„Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPniewy
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-03-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Gminy Pniewy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-12
  • Numer ogłoszenia511985-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511985-N-2020 z dnia 2020-02-12 r.

Burmistrz Gminy Pniewy: „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Działania 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy, krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000, ul. ul. Dworcowa  37 , 62-045  Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2938601, e-mail um@pniewy.wokiss.pl, faks 61 2910097.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pniewy.wlkp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pniewy.wlkp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Miejski Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”.
Numer referencyjny: BZT.271.2.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Dwie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS OBYDWU CZĘŚCI „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”. Zadanie obejmuje wykonanie prac termomodernizacyjnych w dwóch obiektach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Pniewy. Postępowanie prowadzone jest w dwóch częściach: CZĘŚĆ 1 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chełmnie wraz z salą gimnastyczną, CZĘŚĆ 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nojewie, Zakres prac obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ 1 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chełmnie wraz z salą gimnastyczną. 1) Roboty budowlane - „nowa” części budynku: a. docieplenie cokołu wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 183,730 m2 (w tym: przyklejenie płyt styropianowych XPS300 o gr. 10, współ. 0,040 W/mK – 183,730 m2; izolacje z folii kubełkowej – 128,611 m2; wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu ok. 2 mm – 55,2 m2); b. docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 1044,399 m2 (w tym: przyklejenie do ścian płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 15 cm, współ. 0,040 W/mK – 1008,714 m2; przyklejenie do ościeży płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 2 cm, współ. 0,040 W/mK – 96,855 m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 1002,834 m2; ocieplenie ścian płytami wełny mineralnej o gr. 15 cm wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 35,685 m2; ocieplenie ościeży płytami wełny mineralnej wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 3,090 m2; malowanie tynków zewnętrznych nakrapianych farbami silikatowymi – 1083,858 m2); c. docieplenie dachu wraz z nowym pokryciem dachowym – 937,906 m2 (w tym: izolacja z folii paraizolacyjnej PE – 61,370 m2; ocieplenie z płyt wełny mineralnej o gr. 25 cm współ. 0,037 W/mK układanych na sucho – 61,370 m2; ocieplenie stropodachu styropianem laminowanym papą o gr. 25 cm, współ. 0,037 W/mK – 173,404 m2; docieplanie stropodachu metoda wdmuchiwania granulatu wełny mineralnej o gr. 27 cm, współ. 0,037 W/mK – 189,846 m3; renowacja starych dachów krytych papą, krycie dwuwarstwowe, szybki profil SBS – 234,774 m2; naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną – jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia o gr. mm 5mm – 673,744 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25 cm – 163,539 m2; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm – 38,670 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm– 55,25 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 100 mm– 28,90 m; obróbki dachowe murów ogniowych z papy termozgrzewalnej - 62,86 m; montaż kratek wentylacyjnych – 40 szt.); d. remont tynków i czapek kominowych (w tym: rozebranie opasek dociskowych papy na kominach wraz z wykonaniem nowych – 4,568 m2; rozbiórka obróbki papowej kominów – 18,272 m2; odbicie tynków na kominach wraz z gruntowanie preparatem głęboko penetrującym, wykonanie nowych tynków i dwukrotne malowanie farbą silikonową – 72,751 m2; wykonanie obróbki dachowe kominów z papą o gr. min 5mm – 91,360 m;) e. remont i przeróbka daszków (w tym: rozebranie podsufitek z desek niemotykowanych – 41,180 m2; rozbiórka pokrycia z dachówek – 27,360 m2; rozebranie pokrycia dachowego z blachy – 81,720 m2; demontaż, remont, modernizacja wraz z ponownym montażem konstrukcji daszku przy kotłowni, przybicie podsufitki o gr. 19 mm z desek boazeryjnych, impregnowanych i lakierowanych, powłoką z odpornością na działanie grzybów pleśniowych, biokorozję, UV i czynniki atmosferyczne, RAL 8017 – 41,180 m2; pokrycie daszków blacho dachówką w kolorze czerwonym – 109,080 m2); f. wykonanie nawiewu do sali gimnastycznej (w tym: przewody wentylacyjne prostokątne 60x200mm – 4,680 m2; kratki wentylacyjne 200x60 mm z siatką przeciw owadom – 6 szt., kratki wentylacyjne 200x60 mm z możliwością regulacji i zamykania ręcznego – 6 szt.); g. montaż drabin zewnętrznych z kłąbkami z profili ocynkowanych malowanych proszkowo - 7,65 m; h. dostawa i montaż skrzynek drewnianych dla ptaków – 10 szt.; 2) Roboty budowlane - łącznik: a. docieplenie cokołu wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej - 15,752 m2 (w tym: przyklejenie płyt styropianowych XPS300 o gr. 10, współ. 0,040 W/mK – 15,752 m2; izolacje z folii kubełkowej – 13,783 m2; wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu ok. 2 mm – 3,9 m2); b. docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 1044,399 m2 (w tym: przyklejenie do ścian płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 15 cm, współ. 0,040 W/mK – 79,334 m2; przyklejenie do ościeży płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 2 cm, współ. 0,040 W/mK – 15,315 m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 173,983 m2; malowanie tynków zewnętrznych nakrapianych farbami silikatowymi – 94,649 m2; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm – 10,120 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 120 mm– 9,780 m); c. docieplenie dachu wraz z nowym pokryciem dachowym – 48,041 m2 (w tym: ocieplenie z płyt wełny mineralnej o gr. 25 cm współ. 0,037 W/mK układanych na sucho – 48,041 m2; renowacja starych dachów krytych papą, krycie dwuwarstwowe, szybki profil SBS – 48,041 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. do 25 cm – 21,885 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25 cm – 48,041 m2); 3) Roboty budowlane - „stara” części budynku: a. docieplenie ścian od wewnątrz wraz z wraz z obudowaniem płytami g-k - 252,662 m2 (w tym: ułożenie wełny mineralnej o gr. 15 cm pomiędzy istniejącą ściana a płyta g-k wraz z izolacją z folii – 252,662 m2; okładziny ścienne podwójne z płyt g-k na parterze – 156,744 m2; okładziny ścienne z płyt g-k na piętrze – 95,918 m2; przewody wentylacyjne prostokątne z blachy stalowej, ocynkowanej 110x55 mm – 4,039 m2; kratki wentylacyjne 110x55 mm – 68 szt.); b. ocieplenie dachu (w tym: ułożenie wełny mineralnej o gr. 26 cm (14 cm +12cm), wpół. 0,035 W/mK pomiędzy krokwiami - 136,171 m2; izolacja z folii paro przepuszczalnej i wiatrochronnej o reakcji na ogień klasy E, współ. przepuszczalności Sd=0,015 – 136,171 m2; okładziny stropów z płyt g-k– 131,171 m2; malowanie farbą emulsyjną płyt gipsowych – 432,261 m2; wykonanie ślepej połogi z płyt OSB wraz z izolacją z folii – 141,743 m2; ocieplenie poziome z wełny mineralnej o gr. 26 cm (14 cm +12cm), współ. 0,035 W/mK); 4) Roboty sanitarne: a. demontaż istniejącej instalacji grzewczej z odkryciem kanałów w zakresie realizacji – 1 kpl., b. montaż nowej instalacji grzewczej (rurociąg z rur stalowych spawanych o śr. 15 mm – 24,0 m; rurociąg z rur stalowych spawanych o śr. 32 mm – 19,0 m; rurociąg z rur stalowych spawanych o śr. 50 mm – 8,0 m; rozdzielacz do kotłów i instalacji c.o. o śr. 65 mm – 1,2 m; zawór spustowy gwintowany śr. 20 mm – 2 szt.; pompa obiegowa c.o. z podłączeniem elektrycznym i sterowaniem H=24,6 kPa, Q=3,67 m3/h – 1 kpl.; zawór odcinający gwintowany śr. 32 mm – 2 szt.; zawór odcinający gwintowany śr. 50 mm – 2 szt.; zawór zwrotny gwintowany śr. 50 mm – 1 szt.; zawór regulacyjny z króćcami pomiarowymi śr. 25 mm – 2 szt.; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 16 mm – 429,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 20 mm – 110,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 26 mm – 84,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 32 mm – 40,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 40 mm – 134,000 m; grzejnik jednopłytowy 600/900 – 1 szt.; grzejnik jednopłytowy z konwektorem 600/500 – 1 szt.; grzejnik jednopłytowy z konwektorem 600/900 – 1 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/900 – 12 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1000 – 2 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1300 – 1 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1400 – 1 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1800 – 6 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/500 –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/900 –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/900, ocynkowany –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1000 –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1100 –10 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1300 –3 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1400 –15 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1600 –4 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 900/800 –1 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 900/1200 –1 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/600 –2 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/900 –2 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/900, ocynkowany –1 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/1000 –1 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/1300 –4 szt.; odpowietrznik automatyczny higroskopijny – 58 szt.; zawory grzejnikowe o śr. 15 mm – 77 szt.; głowice termostatyczne z zakresem nastaw 6-28°C – 77 szt.); 5) Roboty elektryczne: a. wymiana opraw oświetleniowych nastropowych (przewód kabelkowy YDY 3x1,5 w listwach elektroinstalacyjnych - 475,0 m; listwa elektroinstalacyjna – 390,0 m; puszka odgałęźna – 48 szt.; łącznik świecznikowy n.t WNt-2A– 7 szt.; czujnik ruchu – 12 szt.; oprawa 5200LM – 157 szt.; oprawa 2600 LM – 58 szt.; oprawa 2000 LM IP65 – 3 szt.; oprawa 1800 LM – 39 szt.; oprawa 17600 LM – 24 szt.; oprawa 3250 LM – 2 szt.; wyłącznik przeciwporażeniowy – 10 szt.; wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy – 12 szt.); b. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp (panele fotowoltaiczne 280W – 36 szt.; inwerter 3-fazowy 10 kW – 1 szt.; kabel YKY 5x10 – 50 m; przewody odgromowe poziome z prętów stalowych na wspornikach klejonych – 20 m; przewód izolowany jednożyłowy LY 6,0 układany w korytkach – 20 m); c. wymiana instalacji odgromowej (demontaż istniejących przewodów uziemiających i odgromowych – 60,0 m; przewody uziemiające i wyrównawcze – 5,0 m; uziomy ze stali profilowanej miedziowane – 1 szt.; demontaż instalacji odgromowej – 450,0 m; przewody instalacji odgromowej mocowane na wspornikach osadzonych na dachu o nachyleniu połaci ponad 40 st. – 80,0 m; przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 50 mm2 – 30,0 m; iglice – 16 szt.; montaż uziomów poziomych – 180,0 m). Dokładny zakres zadania został wskazany w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz STWiOR. Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze, w tym: czynności pomiarowe i inwentaryzacyjne, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie (w tym kierownika robót koordynującego cały zakres prac budowlanych), koszty związane z odbiorem wykonanych robót (świadectwo charakterystyki energetycznej) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Uwagi. 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowanych w zakresie obejmującym prace budowlane wykonywane wewnątrz budynku tj. wymianę instalacji centralnego ogrzewania, wymianę opraw oświetleniowych oraz wykonanie ocieplenia ścian w starej części szkoły od wewnątrz w okresie od 27 czerwca 2020 r. do 21 sierpnia 2020 r. Etapy wykonywania powyższych prac należy uzgodnić z dyrektorem szkoły. 2) Wykonawca spełnieni wymagania określone w audytach energetycznych i elektroenergetycznych; 3) Wykonawca zastosuje się do zaleceń określonych w decyzji RDOŚ oraz ekspertyzie ornitologicznej. 4) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktur VAT częściowych i faktury VAT końcowej. Rozliczenie częściowe będzie następowało kwartalnie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy. 5) Kosztorysy ofertowe należy przestawić najpóźniej na trzeci dzień od otrzymania zawiadomienie o wyborze oferty. Kosztorysy ofertowe powinny zostać sporządzony w formie uproszczonej z załączonym do kosztorysu zestawieniem ilościowo-wartościowym RMS zawierającym również ceny jednostkowe dla robocizny (R) materiałów (M) i sprzętu (S) . Na stronie tytułowej należy zawrzeć wielkości wszystkich składników kalkulacyjnych, tj.: Stawka roboczogodziny R - …… zł Narzut kosztów ogólnych (R+S) - …… % Zysk (R+S+KO) - …… % Koszty zakupu od M - …… % Kosztorysy ofertowe musi być zgodny z załączonym przedmiarem inwestorskim i ceną złożoną w ofercie. Wszystkie ceny i wartości należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (gr). CZĘŚĆ 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nojewie 1) Roboty budowlane a. Demontaż istniejącego ocieplanie ze ścian zewnętrznych – styropianu o grubości 5 cm – 647,186 m2; b. docieplenie cokołu wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 183,730 m2 (w tym: przyklejenie płyt styropianowych XPS300 o gr. 10, współ. 0,040 W/mK – 89,093 m2; izolacje z folii kubełkowej – 59,395 m2; wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu ok. 2 mm – 42,4 m2); c. docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 646,646 m2 (w tym: przyklejenie do ścian płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 15 cm, współ. 0,038 W/mK – 646,646 m2; przyklejenie do ościeży płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 2 cm, współ. 0,040 W/mK – 115,869 m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 646,646 m2; malowanie tynków zewnętrznych nakrapianych farbami silikatowymi – 777,515 m2); d. docieplenie dachu wraz z nowym pokryciem dachowym – 604,672 m2 (w tym ocieplenie z płyt styropianowych EPS100 o gr. 25 cm jednostronnie laminowanych papą – 604,672 m2; renowacja starych dachów krytych papą, krycie dwuwarstwowe, szybki profil SBS – 604,672 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25 cm – 82,678 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. do 25 cm – 14,840 m2; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm – 47,270 m; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 100 mm – 14,830 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 100 mm– 10,200 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm– 38,000 m); e. montaż drabin zewnętrznych z kłąbkami z profili ocynkowanych malowanych proszkowo - 7,60 m; f. dostaw i montaż daszku nad wejściem, łukowy z poliwęglanu gr. 4,5 mm o wym. 158x90 – 1 szt. g. dostawa i montaż skrzynek drewnianych dla ptaków – 8 szt.; 2) Roboty elektryczne: a. wymiana opraw oświetleniowych nastropowych (przewód kabelkowy YDY 3x1,5 w listwach elektroinstalacyjnych – 250,0 m; listwa elektroinstalacyjna – 100,0 m; puszka odgałęźna – 42 szt.; łącznik świecznikowy n.t WNt-2A– 5 szt.; czujnik ruchu – 17 szt.; oprawa 1800 LM – 9 szt. oprawa 6600 LM z osłona mikropryzmatyczną – 127 szt. oprawa 5200LM – 10 szt.; oprawa 2600 LM – 46 szt.; oprawa 6300 LM 55W – 21 szt.; wyłącznik przeciwporażeniowy – 5 szt.; wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy – 10 szt.); b. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12,5 kWp (panele fotowoltaiczne 280W – 44 szt.; inwerter 3-fazowy 12,5 kW – 1 szt.; kabel YKY 5x16– 50 m; przewody odgromowe poziome z prętów stalowych na wspornikach klejonych – 30 m; przewód izolowany jednożyłowy LY 6,0 układany w korytkach – 30 m); c. wymiana instalacji odgromowej (demontaż instalacji odgromowej – 1 kpl.; przewody instalacji odgromowej nienaprężane poziome – 220,0 m; przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 50 mm2 – 85,0 m; iglice – 7 szt.). Dokładny zakres zadania został wskazany w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz STWiOR. Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze, w tym: czynności pomiarowe i inwentaryzacyjne, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie (w tym kierownika robót koordynującego cały zakres prac budowlanych), koszty związane z odbiorem wykonanych robót (świadectwo charakterystyki energetycznej) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Uwagi. 1) Wykonawca spełnieni wymagania określone w audytach energetycznych i elektroenergetycznych; 2) Wykonawca zastosuje się do zaleceń określonych w decyzji RDOŚ oraz ekspertyzie ornitologicznej. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktur VAT częściowych i faktury VAT końcowej. Rozliczenie częściowe będzie następowało kwartalnie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy. 4) Kosztorysy ofertowe należy przestawić najpóźniej na trzeci dzień od otrzymania zawiadomienie o wyborze oferty. Kosztorysy ofertowe powinny zostać sporządzony w formie uproszczonej z załączonym do kosztorysu zestawieniem ilościowo-wartościowym RMS zawierającym również ceny jednostkowe dla robocizny (R) materiałów (M) i sprzętu (S) . Na stronie tytułowej należy zawrzeć wielkości wszystkich składników kalkulacyjnych, tj.: Stawka roboczogodziny R - …… zł Narzut kosztów ogólnych (R+S) - …… % Zysk (R+S+KO) - …… % Koszty zakupu od M - …… % Kosztorysy ofertowe musi być zgodny z załączonym przedmiarem inwestorskim i ceną złożoną w ofercie. Wszystkie ceny i wartości należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (gr).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45100000-8
45111300-1
45210000-2
45400000-1
45321000-3
45260000-7
45450000-6
45000000-7
45111000-8
45311100-1
45311200-2
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Prace podobnego rodzaju co w zamówieniu podstawowym do wysokości 50% umowy podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ 1: - O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 robót polegających na: ociepleniu lub dociepleniu obiektu kubaturowego. Wartość każdej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 400.000,00 zł brutto. CZĘŚĆ 2: - O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 robót budowlanych polegających na: ociepleniu lub dociepleniu obiektu kubaturowego. Wartość każdej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 450.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie, co oznacza, że ich doświadczenie podlegać będzie zsumowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 5 pkt 1, 8 p.z.p. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wraz z tłumaczeniem na język polski.  Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w spawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.  Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 poz. 1170)  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższych dokumentów wykonawca dostarcza: - dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej przedstawia dla każdej z części osobno: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1- 36.000,00 zł (trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100). CZĘŚĆ 2- 23.000,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę, CZĘŚĆ i numer postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie OBEJMOWAŁY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZYSTKIE PRZYPADKI POWODUJĄCE UTRATĘ WADIUM. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian sposobu, zakresu i terminu wykonania umowy w przypadkach: 1) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego – o czas jej wystąpienia oraz o czas usuwania skutków jej działania, 2) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót – o czas ich trwania, 3) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, 4) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – o czas ich trwania, 5) nieterminowego przekazania Wykonawcy terenu budowy – o czas opóźnienia, 6) wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – o czas wstrzymania, 7) zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy; przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczenia zakresu robót, w takim stosunku w jakim ograniczone roboty pozostają do całości przedmiotu umowy, 8) zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, 9) zmiany kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru w przypadkach losowych oraz rezygnacji lub zwolnienia, 10) zmian zakresu lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy w przypadku zmiany dokumentacji opisującej jego przedmiot – w zakresie adekwatnym do zmian tej dokumentacji; powyższe dotyczy także zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, 11) w przypadku błędów w dokumentacji określającej przedmiot umowy – o czas usuwania tych błędów, jeżeli wykonywanie przedmiotu umowy jest z tego powodu niemożliwe i w zakresie wynikającym z poprawienia dokumentacji, 12) zmiany podwykonawcy, będącego jednocześnie podmiotem na zasoby którego powoływał się Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca nie podlega wykluczeniom i spełnia warunki udziału w postępowaniu w sposób nie mniejszym niż ten podmiot, 13) rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa pod lit. l – pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę samodzielnego spełniania warunków w sposób nie mniejszy niż ten podmiot, 14) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w zakresie niezbędnym do wykonania tych przepisów i dostosowania treści umowy. 2. Warunkiem zmian umowy, związanych z działaniem siły wyższej lub wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz innych przeszkód w wykonywaniu przedmiotu umowy, jest dokonanie stosownych wpisów w dzienniku budowy i niezwłoczne zgłoszenie tych okoliczności inspektorowi nadzoru. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Aneks musi zostać podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chełmnie wraz z salą gimnastyczną,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chełmnie wraz z salą gimnastyczną. Roboty budowlane - „nowa” części budynku: a) Adres obiektu: Szkoła Podstawowa w Chełmnie, Chełnmo 26, 62-045 Pniewy b) docieplenie cokołu wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 183,730 m2 (w tym: przyklejenie płyt styropianowych XPS300 o gr. 10, współ. 0,040 W/mK – 183,730 m2; izolacje z folii kubełkowej – 128,611 m2; wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu ok. 2 mm – 55,2 m2); c) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 1044,399 m2 (w tym: przyklejenie do ścian płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 15 cm, współ. 0,040 W/mK – 1008,714 m2; przyklejenie do ościeży płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 2 cm, współ. 0,040 W/mK – 96,855 m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 1002,834 m2; ocieplenie ścian płytami wełny mineralnej o gr. 15 cm wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 35,685 m2; ocieplenie ościeży płytami wełny mineralnej wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 3,090 m2; malowanie tynków zewnętrznych nakrapianych farbami silikatowymi – 1083,858 m2); d) docieplenie dachu wraz z nowym pokryciem dachowym – 937,906 m2 (w tym: izolacja z folii paraizolacyjnej PE – 61,370 m2; ocieplenie z płyt wełny mineralnej o gr. 25 cm współ. 0,037 W/mK układanych na sucho – 61,370 m2; ocieplenie stropodachu styropianem laminowanym papą o gr. 25 cm, współ. 0,037 W/mK – 173,404 m2; docieplanie stropodachu metoda wdmuchiwania granulatu wełny mineralnej o gr. 27 cm, współ. 0,037 W/mK – 189,846 m3; renowacja starych dachów krytych papą, krycie dwuwarstwowe, szybki profil SBS – 234,774 m2; naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną – jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia o gr. mm 5mm – 673,744 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25 cm – 163,539 m2; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm – 38,670 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm– 55,25 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 100 mm– 28,90 m; obróbki dachowe murów ogniowych z papy termozgrzewalnej - 62,86 m; montaż kratek wentylacyjnych – 40 szt.); e) remont tynków i czapek kominowych (w tym: rozebranie opasek dociskowych papy na kominach wraz z wykonaniem nowych – 4,568 m2; rozbiórka obróbki papowej kominów – 18,272 m2; odbicie tynków na kominach wraz z gruntowanie preparatem głęboko penetrującym, wykonanie nowych tynków i dwukrotne malowanie farbą silikonową – 72,751 m2; wykonanie obróbki dachowe kominów z papą o gr. min 5mm – 91,360 m;) f) remont i przeróbka daszków (w tym: rozebranie podsufitek z desek niemotykowanych – 41,180 m2; rozbiórka pokrycia z dachówek – 27,360 m2; rozebranie pokrycia dachowego z blachy – 81,720 m2; demontaż, remont, modernizacja wraz z ponownym montażem konstrukcji daszku przy kotłowni, przybicie podsufitki o gr. 19 mm z desek boazeryjnych, impregnowanych i lakierowanych, powłoką z odpornością na działanie grzybów pleśniowych, biokorozję, UV i czynniki atmosferyczne, RAL 8017 – 41,180 m2; pokrycie daszków blacho dachówką w kolorze czerwonym – 109,080 m2); g) wykonanie nawiewu do sali gimnastycznej (w tym: przewody wentylacyjne prostokątne 60x200mm – 4,680 m2; kratki wentylacyjne 200x60 mm z siatką przeciw owadom – 6 szt., kratki wentylacyjne 200x60 mm z możliwością regulacji i zamykania ręcznego – 6 szt.) h) montaż drabin zewnętrznych z kłąbkami z profili ocynkowanych malowanych proszkowo - 7,65 m; i) dostawa i montaż skrzynek drewnianych dla ptaków – 10 szt.; Roboty budowlane - łącznik: a) docieplenie cokołu wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej - 15,752 m2 (w tym: przyklejenie płyt styropianowych XPS300 o gr. 10, współ. 0,040 W/mK – 15,752 m2; izolacje z folii kubełkowej – 13,783 m2; wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu ok. 2 mm – 3,9 m2); b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 1044,399 m2 (w tym: przyklejenie do ścian płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 15 cm, współ. 0,040 W/mK – 79,334 m2; przyklejenie do ościeży płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 2 cm, współ. 0,040 W/mK – 15,315 m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 173,983 m2; malowanie tynków zewnętrznych nakrapianych farbami silikatowymi – 94,649 m2; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm – 10,120 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 120 mm– 9,780 m); c) docieplenie dachu wraz z nowym pokryciem dachowym – 48,041 m2 (w tym: ocieplenie z płyt wełny mineralnej o gr. 25 cm współ. 0,037 W/mK układanych na sucho – 48,041 m2; renowacja starych dachów krytych papą, krycie dwuwarstwowe, szybki profil SBS – 48,041 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. do 25 cm – 21,885 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25 cm – 48,041 m2); Roboty budowlane - „stara” części budynku: a) docieplenie ścian od wewnątrz wraz z wraz z obudowaniem płytami g-k - 252,662 m2 (w tym: ułożenie wełny mineralnej o gr. 15 cm pomiędzy istniejącą ściana a płyta g-k wraz z izolacją z folii – 252,662 m2; okładziny ścienne podwójne z płyt g-k na parterze – 156,744 m2; okładziny ścienne z płyt g-k na piętrze – 95,918 m2; przewody wentylacyjne prostokątne z blachy stalowej, ocynkowanej 110x55 mm – 4,039 m2; kratki wentylacyjne 110x55 mm – 68 szt.); b) ocieplenie dachu (w tym: ułożenie wełny mineralnej o gr. 26 cm (14 cm +12cm), wpół. 0,035 W/mK pomiędzy krokwiami - 136,171 m2; izolacja z folii paro przepuszczalnej i wiatrochronnej o reakcji na ogień klasy E, współ. przepuszczalności Sd=0,015 – 136,171 m2; okładziny stropów z płyt g-k– 131,171 m2; malowanie farbą emulsyjną płyt gipsowych – 432,261 m2; wykonanie ślepej połogi z płyt OSB wraz z izolacją z folii – 141,743 m2; ocieplenie poziome z wełny mineralnej o gr. 26 cm (14 cm +12cm), współ. 0,035 W/mK); Roboty sanitarne: a) demontaż istniejącej instalacji grzewczej z odkryciem kanałów w zakresie realizacji – 1 kpl., b) montaż nowej instalacji grzewczej (rurociąg z rur stalowych spawanych o śr. 15 mm – 24,0 m; rurociąg z rur stalowych spawanych o śr. 32 mm – 19,0 m; rurociąg z rur stalowych spawanych o śr. 50 mm – 8,0 m; rozdzielacz do kotłów i instalacji c.o. o śr. 65 mm – 1,2 m; zawór spustowy gwintowany śr. 20 mm – 2 szt.; pompa obiegowa c.o. z podłączeniem elektrycznym i sterowaniem H=24,6 kPa, Q=3,67 m3/h – 1 kpl.; zawór odcinający gwintowany śr. 32 mm – 2 szt.; zawór odcinający gwintowany śr. 50 mm – 2 szt.; zawór zwrotny gwintowany śr. 50 mm – 1 szt.; zawór regulacyjny z króćcami pomiarowymi śr. 25 mm – 2 szt.; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 16 mm – 429,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 20 mm – 110,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 26 mm – 84,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 32 mm – 40,000 m; rurociągi z tworzywa sztucznego śr. 40 mm – 134,000 m; grzejnik jednopłytowy 600/900 – 1 szt.; grzejnik jednopłytowy z konwektorem 600/500 – 1 szt.; grzejnik jednopłytowy z konwektorem 600/900 – 1 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/900 – 12 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1000 – 2 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1300 – 1 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1400 – 1 szt.; grzejnik dwupłytowy z konwektorem 600/1800 – 6 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/500 –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/900 –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/900, ocynkowany –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1000 –2 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1100 –10 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1300 –3 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1400 –15 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 600/1600 –4 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 900/800 –1 szt.; grzejnik dwupłytowy z dwoma konwektorami 900/1200 –1 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/600 –2 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/900 –2 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/900, ocynkowany –1 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/1000 –1 szt.; grzejnik trzypłytowy z trzema konwektorami 600/1300 –4 szt.; odpowietrznik automatyczny higroskopijny – 58 szt.; zawory grzejnikowe o śr. 15 mm – 77 szt.; głowice termostatyczne z zakresem nastaw 6-28°C – 77 szt.); Roboty elektryczne: a) wymiana opraw oświetleniowych nastropowych (przewód kabelkowy YDY 3x1,5 w listwach elektroinstalacyjnych - 475,0 m; listwa elektroinstalacyjna – 390,0 m; puszka odgałęźna – 48 szt.; łącznik świecznikowy n.t WNt-2A– 7 szt.; czujnik ruchu – 12 szt.; oprawa 5200LM – 157 szt.; oprawa 2600 LM – 58 szt.; oprawa 2000 LM IP65 – 3 szt.; oprawa 1800 LM – 39 szt.; oprawa 17600 LM – 24 szt.; oprawa 3250 LM – 2 szt.; wyłącznik przeciwporażeniowy – 10 szt.; wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy – 12 szt.); b) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp (panele fotowoltaiczne 280W – 36 szt.; inwerter 3-fazowy 10 kW – 1 szt.; kabel YKY 5x10 – 50 m; przewody odgromowe poziome z prętów stalowych na wspornikach klejonych – 20 m; przewód izolowany jednożyłowy LY 6,0 układany w korytkach – 20 m); c) wymiana instalacji odgromowej (demontaż istniejących przewodów uziemiających i odgromowych – 60,0 m; przewody uziemiające i wyrównawcze – 5,0 m; uziomy ze stali profilowanej miedziowane – 1 szt.; demontaż instalacji odgromowej – 450,0 m; przewody instalacji odgromowej mocowane na wspornikach osadzonych na dachu o nachyleniu połaci ponad 40 st. – 80,0 m; przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 50 mm2 – 30,0 m; iglice – 16 szt.; montaż uziomów poziomych – 180,0 m). Dokładny zakres zadania został wskazany w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz STWiOR. Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze, w tym: czynności pomiarowe i inwentaryzacyjne, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie (w tym kierownika robót koordynującego cały zakres prac budowlanych), koszty związane z odbiorem wykonanych robót (świadectwo charakterystyki energetycznej) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Uwagi. 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowanych w zakresie obejmującym prace budowlane wykonywane wewnątrz budynku tj. wymianę instalacji centralnego ogrzewania, wymianę opraw oświetleniowych oraz wykonanie ocieplenia ścian w starej części szkoły od wewnątrz w okresie od 27 czerwca 2020 r. do 21 sierpnia 2020 r. Etapy wykonywania powyższych prac należy uzgodnić z dyrektorem szkoły. 2) Wykonawca spełnieni wymagania określone w audytach energetycznych i elektroenergetycznych; 3) Wykonawca zastosuje się do zaleceń określonych w decyzji RDOŚ oraz ekspertyzie ornitologicznej. 4) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktur VAT częściowych i faktury VAT końcowej. Rozliczenie częściowe będzie następowało kwartalnie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy. 5) Kosztorysy ofertowe należy przestawić najpóźniej na trzeci dzień od otrzymania zawiadomienie o wyborze oferty. Kosztorysy ofertowe powinny zostać sporządzony w formie uproszczonej z załączonym do kosztorysu zestawieniem ilościowo-wartościowym RMS zawierającym również ceny jednostkowe dla robocizny (R) materiałów (M) i sprzętu (S) . Na stronie tytułowej należy zawrzeć wielkości wszystkich składników kalkulacyjnych, tj.: Stawka roboczogodziny R - …… zł Narzut kosztów ogólnych (R+S) - …… % Zysk (R+S+KO) - …… % Koszty zakupu od M - …… % Kosztorysy ofertowe musi być zgodny z załączonym przedmiarem inwestorskim i ceną złożoną w ofercie. Wszystkie ceny i wartości należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (gr).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45210000-2, 45400000-1, 45321000-3, 45260000-7, 45450000-6, 45000000-7, 45111000-8, 45311100-1, 45311200-2, 45300000-0, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nojewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nojewie 1) Roboty budowlane a. Demontaż istniejącego ocieplanie ze ścian zewnętrznych – styropianu o grubości 5 cm – 647,186 m2; b. docieplenie cokołu wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 183,730 m2 (w tym: przyklejenie płyt styropianowych XPS300 o gr. 10, współ. 0,040 W/mK – 89,093 m2; izolacje z folii kubełkowej – 59,395 m2; wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu ok. 2 mm – 42,4 m2); c. docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej- 646,646 m2 (w tym: przyklejenie do ścian płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 15 cm, współ. 0,038 W/mK – 646,646 m2; przyklejenie do ościeży płyt styropianowych EPS 070-040 gr. 2 cm, współ. 0,040 W/mK – 115,869 m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego o gr. 2 mm – 646,646 m2; malowanie tynków zewnętrznych nakrapianych farbami silikatowymi – 777,515 m2); d. docieplenie dachu wraz z nowym pokryciem dachowym – 604,672 m2 (w tym ocieplenie z płyt styropianowych EPS100 o gr. 25 cm jednostronnie laminowanych papą – 604,672 m2; renowacja starych dachów krytych papą, krycie dwuwarstwowe, szybki profil SBS – 604,672 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25 cm – 82,678 m2; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. do 25 cm – 14,840 m2; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm – 47,270 m; montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 100 mm – 14,830 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 100 mm– 10,200 m; montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o śr. 150 mm– 38,000 m); e. montaż drabin zewnętrznych z kłąbkami z profili ocynkowanych malowanych proszkowo - 7,60 m; f. dostaw i montaż daszku nad wejściem, łukowy z poliwęglanu gr. 4,5 mm o wym. 158x90 – 1 szt. g. dostawa i montaż skrzynek drewnianych dla ptaków – 8 szt.; 2) Roboty elektryczne: a. wymiana opraw oświetleniowych nastropowych (przewód kabelkowy YDY 3x1,5 w listwach elektroinstalacyjnych – 250,0 m; listwa elektroinstalacyjna – 100,0 m; puszka odgałęźna – 42 szt.; łącznik świecznikowy n.t WNt-2A– 5 szt.; czujnik ruchu – 17 szt.; oprawa 1800 LM – 9 szt. oprawa 6600 LM z osłona mikropryzmatyczną – 127 szt. oprawa 5200LM – 10 szt.; oprawa 2600 LM – 46 szt.; oprawa 6300 LM 55W – 21 szt.; wyłącznik przeciwporażeniowy – 5 szt.; wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy – 10 szt.); b. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12,5 kWp (panele fotowoltaiczne 280W – 44 szt.; inwerter 3-fazowy 12,5 kW – 1 szt.; kabel YKY 5x16– 50 m; przewody odgromowe poziome z prętów stalowych na wspornikach klejonych – 30 m; przewód izolowany jednożyłowy LY 6,0 układany w korytkach – 30 m); c. wymiana instalacji odgromowej (demontaż instalacji odgromowej – 1 kpl.; przewody instalacji odgromowej nienaprężane poziome – 220,0 m; przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 50 mm2 – 85,0 m; iglice – 7 szt.). Dokładny zakres zadania został wskazany w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz STWiOR. Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze, w tym: czynności pomiarowe i inwentaryzacyjne, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie (w tym kierownika robót koordynującego cały zakres prac budowlanych), koszty związane z odbiorem wykonanych robót (świadectwo charakterystyki energetycznej) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Uwagi. 1) Wykonawca spełnieni wymagania określone w audytach energetycznych i elektroenergetycznych; 2) Wykonawca zastosuje się do zaleceń określonych w decyzji RDOŚ oraz ekspertyzie ornitologicznej. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktur VAT częściowych i faktury VAT końcowej. Rozliczenie częściowe będzie następowało kwartalnie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy. 4) Kosztorysy ofertowe należy przestawić najpóźniej na trzeci dzień od otrzymania zawiadomienie o wyborze oferty. Kosztorysy ofertowe powinny zostać sporządzony w formie uproszczonej z załączonym do kosztorysu zestawieniem ilościowo-wartościowym RMS zawierającym również ceny jednostkowe dla robocizny (R) materiałów (M) i sprzętu (S) . Na stronie tytułowej należy zawrzeć wielkości wszystkich składników kalkulacyjnych, tj.: Stawka roboczogodziny R - …… zł Narzut kosztów ogólnych (R+S) - …… % Zysk (R+S+KO) - …… % Koszty zakupu od M - …… % Kosztorysy ofertowe musi być zgodny z załączonym przedmiarem inwestorskim i ceną złożoną w ofercie. Wszystkie ceny i wartości należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (gr).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45210000-2, 45400000-1, 45321000-3, 45260000-7, 45450000-6, 45000000-7, 45111000-8, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Sadogóra
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI