„Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. i potrzeb osób niepełnospr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. i potrzeb osób niepełnosprawnych"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOława
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-23
  • ZamawiającyPowiat Oławski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00336981
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż.
i potrzeb osób niepełnosprawnych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starostwo.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż.
i potrzeb osób niepełnosprawnych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f90dfead-2e87-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021215/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p.poż. i potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://app.sidaspzp.pl/panel/zamawiajacy/zamowienia?limit=10&offset=0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie
w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod adresem
https://zamowienia.sidaspzp.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 7. Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest:
Zdzisław Brezdeń - Starosta Oławski
Adres: ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
Adres poczty elektronicznej: info@starostwo.olawa.pl
Numer telefonu: (71) 301 15 22
Numer faksu: (71) 301 15 62
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, tel: 71 301 15 33, e-mail: iod@starostwo.olawa.pl
3. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZP.272.48.2022 „Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. i potrzeb osób niepełnosprawnych”.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca będący osobą fizyczną posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Wykonawcy będącemu osobą fizyczną:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.48.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dot. zadania pn. „Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. i potrzeb osób niepełnosprawnych”.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową, decyzją o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową,
b) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o zakończeniu robót.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn. „PRZEBUDOWA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH” opracowana przez Pracownię Projektową Wojciech Robak, ul. Polna 41,
63-700 Krotoszyn.
4. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie nie obejmuje całego zakresu wskazanego w w/w dokumentacji projektowej.
5. Zakres zamówienia obejmuje:
5.1. Demontaż istniejącej bezklasowej ślusarki drzwiowej w obrębie klatek schodowych ( klatka K1 i klatka K2) w budynku głównym Starostwa.
5.2. Montaż drzwi ppoż. do pomieszczeń biurowych na klatkach schodowych (K1 i K2) budynku głównego Starostwa.
5.3. Demontaż istniejącej bezklasowej ślusarki okiennej w obrębie klatek schodowych ( klatka K1 i klatka K2) w budynku głównym Starostwa
5.4. Montaż, na klatkach schodowych (K1 i K2), okien oddymiających
o pow. oddymiania 5% powierzchni rzutu klatek schodowych wraz
z podłączeniem ich do systemu oddymiania.
6. Zakres zamówienia wskazany jest również w przedmiarze robót (poz. 13,15,17,19,21,22,23,25,26,27,29,30,32,34,36,37,38,39,41,43,45,46,48,50,52,53,54,55,57,58,59,61,62,64,66,68,69,70,71,73,74,75,77,78,79,80(oprócz OKN 02),81,82( oprócz OKN 02),83,84,85,86,87,88,89,90).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

45421132-8 - Instalowanie okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przygotowując ofertę Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się
z załącznikami opisującymi przedmiot zamówienia tj. SWZ, dokumentacją
projektową
2. Cena oferty, a dalej wynagrodzenie wykonawcy mają charakter ryczałtowy
zgodnie z art. 629 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz.U.2022 poz. 1360). Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich
(PLN).
3. Wykonawca w cenie oferty winien ująć wszystkie koszty niezbędne do
wykonania przedmiotu umowy wynikające z opisu przedmiotu zamówienia,
związane z prowadzeniem robót budowalnych włączając w to m. in.: koszty
ubezpieczenia, koszty przeprowadzenia wszelkich badań oraz prób,
sprawdzeń, pomiarów, ekspertyz, przyłączeń, próbną eksploatację oraz
rozruch urządzeń i maszyn przewidzianych w dokumentacji projektowej,
dokumentację powykonawczą, sprzątanie, zabezpieczenie pomieszczeń itp.
4. Wszystkie ceny i wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
5. Cenę oferty należy obliczyć jako sumę cen netto wraz z odpowiednią stawką
podatku Vat robót budowlanych oraz innych składowych dotyczących
wykonania prac.
Nr postępowania IZP.272.48.2022
16
6. Wykonawca, składając ofertę (na formularzu oferty stanowiącym Załącznik
nr 1 do SWZ) informuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie
prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując:
a) nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie
będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
b) wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym
Zamawiającego, bez kwoty podatku;
c) stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą
Wykonawcy, będzie miała zastosowanie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Zdolność techniczna lub zawodowa.
- Dysponowane osobami posiadającymi uprawnienie do kierowania
robotami budowlanymi.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli
wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -
budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
- Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu
zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli
wykaże, że:
a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 1 zamówienie podlegające na
budowie/przebudowie/remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania
zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. „w sprawie warunków
technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie” – Dz.
U. z 2019 r. , poz. 1065, z późn. zm.) wraz z instalacjami o wartości robót
co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych brutto).
b) W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej
walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy
zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w
przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
c) Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3
Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze
Nr postępowania IZP.272.48.2022
10
wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części robót
budowlanych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto
tysięcy złotych brutto).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp
w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub
wspólnika konsorcjum, a przez „podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw.
„podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części robót
budowlanych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy
złotych brutto).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wg załącznika nr 6 do
SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym
wykonawcą, który złożył ofertę wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
budowlane zostały wykonane,– wg Załącznika nr 7 do SWZ. Do załącznika
należy dołączyć dowody (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzające,
że roboty budowlane wyszczególnione w zał. nr 7 do SWZ zostały
wykonane należycie
wykazu osób – wg Załącznika nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, PZP składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przesłanki mogące mieć wpływ na zmiany w treści niniejszej umowy:
1) Zmiany terminu zakończenia zamówienia:
a) Spowodowane klęskami żywiołowymi - w tym przypadku termin
zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania klęski
i liczbę dni trwania naprawy szkód na budowie spowodowanych klęską
żywiołową;
b) Spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń,
oraz dokonywanie odbiorów – w tym przypadku termin zakończenia
zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania warunków
uniemożliwiających prowadzenie robót potwierdzone wpisem kierownika
budowy w dzienniku budowy.
2) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca
realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ.
Nr postępowania IZP.272.48.2022
18
W przypadku kierownika budowy wskazana osoba musi legitymować się
doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w ofercie.
3) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 462
ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
- w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego
podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia
je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby
Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 462
ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
- w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie
spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby
Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Wszelkie dopuszczalne prawem zmiany umowy nastąpić mogą z inicjatywy
Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie
propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy
bądź wynagrodzenia.
6) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie
powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej
(protokół wraz z uzasadnieniem) przez komisję techniczną powołaną przez
Zamawiającego, w składzie której będą m.in. inspektor nadzoru oraz
kierownik budowy.
2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 mogą dotyczyć wszystkich istotnych
postanowień umowy, w tym w szczególności w zakresie wysokości
wynagrodzenia, terminu realizacji, harmonogramu, itp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-23 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę
w stosunku do którego zachodzą okoliczności określone w art. 108, ust. 1
ustawy Pzp oraz w art.7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wpieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych na działce w Świdnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI