Dzierżawa sztucznego lodowiska w Ostrołęce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa sztucznego lodowiska w Ostrołęce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrołęka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyMiasto Ostrołęka - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00498071
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa sztucznego lodowiska w Ostrołęce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145903876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 519-161-311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.czuba@mosir.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.ostroleka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Jednostka budżetowa według statutu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrołęce: http://www.hostelfortis.ostroleka.pl/mosir-bip/statut-mzos-tiit/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa sztucznego lodowiska w Ostrołęce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0a45e1-82b9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej open Nexus dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787. Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY REALIZOWANY WOBEC OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM LUB ZAPYTANIU OFERTOWYM

Szanowni Państwo zgodnie z art. 13 i art. 14 RODO informujemy, że:
1. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje przez poniższych współadministratorów:
1) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce z siedzibą przy ulicy Gen. J. Hallera 10, kod pocztowy 07 - 410 Ostrołęka, reprezentowany przez Dyrektora.
2) Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrołęce z siedzibą przy ulicy Gen. J. Hallera 10, kod pocztowy 07 - 410 Ostrołęka.
2. Współadministratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Pan Kleczkowski Leszek.
Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani/Pan skontaktować się we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzaniem swoich danych osobowych, w szczególności w zakresie wykonywania przez Panią/Pana przyznanych Pani/Panu na mocy RODO uprawnień. Z IOD można skontaktować się:
1) wysyłając e-mail na adres: iod@mosir.ostroleka.pl;
2) osobiście w siedzibie administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na następujących podstawach:
1) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu zawarcia z Panią/Panem umowy na realizację zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego;
2) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze dotyczącym dokumentowania wszczęcia i przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego, a wynikającym w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
3) art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, również w oparciu
o zasadę jawności i gospodarności finansów publicznych.
4. Współadministratorzy posiadają dane osobowe od podmiotów biorących udział w zamówieniu publicznym lub zapytaniu ofertowym.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, ponieważ:
a) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, zgodnie z wymaganiami przepisów wynikających z ustaw:
- z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
- z dania 27 sierpnia 2009r. o Finansach publicznych.
b) zapytanie ofertowe jest jawne, zgodnie z wymaganiami przepisów wynikających z ustaw:
- z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
- z dania 27 sierpnia 2009r. o Finansach publicznych.
2) ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić wyłącznie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.ZP.2.26.109.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dzierżawa lodowiska demontowalnego wraz z jednokrotnym montażem i demontażem oraz niezbędną infrastrukturą w terminie od 12.01.2024 r. do 29.02.2024 r.
2. Demontowalne , sztuczne lodowisko o powierzchni 375 m2 (15m x 25m), w którego skład wchodzą w szczególności:
- agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej zapewniający właściwe funkcjonowanie lodowiska o wymiarach 15m x 25m
- system chłodniczy do tafli lodowiska o powierzchni 375 m2
- samoprzymarzalne bandy lodowiska o wymiarze 1200mm x 2400mm wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, wyłożone białą płytą, oraz płytą okopową z listwą poręczową, wyposażone w dwie furtki wejście - wyjście oraz wjazd dla rolby
- wytworzenie fali lodowiska o grubości co najmniej 3,5 cm
- czynnik chłodniczy w ilości niezbędnej do właściwego funkcjonowania lodowiska
3. Wyposażenie dodatkowe:
- suszarka na łyżwy
- chodnik gumowy o gr. 6mm szer. 1,0m - 100m2
- pingwin do nauki jazdy na łyżwach - 4 szt.
- delfin – 2szt.
4. Hala aluminiowa 20x30m wys. ściany 2.5m, wys. w kalenicy 5.8
Konstrukcja hali musi być dostosowana do wymagań przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa tego typu konstrukcji:
- hala dostosowana do obciążenia śniegiem dla 3 strefy śniegowej
- hala dostosowana do obciążenia wiatrem o prędkości występującej w 1 strefie wiatrowej
5. Lokalizacja lodowiska.
Stadion Miejski w Ostrołęce
07-410 Ostrołęka, ul. Wincentego Witosa 1
dz. nr. 40008/10
6. Zamawiający zobowiązuje się do wypoziomowania terenu pod halę i płytę lodowiska w odchyłce poziomowanego terenu 1 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-12 do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Każdy z Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu składania ofert następujących dokumentów:
1. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 5 SIWZ.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
3. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
4. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
5. Wykaz wykonanych zamówień wraz z referencjami (lub innymi dokumentami) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846787

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI