboty budowlane (dwa zamówienia) polegające na termomodernizacji obiektów kubaturowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN brutto, a wartość każdej z tych robót budowlanych (zamówień) nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 PLN brutto; 2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami: a) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi – kierownik budowy – posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która w ciągu ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie jako kierownik budowy sprawując co najmniej jeden raz funkcję kierownika budowy przy robotach budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji obiektu kubaturowego; b) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami – kierownik robót – posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami – kierownik robót – posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 3. Uprawnienia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 to uprawnienia wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość połączenie funkcji, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp). 6.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności określone w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ (art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp); 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ (art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp). 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w formie wskazanej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności określone w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj.: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert potwierdzającej spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale X ust. 7 pkt 1 lit. a) SIWZ; 2) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego (innych) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, potwierdzającej spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale X ust. 7 pkt 1 lit. b SIWZ); 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale X ust. 7 pkt 2 – wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ, 4) wykazu osób, skierowanych (przeznaczonych) przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale X ust. 7 pkt 3 – wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ. 2. Dowodami, o których mowa powyżej w ust. 1 pkt 3 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1 i/lub pkt 2, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 4. Oświadczenia/dokumenty, o których mowa powyżej składane są w formie wskazanej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą (wzór Formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ) w formie oryginału, aktualne na dzień składania ofert: zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp) – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach własnych (wzór oświadczeń -Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór – Załącznik Nr 6 do SIWZ). Jednocześnie, zgodnie z §9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający żąda, jeżeli Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Informacje w powyższym zakresie Wykonawca składa w formie Wykazu podwykonawców, którego wzór stanowi Złącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.jaroslaw.samorzady.pl) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, – bez dodatkowego wezwania – przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że jego powiązania z innym Wykonawcą ubiegającym się o to samo zamówienie nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 250 000,00 PLN (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego). 4. Wadium w pieniądzu wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1) dla przelewów krajowych: Bank Zachodni WBK S. A. 1 Oddział w Jarosławiu nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000; 2) dla przelewów z zagranicy: Bank Zachodni WBK S. A. 1 Oddział w Jarosławiu nr rachunku Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000. 5.W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe – Nr referencyjny: ZP.272.2.2017, a do oferty Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (w formie poręczenia lub gwarancji) tj. dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 – 5 wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą. 8. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela / gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 należy dołączyć do oferty umieszczając je w odrębnej, wewnętrznej kopercie, oddzielnie od pozostałych dokumentów oferty lub w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium, a do oferty (dokumentów składających się na ofertę) Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię. 10. W przypadku przesyłania dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 (poręczenia, gwarancje) za pośrednictwem poczty lub usługi kurierskiej, oryginał tych dokumentów należy przesłać na adres korespondencyjny Zamawiającego, umieszczając na kopercie oprócz adresu napis Wadium przetargowe – Nr referencyjny: ZP.272.2.2017 oraz wysłać tak, aby dotarły one do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty (brutto) – C 60,00
okres rękojmi i gwarancji jakości – O 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania przepisami art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnej w postaci pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez Strony umowy. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na realizację zawartej umowy; 2) zmiany zasad realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od woli Stron, które będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy; 3) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy; 4) wystąpienie siły wyższej lub zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne; 5) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę do dokonania zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy zostały również opisane w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących Załącznik Nr 12 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję wykonawcy do przeprowadzenia termomodernizacji budynku - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję wykonawcy do przeprowadzenia termomodernizacji budynku mieszkalnego, między innymi: wymianę źródła ciepła na pompę ciepła, modernizację CO i CWU, fotowoltaika, wymiana okien, docieplenie itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI