Dostawa wraz z montażem trybuny teleskopowej dla domu kultury w Rzgowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem trybuny teleskopowej dla domu kultury w Rzgowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzgów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rzgów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-16
  • Numer ogłoszenia537512-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537512-N-2019 z dnia 2019-04-16 r.

Gmina Rzgów: Dostawa wraz z montażem trybuny teleskopowej dla domu kultury w Rzgowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzgów, krajowy numer identyfikacyjny 47205782700000, ul. Plac 500-Lecia  22 , 95-030  Rzgów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 141 109, e-mail pskiba@rzgow.pl, faks 422 141 207.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rzgow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.rzgow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rzgow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pomoca operatora pocztowego, kuriera lub przez osobiste złożenie oferty
Adres:
Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem trybuny teleskopowej dla domu kultury w Rzgowie
Numer referencyjny: IN271/12/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot Zamowienia - dostawa wraz z montażem trybuny teleskopowej dla domu kultury w Rzgowie. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia i obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami przeciwpożarowymi a ponadto powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych a także zamontowany i gotowy do użytku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu czynności: 1) wykonanie projektu warsztatowego w oparciu o załączoną część opisową, uzgodnionego przez rzeczoznawcę p.poż 2) dostawa, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia w budynku domu kultury, 3) przeprowadzenie prób technicznych i regulacji oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołów z przeprowadzenia tych prób, 4) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania trybun stanowiących przedmiot zamówienia, 5) dostarczenie w trakcie realizacji umowy dokumentów tj. certyfikatów, atestów, świadectw dopuszczenia do użytkowania, w tym:  Atest wytrzymałościowy krzesła w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 12727, stopień 4,  Klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, klasyfikujący produkt krzesła jako trudno zapalny,  Atest Higieniczny krzesła,  Klasyfikacja ogniowa krzesła w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-88/B-02855 w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków, itp. Wymienione wyżej dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu przed realizacją dostawy (na zasadach określonych w umowie), zaś deklaracja zgodności CE i UE winna być dostarczona wraz z dokumentacją powykonawczą, o której mowa poniżej, 6) dostarczenie 2 (dwóch) egzemplarzy dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. instrukcje użytkowania/ transportu, konserwacji, warunki utrzymania gwarancji itp. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie użyte materiały, zamontowane urządzenia oraz wykonane prace montażowe. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Strony umowy protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy na warunkach szczegółowo określonych we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 24 miesięcy zostaną odrzucone. 8) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest, w szczególności w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy, do wykonywania wszelkich niezbędnych czynności serwisowych i przeglądów technicznych koniecznych w czasie eksploatacji. 3. Wytyczne Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Konstrukcja widowni Trybuny należy zaprojektować z poziomów (platform) wspartych na słupach uzupełnionych belkami poziomymi. Pomiędzy słupami i platformami mają być stężenia wyposażone w śruby regulacyjne umożliwiające szczegółowe wyregulowanie poszczególnych poziomów. Śruby regulacyjne muszą posiadać zabezpieczenie przed odkręceniem. Belki poziome słupów muszą być wyposażone w koła jezdne minimum 3 sztuki. Koła łożyskowane łożyskami kulkowymi, a bieżnie kół wykonane z poliuretanu. Minimalna średnica koła 100mm a szerokość bieżni min. 40mm. Bieżnik nie brudzący posadzki. Pomiędzy belkami poziomymi słupów mają być umieszczone prowadnice liniowe toczne wraz z rolkami prowadzącymi zapewniającymi prawidłowe rozkładanie i składanie widowni. Nie dopuszcza się stosowania prowadnic ślizgowych. W belkach poziomych umiejscowione zamki samoczynnie zabezpieczające przed niekontrolowanym złożeniem i rozłożeniem się widowni podczas eksploatacji. Zamki dolne powinny zapewniać samoczynne odblokowanie się podczas składania widowni. Zamki automatyczne należy zastosować także w górnej części widowni w celu ustabilizowania poszczególnych poziomów Poza zamkami trybuna powinna posiadać zderzaki zabezpieczające przed nadmiernym wysunięciem się poziomów. Wymogiem dodatkowym jest wysuwanie trybuny spod balkonu. Wykonawca trybuny powinien zapewnić aby trybuna wyjeżdżała spod balkonu napędzana napędem rozkładania i aby posiadała prowadnice rolkowe (ślizgowe są niedopuszczalne). Miejsce zatrzymania trybuny po wysunięciu powinno być ustalone na etapie montażu trybuny. Działanie mechanizmu zatrzymującego proces wysuwania trybuny spod balkonu powinien być automatyczny, niezależny od operatora. Te same wymagania dotyczą miejsca parkowania trybuny złożonej pod balkonem. Trybuna powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby umożliwiać regulację: • pochyłu platform do przodu - na połączeniu platformy i słupów powinna być płynna regulacja kąta pochylenia platformy do przodu, tak aby można było platformy ustawić poziomo. Element regulacyjny powinien być dodatkowo blokowany po wyregulowaniu, • długości lub punktów mocowania stężeń. Regulacja musi być płynna i umożliwić wielokrotne regulowanie. Dodatkowo stężenie musi być zamocowane w sposób pewny. Należy uniemożliwić samoczynne rozregulowanie się widowni, • zderzaków pomiędzy platformami, • wysokości elementów / rolek podpierających przednią cześć platformy po rozłożeniu. Regulacja płynna lub stopniowa, wielokrotnego użytku, z elementem blokującym po wyregulowaniu. 2) Napęd składania i rozkładania widowni Zamawiający oczekuje dostarczenia widowni wyposażonej w napęd elektryczny sterowany przewodowo z kasety wyposażonej w odpowiednie przyciski do składania a także w grzybek wyłącznika awaryjnego. Proces składania i rozkładania powinien być sygnalizowany dźwiękowo (syrena lub buczek) a także wizualnie żółtym światłem mrugającym. Jako dodatkowe zabezpieczenie należy zastosować przyciski sterujące bez samopodtrzymania. Wymogiem koniecznym jest także wyposażenie napędu w wyłączniki krańcowe, działające zarówno w położeniu złożonej widowni jak i rozłożonej. Wyłączniki krańcowe winny być zamontowane po obydwóch stronach widowni. Prędkość pracy napędu powinna być na tyle mała aby operator mógł łatwo obserwować proces rozkładania. 3) Krzesła Wymiary: Szerokość fotela w osi : 52 - 54 cm Wysokość fotela rozłożonego : 83 - 87 cm Głębokość fotela po złożeniu : 18 - 22cm Opis ogólny: Krzesło powinno być zaprojektowane w celu optymalizacji przestrzeni w salach wielofunkcyjnych. Podłokietnik powinien być wykonany z drewna o szerokości min. 6,5 cm i długości min.30 cm, zamocowany do boków fotela za pośrednictwem stalowego kształtownika o grubości min. 2 mm. Kształtownik malowany proszkowo na kolor ustalony z Zamawiającym. Montaż w systemie belkowym: Krzesło powinno być przystosowane do montażu w systemie belkowym. Belka powinna być częścią mechanizmu składania, który umożliwia kładzenie zestawów krzeseł do przodu na poziomy widowni. Mechanizm składania musi zapewnić sztywność krzeseł po postawieniu do pionu. Niedopuszczalny jest jakikolwiek luz belki w tej pozycji, ze względu na jego niekorzystny wpływ na ergonomię krzesła i ewentualne nie pożądane dźwięki (hałasy). Mechanizm kładzenia krzeseł ma być wyposażony w sprężynę gazową. Zamawiający wymaga, by proces kładzenia i podnoszenia zestawu krzeseł na podłogę odbywał się bez zbędnego wysiłku a odblokowywanie mechanizmu będzie łatwe w obsłudze. Oparcie i siedzisko: Fotel powinny posiadać ergonomicznie ukształtowane siedzisko i oparcie. Pianki siedziska i oparcia powinny być wykonane metodą wtrysku pianki poliuretanowej na zimno do formy. Szkielet siedziska i oparcia powinien być wykonany z elementów stalowych, zatopionych w piance spełniającej wytyczne normy PN-EN 1021-1 :2014 oraz normy PN-EN 1021-2 :2014. Fotel powinien posiadać grawitacyjny system składania zapewniający całkowicie bezawaryjną pracę. System powinien być całkowicie bezobsługowy, nie wymagający ponownych nastawień. Zarówno siedzisko jak i opacie powinny być tapicerowane. Tapicerka powinna być łatwo wymienna, tapicerowanie z systemem «na rzep» bez zszywek. Tapicerka powinna posiadać barierę ognioodporną - poliester 100% Ścieralność min. 50 tys. cykli wg. skali Martindale`a. Gramatura min. 300 g/m2 Kolor wybarwienia elementów drewnianych, kolor tapicerki oraz szczegółowy wygląd oraz rozmieszczenie numeracji miejsc oraz rzędów do ustalenia na etapie realizacji w Zamawiającym. Wymagane atesty dla zaoferowanego fotela: - trudnopalności wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz normy PN-EN 1021-2:2014 - toksyczności wg normy PN-88/B-02855 - wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych oferowanych foteli wg normy PN-EN 12727:2016 - atest higieniczny oferowanych foteli wydany przez PZH 4) Opis wykończenia trybuny a. Powierzchnie poszczególnych poziomów widowni należy pokryć wykładziną dywanową o minimalnych wymaganiach wymienionych poniżej: • wykładzina obiektowa wg EN-685 klasa wymagana 33 • grubość całkowita min. 4 mm • grubość runa min. 2 mm • materiał runa 100% PA • odporność na ścieranie wg EN-1307 zał. F - >1000 cykli • podłoże – PCV i włókno szklane • szczelność wg. EN-1307 aneks G – szczelna • reakcja na ogień – co najmniej Cfl-s1 b. Schody także powinny być pokryte tą samą wykładziną co poziomy a krawędzie stopni wykończone kątownikami aluminiowymi ryflowanymi. W kątownikach należy zamontować oświetlenie przeszkodowe typu led, świecące w dół. Światło nie może być bezpośrednio widoczne ze sceny. Intensywność świecenia powinna być regulowana od zera za pomocą protokołu DMX. Dostawca trybuny będzie zobowiązany przeprowadzić kabel sterujący oświetleniem do reżyserki znajdującej się nad widownią. Kolor światła biały, naturalny. 5) Minimalne wymagania ilościowe Ilość modułów 3 Ilość platform 10 Szerokość trybuny Max. 1590 cm Głębokość platformy 82 cm /90 cm Stopniowanie widowni Nieokreślone, wymóg zmieszczenia pod balkonem złożonej widowni Ilość ciągów schodowych 2 Szerokość schodów 120 cm Ilość miejsc na trybunie Min. 240 Zasilanie trybuny 400V 16A Rozkładanie foteli Ręczne, wyrównoważone Barierki boczne Bez barierek Barierki tylne Bez barierek Osłony boczne Bez osłon Trybuna mobilna (przestawna) Nie Opcja częściowego rozkładania Nie Nośność konstrukcji 5 kN/m2 6) Warunki realizacji Trybuna będzie montowana w trakcie prac wykończeniowych w nowobudowanym budynku domu kultury. Rzeczywiste wymiary sali widowiskowej należy pobrać po wykonaniu podłóg i ścian. Termin montażu należy uzgodnić z generalnym wykonawcą.

II.5) Główny kod CPV: 45223100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223110-0
39111200-5
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, nie mniej niż 3 dostawy wraz z montażem trybun teleskopowych z elektrycznym napędem składania dla instytucji kultury (wyklucza się trybuny sportowe) na co najmniej 200 miejsc siedzących.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. VI. 2. 3) niniejszej SIWZ, zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli wykonawca lub jeden z konsorcjantów spełnia go osobiście.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) kart technicznych oferowanych krzeseł, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. b) kart technicznych oferowanej wykładziny, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3 niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Niezależnie od treści innych zapisów niniejszej Umowy, zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy: a) zmiany spowodowane przesunięciem terminu realizacji budynku domu kultury przez generalnego wykonawcę, uniemożliwiające prowadzenie prac montażowych; b) zmiany spowodowane warunkami organizacyjnymi uniemożliwiającymi prowadzenie zadania, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w terminach ustalonych w Umowie; c) wystąpienie okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, których wystąpienia nie dało się przewidzieć w dniu podpisania umowy, a których wystąpienie bezpośrednio wpływa na termin realizacji umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a–c termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy; b) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) wprowadzenie nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego; 3) zmiana organizacji spełniania świadczenia: zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy; 4) pozostałe zmiany: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; b) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ścian żelbetowych - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania ścian żelbetowych. Rozpoczęcie prac planowane po 6 maja na inwestycji w Łodzi (aquapark). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI