Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Bytowie przy ul. 1 Maja 16 do wymagań p

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Bytowie przy ul. 1 Maja 16 do wymagań przeciwpożarowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-09-20
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00381404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Bytowie przy ul. 1 Maja 16 do wymagań przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Bytowie przy ul. 1 Maja 16 do wymagań przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96da36e4-4bae-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Bytowie do wymagań przeciwpożarowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96da36e4-4bae-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
Identyfikator postępowania (ID) na platformie e-zamówienia:ocds-148610-96da36e4-4bae-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na
stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce
„Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831
Gdańsk, tel. 58 300 23 00, adres e mail: is@mf.gov.pl ,
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iod.gdansk@mf.gov.pl ,
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania: 2201-ILZ.260.27.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanego dalej pzp:
a) upoważnieni przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.),
c) podmioty przetwarzające - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,d) podmioty upoważnione na podstawie
przepisów prawa.e) podmioty uczestniczące w realizacji umowy.
5) Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych.
6) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp.
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10) Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
11) Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z powyższym punktem

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.27.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Urzędu Skarbowego w Bytowie przy ul. 1 Maja 16 do wymagań przeciwpożarowych.
Zakres rzeczowy przebudowy w szczególności obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe i zabezpieczające obejmują:
- przed rozpoczęciem prac budowlanych i instalacyjnych należy wykonać prace rozbiórkowe demontażowe, a następnie zabezpieczające,
- przekazanie po zdemontowaniu dla Zamawiającego kompletnej centrali SSP pracującej aktualnie w budynku Urzędu,
- obustronne odcięcie i zaślepienie na końcach korkami żeliwnymi starego przyłącza wodociągowego.
2) w branży budowlanej obejmuje:
- podzielenie ścianą oddzielenia przeciwpożarowego od fundamentów do przykrycia dachu, część i starej budynku i nowej, tworząc dwa odrębne budynki,
- wykonanie systemu dociepleń ścian, które zapewnią nie rozprzestrzenianie się ognia, poprzez zastosowanie płyt z wełny mineralnej wraz z pracami elewacyjnymi,
- wymiana obróbek blacharskich oraz rur spustowych z podłączeniem do instalacji deszczowej oraz odtworzeniem nawierzchni
- demontaż i ponowny montaż jednostki zew. klimatyzatora,
- wymiana furtki z dostosowaniem jej szerokości po dociepleniu ścian zew. wraz
z zakotwieniem w gruncie,
- wydzielenie pożarowe pomieszczenia garażu w „części nowej”,
- wydzielenie pożarowe piwnic w „części starej i nowej”,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej przeciwpożarowej zgodnie z dokumentacją projektową i zestawieniem stolarki drzwiowej w dokumentacji (należy uwzględnić zamianę drzwi D6 i D7 – ze stalowych na aluminiowe przeszklone do pomieszczenia ochrony
i w miejscu przejścia pomiędzy budynkami na kondygnacji parteru ),
- montaż stolarki okiennej stalowej zewnętrznej zgodnie zestawieniem stolarki w klasie odporności ogniowej EI60,
- montaż luksferów w klasie odporności ogniowej EI60,
- prace murarskie, tynkarskie i malarskie (dwukrotne malowanie pow. poziomych i pionowych) pomieszczeń objętych robotami budowalnymi,
- wykonanie przejścia przyłącza wodociągowego pod drogą krajową, należy wykonać metodą bez wykopową – przewiertem sterowanym,
- odtworzenie nawierzchni jezdni drogi krajowej po wykonaniu robót związanych z przyłączem wodociągowym,
3) w branży instalacji sanitarnych - obejmuje:
- wyposażenie budynku „część stara” w hydranty wewnętrzne DN 25 na każdej kondygnacji, dwie szafki wnękowe i dwie naścienne wraz z wyposażeniem (gaśnice i węże),
- wykonanie niezbędnych prób szczelności pomiarów wydajności oraz innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów i zapisów w dokumentacji projektowej,
- wykonanie przyłącza wodociągowego w oparciu o uzgodniony z gestorem sieci projekt budowlany „Budowa przyłącza wodociągowego dla budynku US w Bytowie”, przyłącze zasilić z istniejącego wodociągu gminnego,
- umieszczenie zasuwy wodociągowej poza jezdnią i obrzeżem chodnika,
- zgłoszenie do odbioru technicznego w stanie odkrytym wykonanego przyłącza wodociągowego do „Wodociągów Miejski Bytów” i zinwentaryzowanie geodezyjne przyłącza,
- wodomierz wraz z osprzętem zapewnia dostawca wody, zgodnie z zasadami przyjętymi przez „Wodociągi Miejskie Bytów” Spółka z o. o.- szczegółowy zakres należy ustalić z gestorem sieci,
- po wykonaniu przyłącza wodociągowego należy: przeprowadzić próbę szczelności, płukanie i dezynfekcję oraz zlecić analizę bakteriologiczną wody w laboratorium SSE.
4) w branży instalacji elektrycznych i niskoprądowych - obejmuje:
- wykonanie dwóch przeciwpożarowych wyłączników prądu,
- montaż instalacji oświetlenia awaryjnego zapasowego i kierunkowego z piktogramami,
-wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń oraz innych czynności wynikających
z obowiązujących przepisów i zapisów w dokumentacji projektowej, sporządzenie stosownych protokołów, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w przypadku gdy nastąpiły zmiany w stosunku do pierwotnego projektu,
- wykonanie systemu sygnalizacji pożaru (SSP), wyposażonego w urządzenia alarmowe do samoczynnego wykrywania i przekazywania informacji o pożarze do centrali SSP i obsługi oraz sygnalizowanie akustyczne i optyczne w centrali, w tym sygnalizatorami głosowymi umieszczonymi wewnątrz i na zewnątrz budynku,
- wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń oraz innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów i zapisów w dokumentacji projektowej, sporządzenie stosownych protokołów, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w przypadku gdy nastąpiły zmiany w stosunku do pierwotnego projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w
art. 112 ustawy pzp:
1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek zdolności ekonomicznej lub finansowej, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) 200 000,00 zł.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie niższą niż 200 000,00 zł.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia zgodnie zpostawionym warunkiem finansowym.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile składa pełnomocnik;
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu ( jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 8 pzp.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

według załącznika nr 6 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (wzór)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI