Ekspertyzy z zakresu techniki kolejowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ekspertyzy z zakresu techniki kolejowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyUrząd Transportu Kolejowego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00061733
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ekspertyzy z zakresu techniki kolejowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Transportu Kolejowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015481433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 134

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@utk.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ekspertyzy z zakresu techniki kolejowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38f437ee-ba19-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011812/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Ekspertyzy z zakresu techniki kolejowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POPT.02.01.00-00-0360/21 pn. „Wsparcie eksperckie realizacji zadań UTK w 2021 r.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zp.utk.gov.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.utk.gov.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej, chyba że postanowienia SWZ stanowią inaczej.
9.2. Przekazanie oferty wraz z załącznikami następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
9.3. Komunikacja oraz dokumentacja zamówienia prowadzone są w języku polskim.
9.4. W korespondencji przekazywanej za pośrednictwem poczty elektronicznej należy podać numer sprawy niniejszego postępowania.
9.5. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są Joanna Kochańska i Maciej Maksimiuk.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZPU.2501.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 183525,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ekspertyza dotycząca określenia katalogu funkcji i osiągów wybranych części pojazdów kolejowych na potrzeby zarządzania konfiguracją pojazdów kolejowych w zakresie wymiany w ramach utrzymania, zgodnie z definicją zawartą w dyrektywie 2016/797

4.2.5.) Wartość części: 109925,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wytyczne do określenia krytyczności dla bezpieczeństwa funkcji i elementów pojazdów kolejowych wraz z przykładowymi katalogami funkcji i elementów krytycznych dla bezpieczeństwa w odniesieniu do kategorii pojazdów: elektryczny zespół trakcyjny, spalinowy zespół trakcyjny, lokomotywa elektryczna, lokomotywa spalinowa, wagon towarowy przy uwzględnieniu różnych nadwozi wg serii: E, F,G, H, K, L, R, S, T, U, Z, wagon pasażerski, przy założeniu, że dla każdej kategorii pojazdów analizie zostaną poddane pojazdy produkowane w okresie ostatnich 10 lat oraz pojazdy starsze niż 10 lat

4.2.5.) Wartość części: 73600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu.
7.1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
7.1.1. w zakresie obejmującym Część 1 wykaże, że dysponuje co najmniej trzema (3) osobami (ekspertami), które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada wykształcenie i doświadczenie jak poniżej:
7.1.1.1. wykształcenie wyższe techniczne z zakresu projektowania pojazdów kolejowych lub budowy pojazdów kolejowych lub eksploatacji pojazdów kolejowych,
7.1.1.2. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonała jako autor lub współautor co najmniej trzy analizy techniczne dotyczące projektowania, budowy i eksploatacji pojazdów kolejowych.
7.1.2. w zakresie obejmującym Część 2 wykaże, że dysponuje co najmniej trzema (3) osobami (ekspertami), które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada wykształcenie i doświadczenie jak poniżej:
7.1.2.1. wykształcenie wyższe techniczne z zakresu projektowania pojazdów kolejowych lub budowy pojazdów kolejowych lub eksploatacji pojazdów kolejowych,
7.1.2.2. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonała jako autor lub współautor co najmniej trzy analizy techniczne dotyczące projektowania, budowy i eksploatacji pojazdów kolejowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, Wykonawca składa wraz z ofertą:
8.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ,
8.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
8.3.1. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
8.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków oraz o braku podstaw do wykluczenia”
– wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty
wskazane w pkt 8.3.1.1 SWZ składa każdy z tych Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, Wykonawca składa wraz z ofertą:
8.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ,
8.1.2. Wykaz osób, o których mowa w pkt 7.1 SWZ sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8.7. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 8.6 SWZ musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
8.7.1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
8.7.1.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
8.7.1.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy odpowiednie dla Wykonawcy.
8.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt 8.3.1.1 SWZ składa każdy z tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia w § 13 we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zp.utk.gov.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji na zabytkowym budynku kościoła - Warszawa, Błonie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania elewacji. Realizacja na zabytkowym budynku kościoła. Inwestycja na terenie Warszawy, Błonie. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI